Ja, weet niet waarom ze dat tegenwoordig doen, viel mij ook al op laatst dat ze 5a regelmatig vol plempen.quote:Op maandag 14 april 2014 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Hebben de monteurs ook weer een klusje
Jij hebt iig je best gedaan. Viel me vanochtend rond de klok van tien in Groningen wel één ding op en dat was dat spoortje 5a bezet was met 8 bakken GTW. Vaak staat daar alleen een drietje of nog een tweetje erbij. En ook op spoor 3a stond nog een tweetje. Normaal is het op dat tijdstip leeg.
het is de laatste tijd weer flink raak jaquote:Op maandag 14 april 2014 17:16 schreef b2py het volgende:
Kwam ik vanmorgen tegen op Facebook:
[ afbeelding ]
Lol. Ik heb destijds in Amsterdam 2 koppen warme chocomel en een blik Redbull achterover gegooid. En zelfs een BVOotje mocht van ze meequote:Op maandag 14 april 2014 14:21 schreef Yreal het volgende:
In de hispeed lounge op Rotterdam mag ik maar 1 kopje koffiewat een gieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Eerder dit jaar heeft Stadler de werkplaatsen en het onderhoud in Leeuwarden en Blerick van de GTW-treinen overgenomen van Voith.quote:Op maandag 14 april 2014 17:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Viel me vandaag pas op dat de Voith werkplaats in Blerick tegenwoordig van Stadler is. Is dit allang?
quote:Op maandag 14 april 2014 17:37 schreef Yreal het volgende:
Ik ben inmiddels aangekomen op de moeder aller ic stops.Moet je het wel goed spellen. Het is JirnsumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat dorp staat wel een belangrijk iets, namelijk een dropfabriek. De bekende autodrop komt er vandaan, evenals enkele dropsoorten van de AldiAltijd onderweg naar het avontuur
"Have you tried turning it off and on again?" blijft toch en universele oplossing.quote:Op maandag 14 april 2014 16:55 schreef Monopoly het volgende:
Eerst gooi je de stotz er uit (schakelaar elektrische verbinding) zoals hierboven. Je wacht een minuut (het zijn soms net computers), en schakel je de stotz weer in. De apparatuur start dan weer op.
In dit geval bleef de ellende. Dus naar de andere cabine om daar 'op te bouwen'. Precies hetzelfde riedeltje. Dan zit er nog maar één ding op: Trein helemaal dood maken (batterijspanning er af halen, harde reset).
Houdt het ook in dat er vanaf nu ook alleen nog maar GTW's worden onderhouden en geen Lintjes? (Niet dat het nog gebeurde, maar toch)quote:Op maandag 14 april 2014 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. Eerder dit jaar heeft Stadler de werkplaatsen en het onderhoud in Leeuwarden en Blerick van de GTW-treinen overgenomen van Voith.
Inderdaad hahaha. Het duurt alleen lang om hem dood te maken en opnieuw op te bouwen. Je bent zeker 10 minuten bezig. Dat is tijdens de rangeerdiensten lang, omdat de stroom van treinen die voorgebracht moeten worden door blijft gaan. Als je dan in de weg staat is het klotequote:Op maandag 14 april 2014 17:40 schreef Fixers het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?" blijft toch en universele oplossing.
Als een klant zich meldt dan zal ook dat materieel er gewoon onderhouden gaan worden. Zolang er maar betaald wordtquote:Op maandag 14 april 2014 17:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Houdt het ook in dat er vanaf nu ook alleen nog maar GTW's worden onderhouden en geen Lintjes? (Niet dat het nog gebeurde, maar toch)
was nog best druk ookquote:Op maandag 14 april 2014 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je het wel goed spellen. Het is Jirnsum
In dat dorp staat wel een belangrijk iets, namelijk een dropfabriek. De bekende autodrop komt er vandaan, evenals enkele dropsoorten van de Aldi
Is toch een dikke 15 kilometer. Voor veel mensen is dat iets te ver om af te leggen, zeker als het zoals vandaag best hard waaitquote:Op maandag 14 april 2014 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
was nog best druk ook
maar toch, naar Leeuwarden zou ik gewoon lekker fietsen
Ze zetten meer klaar op 5a om de 37/38 wat te ontlasten meen ik.quote:Op maandag 14 april 2014 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, weet niet waarom ze dat tegenwoordig doen, viel mij ook al op laatst dat ze 5a regelmatig vol plempen.
Kan zijn dat 3a later opgehaald zou worden.
Ik haal altijd de chipkaart eruit die ik nodig heb bij inchecken, dus kan dit niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 13 april 2014 22:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Tot je er mee incheckt en van drie kaarten saldo wordt afgeschreven...
Hij zegt ook dat je niet meerdere kaarten moet aanbieden.quote:Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik haal altijd de chipkaart eruit die ik nodig heb bij inchecken, dus kan dit niet zo snel gebeuren.
ja maar goed, dat is natuurlijk niet "makkelijk voor de reiziger"quote:Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik haal altijd de chipkaart eruit die ik nodig heb bij inchecken, dus kan dit niet zo snel gebeuren.
Logisch wel, als het toch op de A-zijde weer in dienst wordt genomen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ze zetten meer klaar op 5a om de 37/38 wat te ontlasten meen ik.
twitter:CU2030 twitterde op maandag 14-04-2014 om 17:15:57De nieuwe en oude entree aan de westkant van het station. Zoek de verschillen! http://t.co/fkPMHlZ2uA reageer retweet
Dacht eigenlijk dat dit een paintje van een internettroll was "kijk eens hoe kut het geworden isquote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CU2030 twitterde op maandag 14-04-2014 om 17:15:57De nieuwe en oude entree aan de westkant van het station. Zoek de verschillen! http://t.co/fkPMHlZ2uA reageer retweet
Nou nou, geweldig hoor. Wat een prestatie.quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef b2py het volgende:
Beneluxtrein volledig terug in 2015
maandag 14 april 2014 15:23
onder de trappen wordt nog gewerkt aan een stalling voor volgens mij 4500 plaatsenquote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef V2 het volgende:
Ja, al die fietsen maken het echt afMaar dat wordt nog wel beter toch, neem ik aan, als er een behoorlijke fietsenstalling is ... toch?
ja echt. Het is dieptriest als je de rijtijden ziet. Hoezee, vooruitgangquote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nou nou, geweldig hoor. Wat een prestatie.
Het is toch verdomme om van te janken, dit gefaal van epische proporties?
ja. See you in 2030. Misschien.quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef V2 het volgende:
Ja, al die fietsen maken het echt afMaar dat wordt nog wel beter toch, neem ik aan, als er een behoorlijke fietsenstalling is ... toch?
twitter:NS_online twitterde op maandag 14-04-2014 om 20:42:06Amsterdam Sloterdijk-Schiphol: tussen 01.40 en 03.40 uur rijden er bussen in plaats van Nachtnettreinen ivm herstelwerkzaamheden.... reageer retweet
Hoe krijgen ze het voor elkaar...quote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik hang weer met NS klantenservice aan de lijn...ze hebben 3 keer dalvoordeel afgeschreven...
En die knakker aan de lijn wist me ook nog eens te vertellen dat er geen enkele bestelling klaarstaat...
quote:Op maandag 14 april 2014 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja echt. Het is dieptriest als je de rijtijden ziet. Hoezee, vooruitgang
Wat is daar kapot gegaan dan?quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
twitter:NS_online twitterde op maandag 14-04-2014 om 20:42:06Amsterdam Sloterdijk-Schiphol: tussen 01.40 en 03.40 uur rijden er bussen in plaats van Nachtnettreinen ivm herstelwerkzaamheden.... reageer retweet
Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil.quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hadden ze trouwens van de week (zaterdag op zondagnacht) het gsm-r netwerk er uit gehaald bij die werkzaamheden?quote:Op maandag 14 april 2014 18:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ze zetten meer klaar op 5a om de 37/38 wat te ontlasten meen ik.
Gratis beleggingstip: koop aandelen in reisorganisaties die busreizen organiseren.quote:Op maandag 14 april 2014 20:50 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil. Huil.
4000 aan de Westkant, 12500 aan de oostkant.quote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
onder de trappen wordt nog gewerkt aan een stalling voor volgens mij 4500 plaatsen
Zal dat de tering boeien man. 01:40 tot 03:40 hoeveel man denk je dat er in die trein zittenquote:
Volletreinen.nl gaat de top 10 gehaald worden tijdens die uren.quote:Op maandag 14 april 2014 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal dat de tering boeien man. 01:40 tot 03:40 hoeveel man denk je dat er in die trein zitten![]()
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de Benelux ooit concurrentie voor de ICDirect kan zijnquote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nou nou, geweldig hoor. Wat een prestatie.
ja, en Keeskuttelikker.nl heeft ook altijd gelijk. Donderopmanquote:Op maandag 14 april 2014 21:07 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Volletreinen.nl gaat de top 10 gehaald worden tijdens die uren.
Lijkt me sterk. Dat gebeurt niet zomaar.quote:Op maandag 14 april 2014 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hadden ze trouwens van de week (zaterdag op zondagnacht) het gsm-r netwerk er uit gehaald bij die werkzaamheden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |