Waar? Ben nogal een heavy user dus overweeg ook zoiets.quote:Op zondag 13 april 2014 11:18 schreef AchJa het volgende:
Zo, maar ff een jaarabbo bij private internet acces gescoord en alles achter een VPN gedonderd, veel succes met je downloadverbod.
https://www.privateinternetaccess.com/quote:Op zondag 13 april 2014 15:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar? Ben nogal een heavy user dus overweeg ook zoiets.
Dat het in de praktijk geen zier gaat uitmaken moet hij nog even achter komen...quote:Op zondag 13 april 2014 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
Die Kuik zal nu wel een flink feest aan het vieren zijn.
Dat zal hij morgen wel te horen krijgen tijdens een bestuursvergadering.quote:Op zondag 13 april 2014 15:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het in de praktijk geen zier gaat uitmaken moet hij nog even achter komen...
Correct, ff een exitpoint in the UK kiezen en klaar.quote:Op zondag 13 april 2014 15:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Interessant ben je gelijk van het gezeik met de Iplayer van BBC af.
Met dit soort dingen heb ik altijd ruim meer geluk dan met de staatsloterij...quote:Op zondag 13 april 2014 15:35 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga het ff aanzien of we hier Duitse praktijken krijgen.
Speelde altijd Hardcore of Simulationquote:Op zondag 13 april 2014 15:35 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga het ff aanzien of we hier Duitse praktijken krijgen.
War Thunder is trouwens vermakelijker dan goed voor me is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |