voor zover het een relatie te noemen isquote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Liever 2 kortstondige 'relaties' dan 1tje met Monique
quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
:s Het is dat je een zekere foto hebt laten zien anders wat ik nu woedend geworden.
quote:Op zondag 13 april 2014 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zo zien we het graag, je mag sowieso wel woest worden. Een flinke roar zal hem wel afschrikken.
De één is een tijger, de ander een panter. Mijn brul zal een samenkomen van al deze katachtige elementen zijn om Wietparkiet weer op zijn plek te zetten.quote:Op zondag 13 april 2014 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zo zien we het graag, je mag sowieso wel woest worden. Een flinke roar zal hem wel afschrikken.
Monique is een FOK! legendequote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is er iets op tv dan dat het waard is om te kijkenquote:Op zondag 13 april 2014 16:43 schreef Amarantha het volgende:
TV aan t kijken voor t eerst sinds jaren
quote:Op zondag 13 april 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
echt een kuttt ik baal echt van de moderatie in deze sc echt pestkoppengedrag
quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
ik voel me niet meer welkom hier ik voel me gepest en uitgelachen ik ga weg en mezelf pijn doen om de pijn die jullie mij geven te vergeten maar vooral op de daaropvolgende aandacht
Vergeet niet een stuk of 50 topics aan te maken om ons te vertellen dat je weggaat en nooit meer terug komt op FOK!.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
ik voel me niet meer welkom hier ik voel me gepest en uitgelachen ik ga weg en mezelf pijn doen om de pijn die jullie mij geven te vergeten maar vooral op de daaropvolgende aandacht
Rood kruisje in een rechterbovenhoek. Vergeet niet op uitloggen te klikken.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
goed ideequote:Op zondag 13 april 2014 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vergeet niet een stuk of 50 topics aan te maken om ons te vertellen dat je weggaat en nooit meer terug komt op FOK!.
Oké.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
Belachelijk ja. Is er dan niks meer heilig op FOK! :squote:Op zondag 13 april 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
echt een kuttt ik baal echt van de moderatie in deze sc echt pestkoppengedrag
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:23 schreef Rodawa het volgende:
kennen jullie dat gevoel dat je denkt hee ik ben moe en dan opeens val je weg door ve
Net nog gebeurd. 's Nachts lukt dat nooit, de neuk is met onze zogenaamde biologische klokken.quote:
door ve jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:23 schreef Rodawa het volgende:
kennen jullie dat gevoel dat je denkt hee ik ben moe en dan opeens val je weg door ve
Ik heb dat ook te vaak ja, dan ben ik zo moe dat ik zo in slaap kan vallen als ik wakker moet blijven, en als ik dan moet slapen dan lukt dat niet meerquote:Op zondag 13 april 2014 17:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net nog gebeurd. 's Nachts lukt dat nooit, de neuk is met onze zogenaamde biologische klokken.
Nu ik thuis ben valt het wel mee. Maar zonetquote:Op zondag 13 april 2014 17:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net nog gebeurd. 's Nachts lukt dat nooit, de neuk is met onze zogenaamde biologische klokken.
Ja precies.quote:Op zondag 13 april 2014 17:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook te vaak ja, dan ben ik zo moe dat ik zo in slaap kan vallen als ik wakker moet blijven, en als ik dan moet slapen dan lukt dat niet meer
werkelijk geen idee wat het zijnquote:Op zondag 13 april 2014 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die baardagamen (toch?) ook echt zo 'wazmetjou?'
Lag er gewoon vet vroeg in vannacht.quote:Op zondag 13 april 2014 17:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu ik thuis ben valt het wel mee. Maar zonet![]()
Voortaan vroeger naar bed, jongeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |