Onzekere vrouwen of borderliners binden zich binnen de seconde aan een andere man zonder enige vorm van spijt.quote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef bammetjekwak het volgende:
ik had een meisje ontmoet via tinder!
10 keer gedate en ze wilde een relatie, ik antwoorde met dat ik nog meer tijd nodig had.
van het ene kwam het andere en het was welgeteld 2 dagen stil op whatsapp.
nu kijk ik op haar Facebook en zie dat ze een relatie heeft met een andere nerd
waar zit precies de fout hier??
vrouwen die tinder hebben zijn fout?
quote:
Joh, wat verwacht je van die tinderchickies. Pik is pik.quote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef bammetjekwak het volgende:
10 keer gedate en ze wilde een relatie, ik antwoorde met dat ik nog meer tijd nodig had.
Waar had jij nou meer tijd voor nodig?quote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef bammetjekwak het volgende:
Wat jammer dat Tinder er nog niet wat toen ik nog vrijgezel was. Al mijn matties spenderen uren aan vleeskeuring op Tinder. Best geinig.quote:Op zondag 13 april 2014 20:22 schreef Toto69 het volgende:
Joh, wat verwacht je van die tinderchickies. Pik is pik.
Ik heb er niet zo veel meequote:Op zondag 13 april 2014 20:24 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Wat jammer dat Tinder er nog niet wat toen ik nog vrijgezel was. Al mijn matties spenderen uren aan vleeskeuring op Tinder. Best geinig.
Misschien vind ik er ook geen bal aanquote:
dat was een excuus omdat ik wel met haar wilde neuken maar geen relatie wildequote:Op zondag 13 april 2014 20:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar had jij nou meer tijd voor nodig?
Mijn mening: Match > gesprek van twee minuutjes > eindequote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Misschien vind ik er ook geen bal aanNooit actief gebruikt. Het ziet er alleen geinig uit, maar ik zie het alleen maar op de telefoon van maten.
Dan is het toch ook niet erg?quote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef bammetjekwak het volgende:
dat was een excuus omdat ik wel met haar wilde neuken maar geen relatie wilde
quote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
Zo gaat het meestal ook bij veel maten van mij inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef Toto69 het volgende:
Mijn mening: Match > gesprek van twee minuutjes > einde
'Vertrouwen verloren in de vrouw?'quote:Op zondag 13 april 2014 20:25 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
'Hey'quote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Zo gaat het meestal ook bij veel maten van mij inderdaad.
'Heey'
'Hallo'
'Hoe gaat het?'
'Goed en met jou'
'Goed hoor'
'Oke leuk, wat doe je?'
'Beetje bankhangen'
'Haha'
'Jij?'
'In de tuin zitten?'
'Haha oke'
Ik heb zo'n hekel aan dames die 'jmj/gmj' en 'ok' gebruiken en verder niets inhoudelijks te melden hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'Hey'
'Hoi'
'Hoe is het?'
'gmj'
'Goed hoor'
'ok'
Tja, dan ben ik uitgepraat
Ja precies. Dat zijn imo geen dames, maar meisjes. Steek wat moeite in een gesprek, of begin er gewoon niet aan.quote:Op zondag 13 april 2014 20:29 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dames die 'jmj/gmj' en 'ok' gebruiken en verder niets inhoudelijks te melden hebben.
mwah nu baal ik wel een beetje eigenlijk alhoewel ik wel besef dat het toch nooit iets zou worden.quote:
Ze zijn waarschijnlijk gewend om gevoed te worden met aandachtquote:Op zondag 13 april 2014 20:30 schreef Toto69 het volgende:
Ja precies. Dat zijn imo geen dames, maar meisjes. Steek wat moeite in een gesprek, of begin er gewoon niet aan.
Meisjes dus.quote:Op zondag 13 april 2014 20:31 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ze zijn waarschijnlijk gewend om gevoed te worden met aandachtZe verwachten reacties als: 'Sexy foto'. Als hun arrogantie niet wordt gevoed, is de jongen niet interessant.
quote:Op zondag 13 april 2014 20:34 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Conclusie; Tinder is voor meisjes.
we kunnen wel goed merken aan de manier waarop jij dat schrijft dat jij weleens de nerd bent geweest om de andere jaloers te maken.quote:Op zondag 13 april 2014 20:34 schreef Jurisprudentie het volgende:
Wat schattig, je bent het meisje kwijtgeraakt aan 'een of andere nerd' (haha loser!) en komt hier nu je frustraties afreageren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |