Snap er helemaal niks van. Zorg dat je genoeg centen hebt, je bedrijf hebt verpatst en ga er dan vol voor. Dit is super inefficiënt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:15 schreef Injetta het volgende:
Dat gaat toch nooit opschieten zo met die paar weekjes die hij maar heeft???
Heb je al naar de reserveringen 2014 gekeken? Die zijn er amper, en terecht, deze naïviteit moet gelijk afgestraft worden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:17 schreef -0- het volgende:
Het ziet er op de foto´s van de site ook nog niet echt aantrekkelijk uit.
Als Frans bier al niet kan, is een Franse kapper ongetwijfeld ook niet goed genoeg.quote:
Ja maar dan moet je er niet in wonen voor het klaar is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:20 schreef Buitendam het volgende:
Tering, wat een mooi pand. De buitenkant dan. Hoewel een beetje aannemer ook die binnenkant goed kan maken, natuurlijk.
1664, niks mis mee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Frans bier al niet kan, is een Franse kapper ongetwijfeld ook niet goed genoeg.
Dacht ik ookquote:
Ik zou ook een paar maanden wachten tot in ieder geval de basiscomponenten als verwarming en isolatie erin zitten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je er niet in wonen voor het klaar is.
Echt vaag ja... die hebben veel hulp van buiten gehad...quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:22 schreef Injetta het volgende:
Ze zijn er al een jaar.
Seizoen gaat beginnen. 95% af?? Hoe dan??
God is toch ook enorm oud?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef Injetta het volgende:
Ze ziet er al 10 jaar ouder uit.
Echt geweldig zo'n nieuw leven in Frankrijk.
Als het maar niet in Nederland is!quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:24 schreef Injetta het volgende:
Altijd wel wonderbaarlijk hoe die jonge kinderen zo'n taal oppakken he?
Dat vind ik wel meevallen, ze is wel afgevallen volgens mij.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef Injetta het volgende:
Waarom moet dat in Frankrijk?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:24 schreef snellejelle het volgende:
"Augustus 2011 zijn wij door een advertentie tegen dit pand aangelopen. Er werd een stel / echtpaar gezocht, die bouwkundig waren onderlegd en ervaring hadden in het jongerenwerk en hulpverlening. Wij denken dat het zo heeft moeten zijn, want zoveel stellen zullen er niet zijn, die deze combinatie hebben.
Thetmar komt uit de bouw en heeft zijn eigen aannemersbedrijf in Nederland en ook een bouwbedrijf in Frankrijk.
Saskia heeft gewerkt in het jongerenwerk, sociaal cultureel werk, heeft een eigen restaurant gerund en is maatschappelijk werker geweest binnen de vrouwenopvang.
Wij besloten contact op te nemen met 1 van de 2 eigenaren Peter, van wie wij de geschiedenis van het pand hoorden en wat zij graag zouden zien.
Sinds begin jaren 90 hebben Peter en Henk (2 compagnons uit Nederland) met in totaal meer dan 600 jongeren van diverse ZMOK scholen en diverse vrijwilligers gewerkt aan de restaurantie van de molen. Henk is helaas overleden, waardoor er niet actief meer met groepen jongeren gewerkt kon worden aan de restauratie van de molen. Peter vond een nieuwe compagnon Eddy, maar samen kregen zij het niet voor elkaar wat het streven was. In een paar jaar tijd de molen om te toveren tot een groepsaccomodatie voor jongeren.
Eddy en Peter besloten uiteindelijk het pand te verkopen en op zoek te gaan naar een stel wat verder wilde gaan met hun droom.
En dat zijn wij!
Wij hopen in de toekomst weer met werkweken voor (ZMOK) scholen aan de gang te gaan, maar we hebben in ieder geval al plek gemaakt in ons gezin voor 2 gastjongeren die geplaatst kunnen worden door Emireurope."
Dit maakt het verhaal omtrent de slaven al wat anders
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, ze is wel afgevallen volgens mij.
Ze kijkt niet meer zo depri.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:26 schreef marcodej het volgende:
Ik vind haar wel iets opgeknapt juist.
Ik snap dat echt niet. Als je besloten hebt om zo'n avontuur aan te gaan is het eerste wat ik zou doen een taalcursus volgen.quote:
Vooral omdat ze eigenlijk bezig waren de wasmachinefabrikant op te lichten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:30 schreef marcodej het volgende:
Net zo erg als dat jochie die met de wasmachinemonteur moest praten en toen op zijn kop kreeg.
De chambre d'hôtes (B&B) beschikt over 3 familiekamers.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:31 schreef Injetta het volgende:
Hoeveel gasten kunnen ze hebben?
Paar tenten en 3 of 4 kamers? Hoe kun je daarvan leven???????
Precies, dan hoef je echt geen perfect Frans te spreken, maar een brood bij een bakker bestellen zou dan toch moeten lukken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Als je besloten hebt om zo'n avontuur aan te gaan is het eerste wat ik zou doen een taalcursus volgen.
Zal niet goedkoop zijn maar er zijn goedkopere alternatieven, zeker voor een taal als Frans.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:31 schreef marcodej het volgende:
Een cursusje Frans bij de LOI? Wat kost dat nou eigenlijk?
Omdat hij de waarheid zei, dat was erg ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:30 schreef marcodej het volgende:
Net zo erg als dat jochie die met de wasmachinemonteur moest praten en toen op zijn kop kreeg.
En dan ook nog beweren dat je het daar wel kunt verdienen met je vak...quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je nog niets eens kunt uitleggen wat voor werk je doet is wel slecht ja
Of niet eens kunnen vragen of iemand iets wil drinkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je nog niets eens kunt uitleggen wat voor werk je doet is wel slecht ja
Of die man met zijn dure fietsen in Noorwegen Zweden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:34 schreef Gnittoo het volgende:
Wel jammer dat dit weer de zoveelste b&b/minicamping was. Ik wil wel weer eens wat nieuws zien zoals die chocolatier in zuid Duitsland.
Episch.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:35 schreef themole het volgende:
[..]
Of die man met zijn dure fietsen in Noorwegen Zweden.
Uiteindelijk was hij zelf de beste klantquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:35 schreef themole het volgende:
[..]
Of die man met zijn dure fietsen in Noorwegen Zweden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |