Na het zien van je foto´s zou ik jou bovenaf Blondje trappen en de hond van Braddie er boven zetten om haar een plezier te doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef PriesterB het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar Blondje moet niks meer van je weten g.
uhm iedereen weet alles over Braddie en hij weet niks over henquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:13 schreef wickedmen het volgende:
Als je tenminste rebels bent, val die idioten hier aan dan hebben mensen zoals ik een mooi topic en die gasten een kut dag.
Pesters moet je altijd bij de zwakste strot grijpen en kapot makuhn omdat ze stiekem heel kwetsbaar zijn.
Ik ben geneigd om te denken dat hij er om doet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
uhm iedereen weet alles over Braddie en hij weet niks over hen
Sure maar aan 1 reactie kan je al genoeg weten hoe iemand in elkaar zit en zich voelt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
uhm iedereen weet alles over Braddie en hij weet niks over hen
Nee, hij wou mij maar toen 'ie me beter leerde kennen was ik blijkbaar toch niet goed genoeg voor hem.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee Braddie is baas en stiekem wil jij zijn pik.
Toen hij erachter kwam dat jij geen vrouw bent?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, hij wou mij maar toen 'ie me beter leerde kennen was ik blijkbaar toch niet goed genoeg voor hem.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Je ben dudielijk dunner hoor. alleen nog ff contact lensen en breed worden dan willen alle chicks je pik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.We're slowly approaching inevitable death.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toen hij erachter kwam dat jij geen vrouw bent?
auquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn posts uit frustraties schrijfquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij bent een gefrustreerde gast die elke dag 24/7 dit soort posts maakt, wat moet jij een trieste kut leven hebben en je ma spijt hebben van je geboorte man.
Niet lullig bedoelt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.ziet er goed uit, coolerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.
Klopt inderdaad, omdat je een man bent, en aangezien ik op vrouwen val is dat niet meer dan logisch dat je niet "Goed genoeg" voor mij bent. ( "Niet lullig bedoeld")quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, hij wou mij maar toen 'ie me beter leerde kennen was ik blijkbaar toch niet goed genoeg voor hem.
Dank!quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:00 schreef hoink581 het volgende:
Braddie, voor de verandering zal ik eens iets positiefs posten. Inderdaad, het ziet er naar uit dat je geen vet meer in je gezicht hebt. Dat is een complimentje waard.
Nu rest mij te zeggen dat je in het vervolg minder bevestiging moet gaan zoeken hier op Fok! Deze foto's zet je in het vervolg maar in US. Niet lullig bedoeld natuurlijk.
hmm.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef PriesterB het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar Blondje moet niks meer van je weten g.
Braddie gaat altijd weg, komt weer terug, gaat weer weg, komt weer terug, gaat weg (nu echt!!!1!1!1!!)... En komt 1 dag later weer terug.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Braddie gaat altijd weg, komt weer terug, gaat weer weg, komt weer terug, gaat weg (nu echt!!!1!1!1!!)... En komt 1 dag later weer terug.
Rot dan een keer gewoon definitief op als je zegt dat je weggaat.quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Niet lullig bedoeld, op die foto van gisteren zie je totaal niet of je een onderkin hebt of niet. Dus die gozer had volkomen gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.Gr gr. de KLB Keizer
Geen ma meer hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn posts uit frustraties schrijf
Denken dat bashen mij boeit
bedoelt
Niet weten dat mijn ma vorig jaar overleden is![]()
Ter verdediging, ik heb geen enkele post in dit topic gelezenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:23 schreef Pharkus het volgende:
Niet lullig bedoeld naar de haters maar je ziet wel degelijk progressie.
Nee, daarvoor is FOK! te leuk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rot dan een keer gewoon definitief op als je zegt dat je weggaat.
Nee man, je ziet duidelijk een strakkere kaaklijn en je ziet inderdaad niet of ik een onderkin heb, want die heb ik nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, op die foto van gisteren zie je totaal niet of je een onderkin hebt of niet. Dus die gozer had volkomen gelijk.
quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.![]()
Vechten?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spring zelf voor een trein. Hij heeft gelijk.
Nee, dat uiteraard niet. Komt wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van je nieuwe stopcontact?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Je bent iig een chromosoom aangekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.
Waarom ontvlam je niet evenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je bent iig een chromosoom aangekomen.
Nouja, het bewijst wel weer hoe bekrompen jij bent. Aangezien ik nooit een man geweest ben. Maar dat was je allang duidelijk geworden tijdens onze gesprekken dat ik toch echt een meid ben. Maar goed, het maakt toch niet uit wat ik zeg of wat ik doe. Ook al laat ik me opereren, jij zult mij toch nooit accepteren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, omdat je een man bent, en aangezien ik op vrouwen val is dat niet meer dan logisch dat je niet "Goed genoeg" voor mij bent. ( "Niet lullig bedoeld")
Grappig hoor, mensen online pesten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het bewijst wel weer hoe bekrompen jij bent. Aangezien ik nooit een man geweest ben. Maar dat was je allang duidelijk geworden tijdens onze gesprekken dat ik toch echt een meid ben. Maar goed, het maakt toch niet uit wat ik zeg of wat ik doe. Ook al laat ik me opereren, jij zult mij toch nooit accepteren.
Het is geen pesten als het waar is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Grappig hoor, mensen online pesten.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is geen pesten als het waar is.
welke molenwieken heb jij gekopt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]Het is helemaal goed met je.
TransgendersPfffff
Je weet zelf waar ik mee bezig ben, en dan nog ga je me een man noemen. Dat vind ik behoorlijk bekrompen ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
TransgendersPfffff
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het is wel te zien dat hij afgevallen is. Ook al staat alleen zijn kop op de foto.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
_____________!
'kijk ik ben afgevallen en laat daarom alleen mijn hoofd zien'
Ben je toch ook?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet zelf waar ik mee bezig ben, en dan nog ga je me een man noemen. Dat vind ik behoorlijk bekrompen ja.
Waarom stop je dan steeds met FOK omdat mensen je dik noemen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is geen pesten als het waar is.
Kijk z'n kekke onderkin weg zijn danquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
_____________!
'kijk ik ben afgevallen en laat daarom alleen mijn hoofd zien'
Domme tokkie ben je ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
TransgendersPfffff
Ja klopt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het is wel te zien dat hij afgevallen is. Ook al staat alleen zijn kop op de foto.
True that.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het is wel te zien dat hij afgevallen is. Ook al staat alleen zijn kop op de foto.
Doe eens normaal manquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
TransgendersPfffff
Wat u niet wilt dat een ander geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
TransgendersPfffff
Ja, Jij bent als vrouw op een forum (En toendertijd ook tegen mij op Skype) aan het voordoen. Terwijl je toch écht een kerel bent.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet zelf waar ik mee bezig ben, en dan nog ga je me een man noemen. Dat vind ik behoorlijk bekrompen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |