quote:
Ze hadden gewoon moeten stoppen na 2 seizoenen. Hij heeft z`n doel bereikt. Klaar.quote:Op zondag 13 april 2014 02:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
gaan ze alleen maar over rachel posner hebben zeker.
Ik wilde JanCees even begroeten. Voel je je achtergesteld?quote:
saaie zaterdagavond maar op FOK! is het altijd gezellig.quote:Op zondag 13 april 2014 02:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vermaak je je een beetje?
[..]
Geen idee?
Ja. Ik krijg geen aandacht thuis dus dat beetje liefde kan ik wel gebruikenquote:Op zondag 13 april 2014 02:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wilde JanCees even begroeten. Voel je je achtergesteld?
vond het ook te snel gaan in laatste paar afleveringen. Spelen nog te weinig verhaallijnen. Alleen Meechum en Rachel misschien. En Raymond misschien.quote:Op zondag 13 april 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten stoppen na 2 seizoenen. Hij heeft z`n doel bereikt. Klaar.
Bij mij ook. Verjaardag van papa en mama en nu thuis. Maar de biertjes en de sportiviteit van vandaag zijn vermoeiend dus ik ga zo slapen.quote:Op zondag 13 april 2014 02:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
saaie zaterdagavond maar op FOK! is het altijd gezellig.
Naar zeg. Ik zou aandacht aan LB vragen.quote:Op zondag 13 april 2014 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik krijg geen aandacht thuis dus dat beetje liefde kan ik wel gebruiken
Hoi Kleinebrownie.quote:
Hm, het begon me ook steeds minder te interesseren. Denk niet dat ik seizoen 3 ga volgen, misschien ook wel. weet niet.quote:Op zondag 13 april 2014 02:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
vond het ook te snel gaan in laatste paar afleveringen. Spelen nog te weinig verhaallijnen. Alleen Meechum en Rachel misschien. En Raymond misschien.
Nee ik vraag liever aandacht van jou. heb je je notes al terug?quote:Op zondag 13 april 2014 02:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij ook. Verjaardag van papa en mama en nu thuis. Maar de biertjes en de sportiviteit van vandaag zijn vermoeiend dus ik ga zo slapen.
[..]
Naar zeg. Ik zou aandacht aan LB vragen.
[..]
Hoi Kleinebrownie.
oh gefeliciteerdquote:Op zondag 13 april 2014 02:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij ook. Verjaardag van papa en mama en nu thuis. Maar de biertjes en de sportiviteit van vandaag zijn vermoeiend dus ik ga zo slapen.
[..]
Naar zeg. Ik zou aandacht aan LB vragen.
[..]
Hoi Kleinebrownie.
Gaat gaatquote:
Tsja ik heb besloten om mijn aandacht te verdelen ipv te focussen. Sorry. Jij had mijn notes toch verwijderd?quote:Op zondag 13 april 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik vraag liever aandacht van jou. heb je je notes al terug?
Dank jequote:
Een paar. Maar dat kwam alleen omdat ik wilde dat mijn note als enige te zien was.quote:Op zondag 13 april 2014 02:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja ik heb besloten om mijn aandacht te verdelen ipv te focussen. Sorry. Jij had mijn notes toch verwijderd?
[..]
Dank je
Ja, met mij wel lekker. Vandaag 17de geworden van de 80 in een wielrenwedstrijdje en daarna nog een rondje om. Was lekker weer.quote:
Ik had ook niet zoveel notes omdat ik een lieve jongen ben.quote:Op zondag 13 april 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een paar. Maar dat kwam alleen omdat ik wilde dat mijn note als enige te zien was.
Best een lief gebaar eigenlijk.
We go a long way backquote:
Ja he? Ik denk dat ik hem binnenkort ga vragen om een kopje koffie te drinken. Met daarna geile neuqsex.quote:
hoeveel kost een tweedehands racefiets minimaal? Serieuze vraagquote:Op zondag 13 april 2014 02:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, met mij wel lekker. Vandaag 17de geworden van de 80 in een wielrenwedstrijdje en daarna nog een rondje om. Was lekker weer.
Wat heb jij gedaan?
Nou ik wil best een stukkie met je fietsen, niet te snel gaanquote:Op zondag 13 april 2014 02:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja he? Ik denk dat ik hem binnenkort ga vragen om een kopje koffie te drinken. Met daarna geile neuqsex.
Nicequote:Op zondag 13 april 2014 02:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, met mij wel lekker. Vandaag 17de geworden van de 80 in een wielrenwedstrijdje en daarna nog een rondje om. Was lekker weer.
Wat heb jij gedaan?
Oh wow handig ditquote:Op zondag 13 april 2014 02:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel kost een tweedehands racefiets minimaal? Serieuze vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |