Niet? Al best veel in het nieuws geweest omdat er zoveel commotie om isquote:Op zondag 13 april 2014 01:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet van gehoord
Insidious: Chapter 2 is ook goed
wat diss je mequote:Op zondag 13 april 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms wou ik dat ik ook geboren en getogen was in een dorp. Wat een mooi leven als je niet beter weet.
Vreselijk. Zo onwetend, naïef, wereldvreemd. Zo hoef ik niet te levenquote:Op zondag 13 april 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms wou ik dat ik ook geboren en getogen was in een dorp. Wat een mooi leven als je niet beter weet.
Als je niet beter weet mis je niks.quote:Op zondag 13 april 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijk. Zo onwetend, naïef, wereldvreemd. Zo hoef ik niet te leven
watquote:Op zondag 13 april 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijk. Zo onwetend, naïef, wereldvreemd.
Jij woont niet in zo`nnn klein dorp.quote:
omg weet je waar ik woonquote:Op zondag 13 april 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij woont niet in zo`nnn klein dorp.
En een dorp in de randstad is alsnog anders dan in de wat meer afgelegen provincies
Oh?quote:Op zondag 13 april 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Al best veel in het nieuws geweest omdat er zoveel commotie om is
Tuurlijkquote:
quote:
Uhu, in heel veel landen mag hij niet vertoond wordenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Uhu, in heel veel landen mag hij niet vertoond worden![]()
En de filmmakers zijn zelfs op bezoek bij de Paus geweest om over de film te praten
dat lijkt mij echt niks, zulke kleine dorpenquote:Op zondag 13 april 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
9 maanden in dorp met 10k inwoners gewoond
en een paar maanden in eentje met 17k
verder alleen 250k en 600k ofzo
Nee niet perse slecht, maar hij houdt niet het Bijbelverhaal aan. Is echt hele duistere film schijnbaarquote:Op zondag 13 april 2014 01:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]!!! Uiteindelijk blijkt het een slechte film te zijn
40k is ook gewoon dorp jaquote:Op zondag 13 april 2014 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt niks, zulke kleine dorpen
ezelldorp is ong. 40k en dat vond ik al klein
Ben benieuwd maar verwacht er niet veel vanquote:Op zondag 13 april 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet perse slecht, maar hij houdt niet het Bijbelverhaal aan. Is echt hele duistere film schijnbaar
Ze vond je leukquote:Op zondag 13 april 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Emmen heeft maar 1 spoorlijn. Van Emmen naar Zwolle.
En zelfs dan werd het nog omgeroepen. Kan me nog zo goed herinneren dat er een vrouw naar me toe kwam in de trein en vroeg:
Is dit de trein naar Zwolle?_____
Het was een oud wijf van in de 60 met doorligplekken.quote:
In de buurt is niet foutquote:
ook zo vaak gedaan op arnhem cs in laatste trein naar winterswijkquote:Op zondag 13 april 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Emmen heeft maar 1 spoorlijn. Van Emmen naar Zwolle.
En zelfs dan werd het nog omgeroepen. Kan me nog zo goed herinneren dat er een vrouw naar me toe kwam in de trein en vroeg:
Is dit de trein naar Zwolle?_____
Arnhem CS vind ik het niet zo gek dat je de weg niet weetquote:Op zondag 13 april 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook zo vaak gedaan op arnhem cs in laatste trein naar winterswijk
Moest opeens denken aan "Little Sunshine"quote:Op zondag 13 april 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was een oud wijf van in de 60 met doorligplekken.
Ik had zin haar uit de trein te meppen
Eensquote:Op zondag 13 april 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnhem CS vind ik het niet zo gek dat je de weg niet weetDe tering zeg, wat een bouwval is dat
is een logisch station als je nuchter bentquote:Op zondag 13 april 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arnhem CS vind ik het niet zo gek dat je de weg niet weetDe tering zeg, wat een bouwval is dat
Die gingen met de auto toch?quote:Op zondag 13 april 2014 01:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moest opeens denken aan "Little Sunshine"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |