All day everydat, babyquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kotsneigingen incoming
Ik zit aan een verse jus
Maar even zere neus, jij eet die dingen echt elke week of niet?quote:
Nee joh. Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even zere neus, jij eet die dingen echt elke week of niet?
Nou ja het zou opzich best oke zijn. Meeste Nederlanders eten elke zaterdag/zondag patat of Chinees.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh. Was het maar zo'n feest.
Als ik 1 zo'n ding eet, kom ik gelijk 2 maten aan.
Hola.quote:
Beetje verveeld, ik zit maar een beetje te neuzen naar stedentrips.quote:
Zonde man. Nog nieuws?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje verveeld, ik zit maar een beetje te neuzen naar stedentrips.
Het blijft bij neuzen, daar ik niet naar het buitenland mag met die rot wond. Ik ben dan ook vét jaloers op je NY tripje dit jaar
En met jou kerel?
Nee weinig, elke week controle en thuiszitten verder helaas.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde man. Nog nieuws?
Ja wel oke, beetje sporten, werk zoeken. Dat is het wel zo'n beetje
Kunnen ze je geen toekomstbeeld schetsen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee weinig, elke week controle en thuiszitten verder helaas.
Sporten gaat nog steeds goed dus?
Nee, ze "doen hun best"quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen ze je geen toekomstbeeld schetsen dan?
Ja gaat lekkermerk nog geen progressie maar dat duurt wel 1/2 maanden. Maar hou het nog goed vol
Braddie is vies dikquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ze "doen hun best"![]()
en that's it.
Mooi man. De nieuwe Braddie
Blondje?quote:
is ze lekker?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braddie en Blondje93 in een trein. Maar ik heb zo het idee dat je Blondje93 niet kent
Als je hond blind is wil hij er misschien overheen. Verder nietquote:
Zelfs dan niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hond blind is wil hij er misschien overheen. Verder niet
ah, laat maar. Ik mis niksquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hond blind is wil hij er misschien overheen. Verder niet
Ja, idd. Ik herkende haar van die ene foto laatst.quote:
Haal nog maar een bak koffie voor mequote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal nog maar een bak koffie voor me
okonquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal nog maar een bak koffie voor me
Okquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:01 schreef xcachet het volgende:
een beetje
maar dan heb ik wat te doen
beetje koffie halen
Ja ach, kan ook een andere stageplek zoeken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:05 schreef Fera het volgende:
Ik vind het wel kut voor je xcachet, dat meen ik echt.
Maar is het niet belangrijk dat je iets van je stage leert? Daar doe je het tenslotte voor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ach, kan ook een andere stageplek zoeken.
Weer opnieuw op gesprek komen. Contracten tekenen in werken etc. Dan ben ik hoe dan ook wel weer een week of twee verder. Dan maar even dat gezeik over me heen laten komen de komende 20 weken
Jawel, dat is waar ook..quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar is het niet belangrijk dat je iets van je stage leert? Daar doe je het tenslotte voor.
Ik hoop het voor je, want dit zuigt natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel, dat is waar ook..
Ik heb het niet zo getroffen.. Misschien dat ik volgende week wat voor hun kan betekenen.
Kloptquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, want dit zuigt natuurlijk.
Als roc-ertje wordt het niet veel meer xcachet. Wen er maar vast aan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:01 schreef xcachet het volgende:
een beetje
maar dan heb ik wat te doen
beetje koffie halen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als roc-ertje wordt het niet veel meer xcachet. Wen er maar vast aan.
En dan onder het bureau jezelf verder omhoog werkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
Ik verwacht wel promotie als koffie meisje van de directie.
Val niet op vrouwen sorry.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan onder het bureau jezelf verder omhoog werken
Je hoeft ook niet op haar te vallen.quote:
ohquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op haar te vallen.
Aus essenquote:
Sumoquote:
oh dat ken ik nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sumo
Maar ik ga niet klagen, hoef niks te betalen verder dus
Echt heerlijk hoor. Maar ga er nu al zo vaak heenquote:
oh dan wil ik er ook een keer heenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt heerlijk hoor. Maar ga er nu al zo vaak heen
www.sumo.nlquote:
dat is echt de slechtste website ooitquote:
Al die leden zouden zo fokkers kunnen zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is echt de slechtste website ooit
okquote:welkom op to date website van www.sumo.nl waarop nu voor leden het volledige fotoarchief beschikbaar is. Veel kijkplezier! Minimaal ADSL is een vereiste tenzij je veel tijd hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |