Dat plaatjequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef snellejelle het volgende:
Voor de geintereseerden: http://www.ecurades.eu
Heerlijk ontspannen! Als een God in Frankrijk!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef marcodej het volgende:
Geen geld, hij moet in NL blijven, kindertjes. Wat een genot.
Wat verwacht je dan, hij gaat zijn bedrijf opheffen, flikkert zijn personeel eruit(als hij dat heeft, zal wel) en gaat naar Frankrijk toe?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet zoveel van deze constructie.
Zulke jonge kinderen pikken dat heel snel op.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:00 schreef Type-R het volgende:
Oh vreselijk, die kinderen straks naar school met 0.0 taal ervaring - plaatsvervangende trauma
Volgens mij heeft hij geen personeel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, hij gaat zijn bedrijf opheffen, flikkert zijn personeel eruit(als hij dat heeft, zal wel) en gaat naar Frankrijk toe?
dat os overal ter wereld niet te etenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Het eerste jaar gewoon stug snert blijven eten.
Heimweequote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef snellejelle het volgende:
Jezus, waarom neem je zoveel vreten mee?
hij doet alles zelf, dan weet hij zeker dat het goed gebeurt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen personeel.
Juist omdat hij de klusser is, had ik inderdaad gedacht dat ze zouden gaan als hij ook weg zou kunnen en dan zelf zou kunnen gaan klussen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, hij gaat zijn bedrijf opheffen, flikkert zijn personeel eruit(als hij dat heeft, zal wel) en gaat naar Frankrijk toe?
Bedrijf opheffen dus, flink schokken en naar Frankrijk gaan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen personeel.
Die pens onderhoudt zichzelf niet...quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef snellejelle het volgende:
Jezus, waarom neem je zoveel vreten mee?
en kaasquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Enige wat ik zeker mee zou nemen naar het buitenland
Moet z'n werkplaats nog verkopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bedrijf opheffen dus, flink schokken en naar Frankrijk gaan?
700 km ofzo, en iets van 300 km van de regio Parijs, hoewel ik niet weet of ze zich daarop gaan richten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe ver is het rijden overigens?
Wil zijn bedrijf verkopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Juist omdat hij de klusser is, had ik inderdaad gedacht dat ze zouden gaan als hij ook weg zou kunnen en dan zelf zou kunnen gaan klussen.
Nu gaat zij daar in die zooi zitten en hij blijft in Nederland.
Lijkt me gewoon toch niet heel efficient.
Wil alles zelf doen, dan weet hij zeker dat het goed gebeurd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wil zijn bedrijf verkopen.
Hoe weet je overigens dat hij geen personeel heeft?
Weet ik niet, dat was iemand anders die dat beweerde.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wil zijn bedrijf verkopen.
Hoe weet je overigens dat hij geen personeel heeft?
Al beelden van gezien?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moet z'n werkplaats nog verkopen.
Neequote:Op zaterdag 12 april 2014 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Al beelden van gezien?
dat zei 'iequote:Op zaterdag 12 april 2014 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Al beelden van gezien?
Dan ging ik iedere vrijdag middag daar op af, en zondagnacht weer terugquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
700 km ofzo, en iets van 300 km van de regio Parijs, hoewel ik niet weet of ze zich daarop gaan richten.
Aardig frans bejaard vrouwke.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef marcodej het volgende:
Ah, de standaard enge Franse buurvrouwtjes zijn er ook.
Yep, als je ook zo nu en dan een vrijdag kunt snipperen, is dat prima te doenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan ging ik iedere vrijdag middag daar op af, en zondagnacht weer terug
Maar tenminste niet in dat grauwe kille Hollandquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef marcodej het volgende:
Zit je dan. Op een kozijn van een Franse bakkerij. LEVEN ALS EEN GOD IN FRANKRIJK.
dat is idd net iets te verquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef -0- het volgende:
Ze komen uit Noord Friesland, dus het is voor hen wel 1000 km rijden. Pittig eindje voor een weekendje.
Desnoods spreek je ergens op 3 uur af met je vrouw en ga je lekker pitten in de autoquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, als je ook zo nu en dan een vrijdag kunt snipperen, is dat prima te doen
Die vrouw is gewoon geobsedeerd door eten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Geef ik mijn geld uitaan een spoedcursus frans of aan een jaarvoorraad nederlands eten..... moeilijke keuze als ik zou emigreren naar Frankrijk
Echt nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef marcodej het volgende:
Nederlanders zeiken als buitenlanders de taal niet spreken.
Das zuur dan. Geen rechtstreekse vlucht van Grun naar Parijs of Lyon?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:07 schreef -0- het volgende:
Ze komen uit Noord Friesland, dus het is voor hen wel 1000 km rijden. Pittig eindje voor een weekendje.
Perfect Engels, Duits en Spaans hierquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef marcodej het volgende:
Nederlanders zeiken als buitenlanders de taal niet spreken.Nederlanders bakken er zelf ook niks van.
Niet opgelet maar 3 pleegkinderen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:08 schreef waxmask het volgende:
Jeugdzorg pakt kinderen af om minder...
good 4 youquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Perfect Engels, Duits en Spaans hier
Ik begrijp ook niet waar dit over gaat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet opgelet maar 3 pleegkinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |