Du sprechst lieber Deutsch?quote:
Sof in ONZquote:
Wat doe ik hierquote:
Meest ellendige is dat ik niet eens weet welke taal dit is.quote:
Ah oui. Quel age as-tu?quote:
Engels > Frans > Duitsquote:
J'ai dix-neuf ans, et toi?quote:Op zondag 13 april 2014 13:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meest ellendige is dat ik niet eens weet welke taal dit is.Mais.
Je m'appelle Flippiee
[..]
Ah oui. Quel age as-tu?
Ein bisschen vielleicht.quote:
Ja, ik weet het ook niet. Niet gaan plxquote:
Questa lingua è l'italiano. Quella francese è noioso, così ho pensato, ma per lanciare una lingua diversa dalla partitaquote:Op zondag 13 april 2014 13:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meest ellendige is dat ik niet eens weet welke taal dit is.Mais.
Je m'appelle Flippiee
Si può essere un buon italiano, posso essere un po'quote:Op zondag 13 april 2014 13:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Questa lingua è l'italiano. Quella francese è noioso, così ho pensato, ma per lanciare una lingua diversa dalla partita
Het is j'aiquote:Op zondag 13 april 2014 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je suis entre dix-neuf et vingt trois ans.
Ah zo. Wel tof als je Italiaans kunt. Ik moet mijn Duits gaan verbeteren.quote:Op zondag 13 april 2014 13:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Questa lingua è l'italiano. Quella francese è noioso, così ho pensato, ma per lanciare una lingua diversa dalla partita
Ik ga wel zo weer wegquote:Op zondag 13 april 2014 13:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Niet gaan plx
Is een uitzondering, echt vervelendquote:Op zondag 13 april 2014 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even goed? Ik twijfelde omdat ik er entre tussen knalde. Thanks!
Leg jij dat even uit aan de leiding van mijn opleiding/studiequote:Op zondag 13 april 2014 13:29 schreef Typisch het volgende:
Je kunt je energie beter in een echt nuttige vaardigheid steken dan een taal naast je moedertaal en Engels, in de zakenwereld ben je niet (meer) serieus te nemen als je geen Engels spreekt.
Met sommige studies kan Duits ook zeker geen kwaad.quote:Op zondag 13 april 2014 13:29 schreef Typisch het volgende:
Je kunt je energie beter in een echt nuttige vaardigheid steken dan een taal naast je moedertaal en Engels, in de zakenwereld ben je niet (meer) serieus te nemen als je geen Engels spreekt.
Welke studie doe je? Schoonmaker?quote:Op zondag 13 april 2014 13:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leg jij dat even uit aan de leiding van mijn opleiding/studie
Je kiest die studie/opleiding toch zelf?quote:Op zondag 13 april 2014 13:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leg jij dat even uit aan de leiding van mijn opleiding/studie
Schoonmakerquote:
Je wordt zee?quote:Op zondag 13 april 2014 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Schoonmaker
Putjesschepper of zee, dat is de leef
Kloptquote:Op zondag 13 april 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kiest die studie/opleiding toch zelf?
Het kan geen kwaad, maar ook Duitsers zijn tegenwoordig gewoon thuis in het Engels.quote:Op zondag 13 april 2014 13:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met sommige studies kan Duits ook zeker geen kwaad.
Veel plezier.quote:
Dankjewelquote:
Geen idee.quote:Op zondag 13 april 2014 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dankjewel
en wat wil jij worden dan
Leuk beroep welquote:
Is geen beroep hoor.quote:
Uitkering trekken is toch een beroep?quote:
Volgens meerdere bronnen wordt Duits spreken nog steeds meer gewaardeerd, maar Engels zal vast ook wel kunnen. Mits in beide gevallen (Duits/Engels) geen steenkolen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad, maar ook Duitsers zijn tegenwoordig gewoon thuis in het Engels.
Als je een cursus Duits doet heb ik vaak het idee dat je beter die tijd zou kunnen steken in wat wiskunde of een of ander economische vaardigheid dat past bij je studie bijvoorbeeld.
Ik heb niks gezegd over een uitkeringquote:Op zondag 13 april 2014 13:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Uitkering trekken is toch een beroep?
Bijstand danquote:Op zondag 13 april 2014 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over een uitkering
Heb ik ook niet gezegdquote:
Ik zeg toch niet dat het kwaad kan.quote:Op zondag 13 april 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens meerdere bronnen wordt Duits spreken nog steeds meer gewaardeerd, maar Engels zal vast ook wel kunnen. Mits in beide gevallen (Duits/Engels) geen steenkolen.
En dat kan op zich nooit kwaad als je wat ambities hebt.
Kontje verkopen achter het station?quote:
Zoals modereren op FOK! ?quote:Op zondag 13 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het kwaad kan.Maar dat ik mijn tijd ergens anders in zou investeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |