Halloquote:
Vond je? Ik heb hem uitgezetquote:Op zondag 13 april 2014 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Secret life of Walter Mitty is leuk
niet wetenquote:Kermis in West-Friesland[bewerken]
Waar in de rest van Nederland de kermissen worden gevierd op het plein waar de kermisattracties staan, vindt de viering van kermis in West-Friesland plaats in het centraal gelegen café of dorpshuis. Deze kermissen kenmerken zich door een beperkte keuze aan attracties, vaak een schiettent met draaimolen en snoepkraam. Het vieren van kermis vindt plaats onder het genot van een glas bier, ook worden er vaak spelletjes georganiseerd voor jeugd, volwassen en ouderen waarbij het veelal meer gaat om het meedoen dan het daadwerkelijk winnen. Bekende spelletjes zijn; katknuppelen, balgooien en een puzzeltocht. Jongeren die voor het eerst in hun leven alcohol nuttigen doen dat vaak tijdens de kermissen. Voordat men in Westfriesland naar het café gaat komt men eerst samen voor een ‘kermisborrel’. Dit vindt plaats in huiselijke kring, maar bij een groot aantal aanwezige mensen wordt uitgeweken naar een grotere locatie. Voorbeelden hiervan zijn de B&M Kermisborrel in De Goorn dat op 9 november 2013 zijn 12 1/2 jarig jubileum viert en in het café zelf wordt gevierd en Burgpop dat op een groot grasveld achter een boerderij in Hoogkarspel werd gevierd en tegenwoordig op een ijsbaan.
Yupquote:
Ik wil Noah zienquote:
een keer kermis gevierd in de provincie in het oostenquote:Op zondag 13 april 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Op de kermis hoef ik echt nog niet dood gevonden te willen worden
politie gedoogt wel veel tijdens die dagenquote:Op zondag 13 april 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een keer kermis gevierd in de provincie in het oosten
was wel leuk
beetje zuipen in feesttent, tot de politie kwam en de boel ging sluiten
daarna zomaar een huis binnen gelopen in een dorp waar ik nog nooit was geweest en met allemaal randoms de bbq aangestoken en bier gedronken
wat een nacht was dat zeg.
Hi JCquote:
Het werd 50 tegen 50 matten straat tegen straatquote:Op zondag 13 april 2014 01:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
politie gedoogt wel veel tijdens die dagen
quote:
Niet van gehoordquote:
geen idee ben 1 keer in dat dorp geweest dat was met kermisquote:Op zondag 13 april 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Konden ze jou wel handlen met je poolse achternaam?
Niet? Al best veel in het nieuws geweest omdat er zoveel commotie om isquote:Op zondag 13 april 2014 01:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet van gehoord
Insidious: Chapter 2 is ook goed
wat diss je mequote:Op zondag 13 april 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms wou ik dat ik ook geboren en getogen was in een dorp. Wat een mooi leven als je niet beter weet.
Vreselijk. Zo onwetend, naïef, wereldvreemd. Zo hoef ik niet te levenquote:Op zondag 13 april 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms wou ik dat ik ook geboren en getogen was in een dorp. Wat een mooi leven als je niet beter weet.
Als je niet beter weet mis je niks.quote:Op zondag 13 april 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijk. Zo onwetend, naïef, wereldvreemd. Zo hoef ik niet te leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |