Hey, die heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
sociaal juridische dienstverlening he
was het wat?quote:
Niet mijn ding, heb het maar een paar maanden volgehouden.quote:
waarom was het niet leuk?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet mijn ding, heb het maar een paar maanden volgehouden.
nah, geen zin inquote:
doe niet zo gekquote:Op donderdag 10 april 2014 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga me denk ik gewoon willekeurige studie inschrijven
ja we zijn compleetquote:
ja, maar doe er dan een die je leuk vindtquote:
Ik was toen een beetje een zootje, gebeurde heel veel shit tegelijk. Maar ik zag mezelf dat ook gewoon niet doen, het was niet helemaal wat ik er van verwacht had. Verder was de school wel prima, geen klachten of zo.quote:
ja nu welquote:
inso jc fokkie en sofquote:Op donderdag 10 april 2014 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je bent zelf compleet
maar euh wat is compleet
welke school zat je?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toen een beetje een zootje, gebeurde heel veel shit tegelijk. Maar ik zag mezelf dat ook gewoon niet doen, het was niet helemaal wat ik er van verwacht had. Verder was de school wel prima, geen klachten of zo.
protesteren tegen watquote:
tegen modern GRTDquote:
Utrecht.quote:
Wanneer gaan we een coupe plegen?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tegen modern GRTD
we moeten ons kliekje beschermen
#WIJTEGENDEREST
Dat is niet nodig we moeten onze machtpositie alleen behouenquote:
is gelukt tochquote:Op donderdag 10 april 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet nodig we moeten onze machtpositie alleen behouen
Zullen we een soort Mein Kampf schrijven alleen fok-gerelateerd?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet nodig we moeten onze machtpositie alleen behouen
ja dat heb ik ookquote:
beter dan werkenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook
daarom twijfel ik of ik wel ga studeren
Goed planquote:Op donderdag 10 april 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen we een soort Mein Kampf schrijven alleen fok-gerelateerd?
nee ik werk liever hoorquote:
Mein virtuelle freunden.quote:
maar ik heb leuk werkquote:
quote:
slaap lekkerquote:
Ik word helemaal para van unibetquote:
truste xquote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
morgen drukke dag!!!
slaap lekker
welterustenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
morgen drukke dag!!!
slaap lekker
Ik wilde op Barney betten. Quote was 3.10, ik inzetten.quote:
Trustenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
morgen drukke dag!!!
slaap lekker
slechte site opdoekenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde op Barney betten. Quote was 3.10, ik inzetten.
Geweigerd, quote veranderd. weer inzetten:
Geweigerd quote veranderd. weer inzetten
Begon hij op grijs te staanSprong hij in 1 keer naar 1.65
dus ik weer inzetten, weer grijs.
Staat nu op 1.15__
Fucking lame inderdaad.quote:
tijdje niet gebet vind het niet zo leuk meerquote:Op donderdag 10 april 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking lame inderdaad.
Over 1.5 tactiek ging goed vanavond.
Ik weet wel hoe het komtquote:Op donderdag 10 april 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
heb geen gevoel meer als ik bets win of verlies
Inderdaadquote:
Kan je wel in een veel snellere tijd money maken. Maar ja gaat ook sneller mis.quote:
nee gewoon grindenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je wel in een veel snellere tijd money maken. Maar ja gaat ook sneller mis.
grinden?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon grinden
deed ik vroeger vaak gewoon sng's aanstampen 150 op een dag
Dan wordt je helemaal stressed lijkt mequote:Op donderdag 10 april 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon 15-20 toernooitjes tegelijk aanstampen je weet
nee valt wel meequote:Op donderdag 10 april 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wordt je helemaal stressed lijkt me
Ja true. Met veel geld wel ja. Niet goed voor je hart datquote:Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee valt wel mee
Deed ik vroeger vaak, minder stressed van dan sports betting als er echt geld op spel staat
Geschoten door wie?quote:
weet niet ze zeggen dat die kans toeneemt als je zelfbescherming bij je hebtquote:
En jij ziet jezelf nog steeds in Texas wonen later natuurlijk met gun in je zakquote:Op donderdag 10 april 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet ze zeggen dat die kans toeneemt als je zelfbescherming bij je hebt
Weet niet Texasquote:Op donderdag 10 april 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij ziet jezelf nog steeds in Texas wonen later natuurlijk met gun in je zak
dronken tegen een boom?quote:
Omdat je aan het fokken wasquote:Op donderdag 10 april 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon keer concentratie verlies patsboem boom
Ga morgen met de bus danquote:Op donderdag 10 april 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou wel crux zijn als het morgen gebeurde.
Trusten JCquote:
wat danquote:Op donderdag 10 april 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb een keer iets fucking engs meegemaakt met de bus
wtfquote:Op donderdag 10 april 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Was op weg met de bus op weg naar huis vanaf station, en die bus moet altijd over spoorwegovergang.
En er kwam een trein aan, en die bus remde al ver voor het spoor, maar die bus bleek een probleem te hebben met de rem ofzo.Dus we reden steeds dichter en dichterbij, echt net voor het spoor kreeg hij die bus stil
![]()
Echt nasty was dat
Ja, zweethandjes toenquote:
Helemaal total loss? wtfquote:Op donderdag 10 april 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weinig bijzonders meegemaakt in verkeer. Alleen een BMW die mijn auto total loss reed.
Was nog wel enigzins geluk, maar was ongedeerd als ware baas.
viel allemaal mee opzich zo zag het eruit. Maar was wel total loss verklaard toen, RIP in peace.quote:
Dat is wel chill danquote:Op donderdag 10 april 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
viel allemaal mee opzich zo zag het eruit. Maar was wel total loss verklaard toen, RIP in peace.
wel te veel geld voor teruggekregen.
Ik niet, eigenlijk maar 2 keer dat het echt risky was.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Al paar keer hachelijke momenten meegemaakt in m`n leven,
ook keer op zee dat ik zomaar dood kon zijn
Gadver, was die kapot?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, eigenlijk maar 2 keer dat het echt risky was.
Een keer in een achtbaan
Teringquote:Op donderdag 10 april 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die veiligheidsgordel was niet goed.
Weet het niet meer precies, uiteindelijk wel op tijd nog dicht gekregen voordat het echt mis kon gaan.quote:
Ging die over de kop?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies, uiteindelijk wel op tijd nog dicht gekregen voordat het echt mis kon gaan.
Oh dat scheelt, ik zou helemaal flippenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, ik zou helemaal flippen![]()
Nee op zee was met een waterfiets, was met m`n ouders en broertje, was nog klein.
En we gingen te ver buiten de boei. Kwam er opeens een jacht hard aangereden.
Die gast achter het stuur met een biertje, muziek op, hele tijd achterom kijken![]()
Recht op ons afM`n vader, fluiten, gillen. Echt net op het nippertje draait die lul zich om en gooit z`n boot vol op z`n kant
![]()
Kanjer dat was echt het allerengste ever
Nee inderdaad, net als die Jetski`s.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hou sowieso niet van dingen als waterfietsen en dingen op water eigenlijk
Ik haat ook zwemmen, gelukkig heb ik door mijn oren een goed excuus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad, net als die Jetski`s.
maar ik ben nu soiweso fucking voorzichtigIk doe er eigenlijk altijd alles aan om maar niks me te laten overkomen. Komt ook wel door vroeger denk ik, iets te vaak in ziekenhuis al gelegen. laat het maar even paar jaar zo
Mag je wel gewoon zwemmen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik haat ook zwemmen, gelukkig heb ik door mijn oren een goed excuus.
Mja mag wel met van die oordoppen in want er mag geen water in oor komen.quote:
Met douchen heb je geen last? Of ga je daarom altijd in bad?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mja mag wel met van die oordoppen in want er mag geen water in oor komen.
Maar ik hou er ook gewoon niet van, alles met veel water niet.
Zwembaden, zee, meren
Nee dat gaat wel. Krijg nooit in m'n oor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met douchen heb je geen last? Of ga je daarom altijd in bad?
Kan je daar niks tegen doen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dat gaat wel. Krijg nooit in m'n oor.
Sowieso is het dan minder erg dan in zee of zwembad.
Dan gelijk ontsteking van jewelste.
Echt binnen een paar uur
Nee, is wel geprobeerd met paar operaties.quote:
Ja dat zou gebeuren inderdaad. Wel kut.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, is wel geprobeerd met paar operaties.
Totaal mislukt. Nu maar afwachten tot ik links doof ben
10-15 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Weten ze ook wanneer dat ongeveer kan gebeuren of is het gewoon hopen zo l aat mogelijk?![]()
Hm dan ben je nog wel jongquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10-15 jaar ofzo.
Ligt beetje aan hoe vaak het ontsteekt.
Laatste 2 jaar bijna nooit
Vroeger 6-8 keer per jaar.
Ja dat is waar. En gehoorapparaatje misschienquote:
Weet niet, eerder hopen op een oor uit 3d printer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En gehoorapparaatje misschien
Dat zal er vast ook nog wel komen ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet, eerder hopen op een oor uit 3d printer.
Is toch helemaal kapot
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal er vast ook nog wel komen ja.
Kan je er gelijk nieuwe longen bij printen toch.
Trustenquote:
Nu al?quote:
Sochtends al chips etenquote:
Niet ontbijten met een kapsalon.quote:
Kotsneigingen incomingquote:
Lekker. Ik heb straks wraps met zalm en een flesje water.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kotsneigingen incoming
Ik zit aan een verse jus
Eet je smiddags altijd warm of gewoon eenmalig?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb straks wraps met zalm en een flesje water.
All day everydat, babyquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kotsneigingen incoming
Ik zit aan een verse jus
Maar even zere neus, jij eet die dingen echt elke week of niet?quote:
Nee joh. Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even zere neus, jij eet die dingen echt elke week of niet?
Nou ja het zou opzich best oke zijn. Meeste Nederlanders eten elke zaterdag/zondag patat of Chinees.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh. Was het maar zo'n feest.
Als ik 1 zo'n ding eet, kom ik gelijk 2 maten aan.
Hola.quote:
Beetje verveeld, ik zit maar een beetje te neuzen naar stedentrips.quote:
Zonde man. Nog nieuws?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje verveeld, ik zit maar een beetje te neuzen naar stedentrips.
Het blijft bij neuzen, daar ik niet naar het buitenland mag met die rot wond. Ik ben dan ook vét jaloers op je NY tripje dit jaar
En met jou kerel?
Nee weinig, elke week controle en thuiszitten verder helaas.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde man. Nog nieuws?
Ja wel oke, beetje sporten, werk zoeken. Dat is het wel zo'n beetje
Kunnen ze je geen toekomstbeeld schetsen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee weinig, elke week controle en thuiszitten verder helaas.
Sporten gaat nog steeds goed dus?
Nee, ze "doen hun best"quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen ze je geen toekomstbeeld schetsen dan?
Ja gaat lekkermerk nog geen progressie maar dat duurt wel 1/2 maanden. Maar hou het nog goed vol
Braddie is vies dikquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ze "doen hun best"![]()
en that's it.
Mooi man. De nieuwe Braddie
Blondje?quote:
is ze lekker?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braddie en Blondje93 in een trein. Maar ik heb zo het idee dat je Blondje93 niet kent
Als je hond blind is wil hij er misschien overheen. Verder nietquote:
Zelfs dan niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hond blind is wil hij er misschien overheen. Verder niet
ah, laat maar. Ik mis niksquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hond blind is wil hij er misschien overheen. Verder niet
Ja, idd. Ik herkende haar van die ene foto laatst.quote:
Haal nog maar een bak koffie voor mequote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal nog maar een bak koffie voor me
okonquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal nog maar een bak koffie voor me
Okquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:01 schreef xcachet het volgende:
een beetje
maar dan heb ik wat te doen
beetje koffie halen
Ja ach, kan ook een andere stageplek zoeken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:05 schreef Fera het volgende:
Ik vind het wel kut voor je xcachet, dat meen ik echt.
Maar is het niet belangrijk dat je iets van je stage leert? Daar doe je het tenslotte voor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ach, kan ook een andere stageplek zoeken.
Weer opnieuw op gesprek komen. Contracten tekenen in werken etc. Dan ben ik hoe dan ook wel weer een week of twee verder. Dan maar even dat gezeik over me heen laten komen de komende 20 weken
Jawel, dat is waar ook..quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar is het niet belangrijk dat je iets van je stage leert? Daar doe je het tenslotte voor.
Ik hoop het voor je, want dit zuigt natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel, dat is waar ook..
Ik heb het niet zo getroffen.. Misschien dat ik volgende week wat voor hun kan betekenen.
Kloptquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, want dit zuigt natuurlijk.
Als roc-ertje wordt het niet veel meer xcachet. Wen er maar vast aan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:01 schreef xcachet het volgende:
een beetje
maar dan heb ik wat te doen
beetje koffie halen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als roc-ertje wordt het niet veel meer xcachet. Wen er maar vast aan.
En dan onder het bureau jezelf verder omhoog werkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
Ik verwacht wel promotie als koffie meisje van de directie.
Val niet op vrouwen sorry.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan onder het bureau jezelf verder omhoog werken
Je hoeft ook niet op haar te vallen.quote:
ohquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op haar te vallen.
Aus essenquote:
Sumoquote:
oh dat ken ik nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sumo
Maar ik ga niet klagen, hoef niks te betalen verder dus
Echt heerlijk hoor. Maar ga er nu al zo vaak heenquote:
oh dan wil ik er ook een keer heenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt heerlijk hoor. Maar ga er nu al zo vaak heen
www.sumo.nlquote:
dat is echt de slechtste website ooitquote:
Al die leden zouden zo fokkers kunnen zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is echt de slechtste website ooit
okquote:welkom op to date website van www.sumo.nl waarop nu voor leden het volledige fotoarchief beschikbaar is. Veel kijkplezier! Minimaal ADSL is een vereiste tenzij je veel tijd hebt...
Maar je woont thuisquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is rijk? Financieel onafhankelijk voor mijn leeftijd, ja.
Zo vaakquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef xcachet het volgende:
Hebben jullie wel eens op de middelbare school moeten nablijven?
Zo voelt mijn stage een beetje bedenk ik net. Continue kijken of je al weg mag.
tot je 21 ben je dat niet toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is rijk? Financieel onafhankelijk voor mijn leeftijd, ja.
Dan ben je niet financieel onafhankelijk. Als je op jezelf woont en alle vaste lasten en basisbehoeften kan bekostigen, dan ben je financieel onafhankelijkquote:
Het is LMI, laten we hem maar weer negerenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
Zolang nog thuis woont ben je financieel afhankelijk.
dat is zieligquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is LMI, laten we hem maar weer negeren
Dat ga ik sowieso doen want ik ga sporten, wat ik 3 uur geleden al wilde doenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is LMI, laten we hem maar weer negeren
goed zo toppertjequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso doen want ik ga sporten, wat ik 3 uur geleden al wilde doen
Adios
Ik ben ook zielig, niemand geeft een neukquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook zielig, niemand geeft een neuk
quote:
woooowquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:54 schreef LETMEIN het volgende:
Mijn leverancier levert soms niet werkende codes
Omdat ik ze test. Niet werkende codes gaan natuurlijk weer terugquote:
is de code dan niet al geactiveerd?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Omdat ik ze test. Niet werkende codes gaan natuurlijk weer terug
Maarja extra rompslomp, ben ik niet zo van.
Tering vriendje, is dat geen pleuriswerk om allemaal te moeten testen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Omdat ik ze test. Niet werkende codes gaan natuurlijk weer terug
Maarja extra rompslomp, ben ik niet zo van.
Dat valt wel mee. Bovendien staat er een beloning tegenoverquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tering vriendje, is dat geen pleuriswerk om allemaal te moeten testen?
True, hoort erbij natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Bovendien staat er een beloning tegenover
(en kun je dat filmpje ff kijken?)
Die gaan vanavond een fijn potje ballen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Sven heeft het goed voor elkaar
okayquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die gaan vanavond een fijn potje ballen.
Nee. Heb haar bijna een week niet gesproken, is niet over haar ex heen. Had ik je verteldquote:
Je hebt mij daar niks over verteld? Toen ik vroeg waar ze vandaan kwam ging je nogal hysterisch doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Heb haar bijna een week niet gesproken, is niet over haar ex heen. Had ik je verteld
hysterisch ja?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt mij daar niks over verteld? Toen ik vroeg waar ze vandaan kwam ging je nogal hysterisch doen.
Ja nou en.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kwam er niet eens zelf mee, fok-it zei dat toen.
Nou en.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je stond wel moeilijk te doen over een facking woonplaats, damn alsof ik haar ga stalken ofzo
Ik wil stiekem best geloven dat die knulletjes enigszins vervelend waren, maar hij pakte het behoorlijk verkeerd aan dan. Hoe dan ook, hij is een lul.quote:
Dat zal wel geen normale fristi geweest zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb in de kroeg een paar keer aan de fristi gezeten.
Kwam dan ook niet nuchter binnen
De fristi was normaal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zal wel geen normale fristi geweest zijn
Ok doei.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |