SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.
Zielig he voor dat kind?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is huub papa.. sorry heb dgk niet gevolgd
Clay vs Gemma...dat was pas mishandelingquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef waxmask het volgende:
Blijf dan maar weg Huub! Wifebeater!![]()
[ afbeelding ]
ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is huub papa.. sorry heb dgk niet gevolgd
Dit gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
mooie foto, zielige tekstquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik bedoelde het niet tegen jou persoonlijk maar in het algemeen - mijn foutquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef Tayu het volgende:
merciële omroep iets heeft met ideële visies met betrekking to programma's maken, ben je
Ja, laten we het over die tractor hebben. Kan die verkocht worden zonder eigendomspapieren?quote:
Don't feed the trolls (waxmask)quote:
okquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:05 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het niet tegen jou persoonlijk maar in het algemeen - mijn fout
lijkt me wel maar zijn er papieren van of wordt dat nu geregeld achter.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moeten daar dan geen papieren bij geleverd worden? Of kan dat zomaar over en weer gegeven worden?
O zeker ik klaag er niet over ;-d ik ben er weg van ;-)quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef Capaja het volgende: [..] maar het is dan ook mooi dat er andere zijn die andere dingen zien anders was het hier ook maar saai
![]()
Hij reageert zoals ie wil,doen wij ook, vragen staat natuurlijk vrijquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef Kijkertje het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Huub alleen maar reageert op vragen die hij kan ontkennen? Nooit op vragen van mij bijvoorbeeld over de keuze van de kandidaten?
ja maar het is tv en wij zijn streamers die niet alles kunnen en mogen zien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef Kijkertje het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Huub alleen maar reageert op vragen die hij kan ontkennen? Nooit op vragen van mij bijvoorbeeld over de keuze van de kandidaten?
Zo'n ding mag toch ook op de weg rijden? Dan moeten er toch papieren zijn. Ik kan toch ook niet de auto van mijn buurman verkopen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
lijkt me wel maar zijn er papieren van of wordt dat nu geregeld achter.
Want Utopia zonder FOK! ...
We zijn TT-loos!quote:
Niet bij alle trekkers zit een kentekenbewijsquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo'n ding mag toch ook op de weg rijden? Dan moeten er toch papieren zijn. Ik kan toch ook niet de auto van mijn buurman verkopen?
Tot zaterdag????quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef formule het volgende:
Blijven we op om de tractor uit te zwaaien?
Dat hoeft hij toch ook niet? Hij is hier gewoon een user.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef Kijkertje het volgende:
Mee eens en dat gaan ze nu regelen lijkt mij nu ze dit lezen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo'n ding mag toch ook op de weg rijden? Dan moeten er toch papieren zijn. Ik kan toch ook niet de auto van mijn buurman verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |