SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Klokov op 13-04-2014 16:23:45 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
zeker goedkope chirurgquote:Op zondag 13 april 2014 16:12 schreef fathank het volgende:
Heb ze nou zulke scheve tieten of ligt dat aan mij?
Hier meer vergelijkingsmateriaal:quote:Op zondag 13 april 2014 16:12 schreef fathank het volgende:
Heb ze nou zulke scheve tieten of ligt dat aan mij?
Das het betere werk.quote:Op zondag 13 april 2014 16:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier meer vergelijkingsmateriaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ff pica geschoten dan dan had ik dr in de OP gezet. Heb je nog moves op dr gemaakt?quote:Op zondag 13 april 2014 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ging vandaag deadliften voor het squatrek en daarnaast zat een of andere fit gymchick 1.75 goeie bil en titten full blacka yoga outfit, oefeningen te doen
squat, powerpress met zijdelingse stapjes oiden ze ging op bankje liggen in de smith en dan pressen met dr legs
na deadlift ging ik ruste op bankdruk bankje iets achter me dus had front row seats om zo naar binnen te kijke via de spiegel
wat een uitzicht
Hoe wil je deadliften in een squatrack dan?quote:Op zondag 13 april 2014 16:35 schreef Beach het volgende:
dima hoezo deadlift je niet in het squat maar ervoor
verpest het nou nietquote:Op zondag 13 april 2014 16:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe wil je deadliften in een squatrack dan?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gewoon cardio doen vriend, nom'sayin?quote:
ik doe 20 min crosstrainer nu na iedere workout manquote:
De tweede.quote:Op zondag 13 april 2014 16:39 schreef Klokov het volgende:
Welke heeft jullie voorkeur om te squatten trouwens. Ik ga indien vrij voor de eerste.
1equote:Op zondag 13 april 2014 16:39 schreef Klokov het volgende:
Welke heeft jullie voorkeur om te squatten trouwens. Ik ga indien vrij voor de eerste.
Gewoon geen vet eten hoef je ook niet te burnenquote:
ditquote:
zekerquote:Op zondag 13 april 2014 20:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend je weet toch dat dit topic op zaterdagavond zn hoogtepunt heeft iedere week
lelyk manquote:Op zondag 13 april 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens: https://www.kickstarter.c(...)al-denim-has-arrived
quote:Op zondag 13 april 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kankerquote:Op zondag 13 april 2014 20:15 schreef JackieBrown het volgende:
haaa niet alleen etha is er
[ afbeelding ]
Hoi Anitaquote:
Ik kan nooit de juiste fit vinden.quote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik ook bijna nooit, zit niet lekker door m'n quads of peace
Ewa Sjonnyquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof Amerikanen iets weten van mode lol. Die dragen alleen maar XXL jeans, een wit t-shirt en een achterstevoren baseball cap.
Nicequote:Op zondag 13 april 2014 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jedd Johnson. Klokov, je blijft mij keer op keer verbazen hoe baas je bent.
Checking in, zou wel dragen trouwens als het goed pastquote:
I love the smell of napalm in the morning.quote:Op zondag 13 april 2014 20:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nice
[..]
[ afbeelding ]
Nom'sayin Yuri?
[..]
Checking in, zou wel dragen trouwens als het goed past
Hier zit een grote kern van waarheid in helaasquote:Op zondag 13 april 2014 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof Amerikanen iets weten van mode lol. Die dragen alleen maar XXL jeans, een wit t-shirt en een achterstevoren baseball cap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |