All day everydat, babyquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kotsneigingen incoming
Ik zit aan een verse jus
Maar even zere neus, jij eet die dingen echt elke week of niet?quote:
Nee joh. Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even zere neus, jij eet die dingen echt elke week of niet?
Nou ja het zou opzich best oke zijn. Meeste Nederlanders eten elke zaterdag/zondag patat of Chinees.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh. Was het maar zo'n feest.
Als ik 1 zo'n ding eet, kom ik gelijk 2 maten aan.
Hola.quote:
Beetje verveeld, ik zit maar een beetje te neuzen naar stedentrips.quote:
Zonde man. Nog nieuws?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje verveeld, ik zit maar een beetje te neuzen naar stedentrips.
Het blijft bij neuzen, daar ik niet naar het buitenland mag met die rot wond. Ik ben dan ook vét jaloers op je NY tripje dit jaar
En met jou kerel?
Nee weinig, elke week controle en thuiszitten verder helaas.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde man. Nog nieuws?
Ja wel oke, beetje sporten, werk zoeken. Dat is het wel zo'n beetje
Kunnen ze je geen toekomstbeeld schetsen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee weinig, elke week controle en thuiszitten verder helaas.
Sporten gaat nog steeds goed dus?
Nee, ze "doen hun best"quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen ze je geen toekomstbeeld schetsen dan?
Ja gaat lekkermerk nog geen progressie maar dat duurt wel 1/2 maanden. Maar hou het nog goed vol
Braddie is vies dikquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ze "doen hun best"![]()
en that's it.
Mooi man. De nieuwe Braddie
Blondje?quote:
is ze lekker?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braddie en Blondje93 in een trein. Maar ik heb zo het idee dat je Blondje93 niet kent
Als je hond blind is wil hij er misschien overheen. Verder nietquote:
Zelfs dan niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hond blind is wil hij er misschien overheen. Verder niet
ah, laat maar. Ik mis niksquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hond blind is wil hij er misschien overheen. Verder niet
Ja, idd. Ik herkende haar van die ene foto laatst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |