SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2014 00:43:40 ]
kan ook in sommige parkenquote:Op zondag 13 april 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SOwieso is tuin chill. Beetje bbqen erbij
ik ga wel karaoke zingenquote:Op zondag 13 april 2014 00:43 schreef Ezell het volgende:
voor honderd euro kom ik langs en zing ik rood rood vogeltje
Sjonnie Cashquote:
Standaard karaoke zingen tegen een uur of 3-4quote:Op zondag 13 april 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
1 keer karaoke gezongen, alle schaamte voorbij
piano manquote:
Piano Manquote:Op zondag 13 april 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
piano man
johnny cash
soms beetje rap je kent het wel
quote:
Ohaj die hahaquote:
primaquote:
Speedy J-Pullover togquote:Op zondag 13 april 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
op mijn crematie gewoon 2pac draaien niet dan
Dan ben je zelfs in je kist nog alle schaamte voorbijquote:
quote:
Jodenalarm.quote:Op zondag 13 april 2014 00:53 schreef JanCees het volgende:
Pullover klinkt wel een beetje als een luchtalarm.
JanCees lijkt wel op een Jean Kees.quote:Op zondag 13 april 2014 00:53 schreef JanCees het volgende:
Pullover klinkt wel een beetje als een luchtalarm.
zou ik ook doen als ik hagenees wasquote:Op zondag 13 april 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]Immers draait Oh oh den haag op z`n crematie.
Nodig jij Lee Towers uitquote:Op zondag 13 april 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik hagenees was
Beetje mama appelsap maar dan andersquote:Op zondag 13 april 2014 00:56 schreef Ezell het volgende:
Altijd leuk in zo'n gesprek als Lee Towers wordt genoemd en mensen denken dat het om Litouwen gaat.
uh okequote:Op zondag 13 april 2014 00:56 schreef Ezell het volgende:
Altijd leuk in zo'n gesprek als Lee Towers wordt genoemd en mensen denken dat het om Litouwen gaat.
haha gvdquote:Op zondag 13 april 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop dat mijn top FOK! posts op mijn crematie te horen zullen zijn.
Voulez vous coucher avec moiquote:
misschien op de diekquote:Op zondag 13 april 2014 01:07 schreef supersof het volgende:
ik heb wel grote tuin maar we gaan het niet hier houden
ben niet gek
ohquote:Op zondag 13 april 2014 01:07 schreef supersof het volgende:
ben niet gek
hoezo gek?quote:Op zondag 13 april 2014 01:07 schreef supersof het volgende:
ben niet gek
hoezoquote:Op zondag 13 april 2014 01:08 schreef supersof het volgende:
sowieso dat we dan aparte whatsapp groep moeten maken en niet hier moeten bespreken anders komen er kut mensen bij
dan weet heel fok waar je woontquote:
nee hoor ...quote:Op zondag 13 april 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik voel dat Sof nu al alles over wilt nemen.
"vlakbij utrecht"quote:Op zondag 13 april 2014 01:08 schreef supersof het volgende:
sowieso dat we dan aparte whatsapp groep moeten maken en niet hier moeten bespreken anders komen er kut mensen bij
quote:
Nou zegquote:
quote:
Altijd zo he. Iedereen enthousiast maar als het maar niet bij hun thuis hoeft of dat ze zelf iets hoeven te regelenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan met z'n allen PALINGBOEREN scanderen
slaap lekkerquote:Op zondag 13 april 2014 01:12 schreef supersof het volgende:
30 euro verdiend met tv kijken
en nu ga ik slapendoei
ja niks mis mee avondwedstrijdje daarna doorquote:Op zondag 13 april 2014 01:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
pakken we eerst wedstrijd en daarna feest
slaapzequote:Op zondag 13 april 2014 01:12 schreef supersof het volgende:
en nu ga ik slapendoei
Doeiquote:Op zondag 13 april 2014 01:12 schreef supersof het volgende:
en nu ga ik slapendoei
quote:Op zondag 13 april 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd zo he. Iedereen enthousiast maar als het maar niet bij hun thuis hoeft of dat ze zelf iets hoeven te regelen
fuck you, ik heb ong. hetzelfde verdiend vanavond met meer moeitequote:Op zondag 13 april 2014 01:12 schreef supersof het volgende:
en nu ga ik slapendoei
steden?quote:Op zondag 13 april 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind de gedachte achter kermis in die steden wel sympathiek.
Het leven is voor de arbeiders daar zo kut dat ze zich 4 dagen moeten lamzuipen
Halloquote:
Vond je? Ik heb hem uitgezetquote:Op zondag 13 april 2014 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Secret life of Walter Mitty is leuk
niet wetenquote:Kermis in West-Friesland[bewerken]
Waar in de rest van Nederland de kermissen worden gevierd op het plein waar de kermisattracties staan, vindt de viering van kermis in West-Friesland plaats in het centraal gelegen café of dorpshuis. Deze kermissen kenmerken zich door een beperkte keuze aan attracties, vaak een schiettent met draaimolen en snoepkraam. Het vieren van kermis vindt plaats onder het genot van een glas bier, ook worden er vaak spelletjes georganiseerd voor jeugd, volwassen en ouderen waarbij het veelal meer gaat om het meedoen dan het daadwerkelijk winnen. Bekende spelletjes zijn; katknuppelen, balgooien en een puzzeltocht. Jongeren die voor het eerst in hun leven alcohol nuttigen doen dat vaak tijdens de kermissen. Voordat men in Westfriesland naar het café gaat komt men eerst samen voor een ‘kermisborrel’. Dit vindt plaats in huiselijke kring, maar bij een groot aantal aanwezige mensen wordt uitgeweken naar een grotere locatie. Voorbeelden hiervan zijn de B&M Kermisborrel in De Goorn dat op 9 november 2013 zijn 12 1/2 jarig jubileum viert en in het café zelf wordt gevierd en Burgpop dat op een groot grasveld achter een boerderij in Hoogkarspel werd gevierd en tegenwoordig op een ijsbaan.
Yupquote:
Ik wil Noah zienquote:
een keer kermis gevierd in de provincie in het oostenquote:Op zondag 13 april 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Op de kermis hoef ik echt nog niet dood gevonden te willen worden
politie gedoogt wel veel tijdens die dagenquote:Op zondag 13 april 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een keer kermis gevierd in de provincie in het oosten
was wel leuk
beetje zuipen in feesttent, tot de politie kwam en de boel ging sluiten
daarna zomaar een huis binnen gelopen in een dorp waar ik nog nooit was geweest en met allemaal randoms de bbq aangestoken en bier gedronken
wat een nacht was dat zeg.
Hi JCquote:
Het werd 50 tegen 50 matten straat tegen straatquote:Op zondag 13 april 2014 01:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
politie gedoogt wel veel tijdens die dagen
quote:
Niet van gehoordquote:
geen idee ben 1 keer in dat dorp geweest dat was met kermisquote:Op zondag 13 april 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Konden ze jou wel handlen met je poolse achternaam?
Niet? Al best veel in het nieuws geweest omdat er zoveel commotie om isquote:Op zondag 13 april 2014 01:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet van gehoord
Insidious: Chapter 2 is ook goed
wat diss je mequote:Op zondag 13 april 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms wou ik dat ik ook geboren en getogen was in een dorp. Wat een mooi leven als je niet beter weet.
Vreselijk. Zo onwetend, naīef, wereldvreemd. Zo hoef ik niet te levenquote:Op zondag 13 april 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms wou ik dat ik ook geboren en getogen was in een dorp. Wat een mooi leven als je niet beter weet.
Als je niet beter weet mis je niks.quote:Op zondag 13 april 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijk. Zo onwetend, naīef, wereldvreemd. Zo hoef ik niet te leven
watquote:Op zondag 13 april 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijk. Zo onwetend, naīef, wereldvreemd.
Jij woont niet in zo`nnn klein dorp.quote:
omg weet je waar ik woonquote:Op zondag 13 april 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij woont niet in zo`nnn klein dorp.
En een dorp in de randstad is alsnog anders dan in de wat meer afgelegen provincies
Oh?quote:Op zondag 13 april 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Al best veel in het nieuws geweest omdat er zoveel commotie om is
Tuurlijkquote:
quote:
Uhu, in heel veel landen mag hij niet vertoond wordenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Uhu, in heel veel landen mag hij niet vertoond worden![]()
En de filmmakers zijn zelfs op bezoek bij de Paus geweest om over de film te praten
dat lijkt mij echt niks, zulke kleine dorpenquote:Op zondag 13 april 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
9 maanden in dorp met 10k inwoners gewoond
en een paar maanden in eentje met 17k
verder alleen 250k en 600k ofzo
Nee niet perse slecht, maar hij houdt niet het Bijbelverhaal aan. Is echt hele duistere film schijnbaarquote:Op zondag 13 april 2014 01:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]!!! Uiteindelijk blijkt het een slechte film te zijn
40k is ook gewoon dorp jaquote:Op zondag 13 april 2014 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt niks, zulke kleine dorpen
ezelldorp is ong. 40k en dat vond ik al klein
Ben benieuwd maar verwacht er niet veel vanquote:Op zondag 13 april 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet perse slecht, maar hij houdt niet het Bijbelverhaal aan. Is echt hele duistere film schijnbaar
Ze vond je leukquote:Op zondag 13 april 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Emmen heeft maar 1 spoorlijn. Van Emmen naar Zwolle.
En zelfs dan werd het nog omgeroepen. Kan me nog zo goed herinneren dat er een vrouw naar me toe kwam in de trein en vroeg:
Is dit de trein naar Zwolle?_____
Het was een oud wijf van in de 60 met doorligplekken.quote:
In de buurt is niet foutquote:
ook zo vaak gedaan op arnhem cs in laatste trein naar winterswijkquote:Op zondag 13 april 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Emmen heeft maar 1 spoorlijn. Van Emmen naar Zwolle.
En zelfs dan werd het nog omgeroepen. Kan me nog zo goed herinneren dat er een vrouw naar me toe kwam in de trein en vroeg:
Is dit de trein naar Zwolle?_____
Arnhem CS vind ik het niet zo gek dat je de weg niet weetquote:Op zondag 13 april 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook zo vaak gedaan op arnhem cs in laatste trein naar winterswijk
Moest opeens denken aan "Little Sunshine"quote:Op zondag 13 april 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was een oud wijf van in de 60 met doorligplekken.
Ik had zin haar uit de trein te meppen
Eensquote:Op zondag 13 april 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnhem CS vind ik het niet zo gek dat je de weg niet weetDe tering zeg, wat een bouwval is dat
is een logisch station als je nuchter bentquote:Op zondag 13 april 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnhem CS vind ik het niet zo gek dat je de weg niet weetDe tering zeg, wat een bouwval is dat
Die gingen met de auto toch?quote:Op zondag 13 april 2014 01:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moest opeens denken aan "Little Sunshine"
Dat is Little Miss Sunshinequote:
Ohquote:Op zondag 13 april 2014 01:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is Little Miss Sunshine
Ik had het over een verhaal
quote:
Welk seizoen ben jij trouwens gestopt met Lost kijken? Ik ben nu bij seizoen 3 en vind hem nog super goed hoor?quote:
gefeliciteerdquote:Op zondag 13 april 2014 01:45 schreef Ezell het volgende:
feliciteer mij
ik ben al ruim anderhalf uur een dag ouder
Okequote:Op zondag 13 april 2014 01:45 schreef Ezell het volgende:
feliciteer mij
OMG IK WIST HET HELEMAAL NIET, GEFELICITEERD DAT JE OUDER BENT DAN GISTERquote:Op zondag 13 april 2014 01:45 schreef Ezell het volgende:
feliciteer mij
5 dacht ikquote:Op zondag 13 april 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk seizoen ben jij trouwens gestopt met Lost kijken? Ik ben nu bij seizoen 3 en vind hem nog super goed hoor?
Bazen kijken Suits.quote:Op zondag 13 april 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk seizoen ben jij trouwens gestopt met Lost kijken? Ik ben nu bij seizoen 3 en vind hem nog super goed hoor?
kuthoeren met jack daniels t-shirtsquote:Op zondag 13 april 2014 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Suits is een beetje de jack daniels onder de series.
Harvard-balletjesquote:
quote:
Weet ik.quote:
Deze uitspraken ben ik niet van jou gewendquote:
Bedanktquote:
Wat Suits wel niet met me doetquote:Op zondag 13 april 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze uitspraken ben ik niet van jou gewend
Yup, Rachel Zanequote:
John?quote:
quote:
quote:
Geniet nog maarquote:Op zondag 13 april 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]Toffe gast wel
Nee ClaireZo cute is zij
Hou eens op met die quasi-spoilersquote:Op zondag 13 april 2014 01:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geniet nog maar
Dom wijf dat ze is
Trusten Insquote:
Ja daarna is het dus baggerquote:Op zondag 13 april 2014 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou eens op met die quasi-spoilersIk weet al dat Charlie doodgaat
Moet jij toch weten. 1 van de meest populaire dames op Tumblr als het om gifjes gaat.quote:
Neuh. Jij volgt andere menschens.quote:Op zondag 13 april 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet jij toch weten. 1 van de meest populaire dames op Tumblr als het om gifjes gaat.
Echt al maanden niet op gekekenquote:Op zondag 13 april 2014 02:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn Tumblr is dan ook totaal anders
Denk dat seizoen 3 slecht gaat worden, weet niet waarom.quote:Op zondag 13 april 2014 02:06 schreef JanCees het volgende:
Ik vind hoc seizoen 2 erg snel gaan. Vraag me af hoe ze seizoen 3 gaan vullen.
gaan ze alleen maar over rachel posner hebben zeker.quote:Op zondag 13 april 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat seizoen 3 slecht gaat worden, weet niet waarom.
Zo nu en dan que ik een hoop dingenquote:
Vermaak je je een beetje?quote:
Geen idee?quote:
Zijn nog meer users hier hoorquote:
quote:
Ze hadden gewoon moeten stoppen na 2 seizoenen. Hij heeft z`n doel bereikt. Klaar.quote:Op zondag 13 april 2014 02:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
gaan ze alleen maar over rachel posner hebben zeker.
Ik wilde JanCees even begroeten. Voel je je achtergesteld?quote:
saaie zaterdagavond maar op FOK! is het altijd gezellig.quote:Op zondag 13 april 2014 02:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vermaak je je een beetje?
[..]
Geen idee?
Ja. Ik krijg geen aandacht thuis dus dat beetje liefde kan ik wel gebruikenquote:Op zondag 13 april 2014 02:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wilde JanCees even begroeten. Voel je je achtergesteld?
vond het ook te snel gaan in laatste paar afleveringen. Spelen nog te weinig verhaallijnen. Alleen Meechum en Rachel misschien. En Raymond misschien.quote:Op zondag 13 april 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten stoppen na 2 seizoenen. Hij heeft z`n doel bereikt. Klaar.
Bij mij ook. Verjaardag van papa en mama en nu thuis. Maar de biertjes en de sportiviteit van vandaag zijn vermoeiend dus ik ga zo slapen.quote:Op zondag 13 april 2014 02:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
saaie zaterdagavond maar op FOK! is het altijd gezellig.
Naar zeg. Ik zou aandacht aan LB vragen.quote:Op zondag 13 april 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik krijg geen aandacht thuis dus dat beetje liefde kan ik wel gebruiken
Hoi Kleinebrownie.quote:
Hm, het begon me ook steeds minder te interesseren. Denk niet dat ik seizoen 3 ga volgen, misschien ook wel. weet niet.quote:Op zondag 13 april 2014 02:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
vond het ook te snel gaan in laatste paar afleveringen. Spelen nog te weinig verhaallijnen. Alleen Meechum en Rachel misschien. En Raymond misschien.
Nee ik vraag liever aandacht van jou. heb je je notes al terug?quote:Op zondag 13 april 2014 02:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij ook. Verjaardag van papa en mama en nu thuis. Maar de biertjes en de sportiviteit van vandaag zijn vermoeiend dus ik ga zo slapen.
[..]
Naar zeg. Ik zou aandacht aan LB vragen.
[..]
Hoi Kleinebrownie.
oh gefeliciteerdquote:Op zondag 13 april 2014 02:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij ook. Verjaardag van papa en mama en nu thuis. Maar de biertjes en de sportiviteit van vandaag zijn vermoeiend dus ik ga zo slapen.
[..]
Naar zeg. Ik zou aandacht aan LB vragen.
[..]
Hoi Kleinebrownie.
Gaat gaatquote:
Tsja ik heb besloten om mijn aandacht te verdelen ipv te focussen. Sorry. Jij had mijn notes toch verwijderd?quote:Op zondag 13 april 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik vraag liever aandacht van jou. heb je je notes al terug?
Dank jequote:
Een paar. Maar dat kwam alleen omdat ik wilde dat mijn note als enige te zien was.quote:Op zondag 13 april 2014 02:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja ik heb besloten om mijn aandacht te verdelen ipv te focussen. Sorry. Jij had mijn notes toch verwijderd?
[..]
Dank je
Ja, met mij wel lekker. Vandaag 17de geworden van de 80 in een wielrenwedstrijdje en daarna nog een rondje om. Was lekker weer.quote:
Ik had ook niet zoveel notes omdat ik een lieve jongen ben.quote:Op zondag 13 april 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een paar. Maar dat kwam alleen omdat ik wilde dat mijn note als enige te zien was.
Best een lief gebaar eigenlijk.
We go a long way backquote:
Ja he? Ik denk dat ik hem binnenkort ga vragen om een kopje koffie te drinken. Met daarna geile neuqsex.quote:
hoeveel kost een tweedehands racefiets minimaal? Serieuze vraagquote:Op zondag 13 april 2014 02:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, met mij wel lekker. Vandaag 17de geworden van de 80 in een wielrenwedstrijdje en daarna nog een rondje om. Was lekker weer.
Wat heb jij gedaan?
Nou ik wil best een stukkie met je fietsen, niet te snel gaanquote:Op zondag 13 april 2014 02:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja he? Ik denk dat ik hem binnenkort ga vragen om een kopje koffie te drinken. Met daarna geile neuqsex.
Nicequote:Op zondag 13 april 2014 02:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, met mij wel lekker. Vandaag 17de geworden van de 80 in een wielrenwedstrijdje en daarna nog een rondje om. Was lekker weer.
Wat heb jij gedaan?
Oh wow handig ditquote:Op zondag 13 april 2014 02:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel kost een tweedehands racefiets minimaal? Serieuze vraag
Hangt er een beetje vanaf. Voor 2-300 euro kan je iets vinden waar je, als je niet al te veel fietst, toch best een jaar of wat plezier van kan hebben. Als je wat serieuzer wilt fietsen dan ga je richting de 500-1000 euro. Voor 1000 euro heb je echt een goed ding. Voor 500 een fiets die beter is dan waar 40/50% van de mensen mee rijden.quote:Op zondag 13 april 2014 02:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel kost een tweedehands racefiets minimaal? Serieuze vraag
Dankjequote:Op zondag 13 april 2014 02:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik wou leren, niet gedaan. M'n dag verspild zoals gewoonlijk
Ik heb 2 standen. Stilstaan en koffie drinken, of vol gas trappen.quote:Op zondag 13 april 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik wil best een stukkie met je fietsen, niet te snel gaan
een fixie godverdomme wwat een kutadviesquote:
En je doet tenminste elke dag wel watquote:Op zondag 13 april 2014 02:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dankje
Ik leer niet meer. Gelukkig.
Pls dont banquote:Op zondag 13 april 2014 02:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een fixie godverdomme wwat een kutadvies
Hoe hard fiets je dan? 30/40 km per uur?quote:Op zondag 13 april 2014 02:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 2 standen. Stilstaan en koffie drinken, of vol gas trappen.
Bedankt voor je adviesquote:Op zondag 13 april 2014 02:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf. Voor 2-300 euro kan je iets vinden waar je, als je niet al te veel fietst, toch best een jaar of wat plezier van kan hebben. Als je wat serieuzer wilt fietsen dan ga je richting de 500-1000 euro. Voor 1000 euro heb je echt een goed ding. Voor 500 een fiets die beter is dan waar 40/50% van de mensen mee rijden.
Daarnaast heb je nog kosten voor kleding, schoenen, helm, bril, reservemateriaal, bidons etc etc.
Tis een prijzige sport om mee te beginnen, maar als je eenmaal alles hebt valt het wel mee.
Vandaag heb ik 141 km met 33 gemiddeld gefietst waarvan 58 km met 42 gemiddeld. MAar dat laatste was een wedstrijdje.quote:Op zondag 13 april 2014 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe hard fiets je dan? 30/40 km per uur?
Jezus, aardig snel. Je verliest wel calorieën als een malle als je zo lang gaat.quote:Op zondag 13 april 2014 02:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vandaag heb ik 141 km met 33 gemiddeld gefietst waarvan 58 km met 42 gemiddeld. MAar dat laatste was een wedstrijdje.
Alleen iets van 28-32 gemiddeld. Afhankelijk van het weer, wat ik doe en hoe ver ik fiets
10 kg sinds november. nu sta ik aardig stil rond 79-80 kg. Ik wil nu wat meer sprintinhoud krijgen want ik merkte dat ik in de sprint met moeite bij de top 10-20 blijf en ik wil lekker mee kunnen met de top 5. Maja, dat kost weer wat tijd.quote:Op zondag 13 april 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus, aardig snel. Je verliest wel calorieën als een malle als je zo lang gaat.
Wat heb je er voor over om geen ban te krijgenquote:
Niks eigenlijkquote:Op zondag 13 april 2014 02:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over om geen ban te krijgen
Netjes hoorquote:Op zondag 13 april 2014 02:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
10 kg sinds november. nu sta ik aardig stil rond 79-80 kg. Ik wil nu wat meer sprintinhoud krijgen want ik merkte dat ik in de sprint met moeite bij de top 10-20 blijf en ik wil lekker mee kunnen met de top 5. Maja, dat kost weer wat tijd.
3700 km op de teller dit jaar. 3,784.8 km om precies te zijn.
Hoe lang ben jequote:Op zondag 13 april 2014 02:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
10 kg sinds november. nu sta ik aardig stil rond 79-80 kg. Ik wil nu wat meer sprintinhoud krijgen want ik merkte dat ik in de sprint met moeite bij de top 10-20 blijf en ik wil lekker mee kunnen met de top 5. Maja, dat kost weer wat tijd.
3700 km op de teller dit jaar. 3,784.8 km om precies te zijn.
1.86 oid.quote:
welterustenquote:Op zondag 13 april 2014 02:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1.86 oid.
Maja ik ga nu slapen. doeidoei
het verandert elke week hoor hoe het eruit zietquote:Op zondag 13 april 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2014 10:34 schreef Ezell het volgende:
hoi heppie
Ik zag een vrolijke foto van jou op fb langszwervem
quote:Op zondag 13 april 2014 10:34 schreef Ezell het volgende:
hoi heppie
Ik zag een vrolijke foto van jou op fb langszwervem
bij fok-it!!!quote:
lbquote:
Gezelligquote:
MUTOquote:
Nee, bij Utrecht in de buurtquote:
HEINZ TOMATO KETCHUP !!!!!quote:
Mwah valt te doen.quote:
als je dat wil dan moet je daar voor zorgenquote:Op zondag 13 april 2014 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah valt te doen.
Is er drank , drugs en seks?
Geregeld.quote:Op zondag 13 april 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
als je dat wil dan moet je daar voor zorgen
E n ik ben een seksbomquote:
Wow, dat heb ik gemist. Maar eensquote:Op zondag 13 april 2014 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
HEINZ TOMATO KETCHUP !!!!!
WAAR WAS JE TOEN WE ONZE FAVORIETE CHIPS SMAKEN AAN HET VERDEDIGEN WAREN
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |