en dat terwijl Johan Cruijff de beste voetballer is die feijenoord ooit heeft gehadquote:Op maandag 14 april 2014 09:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee hij heeft het erover dat je Johan Cruijf vervangt door een nobuddy zoals Willen van Hanegem, die moet bedelen (wat een clubicoon ben je dan![]()
![]()
) voor een baantje bij Feyenoord.
Dat hoopte Feyenoord ook tot twee keer toe in het seizoen 2010/2011.quote:Op maandag 14 april 2014 10:39 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk weet Zwolle het onder de 10 te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hoopte Feyenoord ook tot twee keer toe in het seizoen 2010/2011.Bedankt, dat wist ik namelijk nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Om de zoveel tijd schijnen sommige mensen het te vergeten, maar ik herinner ze er graag aanquote:Op maandag 14 april 2014 16:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bedankt, dat wist ik namelijk nog niet.
Die quote ik evenquote:Op maandag 14 april 2014 10:11 schreef Devv het volgende:
Mensen die denken dat PEC Zwolle kans maakt om te winnen.
quote:Op maandag 14 april 2014 10:16 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat terwijl Johan Cruijff de beste voetballer is die feijenoord ooit heeft gehad
Ik denk niet dat hij speeltquote:Op maandag 14 april 2014 17:13 schreef JenHermes het volgende:
4 - 0 voor PEC met drie eigen doelpunten van Denswil
Dat denk ik wel. Veltman geschorst.quote:
Derksen napratenquote:Op maandag 14 april 2014 09:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee hij heeft het erover dat je Johan Cruijf vervangt door een nobuddy zoals Willen van Hanegem, die moet bedelen (wat een clubicoon ben je dan![]()
![]()
) voor een baantje bij Feyenoord.
Pure waarheid.quote:
Van der Hoorn mag wel spelen tegen NEC, als we al kampioen zijn. Desnoods Hoorn en Denswil beide centraal achterin, Riedewald er naastquote:Op woensdag 16 april 2014 10:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als hij niet speelt, speelt Van der Hoorn. Die kan er anders ook wat van in eigen doel.
kaartjes voor een neutraal vak werden zelfs gratis uitgedeeldquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef DaveDave09 het volgende:
Aanwezig, In een neutraal vak voor de helft voor wat ik zou moeten betalen als ik via ajax kaartjes kocht
Wedstrijd leeft ook helemaal nog niet volgens mij.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
kaartjes voor een neutraal vak werden zelfs gratis uitgedeeld
Vind je het gek, van die verplichte buscombi's.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wedstrijd leeft ook helemaal nog niet volgens mij.
Valt voor die van Ajax wel wat van te zeggen, maar bedoel verder in de media, mensen in de omgeving enzovoorts. Is ook jammer dat het de eredivisie onderbreekt. Doe het lekker aan het einde van het seizoen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je het gek, van die verplichte buscombi's.
En dat pec pretty much hun prijs al heeft in europees voetbalquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Valt voor die van Ajax wel wat van te zeggen, maar bedoel verder in de media, mensen in de omgeving enzovoorts. Is ook jammer dat het de eredivisie onderbreekt. Doe het lekker aan het einde van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |