Nee. Heb haar bijna een week niet gesproken, is niet over haar ex heen. Had ik je verteldquote:
Je hebt mij daar niks over verteld? Toen ik vroeg waar ze vandaan kwam ging je nogal hysterisch doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Heb haar bijna een week niet gesproken, is niet over haar ex heen. Had ik je verteld
hysterisch ja?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt mij daar niks over verteld? Toen ik vroeg waar ze vandaan kwam ging je nogal hysterisch doen.
Ja nou en.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kwam er niet eens zelf mee, fok-it zei dat toen.
Nou en.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je stond wel moeilijk te doen over een facking woonplaats, damn alsof ik haar ga stalken ofzo
Ik wil stiekem best geloven dat die knulletjes enigszins vervelend waren, maar hij pakte het behoorlijk verkeerd aan dan. Hoe dan ook, hij is een lul.quote:
Dat zal wel geen normale fristi geweest zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb in de kroeg een paar keer aan de fristi gezeten.
Kwam dan ook niet nuchter binnen
De fristi was normaal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zal wel geen normale fristi geweest zijn
Ok doei.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |