SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.
Zielig he voor dat kind?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is huub papa.. sorry heb dgk niet gevolgd
Clay vs Gemma...dat was pas mishandelingquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef waxmask het volgende:
Blijf dan maar weg Huub! Wifebeater!![]()
[ afbeelding ]
ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is huub papa.. sorry heb dgk niet gevolgd
Dit gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
mooie foto, zielige tekstquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik bedoelde het niet tegen jou persoonlijk maar in het algemeen - mijn foutquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef Tayu het volgende:
merciële omroep iets heeft met ideële visies met betrekking to programma's maken, ben je
Ja, laten we het over die tractor hebben. Kan die verkocht worden zonder eigendomspapieren?quote:
Don't feed the trolls (waxmask)quote:
okquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:05 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het niet tegen jou persoonlijk maar in het algemeen - mijn fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |