As ifquote:Op zondag 13 april 2014 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station?
Hey you never knowquote:
Ik doelde ook op dat ergens anders in investeren. Dat dat erbij doen geen kwaad kan.quote:Op zondag 13 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het kwaad kan.Maar dat ik mijn tijd ergens anders in zou investeren.
ja jeetje wees dan ook eens duidelijkquote:Op zondag 13 april 2014 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doelde ook op dat ergens anders in investeren. Dat dat erbij doen geen kwaad kan.Oh de verwarring.
Sorry hoor :Squote:Op zondag 13 april 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja jeetje wees dan ook eens duidelijk
Je bent te jong voor een quarterlife crisis. Verman jezelfquote:Op zondag 13 april 2014 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
al die onduidelijkheid kan ik eventjes niet aan hoor
het wordt mij allemaal iets teveel
enorme brakheid en feyenoord-stress zijn een goed genoeg excuus vind ikquote:Op zondag 13 april 2014 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent te jong voor een quarterlife crisis. Verman jezelf
Ik vermoedde al dat het dat was.quote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
enorme brakheid en feyenoord-stress zijn een goed genoeg excuus vind ik
fijn dat je mijn problemen begrijptquote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het dat was.Herkenbare stress om Feyenoord. Die heerst hier in huis ook
Waarom al die stress? Ajax wordt toch kampioen dus is er niks aan de handquote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het dat was.Herkenbare stress om Feyenoord. Die heerst hier in huis ook
houd je muil johquote:Op zondag 13 april 2014 13:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom al die stress? Ajax wordt toch kampioen dus is er niks aan de hand
Alsof dat niet gaat gebeurenquote:Op zondag 13 april 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lachwekkend vooral. Alsof Ajax van Den Haag wint vandaag
Ajax is een laffe ploeg. Die gaan zich laten afbluffenquote:Op zondag 13 april 2014 13:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alsof dat niet gaat gebeuren
Ado mag dan een goede reeks hebben, Frankie maakt er vandaag een einde aan
Ik vind die Ado supporters maar een stel aso's , maar goed die heb je bij elke club welquote:Op zondag 13 april 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax is een laffe ploeg. Die gaan zich laten afbluffen
KALE KOPPEN NIET TE STOPPEN ADOOOOO!
Ooh een Engels examen , da's wel aan de prijzige kant jaquote:Op zondag 13 april 2014 14:05 schreef KitKatChunky het volgende:
Wtf, een IELTS examen is gewoon 190 euro
Oplichters
Ik moet ook nog 90 euro dokken voor een wiskunde toetsquote:Op zondag 13 april 2014 14:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ooh een Engels examen , da's wel aan de prijzige kant ja
quote:Op zondag 13 april 2014 14:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 90 euro dokken voor een wiskunde toets
Anders mag ik geen schakeljaar volgen voor een WO-master
Omdat ze arme mensen en domme mensen niet motten in hun elitaire omgevingquote:Op zondag 13 april 2014 14:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Das wel stom , waarom betaald de universiteit dit niet
quote:Op zondag 13 april 2014 14:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Omdat ze arme mensen en domme mensen niet motten in hun elitaire omgeving
Maar goed ik hoef voor een schakeljaar geen vol jaar schoolgeld te betalen dus dat scheelt
Wat een eisen om een schakeljaar te doen. Misschien moet ik dat ook maar eens uit gaan zoeken.quote:Op zondag 13 april 2014 14:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 90 euro dokken voor een wiskunde toets
Anders mag ik geen schakeljaar volgen voor een WO-master
Het hangt ook nog sterk af van welke richting je wilt doenquote:Op zondag 13 april 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een eisen om een schakeljaar te doen. Misschien moet ik dat ook maar eens uit gaan zoeken.
Truequote:Op zondag 13 april 2014 14:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het hangt ook nog sterk af van welke richting je wilt doen
Dat seizoen van 2007. Tegen excelsior verliezen met 2-3quote:Op zondag 13 april 2014 14:23 schreef Maringo het volgende:
Vraag dat.maar aan die Alkmaarder die alvast een tattoo had laten zetten voordat AZ echt kampioen was.
Ja dat inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2014 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True
[..]
Dat seizoen van 2007. Tegen excelsior verliezen met 2-3
Blijkbaar.quote:
Ik hield sommige ajacieden graag voor dat ze in eigen huis met 1-0 van FC Volendam verloren paar seizoenen terug. Dat was ook altijd leuk.quote:Op zondag 13 april 2014 14:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Net als op elk mogelijk moment de afgelopen week voor elke Ajacied voorhouden dat een paar seizoenen geleden ADO nog won in de Arena. Worden ze opeens furieus.
Met een beetje mazzel staat Van Duinen tegen een debutant uit de a-junioren vandaag. Komt goed.quote:Op zondag 13 april 2014 14:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Net als op elk mogelijk moment de afgelopen week voor elke Ajacied voorhouden dat een paar seizoenen geleden ADO nog won in de Arena. Worden ze opeens furieus.
Eind goed, al goed. Maakte het uiteindelijke kampioenschap alleen maar mooierquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 14:23 schreef Maringo het volgende:
Vraag dat.maar aan die Alkmaarder die alvast een tattoo had laten zetten voordat AZ echt kampioen was.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel staat Van Duinen tegen een debutant uit de a-junioren vandaag. Komt goed.
[..]
Eind goed, al goed. Maakte het uiteindelijke kampioenschap alleen maar mooier
quote:Op zondag 13 april 2014 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als jij het zegt
jij hebt heel veel goede ervaringen in relaties dus ik geloof je meteen
voor zover het een relatie te noemen isquote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Liever 2 kortstondige 'relaties' dan 1tje met Monique
quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
:s Het is dat je een zekere foto hebt laten zien anders wat ik nu woedend geworden.
quote:Op zondag 13 april 2014 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zo zien we het graag, je mag sowieso wel woest worden. Een flinke roar zal hem wel afschrikken.
De één is een tijger, de ander een panter. Mijn brul zal een samenkomen van al deze katachtige elementen zijn om Wietparkiet weer op zijn plek te zetten.quote:Op zondag 13 april 2014 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zo zien we het graag, je mag sowieso wel woest worden. Een flinke roar zal hem wel afschrikken.
Monique is een FOK! legendequote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is er iets op tv dan dat het waard is om te kijkenquote:Op zondag 13 april 2014 16:43 schreef Amarantha het volgende:
TV aan t kijken voor t eerst sinds jaren
quote:Op zondag 13 april 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
echt een kuttt ik baal echt van de moderatie in deze sc echt pestkoppengedrag
quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
ik voel me niet meer welkom hier ik voel me gepest en uitgelachen ik ga weg en mezelf pijn doen om de pijn die jullie mij geven te vergeten maar vooral op de daaropvolgende aandacht
Vergeet niet een stuk of 50 topics aan te maken om ons te vertellen dat je weggaat en nooit meer terug komt op FOK!.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
ik voel me niet meer welkom hier ik voel me gepest en uitgelachen ik ga weg en mezelf pijn doen om de pijn die jullie mij geven te vergeten maar vooral op de daaropvolgende aandacht
Rood kruisje in een rechterbovenhoek. Vergeet niet op uitloggen te klikken.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
goed ideequote:Op zondag 13 april 2014 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vergeet niet een stuk of 50 topics aan te maken om ons te vertellen dat je weggaat en nooit meer terug komt op FOK!.
Oké.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
Belachelijk ja. Is er dan niks meer heilig op FOK! :squote:Op zondag 13 april 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
echt een kuttt ik baal echt van de moderatie in deze sc echt pestkoppengedrag
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:23 schreef Rodawa het volgende:
kennen jullie dat gevoel dat je denkt hee ik ben moe en dan opeens val je weg door ve
Net nog gebeurd. 's Nachts lukt dat nooit, de neuk is met onze zogenaamde biologische klokken.quote:
door ve jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:23 schreef Rodawa het volgende:
kennen jullie dat gevoel dat je denkt hee ik ben moe en dan opeens val je weg door ve
Ik heb dat ook te vaak ja, dan ben ik zo moe dat ik zo in slaap kan vallen als ik wakker moet blijven, en als ik dan moet slapen dan lukt dat niet meerquote:Op zondag 13 april 2014 17:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net nog gebeurd. 's Nachts lukt dat nooit, de neuk is met onze zogenaamde biologische klokken.
Nu ik thuis ben valt het wel mee. Maar zonetquote:Op zondag 13 april 2014 17:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net nog gebeurd. 's Nachts lukt dat nooit, de neuk is met onze zogenaamde biologische klokken.
Ja precies.quote:Op zondag 13 april 2014 17:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook te vaak ja, dan ben ik zo moe dat ik zo in slaap kan vallen als ik wakker moet blijven, en als ik dan moet slapen dan lukt dat niet meer
werkelijk geen idee wat het zijnquote:Op zondag 13 april 2014 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die baardagamen (toch?) ook echt zo 'wazmetjou?'
Lag er gewoon vet vroeg in vannacht.quote:Op zondag 13 april 2014 17:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu ik thuis ben valt het wel mee. Maar zonet![]()
Voortaan vroeger naar bed, jongeman.
Voetbal is, succes.quote:Op zondag 13 april 2014 17:27 schreef Moira. het volgende:
Mja ik ga curven en jullie lokquoten wacht ff..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |