abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138753073

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Bewonerslijst:

Exits:

POLLS's in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda

De nominatie- en eliminatie data van april:

DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_138753078
Hehe :7
pi_138753080
goooooooooooooooooooooodnight Cos :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138753081
_O- _O- _O-
pi_138753090
Zo nu kunnen de Cossers verder :)
  vrijdag 11 april 2014 @ 04:10:48 #6
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_138753151
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:35 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ik toon jullie de hypocrisie aan die jullie nu vertonen. We maken de bewoners uit voor weet niet wat al 1800 COSSEN lang. Maar nu is het , in mijn ogen niet eens zo erge TT en jullie schieten in een stuiphouding in vrees dat Huub niet meer komt posten en DAAROM is de TT nu leeg. Nergens anders om!
Ik maak verschil tussen schelden tegen karakters op een scherm, of het nu een film, TV serie of RLS is en schelden op mensen in persoon.

Losgaan op karakters op een scherm, wat je vaak nog met een hele grote schep zout moet nemen want het gaat meestal vooral om de humor die er in ligt, is opgaan in het spel. Iets wat los van 'real life' staat.
Als ik jou redenatie volg zou ik bijvoorbeeld Hakim ook in het echt moeten verfoeien? Waarom zou ik? De beste man heeft me niks gedaan. :)

Idem als Huub hier komt posten. Ik heb honderdduizend punten van kritiek op de redactie, als onderdeel van het spel, maar daarom ga ik hem toch niet persoonlijk aanvallen?
Wat jij hypocriet noemt vind ik een hele normale scheidslijn. Zonder die scheidslijn krijg je ook enge toestanden bovendien.

Het ging trouwens niet alleen om de TT, in het topic daarvoor stond ook al genoeg.

TLDR: Je zegt je te ergeren aan mensen die Huub anders dan normaal behandelen. Wie deed dat nou het meest? ;)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_138753170
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 04:10 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik maak verschil tussen schelden tegen karakters op een scherm, of het nu een film, TV serie of RLS is en schelden op mensen in persoon.

Losgaan op karakters op een scherm, wat je vaak nog met een hele grote schep zout moet nemen want het gaat meestal vooral om de humor die er in ligt, is opgaan in het spel. Iets wat los van 'real life' staat.
Als ik jou redenatie volg zou ik bijvoorbeeld Hakim ook in het echt moeten verfoeien? Waarom zou ik? De beste man heeft me niks gedaan. :)

Idem als Huub hier komt posten. Ik heb honderdduizend punten van kritiek op de redactie, als onderdeel van het spel, maar daarom ga ik hem toch niet persoonlijk aanvallen?
Wat jij hypocriet noemt vind ik een hele normale scheidslijn. Zonder die scheidslijn krijg je ook enge toestanden bovendien.

Het ging trouwens niet alleen om de TT, in het topic daarvoor stond ook al genoeg.

TLDR: Je zegt je te ergeren aan mensen die Huub anders dan normaal behandelen. Wie deed dat nou het meest? ;)
Die scheidslijn waar jij het over hebt is er voor mij niet. Ik doe dan ook niet mee aan het afkraken van mensen in Utopia in deze COS. Een heleboel andere mensen doen dat wel en die doen dat regelmatig met overgave en te pas en te onpas.

Wat is in dat geval het verschil met "persoonlijk" afkraken? Bedoel je dat het achter de rug van Huub om wel kan? Want dan is het onderdeel van "het spel"? 8)7

Edit: Laat ik het zo vragen: Als Billy hier persoonlijk zou komen posten zou je je dan anders gedragen? Nee toch? Hoop ik :?

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 11-04-2014 04:45:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 11 april 2014 @ 04:52:00 #8
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_138753182
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 04:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Die scheidslijn waar jij het over hebt is er voor mij niet. Ik doe dan ook niet mee aan het afkraken van mensen in Utopia in deze COS. Een heleboel andere mensen doen dat wel en die doen dat regelmatig met overgave en te pas en te onpas.

Wat is in dat geval het verschil met "persoonlijk" afkraken? Bedoel je dat het achter de rug van Huub om wel kan? Want dan is het onderdeel van "het spel"? 8)7
Netjes van je. :) Ik vind het soms wel leuk om bewoners af te kraken, soms om ze te lachen, ze soms te prijzen, ze soms te bekritiseren en ze soms te idoliseren. Ik heb favorieten en heb mensen die ik er graag uit wil. Allemaal niks mis mee imo. Dat is spel idd. Er speelt zich iets af op een scherm en ik reageer daarop. Vermaak, meer niet.

Sommigen nemen het iets te serieus misschien?
Your games are death
With every breath
  vrijdag 11 april 2014 @ 04:56:57 #9
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_138753188
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 04:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Edit: Laat ik het zo vragen: Als Billy hier persoonlijk zou komen posten zou je je dan anders gedragen? Nee toch? Hoop ik :?
Andrea is voor mij een beter voorbeeld. Die heb ik al voor heel wat uitgemaakt. Mocht ze er volgende week uitvliegen en hier komen posten zal ik haar normaal aanspreken of niks zeggen. Waarom zou ik haar iets nadragen of iets dergelijks?? Waarom moet dat?
Your games are death
With every breath
pi_138753189
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 04:52 schreef Rica het volgende:

[..]

Netjes van je. :) Ik vind het soms wel leuk om bewoners af te kraken, soms om ze te lachen, ze soms te prijzen, ze soms te bekritiseren en ze soms te idoliseren. Ik heb favorieten en heb mensen die ik er graag uit wil. Allemaal niks mis mee imo. Dat is spel idd. Er speelt zich iets af op een scherm en ik reageer daarop. Vermaak, meer niet.

Sommigen nemen het iets te serieus misschien?
Denk ik ook! Ik denk ook niet dat Huub zich ook maar een iesepietsie druk maakt over welke TT dan ook, laat staan dat hij dat als en "persoonlijke" aanval ziet. Wat dat betreft zijn de persoonlijke aanvallen op de sommige mensen in Utopia hier in de COS veel ernstiger juist omdat ze zich niet kunnen verdedigen. Huub kan dat wel maar doet dat buitengewoon selectief. Wat mij betreft het bewijs dat hij idd het (goedbetaalde) lulletje van Talpa/SBS is O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 11-04-2014 06:27:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_138753190
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 04:56 schreef Rica het volgende:

[..]

Andrea is voor mij een beter voorbeeld. Die heb ik al voor heel wat uitgemaakt. Mocht ze er volgende week uitvliegen en hier komen posten zal ik haar normaal aanspreken of niks zeggen. Waarom zou ik haar iets nadragen of iets dergelijks?? Waarom moet dat?
Dat moet omdat Andrea aan alle kanten heeft laten merken dat ze nooit meent wat ze zegt?

Edit: Ik bedoel dat als Andrea "de liefde van God ervaart" ze eigenlijk zegt dat ze zoveel aandacht krijgt dat zij zich daardoor heel gelukkig voelt en dat komt dan door God? Yeah right! En als ze de weg weer kwijt is en ze voelt de liefde niet krijgt ze "toevallig" heel weinig aandacht _O-

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 11-04-2014 05:15:12 ]
  vrijdag 11 april 2014 @ 05:16:10 #12
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_138753192
Geen idee hoeveel iemand zich iets aantrekt, kan niet in andermans hoofd kijken. Persoonlijk zou ik er snel genoeg van hebben om steeds een lading crap over me heen te krijgen, ook al is het onder mom van grap.

Over dit

quote:
Wat is in dat geval het verschil met "persoonlijk" afkraken? Bedoel je dat het achter de rug van Huub om wel kan?
Wat ik bedoel is dat als je het met een redactionele beslissing oneens bent je daar kritiek op kunt leveren of hem er naar kunt vragen. "Hey Huub, waarom zoveel streamlocks de laatste tijd?"

In plaats van iemand gaan lopen uitschelden. Iemand wifebeater noemen is persoonlijk worden.
Your games are death
With every breath
pi_138753194
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 05:16 schreef Rica het volgende:
Geen idee hoeveel iemand zich iets aantrekt, kan niet in andermans hoofd kijken. Persoonlijk zou ik er snel genoeg van hebben om steeds een lading crap over me heen te krijgen, ook al is het onder mom van grap.

Over dit

[..]

Wat ik bedoel is dat als je het met een redactionele beslissing oneens bent je daar kritiek op kunt leveren of hem er naar kunt vragen. "Hey Huub, waarom zoveel streamlocks de laatste tijd?"

In plaats van iemand gaan lopen uitschelden. Iemand wifebeater noemen is persoonlijk worden.
Mensen worden hier in deze COS regelmatig heel erg persoonlijk tov de mensen in Utopia. Die zijn veel kwetsbaarder dan Huub denk ik. Daar zit niemand mee, waarom dan wel met opmerkingen over Huub?
  vrijdag 11 april 2014 @ 05:22:40 #14
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_138753195
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 05:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat moet omdat Andrea aan alle kanten heeft laten merken dat ze nooit meent wat ze zegt?

Edit: Ik bedoel dat als Andrea "de liefde van God ervaart" ze eigenlijk zegt dat ze zoveel aandacht krijgt dat zij zich daardoor heel gelukkig voelt en dat komt dan door God? Yeah right! En als ze de weg weer kwijt is en ze voelt de liefde niet krijgt ze "toevallig" heel weinig aandacht _O-
Dat is omdat zodra ik bij de pc wegloop deze mensen niks meer voor mij betekenen. Zodra een deelnemer uit het programma is, idem. Er is geen reden om iets voor ze te voelen. Ze zijn geen onderdeel van mijn leven.

Dus als iemand hier post behandel ik hem/haar normaal. Net zoals ik een ander zou behandelen.
Your games are death
With every breath
pi_138753197
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 05:22 schreef Rica het volgende:

[..]

Dat is omdat zodra ik bij de pc wegloop deze mensen niks meer voor mij betekenen. Zodra een deelnemer uit het programma is, idem. Er is geen reden om iets voor ze te voelen. Ze zijn geen onderdeel van mijn leven.

Dus als iemand hier post behandel ik hem/haar normaal. Net zoals ik een ander zou behandelen.
Maar wat is het verschil tussen uitschelden van mensen in Utopia en het uitschelden van Huub?
  vrijdag 11 april 2014 @ 06:28:27 #16
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753253
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 05:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar wat is het verschil tussen uitschelden van mensen in Utopia en het uitschelden van Huub?
Uhm omdat hij een fokker is?
pi_138753263
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:28 schreef Prospera het volgende:

[..]

Hij is net zo min een FOK!ker als een Utopiaan :6
  vrijdag 11 april 2014 @ 06:36:18 #18
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753267
Hij is een fokker al een jaar of 4.
pi_138753274
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:36 schreef Prospera het volgende:
Hij is een fokker al een jaar of 4.
So what? Hij is nu in dienst van SBS6. Lijkt me toch een stuk belangrijker ivm met inkomsten etc.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 06:44:04 #20
137949 Disana
pi_138753292
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

So what? Hij is nu in dienst van SBS6. Lijkt me toch een stuk belangrijker ivm met inkomsten etc.
Waarom wil jij per se hebben dat Huub onbeschoft behandeld kan worden omdat hij voor Talpa werkt?
pi_138753311
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom wil jij per se hebben dat Huub onbeschoft behandeld kan worden omdat hij voor Talpa werkt?
Dat zie je verkeerd! Dat wil ik helemaal niet en dat doe ik ook niet! Ik vind het alleen erg hypocriet dat er hier mensen zijn die er een punt van maken dat Huub niet onbeschoft behandeld mag worden terwijl de mensen in Utopia aan de lopende band hier onbeschoft behandeld worden en daar kraait geen haan naar.

Huub gaat (als hij zich hier mengt in de discussie) alleen in op hele praktische zaken waarin hij aangevallen wordt en waar hij zich (terecht) kan verdedigen. Hij gaat nooit in op wezenlijke vragen zoals de selectie van de kandidaten van Utopia.
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 06:53:15 #22
137949 Disana
pi_138753313
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd! Dat wil ik helemaal niet en dat doe ik ook niet! Ik vind het alleen erg hypocriet dat er hier mensen zijn die er een punt van maken dat Huub niet onbeschoft behandeld mag worden terwijl de mensen in Utopia aan de lopende band hier onbeschoft behandeld worden en daar kraait geen haan naar.

Huub gaat (als hij zich hier mengt in de discussie) alleen in op hele praktische zaken waarin hij aangevallen wordt en waar hij zich (terecht) kan verdedigen. Hij gaat nooit in op wezenlijke vragen zoals de selectie van de kandidaten van Utopia.
Huub is ons niets verplicht en er is dus geen reden hem daarom maar schofterig te behandelen.
  vrijdag 11 april 2014 @ 06:54:34 #23
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_138753316
Vind het al heel wat dat Huub in de hol van de leeuw komt!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_138753322
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Huub is ons niets verplicht en er is dus geen reden hem daarom maar schofterig te behandelen.
En het is wel geoorloofd om de mensen in Utopia schofterig te behandelen :? Dat is nl wat er hier gebeurt op FOK!
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 06:56:17 #25
137949 Disana
pi_138753326
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

En het is wel geoorloofd om de mensen in Utopia schofterig te behandelen :? Dat is nl wat er hier gebeurt op FOK!
Wat zeik je nou. Die mensen hebben zich vrijwillig opgegeven om voor de camera's te verschijnen. Echt, wat kun jij drammen.
pi_138753338
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:54 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het al heel wat dat Huub in de hol van de leeuw komt!
Die paar bijdragen van hem om vooral duidelijk te maken dat het verkopen van de trekker helemaal Ruud's idee was? Dapper hoor! Dat geloofde ik al zonder zijn inbreng.

Waar hij geen antwoord op geeft is waarom er mensen als Robin, Joey en trouwens de gehele begingroep geselecteerd zijn als kandidaten!
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:00:14 #27
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_138753339
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 05:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Omdat de deelnemers in een programma zitten dat juist helemaal bedoeld is om naar te kijken, emoties op te roepen, te entertainen en een mening over te hebben? :?

Hoe beter de makers daarin slagen, hoe beter ze het doen. Mensen geboeid houden. Het is de hele opzet ervan.

Ieder mag daarin voor zich uitmaken in hoever hij/zij zich mee laat slepen. Dat scheelt per dag ook nog wel eens.

Huub bezoekt het forum als persoon. Dat hij daarnaast vragen over redactionele beslissingen en het programma wil beantwoorden is een leuk extraatje.
Dat je het niet eens bent met redactionele beslissingen, sluit je aan in de rij. Is geen reden om hem dan maar voor van alles en nog wat uit te maken. Toch?

En nu ben ik er klaar mee en ga ik nog even bij O+ Isa O+ kijken *O*
Your games are death
With every breath
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:02:28 #28
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753345
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat zeik je nou. Die mensen hebben zich vrijwillig opgegeven om voor de camera's te verschijnen. Echt, wat kun jij drammen.
Kijkertje snapt het concept niet Disana O+
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 07:04:32 #29
137949 Disana
pi_138753352
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:02 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ik zeg maar niets meer. Het is te vroeg.
pi_138753356
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Natuurlijk! En daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt. Het zijn allemaal mensen die op een of andere manier in de maatschappij niet functioneren. Dan geef je je daar toch niet voor op!
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:06:44 #31
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753357
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zeg maar niets meer. Het is te vroeg.
Het is een trol-uitloper van de vorige COS. ;(
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:07:58 #32
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753362
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Natuurlijk! En daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt. Het zijn allemaal mensen die op een of andere manier in de maatschappij niet functioneren. Dan geef je je daar toch niet voor op!
joh, hou nou maar eens op met trollen ;)
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 07:08:03 #33
137949 Disana
pi_138753363
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:06 schreef Prospera het volgende:

[..]

Het is een trol-uitloper van de vorige COS. ;(
Ik ga een kopje thee zetten :X
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:08:43 #34
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753368
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ga een kopje thee zetten :X
Kopje thee O+ :*
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:09:02 #35
185670 Poezewoes
pi_138753369
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Die paar bijdragen van hem om vooral duidelijk te maken dat het verkopen van de trekker helemaal Ruud's idee was? Dapper hoor! Dat geloofde ik al zonder zijn inbreng.

Waar hij geen antwoord op geeft is waarom er mensen als Robin, Joey en trouwens de gehele begingroep geselecteerd zijn als kandidaten!
Misschien voor het mooie plaatje?
Misschien ook Joey als vriendje voor Lot, en Robin, die Gio opgeild?
Die twee zijn gewoon behang.
pi_138753378
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:02 schreef Prospera het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen ik snap het concept heel goed. Het is het concept ter amusement van het volk. Anders zou het niet werken want dan wordt het te saai. Dus je moet het potentieel hebben van seks, ruzies etc
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:11:57 #37
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753382
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen ik snap het concept heel goed. Het is het concept ter amusement van het volk. Anders zou het niet werken want dan wordt het te saai. Dus je moet het potentieel hebben van seks, ruzies etc
en?
wat is je probleem daarmee?
pi_138753398
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:11 schreef Prospera het volgende:

[..]

en?
Niks mis mee maar breng het dan niet alsof het anders is als DGK of BB en er vooral geen kritiek op Huub mag zijn (daar ging de discussie nl over)
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:17:51 #39
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_138753403
Isa kijkt eens hoe het met de broedkippies is.

Zou wel leuk zijn straks van die piepende pluizebolletjes O+
Your games are death
With every breath
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:20:08 #40
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753416
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Niks mis mee maar breng het dan niet alsof het anders is als DGK of BB en er vooral geen kritiek op Huub mag zijn (daar ging de discussie nl over)
Haha, jij hebt het over die andere rls. En er was geen discussie over huub, wel over de foto van hem met Claire waar hij een wifebeater werd genoemd door Waxmask.
Je haalt wat dingen door elkaar he.
pi_138753422
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:20 schreef Prospera het volgende:

[..]

Haha, jij hebt het over die andere rls. En er was geen discussie over huub, wel over de foto van hem met Claire waar hij een wifebeater werd genoemd door Waxmask.
Je haalt wat dingen door elkaar he.
Nee het ging over een TT waar iedereen over viel. je hebt zeker lekker geslapen?
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 07:23:24 #42
137949 Disana
pi_138753432
OMG, is elke ochtend-COS zo?

Isa met de koetjes en de kipjes, dat zijn gelukkig wel leuke beelden om deze tijd.
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:24:11 #43
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_138753436
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

O dat was kritiek wat Huub over zich heenkreeg? :') Sodemieter toch een end op. :D

Daag Kijkertje :W
Your games are death
With every breath
pi_138753447
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:24 schreef Rica het volgende:

[..]

O dat was kritiek wat Huub over zich heenkreeg? :') Sodemieter toch een end op. :D

Daag Kijkertje :W
Dag lieverd :W You just proved my point _O-
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:29:32 #45
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753454
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dag lieverd :W You just proved my point _O-
Je hebt de vorige COS verneukt.
Dag kijkert :W
pi_138753466
pi_138753470
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:29 schreef Prospera het volgende:

[..]

Je hebt de vorige COS verneukt.
Dag kijkert :W
Oh ja? Een COS wordt verneukt als het niet jouw mening is? Logisch!
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:43:48 #48
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_138753543

Utopia. SBS / Talpa biedt 24/7 live streams aan tegen betaling, echter de waarheid is dat die live streams eigenlijk helemaal niet zo 24/7 zijn. Aanzienlijke tijd van de dag worden zgn streamlocks toegepast waarbij op de stream alleen beeld zonder audio te zien is van onbeduidende plekjes op het Utopia terrein, zoals het gras op het weiland de buitenkant van de loods of de koeienstal. Uitleg daarover geven aan betalende streamers / klanten lijkt SBS / Talpa niet nodig te vinden. Nogal wat streamers voelen zich dan ook bedot!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_138753557
Ggggggooooooooodmorning FOK! c_/

Wat een geneuzel op de vroege ochtend laten we onder de streep een verse start maken met deze COS 8)7

----------------------------------------------
pi_138753575

Na de koeien is Isa nu ook bezig in de keuken ^O^
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:48:01 #51
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753584
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:45 schreef Kaleddi het volgende:
Ggggggooooooooodmorning FOK! c_/

Wat een geneuzel op de vroege ochtend laten we onder de streep een verse start maken met deze COS 8)7

----------------------------------------------
Goed idee :)
pi_138753588
UTO / [COS #1836]

Voor de duidelijkheid waar de discussie over ging: De titel moest verwijderd worden omdat het voor Huub te schofferend was. En dat had helemaal niets met mijn mening daarover te maken!

Dus dames oordeel nadat jullie de feiten weten.
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:49:58 #53
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:48 schreef Kijkertje het volgende:
UTO / [COS #1836]

Voor de duidelijkheid waar de discussie over ging: De titel moest verwijderd worden omdat het voor Huub te schofferend was. En dat had helemaal niets met mijn mening daarover te maken!
Lazer op, Gert wilde er geen titel aan geven.
pi_138753607
quote:
UTO / [COS #1836]

Doe dat lekker boven de streep o|O

(Begint ze weer tegen me, ze begint weer tegen me hoor)
pi_138753617
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:49 schreef Prospera het volgende:

[..]

Lazer op, Gert wilde er geen titel aangeven.
Lazer zelf op! Er was een titel en dat heeft Gert veranderd.
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:52:11 #56
423486 FloJo
Hunab 'Ku
pi_138753626
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Lazer zelf op! Er was een titel en dat heeft Gert verandxerd.
pffff. verander je naam in zeikertje! :P
pi_138753629
quote:
UTO / [COS #1836]

Nok es met je achterlijke gezeik en je,'dus dames.' :r
Go hard or go home
pi_138753655
Wat zijn jullie allemaal goed wakker zeg.
Misschien moeten we weer gaan cossen... ??

Mochten jullie nog verder willen discussieren dan kunnen jullie misschien een eigen topic aanmaken?
pi_138753663
Ik wil er niet meer over praten! Nee, je moet je mond houden ik wil er niet meer over praten, jullie maken mij echt boos hoor [/billy]
pi_138753667
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:52 schreef Noek het volgende:

[..]

Nok es met je achterlijke gezeik en je,'dus dames.' :r
_O- ja sorry hoor maar ik heb nu de indruk dat ik in het FOK! vrouwenclubje beland ben die alleen maar wil genieten van de "utopische" beelden. Sorry dat ik stoor. Utopia bestaat 's ochtends blijkbaar meer dan 's avonds. Hetzelfde publiek als op de Biomarkt vermoed ik *O*
pi_138753689
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

_O- ja sorry hoor maar ik heb nu de indruk dat ik in het FOK! vrouwenclubje beland ben die alleen maar wil genieten van de "utopische" beelden. Sorry dat ik stoor. Utopia bestaat 's ochtends blijkbaar meer dan 's avonds. Hetzelfde publiek als op de Biomarkt vermoedt ik *O*
Zucht! Neeheeeee, COS = Commentaar op Streams niet op Streamers. Maar maar lekker een eigen topic aan :W

(En vanaf nu ga je op de ignore stand)
pi_138753698
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:58 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Zucht! Neeheeeee, COS = Commentaar op Streams niet op Streamers. Maar maar lekker een eigen topic aan :W

(En vanaf nu ga je op de ignore stand)
Ok Commentaar op streams: Iedereen slaapt _O-
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:01:37 #63
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753716
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

_O- ja sorry hoor maar ik heb nu de indruk dat ik in het FOK! vrouwenclubje beland ben die alleen maar wil genieten van de "utopische" beelden. Sorry dat ik stoor. Utopia bestaat 's ochtends blijkbaar meer dan 's avonds. Hetzelfde publiek als op de Biomarkt vermoed ik *O*
Er is nog een andere fansite kijkert; het heet nolife :W
Daar komen bijna alleen mannen.
pi_138753726
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:01 schreef Prospera het volgende:

[..]

Er is nog een andere fansite kijkert; het heet nolife :W
Daar komen bijna alleen mannen.
Waar kan ik dat vinden? Jij weet er blijkbaar alles van?
pi_138753746
Dat jullie in discussie willen gaan moet iedereen voor zichzelf weten, maar niet iedereen wil dat lezen. Daarbij mag het ook niet in de cos want het moet over het streamen gaan.
Maak dan zelf ergens een topic of ga prive of zo.
pi_138753783
Overigens zag ik een filmpje voorbij komen (op facebook) waar je Billy en Ruud ziet sexen in de B&B.
Dat is ook lekker, vanavond komen er gasten. Daar zitten de sappen van die twee apen nu in het matras.
Ik zou daar absoluut niet meer willen slapen, totaal respectloos dat ze daar liggen te neuken :r
pi_138753802
Welnee: COS Kijk een konijn
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:06 schreef doodmoe het volgende:
Dat jullie in discussie willen gaan moet iedereen voor zichzelf weten, maar niet iedereen wil dat lezen. Daarbij mag het ook niet in de cos want het moet over het streamen gaan.
:@ Sorry
pi_138753811
quote:
UTO / [COS #1836]

Flikker op
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_138753824
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:12 schreef pullup het volgende:

[..]

Flikker op
Echt opbouwende kritiek.Thanks *;
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:15:00 #70
143001 Prospera
Verfrissend
pi_138753834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Echt opbouwende kritiek.Thanks *;
Flikker op
pi_138753865
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:15 schreef Prospera het volgende:

[..]

Flikker op
Wij FOK!kers weten hoe het moet gelukkig. Een voorbeeld voor de mensen in Utopia O+
pi_138753891
Er is wat vroeger dan gisteren beweging in de tent in ieder geval Aaike en Isa zijn wakker.

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_138753899
Goedemorgen ....gebeurd er nog iets in de loods 8)7
een dag niet gelachen ...is een dag niet gelachen
pi_138753907
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:20 schreef anjajaha het volgende:
Goedemorgen ....gebeurd er nog iets in de loods 8)7
Jazeker, twee neukende apen in de nieuwe B&B vannacht. Kaarsjes aan en gaan met die banaan.
Ik hoop dat lautje erachter komt zodat ze dat even kan gaan knallen :Y
pi_138753912
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:08 schreef doodmoe het volgende:
Overigens zag ik een filmpje voorbij komen (op facebook) waar je Billy en Ruud ziet sexen in de B&B.
Dat is ook lekker, vanavond komen er gasten. Daar zitten de sappen van die twee apen nu in het matras.
Ik zou daar absoluut niet meer willen slapen, totaal respectloos dat ze daar liggen te neuken :r
beter. ziekenhuis matrassen .
die kun je lekker afsoppen :)
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
pi_138753913
Jullie zijn zelf een RLS :P
pi_138753915
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:21 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Jazeker, twee neukende apen in de nieuwe B&B vannacht. Kaarsjes aan en gaan met die banaan.
Ik hoop dat lautje erachter komt zodat ze dat even kan gaan knallen :Y
Alweer op die matrassen -O- Lekker voor de gasten die erop mogen liggen :r :r
pi_138753922
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:22 schreef kaya39 het volgende:

[..]

beter. ziekenhuis matrassen .
die kun je lekker afsoppen :)
Ja en in hotels gebeurd het ook maar dan weet je het niet. Als je vanavond daarheen gaat en je hebt hen tekeer zien gaan dan heb je toch geen zin meer?
Ik hoop dat de gasten afzeggen om het feit dat er geneukt is in hun bed. :+
pi_138753928
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:22 schreef anjajaha het volgende:

[..]

Alweer op die matrassen -O- Lekker voor de gasten die erop mogen liggen :r :r
Maar het is wel HUN utopia :Y
pi_138753929
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:24 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Ja en in hotels gebeurd het ook maar dan weet je het niet. Als je vanavond daarheen gaat en je hebt hen tekeer zien gaan dan heb je toch geen zin meer?
*O* *O* *O*
pi_138753944
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:24 schreef doodmoe het volgende:

[..]

ja weet het ooit eens een blauwe maandag kamermeisje geweest geld is geld .geloof me wat je daar ziet en vind ga je nooit meer naar hotel :)
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
pi_138754015
Waarom fluisteren ze nou toch allemaal. Gewoon praten zodat de rest ook weet dat de dag begonnen is })
pi_138754016
Het kan wel. Even rustig in je eentje zitten lezen aan het begin van de dag

pi_138754023
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:32 schreef pullup het volgende:

[ afbeelding ]
Voordat hij weer hard aan het werk gaat.

De anderen liggen in hun nest tot laat en als ze er dan uitkomen dan komen ze niet verder dan vreten en douchen :(
pi_138754027
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:32 schreef doodmoe het volgende:
Waarom fluisteren ze nou toch allemaal. Gewoon praten zodat de rest ook weet dat de dag begonnen is })
Eens ja, s'avonds lawaai, dan ook s'ochtends geen consideratie.
pi_138754052
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:32 schreef pullup het volgende:

[ afbeelding ]
ron denkt ook al kom ik hier niet verder buiten sta ik bekend. als een harde werker.
en met een eigen bedrijfje is dat niet verkeerd .
pi_138754068
Streamwissel.. Ik ving nog net een opmerking op van Ron: Hier is 't niets anders dan klaplopers :P
pi_138754093
Kom op Lau, zie dat dat bed overhoop ligt en ga je dus afvragen hoe dat kan })
pi_138754112
Vanessa: ik ben altijd vrolijk 8)7
pi_138754123
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:42 schreef doodmoe het volgende:
No comment......
pi_138754126
De eerste SL van vandaag :(
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:43:28 #92
185670 Poezewoes
pi_138754131
SL *O* *O* *O*
De hoeveelste al?
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:43:46 #93
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_138754135
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:44:03 #94
185670 Poezewoes
pi_138754139
quote:
Nou dan zal ik haar wel een keer boos willen zien! O-)
pi_138754144
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:43 schreef doodmoe het volgende:
Ja, de altijd vrolijke Vanessa pakte een peuk uit haar onuitputtelijke pakje .... betaald vanuit het boodschappengeld. De eerlijkerd.
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:44:30 #96
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_138754146
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:43 schreef doodmoe het volgende:
De eerste? Dan heb je er al een paar gemist hoor.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_138754148
quote:
Dat is een echt leuke cap :)

We zitten nu nog net niet naar een ingezoomde hondendrol te kijken tijdens deze SL
pi_138754151
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:06 schreef doodmoe het volgende:
dat. Het is klaar nu
pi_138754154
quote:
Ze bedoelt waarschijnlijk 'Ik ben nooit nie vrolijk' :P
pi_138754155
quote:
_O- _O-
pi_138754157
quote:
Hahahaha, ik hoorde het ook. Het kijvende wijf: "Ik binne alteit vroluk"
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:45:16 #102
421865 goldenoldie
go with the flow!
pi_138754159
wel goed dat ze meer natuur laten zien ipv altijd dat koeienhok
pi_138754165
quote:
ik hoorde een harde knal.
was jij dat die van je stoel gleed ?
pi_138754168
quote:
:D !
pi_138754178
Vanes moppert alweer, dat alles achter slot en grendel moet. Maar ze is altijd vrolijk hoor _O-
pi_138754180
Goodmorning..
pi_138754182
hahaha Ron de kast open en de personen op slot en grendel _O-
pi_138754183

Isa: "Ik zie overal kasten verschijnen en sloten. Dat gaat niet goed jongens."
Vanessa: "Das hier gewoooon neudig."
pi_138754188
Ron wil een meneertje aanspreken op z'n douchegedrag. Wie? Ruud?
pi_138754193
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:46 schreef cobain1994 het volgende:
Goodmorning..
[ afbeelding ]
zit ze nu al onder de yoghurt -O-
pi_138754196
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:46 schreef cobain1994 het volgende:
Goodmorning..
[ afbeelding ]
dit wil toch niemand zien -O- ?
pi_138754206
Het gekke omaatje doet haar haartjes.

pi_138754209
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:47 schreef iBenny het volgende:

[..]

For the NSA.. ;)
pi_138754210
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:47 schreef Mirjam152 het volgende:
Ja! Want hij doucht zo lang dat het lijkt of hij zijn tattoos eraf wil wassen haha
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:48:30 #115
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_138754213
Aike: "Bij mij groeit alles, behalve m'n borsten en m'n billen!" :D
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_138754216
quote:
Yup. Hij had hem al een keer gevraagd of hij z'n tatoeages eraf wilde spoelen :)

Enne verder, lekker duurzaam, voorbeeld stellen etc.
pi_138754221
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:47 schreef anjajaha het volgende:

[..]

zit ze nu al onder de yoghurt -O-
nee die gelooft die reclames nog van al die cremes .
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 08:49:11 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_138754222
Dre stond in haar blote tetten en maar in de camera kijken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:49:16 #119
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_138754224
quote:
Wie anders? :')
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_138754228
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:47 schreef iBenny het volgende:

[..]

Naja, je bent wel gelijk wakker! Werkt beter dan c_/ ;)
pi_138754231
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:49 schreef beequeen het volgende:
Tof dat ik dat niet aanhad :D
pi_138754232
Zo, en weer klaar voor een dag waanzinnige voorstellen doen.

pi_138754235
quote:
Gelukkig gemist.
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:50:24 #124
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_138754242
quote:
Normaal vraag ik in deze situaties of er caps gemaakt zijn, maar dit rondje sla ik even over. :P
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_138754244
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:48 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Yup. Hij had hem al een keer gevraagd of hij z'n tatoeages eraf wilde spoelen :)

Enne verder, lekker duurzaam, voorbeeld stellen etc.
Dat gaat Ruud niet leuk vinden. Die gaat zooo al zijn stemmen op Ron zetten.

Hoewel ik Ron ook wel bazig vindt, zie ik liever een bezige bazige Ron, dan een neukende niksende Ruud ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 08:50:52 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_138754249
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:49 schreef pullup het volgende:

Tof dat ik dat niet aanhad :D
Ik heb altijd de dubbele stream aanstaan. Nu ben ik blind. :'(
― Mark Twain
pi_138754253
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:50 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Normaal vraag ik in deze situaties of er caps gemaakt zijn, maar dit rondje sla ik even over. :P
hahaha ik zou het bijna vragen ~O>
pi_138754254
Vies en viezer liggen nog innig verstrengeld *; *;

† In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 08:51:21 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_138754257
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:50 schreef Pearlbitch het volgende:

Ik wilde het aan jou vragen. Je zag niet alles hoor, maar die blik in de camera was priceless. ;)
― Mark Twain
pi_138754261
quote:
kreeg spontaan zin in thee ineens.
pi_138754265
SL *O* *O* *O*
pi_138754269
Goeie streamlocks vandaag.
Veel variatie.
pi_138754271
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:50 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Dat gaat Ruud niet leuk vinden. Die gaat zooo al zijn stemmen op Ron zetten.

Hoewel ik Ron ook wel bazig vindt, zie ik liever een bezige bazige Ron, dan een neukende niksende Ruud ^O^
Op zich vind ik het wel fijn dat er eindelijk iemand in die loods zit die dingen zegt die wij hier vaak zeggen. Dat ze dat in die loods niet helemaal tof vinden is logisch en Ron zal wel een paar stemmen krijgen denk ik.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 08:52:41 #134
388664 crew  Dotteke
pi_138754281
Nou dat begint goed, binnen komen in een streamlock
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:52:46 #135
421865 goldenoldie
go with the flow!
pi_138754282
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef Mirjam152 het volgende:
Veel variatie.
^O^ *O*
pi_138754286
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef Mirjam152 het volgende:
Veel variatie.
Ja leuk die wisselende beelden *O* *O*
pi_138754289
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:49 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Naja, je bent wel gelijk wakker! Werkt beter dan c_/ ;)
ik wil mijn bed juist weer in
pi_138754298
Isa wilde in bad zitten geloof ik en dan verwend worden met oesters, gamba's en (vanille sigaren :? )
pi_138754305
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:53 schreef iBenny het volgende:

[..]

Oeh, da's minder inderdaad. Sterkte! :{
pi_138754310
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:53 schreef pullup het volgende:
Isa wilde in bad zitten geloof ik en dan verwend worden met Oesters, gamba's en (vanille sigaren :? )
goeie combi :D !
pi_138754315
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:53 schreef iBenny het volgende:

[..]

Slaap lekker ;)
pi_138754320
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Op zich vind ik het wel fijn dat er eindelijk iemand in die loods zit die dingen zegt die wij hier vaak zeggen. Dat ze dat in die loods niet helemaal tof vinden is logisch en Ron zal wel een paar stemmen krijgen denk ik.
of sommigen vinden het wel makkelijk fijn .
dat iemand de eikels uit het vuur haalt.
:)
pi_138754328
Isa...de trui van dre die rose is nu ook mini mini mini ...Vanessa lult er snel overheen o|O
pi_138754339
Mooie SL weer
pi_138754341
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:55 schreef anjajaha het volgende:
Isa...de trui van dre die rose is nu ook mini mini mini ...Vanessa lult er snel overheen o|O
Komt door de wol van een bepaalde winkel (H&M?). Die krimpt heul vaak.
Maar het is nooit nie de schuld van ons lieve Vanes he :N
pi_138754342
SL *O* *O* *O* w/ w/
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:56:51 #147
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_138754346
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:53 schreef pullup het volgende:
Isa wilde in bad zitten geloof ik en dan verwend worden met oesters, gamba's en (vanille sigaren :? )
Ik denk dat ik maar een dagje voor butler ga spelen ;)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_138754350
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:56 schreef pullup het volgende:
Mooie SL weer
Prachtig, bijna poëtisch O+
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:57:04 #149
185670 Poezewoes
pi_138754351
De B&B is ook al ingewijd door die twee ransapen las ik elders?
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 08:57:06 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_138754352
Volgens Vanas krimpen de kleren van H&M altijd. Goeie smoes.
― Mark Twain
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:57:30 #151
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_138754362
O+

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_138754373
Je moet ze ook op 30 graden wassen dat soort spul en niet op 60.
pi_138754375
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:57 schreef Poezewoes het volgende:
De B&B is ook al ingewijd door die twee ransapen las ik elders?
:Y
Ik hoop zo dat de gasten het gezien hebben en nu afzeggen voor vanavond })
pi_138754376
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:08 schreef doodmoe het volgende:
Je wilt niet weten wat er op alle (álle!) bedden in alle (álle!) hotels, B&B's, bungalowparkhuisjes etcetera is gebeurd.

Méér dan eens, en door méér dan één setje.

Niet teveel bij nadenken anders heb je geen leven.
No matter how I treat my guests,
they always like my kitchen best!
pi_138754386
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef dolcefarniente het volgende:

[..]

Je wilt niet weten wat er op alle (álle!) bedden in alle (álle!) hotels, B&B's, bungalowparkhuisjes etcetera is gebeurd.

I know. Ik ben ook gewoon van deze wereld.
Maar dat matras was nieuw en de gasten konden meekijken wat daar vannacht op is gebeurd. Dat is gewoon niet netjes.
pi_138754406
Nico gaat boodschappen doen ;)

pi_138754410
Ze zijn benieuwd naar wie de stroop steeds op de bril smeert.

Dre: "De stroop stond vlak naast de toilet"
Isa: " We gaan een forensisch onderzoek doen, ja...met vinger afdrukken"

Dre: " Weet je wat we kunnen doen... we gaan er een camera opzetten" _O-
pi_138754413
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Ik ben helemaal fan van Ron. Die heeft in enkele dagen tijd toch mooi bewezen dat hij stevig de klauwen uit de mouwen kan steken én de wind eronder heeft!

Iets wat niet elke nieuwkomer kan zeggen.

En ja, niet iedereen is daar blij mee. Met name de mensen die hun luie leventje in gevaar zien komen.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:01:07 #159
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138754419
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef dolcefarniente het volgende:

[..]

Dat schreef ik van de week ook, maar uir respect voor laura hadden Ruud en Billy dat gewoon niet moeten doen, maar helaas pindakaas niemand heeft voor iemand daar respect
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_138754428
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:00 schreef dolcefarniente het volgende:

[..]

Ik ben helemaal fan van Ron. Die heeft in enkele dagen tijd toch mooi bewezen dat hij stevig de klauwen uit de mouwen kan steken én de wind eronder heeft!

Iets wat niet elke nieuwkomer kan zeggen.

En ja, niet iedereen is daar blij mee. Met name de mensen die hun luie leventje in gevaar zien komen.
Helemaal mee eens ^O^
pi_138754434
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:57 schreef beequeen het volgende:
Volgens Vanas krimpen de kleren van H&M altijd. Goeie smoes.
Het lijkt mijn ex wel :D

Onze kinderen willen absoluut niet meer dat hun pa hun kleding wast. Scheelt twee maten :')
pi_138754451
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef doodmoe het volgende:

[..]

I know. Ik ben ook gewoon van deze wereld.
Maar dat matras was nieuw en de gasten konden meekijken wat daar vannacht op is gebeurd. Dat is gewoon niet netjes.
Ben het met je eens. Maar eerlijk gezegd kon je er op wachten... 8)7
pi_138754453
Het zijn vrouwen streams op 1

pi_138754468
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dat schreef ik van de week ook, maar uir respect voor laura hadden Ruud en Billy dat gewoon niet moeten doen, maar helaas pindakaas niemand heeft voor iemand daar respect
Nee, hormonen zijn belangrijker... -O-
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 09:03:22 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_138754473
Vreemd, elke keer dat er iemand door het B&B gedeelte loopt krijgen we een SL. Mogen we niet zien dat het bed overhoop ligt?
― Mark Twain
pi_138754476
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:02 schreef pullup het volgende:
Het zijn vrouwen streams op 1

[ afbeelding ]
Leuke dames (ja zelfs met Dree heb ik steeds minder moeite)
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 09:03:54 #167
388664 crew  Dotteke
pi_138754482
Is het zoveel warmer in Utopia, al zo vroeg buiten zitten
pi_138754484
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef beequeen het volgende:
Vreemd, elke keer dat er iemand door het B&B gedeelte loopt krijgen we een SL. Mogen we niet zien dat het bed overhoop ligt?
Dat moet Lau allang opgevallen zijn toch? Kom op, spreek ze er op aan!
pi_138754491
Weten ze al dat bil een bed in het zogenaamde. Atelier. wil ?
pi_138754492
Vanessa bewaakt de lege flessen _O-
  † In Memoriam † vrijdag 11 april 2014 @ 09:04:58 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_138754497
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef doodmoe het volgende:

Dat moet Lau allang opgevallen zijn toch? Kom op, spreek ze er op aan!
Ik denk dat dat nou net niet de bedoeling is. Capice? ;)
― Mark Twain
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:05:17 #172
185670 Poezewoes
pi_138754503
Ron schiet eens op Dre wil haar cabana.
pi_138754506
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:04 schreef kaya39 het volgende:
Weten ze al dat bil een bed in het zogenaamde. Atelier. wil ?
Lot en Dree zullen dat vast niet erg vinden. In Utopia is alles anders en vinden ze de vreemdste dingen de normaalste zaak van de wereld 8)7
pi_138754528
Veel aandacht voor het verhaal van Lot _O-

pi_138754529
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:05 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Lot en Dree zullen dat vast niet erg vinden. In Utopia is alles anders en vinden ze de vreemdste dingen de normaalste zaak van de wereld 8)7
dan stemt bil op ron .
en dan breekt hij het weer af. :)
pi_138754552
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Is het zoveel warmer in Utopia, al zo vroeg buiten zitten
Raar he! Ik heb ook net de tuindeuren open gezet, maar na 5 minuten snel weer dicht gedaan, brrrr..
pi_138754584
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ze hadden hun eigen matrassen in BB neergelegd wel hebben ze de nieuwe kussens gebruikt.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:14:53 #178
185670 Poezewoes
pi_138754643

Miss World.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 09:15:14 #179
388664 crew  Dotteke
pi_138754647
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:08 schreef Kaleddi het volgende:

[..]

Raar he! Ik heb ook net de tuindeuren open gezet, maar na 5 minuten snel weer dicht gedaan, brrrr..
Ze doen daar of het hartje zomer is valt me wel vaker op
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 09:16:05 #180
388664 crew  Dotteke
pi_138754666
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:14 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]

Miss World.
Hoe komen ze aan die stoel ??
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:16:45 #181
185670 Poezewoes
pi_138754676
Misschien hetzelfde als met de kleding?
pi_138754697
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hoe komen ze aan die stoel ??
H&M ? :P
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:17:51 #183
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_138754700
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:16 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien hetzelfde als met de kleding?
uit een koffer? :D
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:19:38 #184
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138754732
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:04 schreef anjajaha het volgende:
Vanessa bewaakt de lege flessen _O-
_O- Humor geweldig
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:20:38 #185
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138754751
Stoel is achter gebleven van een standhouder
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:22:26 #186
185670 Poezewoes
pi_138754782
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

_O- Humor geweldig
Hoeveel flessen zou ze zelf al leeg hebben gedronken?
pi_138754791
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:22 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Hoeveel flessen zou ze zelf al leeg hebben gedronken?
Teveel :Y
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:24:11 #188
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_138754822
mijn wensen voor vandaag in Utopia.

Ron gaat niet beginnen aan de cabana = Dré over de zeik, janken

Ruud maakt definitief een eind aan de
"relatie" met Billy = Billy over de zeik, janken.

ruzie's, chaos, gejank }) })
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_138754825
het witte goud, 10 euro de kilo in het AD, ligt dat daar nog steeds in de kast te rotten ( asperges dus)
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_138754839
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef kaatje50 het volgende:
mijn wensen voor vandaag in Utopia.

Ron gaat niet beginnen aan de cabana = Dré over de zeik, janken

Ruud maakt definitief een eind aan de
"relatie" met Billy = Billy over de zeik, janken.

ruzie's, chaos, gejank }) })
Dat is nu net ook mijn wens *O* *O*
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:25:38 #191
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138754848
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 06:28 schreef Prospera het volgende:

[..]

Even hier op inhaken, Huub is net zoals jij en ik hier een User, en die mag je niet persoonlijk aanvallen net zoals je niet een ander hier persoonlijk mag aanvallen, en als Huub over de scheef gaat krijgt hij net zoals jij en ik een ban. Huub is hier in de 1e plaats een Fokker niks meer niks minder, dat hij toevallig aan Utopia mee werkt dat staat hier los van met mee posten in een RLS.
Als je hem een normale vraag stelt krijg je een normaal antwoord terug.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:26:41 #192
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138754866
Vakantieman, Gezellig he *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_138754867
Petje af voor Dre, en ik ben geen fan... :)
pi_138754886
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef schizolientje het volgende:
het witte goud, 10 euro de kilo in het AD, ligt dat daar nog steeds in de kast te rotten ( asperges dus)
Vreselijk he en dan nog al het andere voedsel wat zo maar weg gedonderd wordt....mja het is Vanas he -O-
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:28:09 #195
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138754901
Wat lief, Joey laat oma even uit _O-
pi_138754943
Ruud doet de manier van praten van Ron na en Billy is al wel door haar voorraad hinniken heen voor vandaag wat mij betreft.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:29:59 #197
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_138754946
Die Ruud en Billy he....zoooo veeel commentaar op anderen.... typisch kwestie van de balk en splinter :7 Ik roep Karma aan...tis tijd dat ze op hun bek gaan... })
No mercy for animal abusers
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:30:49 #198
185670 Poezewoes
pi_138754971
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Die Ruud en Billy he....zoooo veeel commentaar op anderen.... typisch kwestie van de balk en splinter :7 Ik roep Karma aan...tis tijd dat ze op hun bek gaan... })
^O^
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:31:30 #199
133321 Burner82
Speedo fan
pi_138754990
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ruud gaat geregeld op z'n bek, is er bijna aan gewend en kan dat hebben.. Billy daarentegen... Die gaat al janken als er een scheet dwars zit.
pi_138754995
Gaat top met de webwinkel.
Restaurant is verdwenen en zo ook de evenementen ;-)

http://www.utopiawebwinkel.com/evenementen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')