Dan ging ik iedere vrijdag middag daar op af, en zondagnacht weer terugquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
700 km ofzo, en iets van 300 km van de regio Parijs, hoewel ik niet weet of ze zich daarop gaan richten.
Aardig frans bejaard vrouwke.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef marcodej het volgende:
Ah, de standaard enge Franse buurvrouwtjes zijn er ook.
Yep, als je ook zo nu en dan een vrijdag kunt snipperen, is dat prima te doenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan ging ik iedere vrijdag middag daar op af, en zondagnacht weer terug
Maar tenminste niet in dat grauwe kille Hollandquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef marcodej het volgende:
Zit je dan. Op een kozijn van een Franse bakkerij. LEVEN ALS EEN GOD IN FRANKRIJK.
dat is idd net iets te verquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef -0- het volgende:
Ze komen uit Noord Friesland, dus het is voor hen wel 1000 km rijden. Pittig eindje voor een weekendje.
Desnoods spreek je ergens op 3 uur af met je vrouw en ga je lekker pitten in de autoquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, als je ook zo nu en dan een vrijdag kunt snipperen, is dat prima te doen
Die vrouw is gewoon geobsedeerd door eten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Geef ik mijn geld uitaan een spoedcursus frans of aan een jaarvoorraad nederlands eten..... moeilijke keuze als ik zou emigreren naar Frankrijk
Echt nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef marcodej het volgende:
Nederlanders zeiken als buitenlanders de taal niet spreken.
Das zuur dan. Geen rechtstreekse vlucht van Grun naar Parijs of Lyon?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef -0- het volgende:
Ze komen uit Noord Friesland, dus het is voor hen wel 1000 km rijden. Pittig eindje voor een weekendje.
Perfect Engels, Duits en Spaans hierquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef marcodej het volgende:
Nederlanders zeiken als buitenlanders de taal niet spreken.Nederlanders bakken er zelf ook niks van.
Niet opgelet maar 3 pleegkinderen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef waxmask het volgende:
Jeugdzorg pakt kinderen af om minder...
good 4 youquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Perfect Engels, Duits en Spaans hier
Ik begrijp ook niet waar dit over gaat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet opgelet maar 3 pleegkinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |