As ifquote:Op zondag 13 april 2014 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station?
Hey you never knowquote:
Ik doelde ook op dat ergens anders in investeren. Dat dat erbij doen geen kwaad kan.quote:Op zondag 13 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het kwaad kan.Maar dat ik mijn tijd ergens anders in zou investeren.
ja jeetje wees dan ook eens duidelijkquote:Op zondag 13 april 2014 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doelde ook op dat ergens anders in investeren. Dat dat erbij doen geen kwaad kan.Oh de verwarring.
Sorry hoor :Squote:Op zondag 13 april 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja jeetje wees dan ook eens duidelijk
Je bent te jong voor een quarterlife crisis. Verman jezelfquote:Op zondag 13 april 2014 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
al die onduidelijkheid kan ik eventjes niet aan hoor
het wordt mij allemaal iets teveel
enorme brakheid en feyenoord-stress zijn een goed genoeg excuus vind ikquote:Op zondag 13 april 2014 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent te jong voor een quarterlife crisis. Verman jezelf
Ik vermoedde al dat het dat was.quote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
enorme brakheid en feyenoord-stress zijn een goed genoeg excuus vind ik
fijn dat je mijn problemen begrijptquote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het dat was.Herkenbare stress om Feyenoord. Die heerst hier in huis ook
Waarom al die stress? Ajax wordt toch kampioen dus is er niks aan de handquote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het dat was.Herkenbare stress om Feyenoord. Die heerst hier in huis ook
houd je muil johquote:Op zondag 13 april 2014 13:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom al die stress? Ajax wordt toch kampioen dus is er niks aan de hand
Alsof dat niet gaat gebeurenquote:Op zondag 13 april 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lachwekkend vooral. Alsof Ajax van Den Haag wint vandaag
Ajax is een laffe ploeg. Die gaan zich laten afbluffenquote:Op zondag 13 april 2014 13:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alsof dat niet gaat gebeuren
Ado mag dan een goede reeks hebben, Frankie maakt er vandaag een einde aan
Ik vind die Ado supporters maar een stel aso's , maar goed die heb je bij elke club welquote:Op zondag 13 april 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax is een laffe ploeg. Die gaan zich laten afbluffen
KALE KOPPEN NIET TE STOPPEN ADOOOOO!
Ooh een Engels examen , da's wel aan de prijzige kant jaquote:Op zondag 13 april 2014 14:05 schreef KitKatChunky het volgende:
Wtf, een IELTS examen is gewoon 190 euro
Oplichters
Ik moet ook nog 90 euro dokken voor een wiskunde toetsquote:Op zondag 13 april 2014 14:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ooh een Engels examen , da's wel aan de prijzige kant ja
quote:Op zondag 13 april 2014 14:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 90 euro dokken voor een wiskunde toets
Anders mag ik geen schakeljaar volgen voor een WO-master
Omdat ze arme mensen en domme mensen niet motten in hun elitaire omgevingquote:Op zondag 13 april 2014 14:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Das wel stom , waarom betaald de universiteit dit niet
quote:Op zondag 13 april 2014 14:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Omdat ze arme mensen en domme mensen niet motten in hun elitaire omgeving
Maar goed ik hoef voor een schakeljaar geen vol jaar schoolgeld te betalen dus dat scheelt
Wat een eisen om een schakeljaar te doen. Misschien moet ik dat ook maar eens uit gaan zoeken.quote:Op zondag 13 april 2014 14:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 90 euro dokken voor een wiskunde toets
Anders mag ik geen schakeljaar volgen voor een WO-master
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |