Dat plaatjequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef snellejelle het volgende:
Voor de geintereseerden: http://www.ecurades.eu
Heerlijk ontspannen! Als een God in Frankrijk!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef marcodej het volgende:
Geen geld, hij moet in NL blijven, kindertjes. Wat een genot.
Wat verwacht je dan, hij gaat zijn bedrijf opheffen, flikkert zijn personeel eruit(als hij dat heeft, zal wel) en gaat naar Frankrijk toe?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet zoveel van deze constructie.
Zulke jonge kinderen pikken dat heel snel op.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:00 schreef Type-R het volgende:
Oh vreselijk, die kinderen straks naar school met 0.0 taal ervaring - plaatsvervangende trauma
Volgens mij heeft hij geen personeel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, hij gaat zijn bedrijf opheffen, flikkert zijn personeel eruit(als hij dat heeft, zal wel) en gaat naar Frankrijk toe?
dat os overal ter wereld niet te etenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Het eerste jaar gewoon stug snert blijven eten.
Heimweequote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef snellejelle het volgende:
Jezus, waarom neem je zoveel vreten mee?
hij doet alles zelf, dan weet hij zeker dat het goed gebeurt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen personeel.
Juist omdat hij de klusser is, had ik inderdaad gedacht dat ze zouden gaan als hij ook weg zou kunnen en dan zelf zou kunnen gaan klussen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, hij gaat zijn bedrijf opheffen, flikkert zijn personeel eruit(als hij dat heeft, zal wel) en gaat naar Frankrijk toe?
Bedrijf opheffen dus, flink schokken en naar Frankrijk gaan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen personeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |