Ik snap dat echt niet. Als je besloten hebt om zo'n avontuur aan te gaan is het eerste wat ik zou doen een taalcursus volgen.quote:
Vooral omdat ze eigenlijk bezig waren de wasmachinefabrikant op te lichten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:30 schreef marcodej het volgende:
Net zo erg als dat jochie die met de wasmachinemonteur moest praten en toen op zijn kop kreeg.
De chambre d'hôtes (B&B) beschikt over 3 familiekamers.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:31 schreef Injetta het volgende:
Hoeveel gasten kunnen ze hebben?
Paar tenten en 3 of 4 kamers? Hoe kun je daarvan leven???????
Precies, dan hoef je echt geen perfect Frans te spreken, maar een brood bij een bakker bestellen zou dan toch moeten lukken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Als je besloten hebt om zo'n avontuur aan te gaan is het eerste wat ik zou doen een taalcursus volgen.
Zal niet goedkoop zijn maar er zijn goedkopere alternatieven, zeker voor een taal als Frans.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:31 schreef marcodej het volgende:
Een cursusje Frans bij de LOI? Wat kost dat nou eigenlijk?
Omdat hij de waarheid zei, dat was erg ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:30 schreef marcodej het volgende:
Net zo erg als dat jochie die met de wasmachinemonteur moest praten en toen op zijn kop kreeg.
En dan ook nog beweren dat je het daar wel kunt verdienen met je vak...quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je nog niets eens kunt uitleggen wat voor werk je doet is wel slecht ja
Of niet eens kunnen vragen of iemand iets wil drinkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je nog niets eens kunt uitleggen wat voor werk je doet is wel slecht ja
Of die man met zijn dure fietsen in Noorwegen Zweden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:34 schreef Gnittoo het volgende:
Wel jammer dat dit weer de zoveelste b&b/minicamping was. Ik wil wel weer eens wat nieuws zien zoals die chocolatier in zuid Duitsland.
Episch.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:35 schreef themole het volgende:
[..]
Of die man met zijn dure fietsen in Noorwegen Zweden.
Uiteindelijk was hij zelf de beste klantquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:35 schreef themole het volgende:
[..]
Of die man met zijn dure fietsen in Noorwegen Zweden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |