Hey, die heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
sociaal juridische dienstverlening he
was het wat?quote:
Niet mijn ding, heb het maar een paar maanden volgehouden.quote:
waarom was het niet leuk?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet mijn ding, heb het maar een paar maanden volgehouden.
nah, geen zin inquote:
doe niet zo gekquote:Op donderdag 10 april 2014 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga me denk ik gewoon willekeurige studie inschrijven
ja we zijn compleetquote:
ja, maar doe er dan een die je leuk vindtquote:
Ik was toen een beetje een zootje, gebeurde heel veel shit tegelijk. Maar ik zag mezelf dat ook gewoon niet doen, het was niet helemaal wat ik er van verwacht had. Verder was de school wel prima, geen klachten of zo.quote:
ja nu welquote:
inso jc fokkie en sofquote:Op donderdag 10 april 2014 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je bent zelf compleet
maar euh wat is compleet
welke school zat je?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toen een beetje een zootje, gebeurde heel veel shit tegelijk. Maar ik zag mezelf dat ook gewoon niet doen, het was niet helemaal wat ik er van verwacht had. Verder was de school wel prima, geen klachten of zo.
protesteren tegen watquote:
tegen modern GRTDquote:
Utrecht.quote:
Wanneer gaan we een coupe plegen?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tegen modern GRTD
we moeten ons kliekje beschermen
#WIJTEGENDEREST
Dat is niet nodig we moeten onze machtpositie alleen behouenquote:
is gelukt tochquote:Op donderdag 10 april 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet nodig we moeten onze machtpositie alleen behouen
Zullen we een soort Mein Kampf schrijven alleen fok-gerelateerd?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet nodig we moeten onze machtpositie alleen behouen
ja dat heb ik ookquote:
beter dan werkenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook
daarom twijfel ik of ik wel ga studeren
Goed planquote:Op donderdag 10 april 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen we een soort Mein Kampf schrijven alleen fok-gerelateerd?
nee ik werk liever hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |