SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed raken.
Kutlevenquote:
damn op een zondag? wt voor werk mi mangquote:
Bejaarden t'huusquote:Op zondag 13 april 2014 00:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
damn op een zondag? wt voor werk mi mang
gewoon wat later komen toch, kunnen ze daar ook uitslapenqquote:
#yoloquote:Op zondag 13 april 2014 00:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
gewoon wat later komen toch, kunnen ze daar ook uitslapenq
Hoe is t verder?quote:
Primaquote:Op zondag 13 april 2014 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe is t verder?
Jezus, die Tom veranderd ook snel
Komt goedquote:
Zo kutquote:Op zondag 13 april 2014 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen maar ben ook niet moe
IK WEET HET!quote:Op zondag 13 april 2014 03:31 schreef Flippiee het volgende:
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Iemand vertel me het geheim om tot die 2048 te komen
quote:Op zondag 13 april 2014 08:05 schreef c-u-t-e het volgende:
Alleen ben ik zelf nog maar tot 1024 gekomen omdat ik steeds een idiote fout maak waardoor ik af ben.
Haha loonslaafquote:Op zondag 13 april 2014 10:20 schreef d4v1d het volgende:
Of ik tweeënhalfuur eerder naar mn werk kan komen.
Dikke doei.
Kom mij ook brengen danquote:Op zondag 13 april 2014 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg zo verse broodjes van de bakker
Dan adopteren jullie mij verdomme maar want ik wil ook broodjesquote:
Kom gewoon naar Emmenquote:Op zondag 13 april 2014 10:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan adopteren jullie mij verdomme maar want ik wil ook broodjes
Ik lig nog in mijn nestquote:
Ik ben er uitgegaan omdat hij naar de bakker is, anders lag ik ook nog in mijn bedquote:
Ohquote:Op zondag 13 april 2014 11:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er uitgegaan omdat hij naar de bakker is, anders lag ik ook nog in mijn bedMaar ik moet ook antibiotica een half uur voor t eten innemen
Jep en nee niet echt. Ik heb antibiotica tegen bacterie infectiesquote:Op zondag 13 april 2014 11:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Heb je dat gekregen van dokter meneer?
Zei hij er verder nog wat over?
Oh fijnquote:Op zondag 13 april 2014 11:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en nee niet echt. Ik heb antibiotica tegen bacterie infectiesNormaal krijg je niet meteen antibiotica maar omdat ik er al een tijdje mee loop heb ik een beste kuur gekregen
Herkenbaar welquote:Op zondag 13 april 2014 11:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hoi hoi hoi
[ afbeelding ]
dit was ik vanmorgen
Awwh dat vind ik nou liefquote:Op zondag 13 april 2014 11:17 schreef Amarantha het volgende:
Hij heeft zoveel broodjes meegenomendat SgtPorkbeans er ook wel een paar mag
Ik zie nog een bult.quote:Op zondag 13 april 2014 11:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vast wel1 bult is na anderhalf dag een halve keer kleiner
quote:Op zondag 13 april 2014 11:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zie nog een bult.
Ohnee.. dat is je hoofd xdxdxdxd hihahoxd
[/brugklas garp]
quote:
Niet den gansen dag in je nest blijven liggenquote:
Ik moet straks naar mn vader, etenquote:Op zondag 13 april 2014 11:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Achter de computer wakker worden... straks weer genoeg te doen.
Eerst ff kotsen. Was vroegah ook een hype.quote:Op zondag 13 april 2014 11:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet straks naar mn vader, etenZit al stampvol
quote:Op zondag 13 april 2014 11:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eerst ff kotsen. Was vroegah ook een hype.
Daar hebben ze toch een naam voorquote:
Boulimiaquote:Op zondag 13 april 2014 11:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch een naam voor
Iets anders dan anorexia volgens mij
Jaa dat was 'mquote:
Dat is een ziekte...quote:
Aaah die fietsquote:Op zondag 13 april 2014 11:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een ziekte...
Ik heb het over de vreetfestijnen ten tijde van de Renaissance volgens mij waarbij de hoge piefen halverwege gingen kotsen om zo nog meer eten naar binnen te kunnen stuwen.
Goedemorgen Amaquote:
Goedemorgen Maringoquote:
Gaat gaatquote:
Hallon Porkbeansquote:
Yo d4v1dquote:
Wie geht'squote:
quote:
Moequote:Op zondag 13 april 2014 12:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yo d4v1d
Nothin' much, what about you?
Kijk ik heb een filmpje van jouw leven gevondenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 12:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kijk ik heb een filmpje van jouw leven gevonden
Es gehts mir gut, danke. Und Sie?quote:
Soms heb je van die dagenquote:
Gut, heute mittag gehe ich fressen jaaaquote:Op zondag 13 april 2014 12:04 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een leuk berichtje achtergelaten in je FoBo porkbeans
ca va?quote:Op zondag 13 april 2014 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Als er iemand nu in het Frans gaat vragen hoe het met me gaat
Moest je werken?quote:
Oui, ça va. Merci, et toi?quote:
ca va bienquote:
Kon je toch uitslapen?quote:
Haha lutserquote:
Whoop Whoopquote:
Ne*quote:Op zondag 13 april 2014 12:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ca va bien
Je nais parle Francais pas
Dat is kutquote:Op zondag 13 april 2014 12:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik lag om 9 uur al wakker en kwam niet meer in slaap
Nee, moest deze week alleen vrijdag werkenquote:
Snowie, je leeft nogquote:
Goedemiddag JanCeesquote:
Nee, niksquote:
quote:
wow watquote:Op zondag 13 april 2014 12:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ca va bien
Je nais parle Francais pas
Hij bedoeltquote:Op zondag 13 april 2014 13:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Iets als het gaat goed, alleen m'n Frans is kut, zoiets?
Close enough, van beide kantenquote:Op zondag 13 april 2014 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij bedoelt
Ça va bien.
Ja ne parle pas Français.
De ontkenning (ne...pas) moet je alleen om het werkwoord zetten
Maar het betekent dat het goed gaat met hem, maar hij spreekt geen Frans.
Je m'appelle supersofquote:
Du sprechst lieber Deutsch?quote:
Sof in ONZquote:
Wat doe ik hierquote:
Meest ellendige is dat ik niet eens weet welke taal dit is.quote:
Ah oui. Quel age as-tu?quote:
Engels > Frans > Duitsquote:
J'ai dix-neuf ans, et toi?quote:Op zondag 13 april 2014 13:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meest ellendige is dat ik niet eens weet welke taal dit is.Mais.
Je m'appelle Flippiee
[..]
Ah oui. Quel age as-tu?
Ein bisschen vielleicht.quote:
Ja, ik weet het ook niet. Niet gaan plxquote:
Questa lingua è l'italiano. Quella francese è noioso, così ho pensato, ma per lanciare una lingua diversa dalla partitaquote:Op zondag 13 april 2014 13:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meest ellendige is dat ik niet eens weet welke taal dit is.Mais.
Je m'appelle Flippiee
Si può essere un buon italiano, posso essere un po'quote:Op zondag 13 april 2014 13:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Questa lingua è l'italiano. Quella francese è noioso, così ho pensato, ma per lanciare una lingua diversa dalla partita
Het is j'aiquote:Op zondag 13 april 2014 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je suis entre dix-neuf et vingt trois ans.
Ah zo. Wel tof als je Italiaans kunt. Ik moet mijn Duits gaan verbeteren.quote:Op zondag 13 april 2014 13:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Questa lingua è l'italiano. Quella francese è noioso, così ho pensato, ma per lanciare una lingua diversa dalla partita
Ik ga wel zo weer wegquote:Op zondag 13 april 2014 13:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Niet gaan plx
Is een uitzondering, echt vervelendquote:Op zondag 13 april 2014 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even goed? Ik twijfelde omdat ik er entre tussen knalde. Thanks!
Leg jij dat even uit aan de leiding van mijn opleiding/studiequote:Op zondag 13 april 2014 13:29 schreef Typisch het volgende:
Je kunt je energie beter in een echt nuttige vaardigheid steken dan een taal naast je moedertaal en Engels, in de zakenwereld ben je niet (meer) serieus te nemen als je geen Engels spreekt.
Met sommige studies kan Duits ook zeker geen kwaad.quote:Op zondag 13 april 2014 13:29 schreef Typisch het volgende:
Je kunt je energie beter in een echt nuttige vaardigheid steken dan een taal naast je moedertaal en Engels, in de zakenwereld ben je niet (meer) serieus te nemen als je geen Engels spreekt.
Welke studie doe je? Schoonmaker?quote:Op zondag 13 april 2014 13:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leg jij dat even uit aan de leiding van mijn opleiding/studie
Je kiest die studie/opleiding toch zelf?quote:Op zondag 13 april 2014 13:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leg jij dat even uit aan de leiding van mijn opleiding/studie
Schoonmakerquote:
Je wordt zee?quote:Op zondag 13 april 2014 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Schoonmaker
Putjesschepper of zee, dat is de leef
Kloptquote:Op zondag 13 april 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kiest die studie/opleiding toch zelf?
Het kan geen kwaad, maar ook Duitsers zijn tegenwoordig gewoon thuis in het Engels.quote:Op zondag 13 april 2014 13:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met sommige studies kan Duits ook zeker geen kwaad.
Veel plezier.quote:
Dankjewelquote:
Geen idee.quote:Op zondag 13 april 2014 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dankjewel
en wat wil jij worden dan
Leuk beroep welquote:
Is geen beroep hoor.quote:
Uitkering trekken is toch een beroep?quote:
Volgens meerdere bronnen wordt Duits spreken nog steeds meer gewaardeerd, maar Engels zal vast ook wel kunnen. Mits in beide gevallen (Duits/Engels) geen steenkolen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad, maar ook Duitsers zijn tegenwoordig gewoon thuis in het Engels.
Als je een cursus Duits doet heb ik vaak het idee dat je beter die tijd zou kunnen steken in wat wiskunde of een of ander economische vaardigheid dat past bij je studie bijvoorbeeld.
Ik heb niks gezegd over een uitkeringquote:Op zondag 13 april 2014 13:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Uitkering trekken is toch een beroep?
Bijstand danquote:Op zondag 13 april 2014 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over een uitkering
Heb ik ook niet gezegdquote:
Ik zeg toch niet dat het kwaad kan.quote:Op zondag 13 april 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens meerdere bronnen wordt Duits spreken nog steeds meer gewaardeerd, maar Engels zal vast ook wel kunnen. Mits in beide gevallen (Duits/Engels) geen steenkolen.
En dat kan op zich nooit kwaad als je wat ambities hebt.
Kontje verkopen achter het station?quote:
Zoals modereren op FOK! ?quote:Op zondag 13 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het kwaad kan.Maar dat ik mijn tijd ergens anders in zou investeren.
As ifquote:Op zondag 13 april 2014 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station?
Hey you never knowquote:
Ik doelde ook op dat ergens anders in investeren. Dat dat erbij doen geen kwaad kan.quote:Op zondag 13 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het kwaad kan.Maar dat ik mijn tijd ergens anders in zou investeren.
ja jeetje wees dan ook eens duidelijkquote:Op zondag 13 april 2014 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doelde ook op dat ergens anders in investeren. Dat dat erbij doen geen kwaad kan.Oh de verwarring.
Sorry hoor :Squote:Op zondag 13 april 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja jeetje wees dan ook eens duidelijk
Je bent te jong voor een quarterlife crisis. Verman jezelfquote:Op zondag 13 april 2014 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
al die onduidelijkheid kan ik eventjes niet aan hoor
het wordt mij allemaal iets teveel
enorme brakheid en feyenoord-stress zijn een goed genoeg excuus vind ikquote:Op zondag 13 april 2014 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent te jong voor een quarterlife crisis. Verman jezelf
Ik vermoedde al dat het dat was.quote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
enorme brakheid en feyenoord-stress zijn een goed genoeg excuus vind ik
fijn dat je mijn problemen begrijptquote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het dat was.Herkenbare stress om Feyenoord. Die heerst hier in huis ook
Waarom al die stress? Ajax wordt toch kampioen dus is er niks aan de handquote:Op zondag 13 april 2014 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het dat was.Herkenbare stress om Feyenoord. Die heerst hier in huis ook
houd je muil johquote:Op zondag 13 april 2014 13:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom al die stress? Ajax wordt toch kampioen dus is er niks aan de hand
Alsof dat niet gaat gebeurenquote:Op zondag 13 april 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lachwekkend vooral. Alsof Ajax van Den Haag wint vandaag
Ajax is een laffe ploeg. Die gaan zich laten afbluffenquote:Op zondag 13 april 2014 13:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alsof dat niet gaat gebeuren
Ado mag dan een goede reeks hebben, Frankie maakt er vandaag een einde aan
Ik vind die Ado supporters maar een stel aso's , maar goed die heb je bij elke club welquote:Op zondag 13 april 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax is een laffe ploeg. Die gaan zich laten afbluffen
KALE KOPPEN NIET TE STOPPEN ADOOOOO!
Ooh een Engels examen , da's wel aan de prijzige kant jaquote:Op zondag 13 april 2014 14:05 schreef KitKatChunky het volgende:
Wtf, een IELTS examen is gewoon 190 euro
Oplichters
Ik moet ook nog 90 euro dokken voor een wiskunde toetsquote:Op zondag 13 april 2014 14:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ooh een Engels examen , da's wel aan de prijzige kant ja
quote:Op zondag 13 april 2014 14:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 90 euro dokken voor een wiskunde toets
Anders mag ik geen schakeljaar volgen voor een WO-master
Omdat ze arme mensen en domme mensen niet motten in hun elitaire omgevingquote:Op zondag 13 april 2014 14:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Das wel stom , waarom betaald de universiteit dit niet
quote:Op zondag 13 april 2014 14:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Omdat ze arme mensen en domme mensen niet motten in hun elitaire omgeving
Maar goed ik hoef voor een schakeljaar geen vol jaar schoolgeld te betalen dus dat scheelt
Wat een eisen om een schakeljaar te doen. Misschien moet ik dat ook maar eens uit gaan zoeken.quote:Op zondag 13 april 2014 14:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 90 euro dokken voor een wiskunde toets
Anders mag ik geen schakeljaar volgen voor een WO-master
Het hangt ook nog sterk af van welke richting je wilt doenquote:Op zondag 13 april 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een eisen om een schakeljaar te doen. Misschien moet ik dat ook maar eens uit gaan zoeken.
Truequote:Op zondag 13 april 2014 14:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het hangt ook nog sterk af van welke richting je wilt doen
Dat seizoen van 2007. Tegen excelsior verliezen met 2-3quote:Op zondag 13 april 2014 14:23 schreef Maringo het volgende:
Vraag dat.maar aan die Alkmaarder die alvast een tattoo had laten zetten voordat AZ echt kampioen was.
Ja dat inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2014 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True
[..]
Dat seizoen van 2007. Tegen excelsior verliezen met 2-3
Blijkbaar.quote:
Ik hield sommige ajacieden graag voor dat ze in eigen huis met 1-0 van FC Volendam verloren paar seizoenen terug. Dat was ook altijd leuk.quote:Op zondag 13 april 2014 14:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Net als op elk mogelijk moment de afgelopen week voor elke Ajacied voorhouden dat een paar seizoenen geleden ADO nog won in de Arena. Worden ze opeens furieus.
Met een beetje mazzel staat Van Duinen tegen een debutant uit de a-junioren vandaag. Komt goed.quote:Op zondag 13 april 2014 14:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Net als op elk mogelijk moment de afgelopen week voor elke Ajacied voorhouden dat een paar seizoenen geleden ADO nog won in de Arena. Worden ze opeens furieus.
Eind goed, al goed. Maakte het uiteindelijke kampioenschap alleen maar mooierquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 14:23 schreef Maringo het volgende:
Vraag dat.maar aan die Alkmaarder die alvast een tattoo had laten zetten voordat AZ echt kampioen was.
quote:Op zondag 13 april 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel staat Van Duinen tegen een debutant uit de a-junioren vandaag. Komt goed.
[..]
Eind goed, al goed. Maakte het uiteindelijke kampioenschap alleen maar mooier
quote:Op zondag 13 april 2014 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als jij het zegt
jij hebt heel veel goede ervaringen in relaties dus ik geloof je meteen
voor zover het een relatie te noemen isquote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Liever 2 kortstondige 'relaties' dan 1tje met Monique
quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
:s Het is dat je een zekere foto hebt laten zien anders wat ik nu woedend geworden.
quote:Op zondag 13 april 2014 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zo zien we het graag, je mag sowieso wel woest worden. Een flinke roar zal hem wel afschrikken.
De één is een tijger, de ander een panter. Mijn brul zal een samenkomen van al deze katachtige elementen zijn om Wietparkiet weer op zijn plek te zetten.quote:Op zondag 13 april 2014 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]Zo zien we het graag, je mag sowieso wel woest worden. Een flinke roar zal hem wel afschrikken.
Monique is een FOK! legendequote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is er iets op tv dan dat het waard is om te kijkenquote:Op zondag 13 april 2014 16:43 schreef Amarantha het volgende:
TV aan t kijken voor t eerst sinds jaren
quote:Op zondag 13 april 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
echt een kuttt ik baal echt van de moderatie in deze sc echt pestkoppengedrag
quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
ik voel me niet meer welkom hier ik voel me gepest en uitgelachen ik ga weg en mezelf pijn doen om de pijn die jullie mij geven te vergeten maar vooral op de daaropvolgende aandacht
Vergeet niet een stuk of 50 topics aan te maken om ons te vertellen dat je weggaat en nooit meer terug komt op FOK!.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
ik voel me niet meer welkom hier ik voel me gepest en uitgelachen ik ga weg en mezelf pijn doen om de pijn die jullie mij geven te vergeten maar vooral op de daaropvolgende aandacht
Rood kruisje in een rechterbovenhoek. Vergeet niet op uitloggen te klikken.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
goed ideequote:Op zondag 13 april 2014 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vergeet niet een stuk of 50 topics aan te maken om ons te vertellen dat je weggaat en nooit meer terug komt op FOK!.
Oké.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
Belachelijk ja. Is er dan niks meer heilig op FOK! :squote:Op zondag 13 april 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
echt een kuttt ik baal echt van de moderatie in deze sc echt pestkoppengedrag
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:23 schreef Rodawa het volgende:
kennen jullie dat gevoel dat je denkt hee ik ben moe en dan opeens val je weg door ve
Net nog gebeurd. 's Nachts lukt dat nooit, de neuk is met onze zogenaamde biologische klokken.quote:
door ve jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:23 schreef Rodawa het volgende:
kennen jullie dat gevoel dat je denkt hee ik ben moe en dan opeens val je weg door ve
Ik heb dat ook te vaak ja, dan ben ik zo moe dat ik zo in slaap kan vallen als ik wakker moet blijven, en als ik dan moet slapen dan lukt dat niet meerquote:Op zondag 13 april 2014 17:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net nog gebeurd. 's Nachts lukt dat nooit, de neuk is met onze zogenaamde biologische klokken.
Nu ik thuis ben valt het wel mee. Maar zonetquote:Op zondag 13 april 2014 17:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Net nog gebeurd. 's Nachts lukt dat nooit, de neuk is met onze zogenaamde biologische klokken.
Ja precies.quote:Op zondag 13 april 2014 17:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook te vaak ja, dan ben ik zo moe dat ik zo in slaap kan vallen als ik wakker moet blijven, en als ik dan moet slapen dan lukt dat niet meer
werkelijk geen idee wat het zijnquote:Op zondag 13 april 2014 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die baardagamen (toch?) ook echt zo 'wazmetjou?'
Lag er gewoon vet vroeg in vannacht.quote:Op zondag 13 april 2014 17:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu ik thuis ben valt het wel mee. Maar zonet![]()
Voortaan vroeger naar bed, jongeman.
Voetbal is, succes.quote:Op zondag 13 april 2014 17:27 schreef Moira. het volgende:
Mja ik ga curven en jullie lokquoten wacht ff..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |