Arnhem CS vind ik het niet zo gek dat je de weg niet weetquote:Op zondag 13 april 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook zo vaak gedaan op arnhem cs in laatste trein naar winterswijk
Moest opeens denken aan "Little Sunshine"quote:Op zondag 13 april 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was een oud wijf van in de 60 met doorligplekken.
Ik had zin haar uit de trein te meppen
Eensquote:Op zondag 13 april 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnhem CS vind ik het niet zo gek dat je de weg niet weetDe tering zeg, wat een bouwval is dat
is een logisch station als je nuchter bentquote:Op zondag 13 april 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnhem CS vind ik het niet zo gek dat je de weg niet weetDe tering zeg, wat een bouwval is dat
Die gingen met de auto toch?quote:Op zondag 13 april 2014 01:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moest opeens denken aan "Little Sunshine"
Dat is Little Miss Sunshinequote:
Ohquote:Op zondag 13 april 2014 01:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is Little Miss Sunshine
Ik had het over een verhaal
quote:
Welk seizoen ben jij trouwens gestopt met Lost kijken? Ik ben nu bij seizoen 3 en vind hem nog super goed hoor?quote:
gefeliciteerdquote:Op zondag 13 april 2014 01:45 schreef Ezell het volgende:
feliciteer mij
ik ben al ruim anderhalf uur een dag ouder
Okequote:Op zondag 13 april 2014 01:45 schreef Ezell het volgende:
feliciteer mij
OMG IK WIST HET HELEMAAL NIET, GEFELICITEERD DAT JE OUDER BENT DAN GISTERquote:Op zondag 13 april 2014 01:45 schreef Ezell het volgende:
feliciteer mij
5 dacht ikquote:Op zondag 13 april 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk seizoen ben jij trouwens gestopt met Lost kijken? Ik ben nu bij seizoen 3 en vind hem nog super goed hoor?
Bazen kijken Suits.quote:Op zondag 13 april 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk seizoen ben jij trouwens gestopt met Lost kijken? Ik ben nu bij seizoen 3 en vind hem nog super goed hoor?
kuthoeren met jack daniels t-shirtsquote:Op zondag 13 april 2014 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Suits is een beetje de jack daniels onder de series.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |