SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.Alles wordt tussen de regels bepaald.
Ik maak verschil tussen schelden tegen karakters op een scherm, of het nu een film, TV serie of RLS is en schelden op mensen in persoon.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik toon jullie de hypocrisie aan die jullie nu vertonen. We maken de bewoners uit voor weet niet wat al 1800 COSSEN lang. Maar nu is het , in mijn ogen niet eens zo erge TT en jullie schieten in een stuiphouding in vrees dat Huub niet meer komt posten en DAAROM is de TT nu leeg. Nergens anders om!
Die scheidslijn waar jij het over hebt is er voor mij niet. Ik doe dan ook niet mee aan het afkraken van mensen in Utopia in deze COS. Een heleboel andere mensen doen dat wel en die doen dat regelmatig met overgave en te pas en te onpas.quote:Op vrijdag 11 april 2014 04:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik maak verschil tussen schelden tegen karakters op een scherm, of het nu een film, TV serie of RLS is en schelden op mensen in persoon.
Losgaan op karakters op een scherm, wat je vaak nog met een hele grote schep zout moet nemen want het gaat meestal vooral om de humor die er in ligt, is opgaan in het spel. Iets wat los van 'real life' staat.
Als ik jou redenatie volg zou ik bijvoorbeeld Hakim ook in het echt moeten verfoeien? Waarom zou ik? De beste man heeft me niks gedaan.
Idem als Huub hier komt posten. Ik heb honderdduizend punten van kritiek op de redactie, als onderdeel van het spel, maar daarom ga ik hem toch niet persoonlijk aanvallen?
Wat jij hypocriet noemt vind ik een hele normale scheidslijn. Zonder die scheidslijn krijg je ook enge toestanden bovendien.
Het ging trouwens niet alleen om de TT, in het topic daarvoor stond ook al genoeg.
TLDR: Je zegt je te ergeren aan mensen die Huub anders dan normaal behandelen. Wie deed dat nou het meest?
Netjes van je.quote:Op vrijdag 11 april 2014 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die scheidslijn waar jij het over hebt is er voor mij niet. Ik doe dan ook niet mee aan het afkraken van mensen in Utopia in deze COS. Een heleboel andere mensen doen dat wel en die doen dat regelmatig met overgave en te pas en te onpas.
Wat is in dat geval het verschil met "persoonlijk" afkraken? Bedoel je dat het achter de rug van Huub om wel kan? Want dan is het onderdeel van "het spel"?
Andrea is voor mij een beter voorbeeld. Die heb ik al voor heel wat uitgemaakt. Mocht ze er volgende week uitvliegen en hier komen posten zal ik haar normaal aanspreken of niks zeggen. Waarom zou ik haar iets nadragen of iets dergelijks?? Waarom moet dat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Edit: Laat ik het zo vragen: Als Billy hier persoonlijk zou komen posten zou je je dan anders gedragen? Nee toch? Hoop ik![]()
Denk ik ook! Ik denk ook niet dat Huub zich ook maar een iesepietsie druk maakt over welke TT dan ook, laat staan dat hij dat als en "persoonlijke" aanval ziet. Wat dat betreft zijn de persoonlijke aanvallen op de sommige mensen in Utopia hier in de COS veel ernstiger juist omdat ze zich niet kunnen verdedigen. Huub kan dat wel maar doet dat buitengewoon selectief. Wat mij betreft het bewijs dat hij idd het (goedbetaalde) lulletje van Talpa/SBS isquote:Op vrijdag 11 april 2014 04:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Netjes van je.Ik vind het soms wel leuk om bewoners af te kraken, soms om ze te lachen, ze soms te prijzen, ze soms te bekritiseren en ze soms te idoliseren. Ik heb favorieten en heb mensen die ik er graag uit wil. Allemaal niks mis mee imo. Dat is spel idd. Er speelt zich iets af op een scherm en ik reageer daarop. Vermaak, meer niet.
Sommigen nemen het iets te serieus misschien?
Dat moet omdat Andrea aan alle kanten heeft laten merken dat ze nooit meent wat ze zegt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 04:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Andrea is voor mij een beter voorbeeld. Die heb ik al voor heel wat uitgemaakt. Mocht ze er volgende week uitvliegen en hier komen posten zal ik haar normaal aanspreken of niks zeggen. Waarom zou ik haar iets nadragen of iets dergelijks?? Waarom moet dat?
Wat ik bedoel is dat als je het met een redactionele beslissing oneens bent je daar kritiek op kunt leveren of hem er naar kunt vragen. "Hey Huub, waarom zoveel streamlocks de laatste tijd?"quote:Wat is in dat geval het verschil met "persoonlijk" afkraken? Bedoel je dat het achter de rug van Huub om wel kan?
Mensen worden hier in deze COS regelmatig heel erg persoonlijk tov de mensen in Utopia. Die zijn veel kwetsbaarder dan Huub denk ik. Daar zit niemand mee, waarom dan wel met opmerkingen over Huub?quote:Op vrijdag 11 april 2014 05:16 schreef Rica het volgende:
Geen idee hoeveel iemand zich iets aantrekt, kan niet in andermans hoofd kijken. Persoonlijk zou ik er snel genoeg van hebben om steeds een lading crap over me heen te krijgen, ook al is het onder mom van grap.
Over dit
[..]
Wat ik bedoel is dat als je het met een redactionele beslissing oneens bent je daar kritiek op kunt leveren of hem er naar kunt vragen. "Hey Huub, waarom zoveel streamlocks de laatste tijd?"
In plaats van iemand gaan lopen uitschelden. Iemand wifebeater noemen is persoonlijk worden.
Dat is omdat zodra ik bij de pc wegloop deze mensen niks meer voor mij betekenen. Zodra een deelnemer uit het programma is, idem. Er is geen reden om iets voor ze te voelen. Ze zijn geen onderdeel van mijn leven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 05:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat moet omdat Andrea aan alle kanten heeft laten merken dat ze nooit meent wat ze zegt?
Edit: Ik bedoel dat als Andrea "de liefde van God ervaart" ze eigenlijk zegt dat ze zoveel aandacht krijgt dat zij zich daardoor heel gelukkig voelt en dat komt dan door God? Yeah right! En als ze de weg weer kwijt is en ze voelt de liefde niet krijgt ze "toevallig" heel weinig aandacht![]()
Maar wat is het verschil tussen uitschelden van mensen in Utopia en het uitschelden van Huub?quote:Op vrijdag 11 april 2014 05:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is omdat zodra ik bij de pc wegloop deze mensen niks meer voor mij betekenen. Zodra een deelnemer uit het programma is, idem. Er is geen reden om iets voor ze te voelen. Ze zijn geen onderdeel van mijn leven.
Dus als iemand hier post behandel ik hem/haar normaal. Net zoals ik een ander zou behandelen.
Uhm omdat hij een fokker is?quote:Op vrijdag 11 april 2014 05:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil tussen uitschelden van mensen in Utopia en het uitschelden van Huub?
Hij is net zo min een FOK!ker als een Utopiaanquote:
So what? Hij is nu in dienst van SBS6. Lijkt me toch een stuk belangrijker ivm met inkomsten etc.quote:
Waarom wil jij per se hebben dat Huub onbeschoft behandeld kan worden omdat hij voor Talpa werkt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 06:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
So what? Hij is nu in dienst van SBS6. Lijkt me toch een stuk belangrijker ivm met inkomsten etc.
Dat zie je verkeerd! Dat wil ik helemaal niet en dat doe ik ook niet! Ik vind het alleen erg hypocriet dat er hier mensen zijn die er een punt van maken dat Huub niet onbeschoft behandeld mag worden terwijl de mensen in Utopia aan de lopende band hier onbeschoft behandeld worden en daar kraait geen haan naar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 06:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom wil jij per se hebben dat Huub onbeschoft behandeld kan worden omdat hij voor Talpa werkt?
Huub is ons niets verplicht en er is dus geen reden hem daarom maar schofterig te behandelen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 06:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd! Dat wil ik helemaal niet en dat doe ik ook niet! Ik vind het alleen erg hypocriet dat er hier mensen zijn die er een punt van maken dat Huub niet onbeschoft behandeld mag worden terwijl de mensen in Utopia aan de lopende band hier onbeschoft behandeld worden en daar kraait geen haan naar.
Huub gaat (als hij zich hier mengt in de discussie) alleen in op hele praktische zaken waarin hij aangevallen wordt en waar hij zich (terecht) kan verdedigen. Hij gaat nooit in op wezenlijke vragen zoals de selectie van de kandidaten van Utopia.
En het is wel geoorloofd om de mensen in Utopia schofterig te behandelenquote:Op vrijdag 11 april 2014 06:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub is ons niets verplicht en er is dus geen reden hem daarom maar schofterig te behandelen.
Wat zeik je nou. Die mensen hebben zich vrijwillig opgegeven om voor de camera's te verschijnen. Echt, wat kun jij drammen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 06:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En het is wel geoorloofd om de mensen in Utopia schofterig te behandelenDat is nl wat er hier gebeurt op FOK!
Die paar bijdragen van hem om vooral duidelijk te maken dat het verkopen van de trekker helemaal Ruud's idee was? Dapper hoor! Dat geloofde ik al zonder zijn inbreng.quote:Op vrijdag 11 april 2014 06:54 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het al heel wat dat Huub in de hol van de leeuw komt!
Omdat de deelnemers in een programma zitten dat juist helemaal bedoeld is om naar te kijken, emoties op te roepen, te entertainen en een mening over te hebben?quote:Op vrijdag 11 april 2014 05:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil tussen uitschelden van mensen in Utopia en het uitschelden van Huub?
Kijkertje snapt het concept niet Disanaquote:Op vrijdag 11 april 2014 06:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zeik je nou. Die mensen hebben zich vrijwillig opgegeven om voor de camera's te verschijnen. Echt, wat kun jij drammen.
Ik zeg maar niets meer. Het is te vroeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijkertje snapt het concept niet Disana
Natuurlijk! En daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt. Het zijn allemaal mensen die op een of andere manier in de maatschappij niet functioneren. Dan geef je je daar toch niet voor op!quote:Op vrijdag 11 april 2014 06:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zeik je nou. Die mensen hebben zich vrijwillig opgegeven om voor de camera's te verschijnen. Echt, wat kun jij drammen.
Het is een trol-uitloper van de vorige COS.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets meer. Het is te vroeg.
joh, hou nou maar eens op met trollenquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Natuurlijk! En daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt. Het zijn allemaal mensen die op een of andere manier in de maatschappij niet functioneren. Dan geef je je daar toch niet voor op!
Ik ga een kopje thee zettenquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een trol-uitloper van de vorige COS.
Misschien voor het mooie plaatje?quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die paar bijdragen van hem om vooral duidelijk te maken dat het verkopen van de trekker helemaal Ruud's idee was? Dapper hoor! Dat geloofde ik al zonder zijn inbreng.
Waar hij geen antwoord op geeft is waarom er mensen als Robin, Joey en trouwens de gehele begingroep geselecteerd zijn als kandidaten!
Maak je geen zorgen ik snap het concept heel goed. Het is het concept ter amusement van het volk. Anders zou het niet werken want dan wordt het te saai. Dus je moet het potentieel hebben van seks, ruzies etcquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijkertje snapt het concept niet Disana
en?quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik snap het concept heel goed. Het is het concept ter amusement van het volk. Anders zou het niet werken want dan wordt het te saai. Dus je moet het potentieel hebben van seks, ruzies etc
Niks mis mee maar breng het dan niet alsof het anders is als DGK of BB en er vooral geen kritiek op Huub mag zijn (daar ging de discussie nl over)quote:
Haha, jij hebt het over die andere rls. En er was geen discussie over huub, wel over de foto van hem met Claire waar hij een wifebeater werd genoemd door Waxmask.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niks mis mee maar breng het dan niet alsof het anders is als DGK of BB en er vooral geen kritiek op Huub mag zijn (daar ging de discussie nl over)
Nee het ging over een TT waar iedereen over viel. je hebt zeker lekker geslapen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Haha, jij hebt het over die andere rls. En er was geen discussie over huub, wel over de foto van hem met Claire waar hij een wifebeater werd genoemd door Waxmask.
Je haalt wat dingen door elkaar he.
O dat was kritiek wat Huub over zich heenkreeg?quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niks mis mee maar breng het dan niet alsof het anders is als DGK of BB en er vooral geen kritiek op Huub mag zijn (daar ging de discussie nl over)
Dag lieverdquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:24 schreef Rica het volgende:
[..]
O dat was kritiek wat Huub over zich heenkreeg?Sodemieter toch een end op.
![]()
Daag Kijkertje
Je hebt de vorige COS verneukt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dag lieverdYou just proved my point
Oh ja? Een COS wordt verneukt als het niet jouw mening is? Logisch!quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je hebt de vorige COS verneukt.
Dag kijkert
Goed ideequote:Op vrijdag 11 april 2014 07:45 schreef Kaleddi het volgende:
Ggggggooooooooodmorning FOK!![]()
Wat een geneuzel op de vroege ochtend laten we onder de streep een verse start maken met deze COS![]()
----------------------------------------------
Lazer op, Gert wilde er geen titel aan geven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:48 schreef Kijkertje het volgende:
UTO / [COS #1836]
Voor de duidelijkheid waar de discussie over ging: De titel moest verwijderd worden omdat het voor Huub te schofferend was. En dat had helemaal niets met mijn mening daarover te maken!
Doe dat lekker boven de streepquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:48 schreef Kijkertje het volgende:
UTO / [COS #1836]
Voor de duidelijkheid waar de discussie over ging: De titel moest verwijderd worden omdat het voor Huub te schofferend was. En dat had helemaal niets met mijn mening daarover te maken!
Lazer zelf op! Er was een titel en dat heeft Gert veranderd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Lazer op, Gert wilde er geen titel aangeven.
pffff. verander je naam in zeikertje!quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lazer zelf op! Er was een titel en dat heeft Gert verandxerd.
Nok es met je achterlijke gezeik en je,'dus dames.'quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:48 schreef Kijkertje het volgende:
UTO / [COS #1836]
Dus dames oordeel nadat jullie de feiten weten.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Nok es met je achterlijke gezeik en je,'dus dames.'
Zucht! Neeheeeee, COS = Commentaar op Streams niet op Streamers. Maar maar lekker een eigen topic aanquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]ja sorry hoor maar ik heb nu de indruk dat ik in het FOK! vrouwenclubje beland ben die alleen maar wil genieten van de "utopische" beelden. Sorry dat ik stoor. Utopia bestaat 's ochtends blijkbaar meer dan 's avonds. Hetzelfde publiek als op de Biomarkt vermoedt ik
Ok Commentaar op streams: Iedereen slaaptquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:58 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zucht! Neeheeeee, COS = Commentaar op Streams niet op Streamers. Maar maar lekker een eigen topic aan![]()
(En vanaf nu ga je op de ignore stand)
Er is nog een andere fansite kijkert; het heet nolifequote:Op vrijdag 11 april 2014 07:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]ja sorry hoor maar ik heb nu de indruk dat ik in het FOK! vrouwenclubje beland ben die alleen maar wil genieten van de "utopische" beelden. Sorry dat ik stoor. Utopia bestaat 's ochtends blijkbaar meer dan 's avonds. Hetzelfde publiek als op de Biomarkt vermoed ik
Waar kan ik dat vinden? Jij weet er blijkbaar alles van?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er is nog een andere fansite kijkert; het heet nolife
Daar komen bijna alleen mannen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:06 schreef doodmoe het volgende:
Dat jullie in discussie willen gaan moet iedereen voor zichzelf weten, maar niet iedereen wil dat lezen. Daarbij mag het ook niet in de cos want het moet over het streamen gaan.
Maak dan zelf ergens een topic of ga prive of zo.
Flikker opquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:48 schreef Kijkertje het volgende:
UTO / [COS #1836]
Dus dames oordeel nadat jullie de feiten weten.
Echt opbouwende kritiek.Thanksquote:
Wij FOK!kers weten hoe het moet gelukkig. Een voorbeeld voor de mensen in Utopiaquote:
Jazeker, twee neukende apen in de nieuwe B&B vannacht. Kaarsjes aan en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:20 schreef anjajaha het volgende:
Goedemorgen ....gebeurd er nog iets in de loods
beter. ziekenhuis matrassen .quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:08 schreef doodmoe het volgende:
Overigens zag ik een filmpje voorbij komen (op facebook) waar je Billy en Ruud ziet sexen in de B&B.
Dat is ook lekker, vanavond komen er gasten. Daar zitten de sappen van die twee apen nu in het matras.
Ik zou daar absoluut niet meer willen slapen, totaal respectloos dat ze daar liggen te neuken
Alweer op die matrassenquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:21 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Jazeker, twee neukende apen in de nieuwe B&B vannacht. Kaarsjes aan en gaan met die banaan.
Ik hoop dat lautje erachter komt zodat ze dat even kan gaan knallen
Ja en in hotels gebeurd het ook maar dan weet je het niet. Als je vanavond daarheen gaat en je hebt hen tekeer zien gaan dan heb je toch geen zin meer?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:22 schreef kaya39 het volgende:
[..]
beter. ziekenhuis matrassen .
die kun je lekker afsoppen
Maar het is wel HUN utopiaquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:22 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Alweer op die matrassenLekker voor de gasten die erop mogen liggen
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:24 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja en in hotels gebeurd het ook maar dan weet je het niet. Als je vanavond daarheen gaat en je hebt hen tekeer zien gaan dan heb je toch geen zin meer?
Ik hoop dat de gasten afzeggen om het feit dat er geneukt is in hun bed.
ja weet het ooit eens een blauwe maandag kamermeisje geweest geld is geld .geloof me wat je daar ziet en vind ga je nooit meer naar hotelquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:24 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja en in hotels gebeurd het ook maar dan weet je het niet. Als je vanavond daarheen gaat en je hebt hen tekeer zien gaan dan heb je toch geen zin meer?
Ik hoop dat de gasten afzeggen om het feit dat er geneukt is in hun bed.
Voordat hij weer hard aan het werk gaat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:32 schreef pullup het volgende:
Het kan wel. Even rustig in je eentje zitten lezen aan het begin van de dag
[ afbeelding ]
Eens ja, s'avonds lawaai, dan ook s'ochtends geen consideratie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:32 schreef doodmoe het volgende:
Waarom fluisteren ze nou toch allemaal. Gewoon praten zodat de rest ook weet dat de dag begonnen is
ron denkt ook al kom ik hier niet verder buiten sta ik bekend. als een harde werker.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:32 schreef pullup het volgende:
Het kan wel. Even rustig in je eentje zitten lezen aan het begin van de dag
[ afbeelding ]
Nou dan zal ik haar wel een keer boos willen zien!quote:
Ja, de altijd vrolijke Vanessa pakte een peuk uit haar onuitputtelijke pakje .... betaald vanuit het boodschappengeld. De eerlijkerd.quote:
De eerste? Dan heb je er al een paar gemist hoor.quote:
Dat is een echt leuke capquote:
dat. Het is klaar nuquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:06 schreef doodmoe het volgende:
Dat jullie in discussie willen gaan moet iedereen voor zichzelf weten, maar niet iedereen wil dat lezen. Daarbij mag het ook niet in de cos want het moet over het streamen gaan.
Maak dan zelf ergens een topic of ga prive of zo.
ik hoorde een harde knal.quote:
Ja! Want hij doucht zo lang dat het lijkt of hij zijn tattoos eraf wil wassen hahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:47 schreef Mirjam152 het volgende:
Ron wil een meneertje aanspreken op z'n douchegedrag. Wie? Ruud?
Yup. Hij had hem al een keer gevraagd of hij z'n tatoeages eraf wilde spoelenquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:47 schreef Mirjam152 het volgende:
nee die gelooft die reclames nog van al die cremes .quote:
Wie anders?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:47 schreef Mirjam152 het volgende:
Tof dat ik dat niet aanhadquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:49 schreef beequeen het volgende:
Dre stond in haar blote tetten en maar in de camera kijken.
Gelukkig gemist.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:49 schreef beequeen het volgende:
Normaal vraag ik in deze situaties of er caps gemaakt zijn, maar dit rondje sla ik even over.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:49 schreef beequeen het volgende:
Dat gaat Ruud niet leuk vinden. Die gaat zooo al zijn stemmen op Ron zetten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Yup. Hij had hem al een keer gevraagd of hij z'n tatoeages eraf wilde spoelen![]()
Enne verder, lekker duurzaam, voorbeeld stellen etc.
Ik heb altijd de dubbele stream aanstaan. Nu ben ik blind.quote:
hahaha ik zou het bijna vragenquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Normaal vraag ik in deze situaties of er caps gemaakt zijn, maar dit rondje sla ik even over.
Ik wilde het aan jou vragen. Je zag niet alles hoor, maar die blik in de camera was priceless.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Normaal vraag ik in deze situaties of er caps gemaakt zijn, maar dit rondje sla ik even over.
kreeg spontaan zin in thee ineens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:49 schreef beequeen het volgende:
Op zich vind ik het wel fijn dat er eindelijk iemand in die loods zit die dingen zegt die wij hier vaak zeggen. Dat ze dat in die loods niet helemaal tof vinden is logisch en Ron zal wel een paar stemmen krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat gaat Ruud niet leuk vinden. Die gaat zooo al zijn stemmen op Ron zetten.
Hoewel ik Ron ook wel bazig vindt, zie ik liever een bezige bazige Ron, dan een neukende niksende Ruud
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef Mirjam152 het volgende:
Goeie streamlocks vandaag.
Veel variatie.
Ja leuk die wisselende beeldenquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef Mirjam152 het volgende:
Goeie streamlocks vandaag.
Veel variatie.
ik wil mijn bed juist weer inquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:49 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Naja, je bent wel gelijk wakker! Werkt beter dan![]()
![]()
goeie combiquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:53 schreef pullup het volgende:
Isa wilde in bad zitten geloof ik en dan verwend worden met Oesters, gamba's en (vanille sigaren)
of sommigen vinden het wel makkelijk fijn .quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel fijn dat er eindelijk iemand in die loods zit die dingen zegt die wij hier vaak zeggen. Dat ze dat in die loods niet helemaal tof vinden is logisch en Ron zal wel een paar stemmen krijgen denk ik.
Komt door de wol van een bepaalde winkel (H&M?). Die krimpt heul vaak.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:55 schreef anjajaha het volgende:
Isa...de trui van dre die rose is nu ook mini mini mini ...Vanessa lult er snel overheen
Ik denk dat ik maar een dagje voor butler ga spelenquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:53 schreef pullup het volgende:
Isa wilde in bad zitten geloof ik en dan verwend worden met oesters, gamba's en (vanille sigaren)
quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:57 schreef Poezewoes het volgende:
De B&B is ook al ingewijd door die twee ransapen las ik elders?
Je wilt niet weten wat er op alle (álle!) bedden in alle (álle!) hotels, B&B's, bungalowparkhuisjes etcetera is gebeurd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:08 schreef doodmoe het volgende:
Overigens zag ik een filmpje voorbij komen (op facebook) waar je Billy en Ruud ziet sexen in de B&B.
Dat is ook lekker, vanavond komen er gasten. Daar zitten de sappen van die twee apen nu in het matras.
Ik zou daar absoluut niet meer willen slapen, totaal respectloos dat ze daar liggen te neuken
I know. Ik ben ook gewoon van deze wereld.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er op alle (álle!) bedden in alle (álle!) hotels, B&B's, bungalowparkhuisjes etcetera is gebeurd.
Méér dan eens, en door méér dan één setje.
Niet teveel bij nadenken anders heb je geen leven.
Ik ben helemaal fan van Ron. Die heeft in enkele dagen tijd toch mooi bewezen dat hij stevig de klauwen uit de mouwen kan steken én de wind eronder heeft!quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel fijn dat er eindelijk iemand in die loods zit die dingen zegt die wij hier vaak zeggen. Dat ze dat in die loods niet helemaal tof vinden is logisch en Ron zal wel een paar stemmen krijgen denk ik.
Dat schreef ik van de week ook, maar uir respect voor laura hadden Ruud en Billy dat gewoon niet moeten doen, maar helaas pindakaas niemand heeft voor iemand daar respectquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er op alle (álle!) bedden in alle (álle!) hotels, B&B's, bungalowparkhuisjes etcetera is gebeurd.
Méér dan eens, en door méér dan één setje.
Niet teveel bij nadenken anders heb je geen leven.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:00 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fan van Ron. Die heeft in enkele dagen tijd toch mooi bewezen dat hij stevig de klauwen uit de mouwen kan steken én de wind eronder heeft!
Iets wat niet elke nieuwkomer kan zeggen.
En ja, niet iedereen is daar blij mee. Met name de mensen die hun luie leventje in gevaar zien komen.
Het lijkt mijn ex welquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:57 schreef beequeen het volgende:
Volgens Vanas krimpen de kleren van H&M altijd. Goeie smoes.
Ben het met je eens. Maar eerlijk gezegd kon je er op wachten...quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
I know. Ik ben ook gewoon van deze wereld.
Maar dat matras was nieuw en de gasten konden meekijken wat daar vannacht op is gebeurd. Dat is gewoon niet netjes.
Nee, hormonen zijn belangrijker...quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat schreef ik van de week ook, maar uir respect voor laura hadden Ruud en Billy dat gewoon niet moeten doen, maar helaas pindakaas niemand heeft voor iemand daar respect
Leuke dames (ja zelfs met Dree heb ik steeds minder moeite)quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:02 schreef pullup het volgende:
Het zijn vrouwen streams op 1
[ afbeelding ]
Dat moet Lau allang opgevallen zijn toch? Kom op, spreek ze er op aan!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef beequeen het volgende:
Vreemd, elke keer dat er iemand door het B&B gedeelte loopt krijgen we een SL. Mogen we niet zien dat het bed overhoop ligt?
Ik denk dat dat nou net niet de bedoeling is. Capice?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef doodmoe het volgende:
Dat moet Lau allang opgevallen zijn toch? Kom op, spreek ze er op aan!
Lot en Dree zullen dat vast niet erg vinden. In Utopia is alles anders en vinden ze de vreemdste dingen de normaalste zaak van de wereldquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:04 schreef kaya39 het volgende:
Weten ze al dat bil een bed in het zogenaamde. Atelier. wil ?
dan stemt bil op ron .quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Lot en Dree zullen dat vast niet erg vinden. In Utopia is alles anders en vinden ze de vreemdste dingen de normaalste zaak van de wereld
Raar he! Ik heb ook net de tuindeuren open gezet, maar na 5 minuten snel weer dicht gedaan, brrrr..quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Is het zoveel warmer in Utopia, al zo vroeg buiten zitten
Ze hadden hun eigen matrassen in BB neergelegd wel hebben ze de nieuwe kussens gebruikt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat schreef ik van de week ook, maar uir respect voor laura hadden Ruud en Billy dat gewoon niet moeten doen, maar helaas pindakaas niemand heeft voor iemand daar respect
Ze doen daar of het hartje zomer is valt me wel vaker opquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:08 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Raar he! Ik heb ook net de tuindeuren open gezet, maar na 5 minuten snel weer dicht gedaan, brrrr..
Hoe komen ze aan die stoel ??quote:
uit een koffer?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien hetzelfde als met de kleding?
Hoeveel flessen zou ze zelf al leeg hebben gedronken?quote:
Teveelquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoeveel flessen zou ze zelf al leeg hebben gedronken?
Dat is nu net ook mijn wensquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef kaatje50 het volgende:
mijn wensen voor vandaag in Utopia.
Ron gaat niet beginnen aan de cabana = Dré over de zeik, janken
Ruud maakt definitief een eind aan de
"relatie" met Billy = Billy over de zeik, janken.
ruzie's, chaos, gejank![]()
Even hier op inhaken, Huub is net zoals jij en ik hier een User, en die mag je niet persoonlijk aanvallen net zoals je niet een ander hier persoonlijk mag aanvallen, en als Huub over de scheef gaat krijgt hij net zoals jij en ik een ban. Huub is hier in de 1e plaats een Fokker niks meer niks minder, dat hij toevallig aan Utopia mee werkt dat staat hier los van met mee posten in een RLS.quote:
Vreselijk he en dan nog al het andere voedsel wat zo maar weg gedonderd wordt....mja het is Vanas hequote:Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef schizolientje het volgende:
het witte goud, 10 euro de kilo in het AD, ligt dat daar nog steeds in de kast te rotten ( asperges dus)
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Die Ruud en Billy he....zoooo veeel commentaar op anderen.... typisch kwestie van de balk en splinterIk roep Karma aan...tis tijd dat ze op hun bek gaan...
Ruud gaat geregeld op z'n bek, is er bijna aan gewend en kan dat hebben.. Billy daarentegen... Die gaat al janken als er een scheet dwars zit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Die Ruud en Billy he....zoooo veeel commentaar op anderen.... typisch kwestie van de balk en splinterIk roep Karma aan...tis tijd dat ze op hun bek gaan...
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Even hier op inhaken, Huub is net zoals jij en ik hier een User, en die mag je niet persoonlijk aanvallen net zoals je niet een ander hier persoonlijk mag aanvallen, en als Huub over de scheef gaat krijgt hij net zoals jij en ik een ban. Huub is hier in de 1e plaats een Fokker niks meer niks minder, dat hij toevallig aan Utopia mee werkt dat staat hier los van met mee posten in een RLS.
Als je hem een normale vraag stelt krijg je een normaal antwoord terug.
Hetzelfde als de verdwenen mails en niet op komen dagende eters... Zitten wat stagiairs daar die nog niet zo handig zijn met een kompjoeterquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Gaat top met de webwinkel.
Restaurant is verdwenen en zo ook de evenementen ;-)
http://www.utopiawebwinkel.com/evenementen/
Zou mooi zijn, maar helaas gaat hem niet worden denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef kaatje50 het volgende:
mijn wensen voor vandaag in Utopia.
Ron gaat niet beginnen aan de cabana = Dré over de zeik, janken
Ruud maakt definitief een eind aan de
"relatie" met Billy = Billy over de zeik, janken.
ruzie's, chaos, gejank![]()
Ja ligt er nog op een paar die voor de soep gebruikt zijn naquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef schizolientje het volgende:
het witte goud, 10 euro de kilo in het AD, ligt dat daar nog steeds in de kast te rotten ( asperges dus)
Sneue vertoning en ronduit chanant.quote:
Helemaal mee eens. Dat ging gisteren wel heel ver.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Even hier op inhaken, Huub is net zoals jij en ik hier een User, en die mag je niet persoonlijk aanvallen net zoals je niet een ander hier persoonlijk mag aanvallen, en als Huub over de scheef gaat krijgt hij net zoals jij en ik een ban. Huub is hier in de 1e plaats een Fokker niks meer niks minder, dat hij toevallig aan Utopia mee werkt dat staat hier los van met mee posten in een RLS.
Maar die hadden wel humorquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wil je een zakdoekje?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:45 schreef bamby het volgende:
[..]Dat is dus net de rede dat ik dus zelden, of bijna nooit meer reageer of typ op het forum, is het niet persoonlijk wordt het wel gedaan in het geniep.Zodat je presies weet op wie het gericht is.
Jou gek maken... Is dat niet heel erg lastig, aangezien je dat al bent?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil je een zakdoekje?
Ot: The start of another enervating day in Utopia, maak ons gek
Waarom zo persoonlijk meteen, heb je dan niets geleerd gisteren (en vannacht)?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jou gek maken... Is dat niet heel erg lastig, aangezien je dat al bent?
Nee hoor vermaak prima met met lezen, thanksquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil je een zakdoekje?
Ot: The start of another enervating day in Utopia, maak ons gek
Kusjekroelquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom zo persoonlijk meteen, heb je dan niets geleerd gisteren (en vannacht)?
quote:
Bamby, leuk juist jou weer te lezen, ja je post nog weinig he jammer maar je kan er ook gewoon over heen scrollen hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:45 schreef bamby het volgende:
[..]Dat is dus net de rede dat ik dus zelden, of bijna nooit meer reageer of typ op het forum, is het niet persoonlijk wordt het wel gedaan in het geniep.Zodat je presies weet op wie het gericht is.
Logisch, anders krijgt zij de schuld weer dat het niet goed is, want Vanas treft nooit geen blaam, die doet alles altijd perfect.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:51 schreef pullup het volgende:
Marleen van de plus belt even om er zeker van te zijn dat de bestellingen goed zijn doorgegeven.
Precies, ik zie haar nu weer soepeltjes Marleen de goede richting opsturen, als het nodig is de bewoners snel om feedback vragen en zoniet zelf de beslissing nemen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Logisch, anders krijgt zij de schuld weer dat het niet goed is, want Vanas treft nooit geen blaam, die doet alles altijd perfect.
Gisteren ook al, ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat dat één van de belangrijkste redenen is dat hij dat ding zo graag wilde hebben en dan met name om de foto's van Robin onder de dekens te kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:52 schreef Kaleddi het volgende:
Dus Gio ligt te rukken met de tablet in z'n handen, hmmmmm
Je meent het niet. Pfff.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:21 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Jazeker, twee neukende apen in de nieuwe B&B vannacht. Kaarsjes aan en gaan met die banaan.
Ik hoop dat lautje erachter komt zodat ze dat even kan gaan knallen
Nha nee bevalt me prima zoquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
Bamby, leuk juist jou weer te lezen, ja je post nog weinig he jammer maar je kan er ook gewoon over heen scrollen hoor
Dat is ook mijn favoriete bank.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Nha nee bevalt me prima zoHoop nu dat ruud billy en lot op de stoel komen.
Vanessa is anders ALTIJD vrolijk vertelde ze vanmorgenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, veelHeerlijk wakker worden met hoofdpijn en die harses en stem van Vanessa
Wat is er sneu aan, ze doet het toch maar even....tis ook nooit goed..!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sneue vertoning en ronduit chanant.
Eensquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:59 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriete bank.
Maar nog meer hoop ik op goede nieuwe kandidaten die de boel flink op stelten kunnen zetten. Al is het maar voor 4 dagen.
(Het waren 4 fantastische dagen)
En dat die nieuwe dan even aan Joey vertelt dat zijn pielie op internet staatquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:59 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriete bank.
Maar nog meer hoop ik op goede nieuwe kandidaten die de boel flink op stelten kunnen zetten. Al is het maar voor 4 dagen.
(Het waren 4 fantastische dagen)
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En dat die nieuwe dan even aan Joey vertelt dat zijn pielie op internet staat![]()
Dat word schrikkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef anjajaha het volgende:
De commandant loopt ook weer op de slaapkamer
[..]
Vergeten hoe Ruud moest janken toen zijn chaotische nonplannetje werd afgeschoten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef Burner82 het volgende:
Ruud gaat geregeld op z'n bek, is er bijna aan gewend en kan dat hebben..
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En dat die nieuwe dan even aan Joey vertelt dat zijn pielie op internet staat![]()
Volgens mij luistert er al niemand meer naar Vanasquote:
Denk ik dus ook, ze had hem dacht ik op wat link,s gewezen waar die te zien waren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Gisteren ook al, ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat dat één van de belangrijkste redenen is dat hij dat ding zo graag wilde hebben en dan met name om de foto's van Robin onder de dekens te kunnen bekijken.
De slaapkamer telt niet mee? Wat een abnormale zwijnenstal daarquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:12 schreef Burner82 het volgende:
Vanas moet goed opruimen en poetsen voordat die interieurverzorgster komt
Zo te zien is er al bijna een complete parfumeriewinkel daar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef Mirjam152 het volgende:
Het gekke omaatje doet haar haartjes.
[ afbeelding ]
volgens mij ook. Alhoewel een interieurverzorgster natuurlijk wel enig commentaar zal hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:13 schreef Jian het volgende:
het is toch een interieuradviseur en geen interieurverzorgster of ben ik abuis?
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De slaapkamer telt niet mee? Wat een abnormale zwijnenstal daar
Een gedeelte is allemaal die olie van haar massagetokoquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Zo te zien is er al bijna een complete parfumeriewinkel daar.
Potjes, flesjes, potjes, flesjes,.... allemaal van dat zakgeld.
Ach, ze rook niet dat scheelt. ;-)
Die met die handschoentjes en plumeau, van hoe schoon is jouw huis ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
volgens mij ook. Alhoewel een interieurverzorgster natuurlijk wel enig commentaar zal hebben.
Niet goed gepoetst en zo
Ze kunnen beter iemand met verstand van chemisch reinigen naar binnen gooienquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Marijke Schipper wordt zo meteen verwacht: http://studiomarijkeschip(...)ie-marijke-schippper
[ afbeelding ]
Billy zou gister alles nog 2 keer in de lak gezet hebben... Maar dat zal wel niet gebeurd zijn gok ik zomaarquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ruk en Pluk komen pas tussen hun vette lappen vandaan als het atelier klaar is of zo?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Dat gezeik van Nico over het eten begint aardig te vervelen.
Het ruimtelijker, gezelliger maken of zo..quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Jian het volgende:
Een interieurverzorgster zou wellicht op zijn plaats zijn. Wat een interieuradviseuse daar te zoeken heeft is voor mij echt een levensgroot vraagteken.
Een takje hier een kleedje daar, bankje iets verschuiven etc etcquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Jian het volgende:
Een interieurverzorgster zou wellicht op zijn plaats zijn. Wat een interieuradviseuse daar te zoeken heeft is voor mij echt een levensgroot vraagteken.
Ze zal vast adviseren kaarsjes aan te steken. Dat staat zo gezellig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Jian het volgende:
In die Loods gaan voedselwaren niet rotten zolang Lotje daar in rondte loopt met haar eetlust die nog groter is dan het libido van Billyquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:25 schreef bamby het volgende:
Vraag me nog steeds af, of dat gehakt van ruud nog ergens ligt te rotten.
Komt toch uit Roden? Das Drenthequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
Die stem van Nico die aan het einde van elke zin zo'n "zeurswing" maakt
aarghhhhhh
Maar niets is erger dan dat Groningse eigengeiler Rienk
jahahaaaa
Behalve dan wat er achter slot en grendel in die kast van Vanassa ligt. Daar lagen iig gisteren nog de asperges van vorige week weg te rotten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:29 schreef R0T29 het volgende:
[..]
In die Loods gaan voedselwaren niet rotten zolang Lotje daar in rondte loopt met haar eetlust die nog groter is dan het libido van Billy
Je gaat door voor de koelkast...quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:30 schreef Jian het volgende:
Die komt dus omdat ze Ome Sjon "kent" en nu zichzelf daar mag promoten?
Klopt en ook dat gehang met rienk,ze gaat lijken op laura uit secret story.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Dat gezeik van Nico over het eten begint aardig te vervelen.
Een doodzonde! En erger nog: iedereen heeft dat witte goud zien komen en later zien liggen en zegt er niets van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Behalve dan wat er achter slot en grendel in die kast van Vanassa ligt. Daar lagen iig gisteren nog de asperges van vorige week weg te rotten.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:32 schreef ammartje het volgende:
In Amsterdam zijn de hoeren 50 euro, voor wie het wil weten
datis wel heeel erg oma nijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
GodverIk herkende gewoon het gesmak
Hoezo geen leven
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:29 schreef R0T29 het volgende:
[..]
In die Loods gaan voedselwaren niet rotten zolang Lotje daar in rondte loopt met haar eetlust die nog groter is dan het libido van Billy
Ze krijgt dit weekend 34!! eters, misschien flikkert ze het nog in haar groentesoepquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Behalve dan wat er achter slot en grendel in die kast van Vanassa ligt. Daar lagen iig gisteren nog de asperges van vorige week weg te rotten.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:33 schreef Dinus het volgende:
Billy lag met ogen dicht in bed.
Er zitten er een paar een gesprek te voeren naast haar, Gio: "ik hou niet van kleine tieten"
Zou meesterlijk zijn als iemand een gifje heeft van Billy die daarop de ogen wijd opensperde
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze krijgt dit weekend 34!! eters, misschien flikkert ze het nog in haar groentesoep
Snap je toch niet van Nico dat ze bij zo man blijft hangen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:32 schreef bamby het volgende:
[..]
Klopt en ook dat gehang met rienk,ze gaat lijken op laura uit secret story.
Zat net aan een broodje nu niet meer dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:32 schreef R0T29 het volgende:
Ineens vanuit het niks een herkauwende Dre'tje close-up in beeld... ik stel mijn ontbijt nog maar even uit...
zou ze dat nog niet weten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:38 schreef Kaleddi het volgende:
Gio, zoek eens op Google naar 't Landje Amsterdam
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Maar het gesmak van Dre is wel heul herkenbaar
had ze een vaste portiek?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef ammartje het volgende:
Bil woonde op de Zeedijk in Amsterdamtsja....
Ik heb 'r nog geen inzinking zien krijgen, dus ik denk het niet.quote:
hahaha ja dat trekt Ruud nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:40 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik heb 'r nog geen inzinking zien krijgen, dus ik denk het niet.
En anders had Ruud wel een inzinking gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |