Het hangt ook nog sterk af van welke richting je wilt doenquote:Op zondag 13 april 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een eisen om een schakeljaar te doen. Misschien moet ik dat ook maar eens uit gaan zoeken.
Truequote:Op zondag 13 april 2014 14:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het hangt ook nog sterk af van welke richting je wilt doen
Dat seizoen van 2007. Tegen excelsior verliezen met 2-3quote:Op zondag 13 april 2014 14:23 schreef Maringo het volgende:
Vraag dat.maar aan die Alkmaarder die alvast een tattoo had laten zetten voordat AZ echt kampioen was.
Ja dat inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2014 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True
[..]
Dat seizoen van 2007. Tegen excelsior verliezen met 2-3
Blijkbaar.quote:
Ik hield sommige ajacieden graag voor dat ze in eigen huis met 1-0 van FC Volendam verloren paar seizoenen terug. Dat was ook altijd leuk.quote:Op zondag 13 april 2014 14:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Net als op elk mogelijk moment de afgelopen week voor elke Ajacied voorhouden dat een paar seizoenen geleden ADO nog won in de Arena. Worden ze opeens furieus.
Met een beetje mazzel staat Van Duinen tegen een debutant uit de a-junioren vandaag. Komt goed.quote:Op zondag 13 april 2014 14:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Net als op elk mogelijk moment de afgelopen week voor elke Ajacied voorhouden dat een paar seizoenen geleden ADO nog won in de Arena. Worden ze opeens furieus.
Eind goed, al goed. Maakte het uiteindelijke kampioenschap alleen maar mooierquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 14:23 schreef Maringo het volgende:
Vraag dat.maar aan die Alkmaarder die alvast een tattoo had laten zetten voordat AZ echt kampioen was.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel staat Van Duinen tegen een debutant uit de a-junioren vandaag. Komt goed.
[..]
Eind goed, al goed. Maakte het uiteindelijke kampioenschap alleen maar mooier
quote:Op zondag 13 april 2014 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als jij het zegt
jij hebt heel veel goede ervaringen in relaties dus ik geloof je meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |