SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Klokov op 13-04-2014 16:23:45 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
zeker goedkope chirurgquote:Op zondag 13 april 2014 16:12 schreef fathank het volgende:
Heb ze nou zulke scheve tieten of ligt dat aan mij?
Hier meer vergelijkingsmateriaal:quote:Op zondag 13 april 2014 16:12 schreef fathank het volgende:
Heb ze nou zulke scheve tieten of ligt dat aan mij?
Das het betere werk.quote:Op zondag 13 april 2014 16:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier meer vergelijkingsmateriaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ff pica geschoten dan dan had ik dr in de OP gezet. Heb je nog moves op dr gemaakt?quote:Op zondag 13 april 2014 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ging vandaag deadliften voor het squatrek en daarnaast zat een of andere fit gymchick 1.75 goeie bil en titten full blacka yoga outfit, oefeningen te doen
squat, powerpress met zijdelingse stapjes oiden ze ging op bankje liggen in de smith en dan pressen met dr legs
na deadlift ging ik ruste op bankdruk bankje iets achter me dus had front row seats om zo naar binnen te kijke via de spiegel
wat een uitzicht
Hoe wil je deadliften in een squatrack dan?quote:Op zondag 13 april 2014 16:35 schreef Beach het volgende:
dima hoezo deadlift je niet in het squat maar ervoor
verpest het nou nietquote:Op zondag 13 april 2014 16:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe wil je deadliften in een squatrack dan?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gewoon cardio doen vriend, nom'sayin?quote:
ik doe 20 min crosstrainer nu na iedere workout manquote:
De tweede.quote:Op zondag 13 april 2014 16:39 schreef Klokov het volgende:
Welke heeft jullie voorkeur om te squatten trouwens. Ik ga indien vrij voor de eerste.
1equote:Op zondag 13 april 2014 16:39 schreef Klokov het volgende:
Welke heeft jullie voorkeur om te squatten trouwens. Ik ga indien vrij voor de eerste.
Gewoon geen vet eten hoef je ook niet te burnenquote:
ditquote:
zekerquote:Op zondag 13 april 2014 20:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend je weet toch dat dit topic op zaterdagavond zn hoogtepunt heeft iedere week
lelyk manquote:Op zondag 13 april 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens: https://www.kickstarter.c(...)al-denim-has-arrived
quote:Op zondag 13 april 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kankerquote:Op zondag 13 april 2014 20:15 schreef JackieBrown het volgende:
haaa niet alleen etha is er
[ afbeelding ]
Hoi Anitaquote:
Ik kan nooit de juiste fit vinden.quote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik ook bijna nooit, zit niet lekker door m'n quads of peace
Ewa Sjonnyquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof Amerikanen iets weten van mode lol. Die dragen alleen maar XXL jeans, een wit t-shirt en een achterstevoren baseball cap.
Nicequote:Op zondag 13 april 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jedd Johnson. Klokov, je blijft mij keer op keer verbazen hoe baas je bent.
Checking in, zou wel dragen trouwens als het goed pastquote:
I love the smell of napalm in the morning.quote:Op zondag 13 april 2014 20:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nice
[..]
[ afbeelding ]
Nom'sayin Yuri?
[..]
Checking in, zou wel dragen trouwens als het goed past
Hier zit een grote kern van waarheid in helaasquote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof Amerikanen iets weten van mode lol. Die dragen alleen maar XXL jeans, een wit t-shirt en een achterstevoren baseball cap.
Die trend zie ik in Nederland helaas ook steeds vaker. Natuurlijk inclusief hardloopschoenen.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I love the smell of napalm in the morning.
Whahah echt he. En van die poverty witte sportschoenen die je hier alleen bij de bristol of schoenenreus ziet liggen.quote:Op zondag 13 april 2014 20:23 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hier zit een grote kern van waarheid in helaas. Wat ik op school zie rondlopen, echt. Basketball outfitje met lomp grote schoenen eronder, of witte sportsokken in slippers. Zie ze hier ook vaker gewoon in pyamabroek naar school en veel meisjes die alleen maar leggings dragen (ongeacht gewicht). Of gewoon sweatpants/hoodie. 1 wijf uit mijn nutrition class draagt alleen maar hoodies en sweatpants naar school
Nounou, hoef je niet direct zo'n boos nummer te posten.quote:
Dat voornamelijk bij ouderen. Ze dragen voornamelijk van die nike basketball schoenen en gewoon hardloop schoenen van nike (meestal chicks).quote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah echt he. En van die poverty witte sportschoenen die je hier alleen bij de bristol of schoenenreus ziet liggen.
Dat heb je nou eenmaal in Nijmegen.quote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah echt he. En van die poverty witte sportschoenen die je hier alleen bij de bristol of schoenenreus ziet liggen.
Kloptquote:Op zondag 13 april 2014 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is ook een leuke film: Good Morning, Vietnam (1987) - IMDb
Paste toch goed in het onderwerpquote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nounou, hoef je niet direct zo'n boos nummer te posten.
Waarom woon je niet in Miami?quote:Op zondag 13 april 2014 20:28 schreef IrCute het volgende:
2 weken geleden sneeuwde het hier trouwensNu al de hele week 20-25 graden fuk yeah
Dit past beterquote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Paste toch goed in het onderwerp
Ze lift wel, wou nog shoutout naar Cor doen in de OPquote:Op zondag 13 april 2014 20:28 schreef VMSDKR het volgende:
Dat wijf in de OP.En dan zeiken over mijn chicks.
Net Ken, beetje kleertjes kopen voor je poppetjequote:Op zondag 13 april 2014 20:26 schreef IrCute het volgende:
Heb net voor 600$ schoenen en kleren besteld voor mijn vriendHij heeft een hekel aan winkelen, nu ziet hij er niet meer uit als een pauper deze zomer. Wel makkelijk, hij draagt bijna alles wat ik koop
Woensdag krijgen we de sleutels van ons huisquote:Op zondag 13 april 2014 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En daarom woont die bij zijn ouders?
Dat is Eva Andressa en zij heeft een zieke ass.quote:Op zondag 13 april 2014 20:28 schreef VMSDKR het volgende:
Dat wijf in de OP.En dan zeiken over mijn chicks.
Ik vond Miami zelf niet veel aan toen ik er was tbh. LA is veel toffer.quote:Op zondag 13 april 2014 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat ik zou switchen tussen LA en Miami. California heeft het meeste qua outdoor shizzle te bieden.
Wist wel dat je het kon waarderen.quote:Op zondag 13 april 2014 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is Eva Andressa en zij heeft een zieke ass.
[ afbeelding ]
Alleen Braziliaans dus vast niet natty.
heb vanavond voor het eerst in tijden weer een 3k kcal meal gehad trouwensquote:
3k kcal meal, u w0t m8quote:Op zondag 13 april 2014 21:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb vanavond voor het eerst in tijden weer een 3k kcal meal gehad trouwensdat yuri/ray feel
Ja man, Triple Whopper met kaas 1200 kcal, Steakhouse XT (aanrader trouwens!) 770 kcal en Chili Cheese XXL kan ik niet vinden, maar ik schat 1000 kcal. Ik voel me nu echt zo'n dikzak.quote:
Ik had het nodig man.quote:Op zondag 13 april 2014 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha, ik herinner mij die dagen nog goed man. Die spanning op je buik is echt ziekelijk. Ik raad je aan om op je linkerkant te gaan liggen.
Ik zie waar je mee bezig bent bro. Je neemt het Yuri-optimal-as-fuck-bulk programma over. Soon come will the gains, young padawan.quote:Op zondag 13 april 2014 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had het nodig man.Zware wedstrijd vandaag, eten op onderhoud paar weekjes.
Nu, een 2 uur durende foodcoma en 1,5 liter water verder heb ik wel weer honger. Heb nog B&J en chocola.
Sukkel hoe denk je nu shredded te worden voor de zomerquote:Op zondag 13 april 2014 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had het nodig man.Zware wedstrijd vandaag, eten op onderhoud paar weekjes.
Nu, een 2 uur durende foodcoma en 1,5 liter water verder heb ik wel weer honger. Heb nog B&J en chocola.
Is dat het 'your mind says yes, your body says no'-dieet?quote:Op zondag 13 april 2014 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie waar je mee bezig bent bro. Je neemt het Yuri-optimal-as-fuck-bulk programma over. Soon come will the gains, young padawan.
bro k lees gwn ff artikeltjes op simply shreddedquote:Op zondag 13 april 2014 21:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Sukkel hoe denk je nu shredded te worden voor de zomer
samen dikke maatjesquote:Op zondag 13 april 2014 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie waar je mee bezig bent bro. Je neemt het Yuri-optimal-as-fuck-bulk programma over. Soon come will the gains, young padawan.
Nope.quote:Op zondag 13 april 2014 21:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dat het 'your mind says yes, your body says no'-dieet?
Swole as fuck.quote:
Ah zo voel ik me. Die B&J trekt me aan maar mijn pens is nu zo opgeblazen dat ik mijn laptop erop kan zetten.quote:
Ooh, je bedoelt het zo. Naja, als ik echt nokkie vol zit dan moet ik gewoon gaan liggen want zitten voelt ongemakkelijk.quote:Op zondag 13 april 2014 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah zo voel ik me. Die B&J trekt me aan maar mijn pens is nu zo opgeblazen dat ik mijn laptop erop kan zetten.![]()
Hoe heb je haar laten lachen dan?quote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
yuri zit je nog omegle
ik ging gister chatten met zo'n snapchat sletje die ik op snapchat heb
je kan ook interest invulle en dan kan je elkaar makkelijk vinden
ik had haar aan het lachen gemaakt (heb ook screens )
No man, echt 3 min kijken of ik jou tegenkwam.quote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
yuri zit je nog omegle
Jawel, maar niet als ik propvol zit. Dan wil ik gewoon liggen. Ik heb idd ook die variety packs gekocht.quote:Op zondag 13 april 2014 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
For real, brah?Ik dacht dat jij als endo die zoete meuk wel kan waarderen.
Ik had met die bug in het B&F systeem 11 variety packs gekocht, met een ton vanille. Vanille is altijd wel nice, met wat kaneel erdoor ofzo. Nu kan ik altijd afwisselen en vervelen die smaken eigenlijk nooit.
Ik neem trouwens nooit meer shakes, ik doe gewoon kwark, scheutje melk, whey en muesli in een bak, roeren en vreten.
Wat eet je dan dat je zo bloated raakt? Dat heerlijke zwangere buikje van je
Post ff screens dan, woon je bij haar in de buurt? Vast niet, weer een misgelopen BJquote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
yuri zit je nog omegle
Sick. Krijg niet eens een halve hap van die shit door m'n keelquote:Op zondag 13 april 2014 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja man, Triple Whopper met kaas 1200 kcal, Steakhouse XT (aanrader trouwens!) 770 kcal en Chili Cheese XXL kan ik niet vinden, maar ik schat 1000 kcal. Ik voel me nu echt zo'n dikzak.
australie manquote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Post ff screens dan, woon je bij haar in de buurt? Vast niet, weer een misgelopen BJ
veggies not even oncequote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No man, echt 3 min kijken of ik jou tegenkwam.
[..]
Jawel, maar niet als ik propvol zit. Dan wil ik gewoon liggen. Ik heb idd ook die variety packs gekocht.
Ik begin na het wakker worden met bak cereal/100 gr. overnight oats, 2-3 bananen en/of mineola's en vaak 4 sneetjes brood met kaas. Dat is vaak 2 uur voor het trainen en dan ben ik wel redelijk bloated lol. Na het trainen shakie. Voor de rest 's avonds proteinzz en solid zetmeel carbs als avondmaal en daarnaast vaak 500 gr. druiven, bak kwark, chocolade en B&J's als ik dat heb.
Dat eet ik pretty much elke dag, zo rond de 4000 kcals.
Klopt, niet vaak. Denk 1x in de 2 weken een bak spinazie a la créme, maar voor de rest niet idd. Weet nog niet hoe ik dat fiks.quote:
Lightweight baby, je moet Ray eens horenquote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Push. het volgende:
[..]
Sick. Krijg niet eens een halve hap van die shit door m'n keel
Da fuckquote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel, maar niet als ik propvol zit. Dan wil ik gewoon liggen. Ik heb idd ook die variety packs gekocht.
Ik begin na het wakker worden met bak cereal/100 gr. overnight oats, 2-3 bananen en/of mineola's en vaak 4 sneetjes brood met kaas. Dat is vaak 2 uur voor het trainen en dan ben ik wel redelijk bloated lol. Na het trainen shakie. Voor de rest 's avonds proteinzz en solid zetmeel carbs als avondmaal en daarnaast vaak 500 gr. druiven, bak kwark, chocolade en B&J's als ik dat heb.
Dat eet ik pretty much elke dag, zo rond de 4000 kcals.
srs? dat is echt slecht. Waarom gooi je iig niet gewoon wat groente bij je avondeten erbij?quote:Op zondag 13 april 2014 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, niet vaak. Denk 1x in de 2 weken een bak spinazie a la créme, maar voor de rest niet idd. Weet nog niet hoe ik dat fiks.
Ik en JB kopen tegenwoordig gewoon die grote zakken diepvriesgroente (spinazie, broccoli en sperziebonen) bij de Appie. Dat is echt geweldig.quote:Op zondag 13 april 2014 22:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
srs? dat is echt slecht. Waarom gooi je iig niet gewoon wat groente bij je avondeten erbij?
Hahaha, ja 1x at ik dat net voor het trainen en voelde mij echt niet goed.quote:Op zondag 13 april 2014 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lightweight baby, je moet Ray eens horen
[..]
Da fuckkan die bloat niet aan (buikpijn) en ik merk dat mijn prestaties in de gym er dan ook onder lijden. Ik eet doorgaans kwark/whey/muesli, banaan, pasta/rijst/couscous met kip/ei en groente/gras, daarna munch ik gewoon volkorencrackers met pindakaas/appelstroop, diner en 's avonds kwark honing muesli.
Ja, zou ik wel kunnen doen ja.quote:Op zondag 13 april 2014 22:10 schreef IrCute het volgende:
[..]
srs? dat is echt slecht. Waarom gooi je iig niet gewoon wat groente bij je avondeten erbij?
Daar zat ik idd ook aan te denken gezien Choco's post vorige week, maar ik vond die diepvriesgroenten niet echt 10/10. Zit er net iets bij wat gewoon alles verpest.quote:Op zondag 13 april 2014 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik en JB kopen tegenwoordig gewoon die grote zakken diepvriesgroente (spinazie, broccoli en sperziebonen) bij de Appie. Dat is echt geweldig.Ik voorheen altijd die kaolo broccoli snijden en wassen
Dat doe ik ook, en verder maak ik iedere week soep voor de hele week met veel groente, echt supersimpel en lekker. Verder hummus met worteltjes, gegrilde asperges en gegrilde spruitjes. Maak ook vaak een omelet met ui, courgette en paprika.quote:Op zondag 13 april 2014 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik en JB kopen tegenwoordig gewoon die grote zakken diepvriesgroente (spinazie, broccoli en sperziebonen) bij de Appie. Dat is echt geweldig.
lekker hoa andijvie stamppot met balletje gehakt en kuiltje voor de jusquote:Op zondag 13 april 2014 22:12 schreef Klokov het volgende:
Gewoon eten wat de pot schaft, ja toch Etha?
heerlijk he humusquote:Op zondag 13 april 2014 22:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en verder maak ik iedere week soep voor de hele week met veel groente, echt supersimpel en lekker. Verder hummus met worteltjes, gegrilde asperges en gegrilde spruitjes. Maak ook vaak een omelet met ui, courgette en paprika.
Je moet niet die wokgroenten doen, maar brocco, spinaze en sperziebonen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, ja 1x at ik dat net voor het trainen en voelde mij echt niet goed.Maar als ik het vroeg genoeg eet dan gaat het prima.
[..]
Ja, zou ik wel kunnen doen ja.
[..]
Daar zat ik idd ook aan te denken gezien Choco's post vorige week, maar ik vond die diepvriesgroenten niet echt 10/10. Zit er net iets bij wat gewoon alles verpest.
hummus mmh genietequote:Op zondag 13 april 2014 22:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en verder maak ik iedere week soep voor de hele week met veel groente, echt supersimpel en lekker. Verder hummus met worteltjes, gegrilde asperges en gegrilde spruitjes. Maak ook vaak een omelet met ui, courgette en paprika.
Kunnen die groenten ook in een niet-wok?quote:Op zondag 13 april 2014 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet niet die wokgroenten doen, maar brocco, spinaze en sperziebonen.Gewoon 3 zakken de week. Daarnaast doe ik altijd paprika/ui/knoflook/pepers/courgette/aubergine etc als ik kip wok.
En m'n moeder maar bang zijn dat ik niet genoeg groente zou eten.
[..]
hummus mmh geniete
Ik eet alleen haut cuisine vriendquote:Op zondag 13 april 2014 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker hoa andijvie stamppot met balletje gehakt en kuiltje voor de jus
jij kent dat wel, ja tog
Koop gewoon een wokquote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kunnen die groenten ook in een niet-wok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
nee, dat gaat niet, whahahaquote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja gewoon mee bakken. Ik zou het wel eerst ff koken. Stomen kan ook. Dat is fucking makkelijk, gewoon in een schaal, overdekt (een bord erop ofzo) en een klein laagje water, 10 minuten in de magnetron. Maar jij hebt natuurlijk geen magnetronquote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
geen magnetron, lol, liggen gratis op het stortquote:Op zondag 13 april 2014 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja gewoon mee bakken. Ik zou het wel eerst ff koken. Stomen kan ook. Dat is fucking makkelijk, gewoon in een schaal, overdekt en een klein laagje water, 10 minuten in de magnetron. Maar jij hebt natuurlijk geen magnetron
quote:Op zondag 13 april 2014 22:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Koop gewoon een wokDie ligt bij mijn ouders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die moeite.quote:Op zondag 13 april 2014 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja gewoon mee bakken. Ik zou het wel eerst ff koken. Stomen kan ook. Dat is fucking makkelijk, gewoon in een schaal, overdekt (een bord erop ofzo) en een klein laagje water, 10 minuten in de magnetron. Maar jij hebt natuurlijk geen magnetron![]()
Daarom koop ik kipgehakt en kant-en-klare rijst.
If not now, then when.
Brah, denk maar niet dat ik langer dan 15 minuten in een keuken sta hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die ligt bij mijn ouders.
[..]
Al die moeite.![]()
kom op, moeite voor eten mag wel,manquote:Op zondag 13 april 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die ligt bij mijn ouders.
[..]
Al die moeite.![]()
damn zie hier mijn maaltijden....quote:Op zondag 13 april 2014 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lightweight baby, je moet Ray eens horen
[..]
Da fuckkan die bloat niet aan (buikpijn) en ik merk dat mijn prestaties in de gym er dan ook onder lijden. Ik eet doorgaans kwark/whey/muesli, banaan, pasta/rijst/couscous met kip/ei en groente/gras, daarna munch ik gewoon volkorencrackers met pindakaas/appelstroop, diner en 's avonds kwark honing muesli.
Dat dure thuisbezorgen gaat ook niet helpen, gewoon goed organiseren en voorkoken, dan kan het s'avonds laat zo de magnetron in.quote:Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik om 23:30 thuis kom en letterlijk gesloopt ben dan heb ik daar weinig zin in om eerlijk te zijn.
Tevens:
[ afbeelding ]
hNNNg
Gewoon op één keer een paar uur besteden aan koken. 800 gram rijst koken, kilo kip, groentes erbij, saus, en klaar. Dan heb je voor de hele week 1000kcal 50 gram eiwit per maaltijd. Als je dat twee keer doet in t weekend kan je beetje variatie van gerechten opbouwen die in je vriezer liggen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik om 23:30 thuis kom en letterlijk gesloopt ben dan heb ik daar weinig zin in om eerlijk te zijn.
Tevens:
[ afbeelding ]
hNNNg
Rightquote:Op zondag 13 april 2014 22:40 schreef IrCute het volgende:
Ik was een hoertje voor dima aan het zoeken en toen kwam ik deze tegen
Gast, ik bestel 2x p.m. iets op Thuisbezorgd.quote:Op zondag 13 april 2014 22:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat dure thuisbezorgen gaat ook niet helpen, gewoon goed organiseren en voorkoken, dan kan het s'avonds laat zo de magnetron in.
en op thuisbezorgd moet je ook wachten, dus tijd zat,toch?
leuke poes, btw
ze lijkt wel 37 ipv 27quote:Op zondag 13 april 2014 22:40 schreef IrCute het volgende:
Ik was een hoertje voor dima aan het zoeken en toen kwam ik deze tegen
http://www.marktnet.nl/er(...)-escort-17228463.htm
ass not even once
De rijst/pasta/couscous die ik overdag eet zijn doorgaans over van de avond ervoor. Ik kook altijd teveel om er de volgende dag(en) een maaltijd te maken.quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef Push. het volgende:
[..]
Gewoon op één keer een paar uur besteden aan koken. 800 gram rijst koken, kilo kip, groentes erbij, saus, en klaar. Dan heb je voor de hele week 1000kcal 50 gram eiwit per maaltijd. Als je dat twee keer doet in t weekend kan je beetje variatie van gerechten opbouwen die in je vriezer liggen.
Njet Yuri, je bestelt elke dag iets op Thuisbezorgd. Hou jezelf niet voor de gek! Wie weten het nou beter.quote:Op zondag 13 april 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast, ik bestel 2x p.m. iets op Thuisbezorgd.Voor de rest kook ik gewoon.
Ik wou hem net posten, Dima is zelf al op zoekquote:Op zondag 13 april 2014 22:45 schreef IrCute het volgende:
[..]
KLB / Ik ontvang alleen Nederlandse mannen
Hou jezelf niet voor de gekquote:Op zondag 13 april 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Leer eens eerst om fatsoenlijk een ei te kokenquote:
Volgens mijn bestelgeschiedenis 4x.quote:
Ziet er goed uit, wel prijzig.quote:Op zondag 13 april 2014 22:49 schreef IrCute het volgende:
http://www.fitnessfactory(...)rtec-Power-Rack.html
zal ik deze kopen?
Brunette met lichte ogen.quote:
Dan had die de tv nog ruimschoots kunnen zienquote:
de dame waar ik nu de frikandel doorheen smijt heeft idd een bmi van 12quote:Op zondag 13 april 2014 22:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dan had die de tv nog ruimschoots kunnen zien
Ben van plan om het volgende te halen: powercage, bankje, barbell/dumbbell, kettlebell, rubberen matten voor op de vloer, loopband en een tv/stereo set.quote:Op zondag 13 april 2014 22:57 schreef Klokov het volgende:
IrCute, vergeet je de battleropes, kettlebells, farmer carries, lifting platform e.d. niet
Is in Amerika wel groter he dat kettlebellenquote:Op zondag 13 april 2014 23:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ben van plan om het volgende te halen: powercage, bankje, barbell/dumbbell, kettlebell, rubberen matten voor op de vloer, loopband en een tv/stereo set.
uitbreidingen kunnen later ook nog
Vooral ijs en wat de pot besteld.quote:Op zondag 13 april 2014 22:52 schreef Klokov het volgende:
Nog geen ei kunnen koken, royal sadness. Wat eet je Yuri?
gatver, diepgevroren rijst en kipquote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef Push. het volgende:
[..]
Gewoon op één keer een paar uur besteden aan koken. 800 gram rijst koken, kilo kip, groentes erbij, saus, en klaar. Dan heb je voor de hele week 1000kcal 50 gram eiwit per maaltijd. Als je dat twee keer doet in t weekend kan je beetje variatie van gerechten opbouwen die in je vriezer liggen.
Maakt geen ruk uit imho. Smaakt exact het zelfde.... Gewoon wat boemboe of wat andere kruiden er door en je proeft er helemaal niks meer vanquote:Op maandag 14 april 2014 03:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
gatver, diepgevroren rijst en kip
Beetje variatie en altijd vers eten. Halfuurtje per maaltijd ofzo maar dan is het echt goed en lekker, vaak met eigen marinades. Kilo kip doe ik trouwens ongeveer 2~3 dagen mee.
Hee ray ben jij dat post bulkquote:Op maandag 14 april 2014 08:30 schreef RaymondK het volgende:
Heeeeejh stelletje doojeh..... komt d'r nog wat van of hoe zit het?
[ afbeelding ]
moge
Is te zien!!quote:Op maandag 14 april 2014 09:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah, ja. Super low in fats gegaan. op 1500kcal
Denken dat hij dat zelf maaktequote:Op maandag 14 april 2014 09:06 schreef fathank het volgende:
Ik maak altijd een pan nasi met sate met een kilo kip 400gr rijst 400 gr wokgroente. Kun je prima in de pan in de koelkast bewaren. Hoef je echt niet in te vriezen. Daarnaast nog een schaal lasagne vaak en voor de rest zie ik t wel.
Ohja, en denken dat Yuri niet kan koken. Zijn jullie z'n recepten vergeten toen ie nog thuis woonde? Toen deed je tenminste nog wat moeite. Nu maak je jezelf er wel erg makkelijk vanaf met die kant en klare rijst en kipgehakt yuri
Oké doeiquote:
hahaquote:Op maandag 14 april 2014 09:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denken dat hij dat zelf maakteer is een reden waarom hij dat thuis at en nu niet meer
Onzin, is goed te merken het verschil tussen diepgevroren en vers gemaakt, thans, zoals ik mijn eten maakquote:Op maandag 14 april 2014 07:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Maakt geen ruk uit imho. Smaakt exact het zelfde.... Gewoon wat boemboe of wat andere kruiden er door en je proeft er helemaal niks meer van
Inslapen doen ze met zieke dieren toch?quote:Op maandag 14 april 2014 10:13 schreef Drinky het volgende:
That feel wanneer je wakker wordt en denkt je goed verslapen te hebben en wil inslapen, maar dan beter naar de klok kijkt en ziet dat je gewoon op tijd bent
ja lekker een lang dutje doen tochquote:Op maandag 14 april 2014 10:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Inslapen doen ze met zieke dieren toch?
zieke diere moet je gewn vrij laten in het bos ga je tog geen 50 euro voor een spuitje gevequote:Op maandag 14 april 2014 10:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Inslapen doen ze met zieke dieren toch?
Waarom ben jij niet in het bos dan?quote:Op maandag 14 april 2014 10:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zieke diere moet je gewn vrij laten in het bos ga je tog geen 50 euro voor een spuitje geve
Heerlijk meid!! Volhouden maar wel blijven genieten he meid!!quote:Omdat ik niet meteen weer een groot receptenboek wou aanschaffen heb ik deze besteld, leuk prijsje voor een handzaam boekje.
nu zit ie gewoon altijd in mijn tas, ideaal als geheugensteuntje!
Er staan niet zo heel veel recepten in maar genoeg om creatief mee aan de slag te gaan! Ik voel me beter zie er beter uit, kortom: een echte aanrader!!!!!
wat denk je zelfquote:Op maandag 14 april 2014 10:51 schreef Teddyburrr het volgende:
Wie zijn slimmer en weten meer over trainen? De mensen hier of in het bodybuild topic?
Iddquote:Op maandag 14 april 2014 10:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat denk je zelf
ik wil niet zo'n opgeblazen ballon zijn
wil gwn mooie lange spieren
in t bodybuilding topic drinke ze allemaal 4 liter vette melk per dag
kan toch niet goed zijn?!?!
lolquote:Op maandag 14 april 2014 10:45 schreef Klokov het volgende:
Ik heb een review geschreven voor in 4 weken een strakke buik door Jesse v/d Velde. Vraag me af of die erdoorheen komt
Die pushup op de cover.quote:Op maandag 14 april 2014 10:45 schreef Klokov het volgende:
Ik heb een review geschreven voor in 4 weken een strakke buik door Jesse v/d Velde. Vraag me af of die erdoorheen komt
perfect form, no anterior pelvic tilt.quote:
Hier lift niemandquote:Op maandag 14 april 2014 10:51 schreef Teddyburrr het volgende:
Wie zijn slimmer en weten meer over trainen? De mensen hier of in het bodybuild topic?
welke bicep oefening doe jij die er voor zorgt dat je geen piek krijgt?quote:Op maandag 14 april 2014 11:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe kom ik dan aan die mooie lange spieren?
ik vind grote armen niet mooi hoor ik wil gwon slanke armen houden beneden de 33cm omtrek dus doe nooit armen trainenquote:Op maandag 14 april 2014 11:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
welke bicep oefening doe jij die er voor zorgt dat je geen piek krijgt?
zwemmenquote:Op maandag 14 april 2014 11:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 14 april 2014 11:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja echt wtf, ziet er eerder uit als een stretch dan een pushupquote:
Ik heb de waarheid geschreven vriend.quote:Op maandag 14 april 2014 10:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
heb je geschreven dat je 40kg bent aangekomen in een half jaar of zo?![]()
Dit ja.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vlak voordat ze komt:
[ afbeelding ]
IK zou nog ff een jaarjte of 10 wachten met bestellen
Jammer van die non-squat-ass.quote:
Je hebt het er hier zo'n 2x per dag over.quote:Op zondag 13 april 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit. Pics van zo'n megamaaltijd svp.quote:Op zondag 13 april 2014 22:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Post ff screens dan, woon je bij haar in de buurt? Vast niet, weer een misgelopen BJ
quote:
je moet chest op zaterdag doen manquote:Op maandag 14 april 2014 12:58 schreef Awesome_ het volgende:
monday chestday na festival dit weekend. Mi gado..
Chestday is de minst erge van de drie die je kan hebben, c'mon son.quote:Op maandag 14 april 2014 12:58 schreef Awesome_ het volgende:
monday chestday na festival dit weekend. Mi gado..
Hmm.. Ik schrijf even mee.quote:Op maandag 14 april 2014 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je moet chest op zaterdag doen man
sta je strak in de dancing
Ik heb eik alleen maar chestdayquote:Op maandag 14 april 2014 13:09 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Chestday is de minst erge van de drie die je kan hebben, c'mon son.
Een droomvrouw heeft meer dan een leuk koppiequote:
Op je 17e denk je niet verder dan een leuk koppiequote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Een droomvrouw heeft meer dan een leuk koppie
iemand gaat dood manquote:Op maandag 14 april 2014 13:39 schreef Jahr00n het volgende:
godverdomme
ik heb zo'n kankorhekel aan mensen die series spoileren
ja dat weet ik nu godverdomme ook zonder het al gezien te hebben lijersquote:Op maandag 14 april 2014 13:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
iemand gaat dood man
iets met een koning enzo
iedereen gaat dood vroeg of laatquote:Op maandag 14 april 2014 13:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
iemand gaat dood man
iets met een koning enzo
quote:Op maandag 14 april 2014 14:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja dat weet ik nu godverdomme ook zonder het al gezien te hebben lijers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Whehehe: die 2 linker kunnen zichzelf achterlangs beffen.quote:
lol idd. Ongelooflijk.quote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Whehehe: die 2 linker kunnen zichzelf achterlangs beffen.
Ga je nog insanity doen vanavond?quote:
Ik snap hier niks van.quote:Op maandag 14 april 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vlak voordat ze komt:
[ afbeelding ]
IK zou nog ff een jaarjte of 10 wachten met bestellen
Dem cut struggles lol. Die recepten kwamen voornamelijk voort uit het eenzijdige eten en maar alles proberen om eten op smaak te krijgen gezien ik toen nog beperkt was in het eten van bepaalde shizzle. Is nu wel anders, maar ja, als ik tijd heb dan kook ik nog wel lekker.quote:Op maandag 14 april 2014 09:06 schreef fathank het volgende:
Ohja, en denken dat Yuri niet kan koken. Zijn jullie z'n recepten vergeten toen ie nog thuis woonde? Toen deed je tenminste nog wat moeite. Nu maak je jezelf er wel erg makkelijk vanaf met die kant en klare rijst en kipgehakt yuri
Leugens.quote:Op maandag 14 april 2014 09:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denken dat hij dat zelf maakteer is een reden waarom hij dat thuis at en nu niet meer
Qua uiterlijk dan.quote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Een droomvrouw heeft meer dan een leuk koppie
homoooquote:Op maandag 14 april 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, ik ben aan het roeien na een training.
Eerst maar gewoon een baisconditie opbouwen...
Week 3 squat mi mang.quote:
Nice bro good luck. Deadlifts erbij? Doe er voor de lol eens leg extensions achteraan. Kun je morgen in een rolstoel naar het werkquote:Op maandag 14 april 2014 15:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Week 3 squat mi mang.
Wish me luck
Gaat wel makkelijk lukken, het is nog eerste cycle, 122,5 kg x1+
Good luck brah! Hoeveel reps is je doel?quote:Op maandag 14 april 2014 15:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Week 3 squat mi mang.
Wish me luck
Gaat wel makkelijk lukken, het is nog eerste cycle, 122,5 kg x1+
quote:Op maandag 14 april 2014 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice bro good luck. Deadlifts erbij? Doe er voor de lol eens leg extensions achteraan. Kun je morgen in een rolstoel naar het werk
Ik doe altijd leg extensions op mijn squat dag, brah.quote:Op maandag 14 april 2014 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice bro good luck. Deadlifts erbij? Doe er voor de lol eens leg extensions achteraan. Kun je morgen in een rolstoel naar het werk
6 moet zeker te doen zijn, maar ik ga voor 8. Voel me sterker dan ik ooit voor mijn blessure ben geweest en toen zat ik op 5x130kg.quote:Op maandag 14 april 2014 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Good luck brah! Hoeveel reps is je doel?
vriend ik d8 dat jij de grootste op het forum was??quote:Op maandag 14 april 2014 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe altijd leg extensions op mijn squat dag, brah.
Squat 5/3/1, BOR 5x10x50%, SLDL 3x10, Leg extension 3x10. Daarna eventueel nog wat kuiten en planks.
[..]
6 moet zeker te doen zijn, maar ik ga voor 8. Voel me sterker dan ik ooit voor mijn blessure ben geweest en toen zat ik op 5x130kg.
vrient je hoeft niet sterk te zijn om groot te zijnquote:Op maandag 14 april 2014 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend ik d8 dat jij de grootste op het forum was??
allemaal lucht in die bicepsen van jou ckersquote:Op maandag 14 april 2014 16:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vrient je hoeft niet sterk te zijn om groot te zijn
gwn geconcentreerde reps, negatieve reps jwt, contractie alles
gwn goji besse en lijnzaadquote:Op maandag 14 april 2014 16:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
allemaal lucht in die bicepsen van jou ckers
ziek man ben jij die rechter??? echt zieke maximaal bereikt natty ckers vriendquote:Op maandag 14 april 2014 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gwn goji besse en lijnzaad
Ik ben true natural bodybuilder net als simeon panda en jaco
[ afbeelding ]
Gew kCal in vs kCal out toch?quote:Op maandag 14 april 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
Oke heeft iemand een fatsoenlijke bron dat meal timing van onderschikt belang is en dat het oventje goed hoog houden onzin is?
ik zat daar aan ripped!™ van body&fit maar dat s gwn natty toch?quote:Op maandag 14 april 2014 16:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ziek man ben jij die rechter??? echt zieke maximaal bereikt natty ckers vriend
ga je nu an de noxi om nog groter te wordne/? ( alleen niet natty meer (
post je workout eens, ben benieuwdquote:Op maandag 14 april 2014 16:20 schreef Push. het volgende:
Yuri, prepare you angus voor Sheiko #30. Helemaal naar de ziekte nu. Deed er 1 uur drie kwartier over
Zoek op Google naar Alan Aragon + meal frequency of zo.quote:Op maandag 14 april 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
Oke heeft iemand een fatsoenlijke bron dat meal timing van onderschikt belang is en dat het oventje goed hoog houden onzin is?
Ik ga zo man, ben benieuwd. Ziet er wel uitdagend uit.quote:Op maandag 14 april 2014 16:20 schreef Push. het volgende:
Yuri, prepare you angus voor Sheiko #30. Helemaal naar de ziekte nu. Deed er 1 uur drie kwartier over
Goeie opmerking, was ik vergeten neer te zetten idd.quote:Op maandag 14 april 2014 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
@ Etha Je moet het trouwens lezen als in reps/set ipv set/reps. Hebben ze in de sheet omgedraaid.
Echt een feestje jaquote:
vaag schema wat is ditquote:Op maandag 14 april 2014 16:24 schreef Push. het volgende:
Bench press
50% 5 1 41
60% 4 2 50
70% 3 2 58
80% 3 5 66
Squat
50% 5 1 58
60% 4 1 69
70% 3 2 81
80% 3 5 92
Bench press
50% 5 1 41
60% 5 1 50
70% 5 5 58
Dumbbell fly 10 5
Squat
55% 5 1 63
65% 4 1 75
75% 3 5 86
Good morning (standing) 5 5
Percentages slaan op hoeveel precent van mn true 1rm
Was er zelf ook best tevreden over. Moet wel een stuk meer rust nemen dan met #29quote:Op maandag 14 april 2014 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
1 uur en drie kwartier; doe je best snel allemaal.
Zwaar terecht overigensquote:Op maandag 14 april 2014 13:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
iemand gaat dood man
iets met een koning enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door star_gazer op 14-04-2014 17:02:20 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ik zou je nu zo hard willen spoileren he.quote:Op maandag 14 april 2014 16:52 schreef star_gazer het volgende:
Sansa heeft het gedaan me dunkt overigens. Die wazige gast die zei 'als je weg wit gaan, is nu het moment'.
Is alles behalve zeker; slechts een theorie. Gewoon kijken.quote:Op maandag 14 april 2014 17:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou je nu zo hard willen spoileren he.
Kijk heb het zelf al gedaanquote:
Wat ben je toch ook een goede jongenquote:
gwn lezen manquote:Op maandag 14 april 2014 17:03 schreef Jahr00n het volgende:
eigenlijk heb ik gewoon zin om die boeken allemaal te lezen en dan iedereen die mij een klein beetje spoilert helemaal kapot te maken
geen idee man. ik had vooraf ook nooit verwacht dat ik deze shit leuk zou vindenquote:Op maandag 14 april 2014 17:04 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je naar vliegende draken enzo kijken jullie dragen zeker ook drakenshirts in je vrije tijd en lopen met zwaarden rond lekker in het bos te LARP'en![]()
henk zit nog in de kastquote:Op maandag 14 april 2014 17:04 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je naar vliegende draken enzo kijken jullie dragen zeker ook drakenshirts in je vrije tijd en lopen met zwaarden rond lekker in het bos te LARP'en![]()
ff gegoogled maar serieus hoe kan die alto-shit zo populair zijn ik snap het echt nietquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
ff gegoogled maar serieus hoe kan die alto-shit zo populair zijn ik snap het echt niet
Echt he, ik vind het ook niks aan.quote:Op maandag 14 april 2014 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
ff gegoogled maar serieus hoe kan die alto-shit zo populair zijn ik snap het echt niet
Seks.quote:Op maandag 14 april 2014 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook zo irritant, in zo veel Amerikaanse series mag ineens seks zitten ofzo en dat stoppen ze er ook allemaal in, ook al voegt het niks toe of heeft het geen kut (haha) met de verhaallijn te maken.quote:
Vandaar.quote:
Maar seks sells.quote:Op maandag 14 april 2014 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook zo irritant, in zo veel Amerikaanse series mag ineens seks zitten ofzo en dat stoppen ze er ook allemaal in, ook al voegt het niks toe of heeft het geen kut (haha) met de verhaallijn te maken.
Het is meer een middeleeuwse serie met hier en daar een vleugje fantasy. Het overheerst nooit.quote:Op maandag 14 april 2014 17:04 schreef fathank het volgende:
Maar middeleeuwen is ook voor gothics.quote:Op maandag 14 april 2014 18:06 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Het is meer een middeleeuwse serie met hier en daar een vleugje fantasy. Het overheerst nooit.
Wat doe je intelligentueel met je boeken nerdjequote:Op maandag 14 april 2014 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
lol in die boeken is ook gwn sex hoor
sukkels
Same. Nouja een keer een halve aflevering van GoT.quote:Op maandag 14 april 2014 18:30 schreef Klokov het volgende:
Nog nooit GoT gekeken, nog nooit Breaking Bad gekeken, nog nooit Dexter gekeken, etc.
ik kijk alleen game of thrones nu aardig lachen maar kan lang niet tippen aan breaking badquote:Op maandag 14 april 2014 18:30 schreef Klokov het volgende:
Nog nooit GoT gekeken, nog nooit Breaking Bad gekeken, nog nooit Dexter gekeken, etc.
quote:Op maandag 14 april 2014 18:30 schreef Klokov het volgende:
ik moet hierna kijken van me meissiequote:Op maandag 14 april 2014 18:33 schreef Klokov het volgende:
Had ik niet van jou verwacht Jahr00n, ben je nu alpha of niet?
quote:Op maandag 14 april 2014 18:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik moet hierna kijken van me meissie
het is je moeder niet, pussyquote:Op maandag 14 april 2014 18:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik moet hierna kijken van me meissie
dude, je speelt WoW maar je hebt niet de fantasie voor GoT?quote:Op maandag 14 april 2014 18:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar middeleeuwen is ook voor gothics.
got is geen fantasie gewn vroeger gebeurdquote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dude, je speelt WoW maar je hebt niet de fantasie voor GoT?
oja zeker in de donkere eeuwen he daar is niet veel over bekentquote:Op maandag 14 april 2014 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
got is geen fantasie gewn vroeger gebeurd
Ik vind die series gewoon niet boeiend. WoW is ook gewoon een game, die hele roleplaying en backstory boeit me nietquote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dude, je speelt WoW maar je hebt niet de fantasie voor GoT?
welke agressie ?quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef VMSDKR het volgende:
jahr00n je moet die agressie kanaliseren en als PWO gebruiken oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |