Trusten JCquote:
wat danquote:Op donderdag 10 april 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb een keer iets fucking engs meegemaakt met de bus
wtfquote:Op donderdag 10 april 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Was op weg met de bus op weg naar huis vanaf station, en die bus moet altijd over spoorwegovergang.
En er kwam een trein aan, en die bus remde al ver voor het spoor, maar die bus bleek een probleem te hebben met de rem ofzo.Dus we reden steeds dichter en dichterbij, echt net voor het spoor kreeg hij die bus stil
![]()
Echt nasty was dat
Ja, zweethandjes toenquote:
Helemaal total loss? wtfquote:Op donderdag 10 april 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weinig bijzonders meegemaakt in verkeer. Alleen een BMW die mijn auto total loss reed.
Was nog wel enigzins geluk, maar was ongedeerd als ware baas.
viel allemaal mee opzich zo zag het eruit. Maar was wel total loss verklaard toen, RIP in peace.quote:
Dat is wel chill danquote:Op donderdag 10 april 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
viel allemaal mee opzich zo zag het eruit. Maar was wel total loss verklaard toen, RIP in peace.
wel te veel geld voor teruggekregen.
Ik niet, eigenlijk maar 2 keer dat het echt risky was.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Al paar keer hachelijke momenten meegemaakt in m`n leven,
ook keer op zee dat ik zomaar dood kon zijn
Gadver, was die kapot?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, eigenlijk maar 2 keer dat het echt risky was.
Een keer in een achtbaan
Teringquote:Op donderdag 10 april 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die veiligheidsgordel was niet goed.
Weet het niet meer precies, uiteindelijk wel op tijd nog dicht gekregen voordat het echt mis kon gaan.quote:
Ging die over de kop?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies, uiteindelijk wel op tijd nog dicht gekregen voordat het echt mis kon gaan.
Oh dat scheelt, ik zou helemaal flippenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, ik zou helemaal flippen![]()
Nee op zee was met een waterfiets, was met m`n ouders en broertje, was nog klein.
En we gingen te ver buiten de boei. Kwam er opeens een jacht hard aangereden.
Die gast achter het stuur met een biertje, muziek op, hele tijd achterom kijken![]()
Recht op ons afM`n vader, fluiten, gillen. Echt net op het nippertje draait die lul zich om en gooit z`n boot vol op z`n kant
![]()
Kanjer dat was echt het allerengste ever
Nee inderdaad, net als die Jetski`s.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hou sowieso niet van dingen als waterfietsen en dingen op water eigenlijk
Ik haat ook zwemmen, gelukkig heb ik door mijn oren een goed excuus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad, net als die Jetski`s.
maar ik ben nu soiweso fucking voorzichtigIk doe er eigenlijk altijd alles aan om maar niks me te laten overkomen. Komt ook wel door vroeger denk ik, iets te vaak in ziekenhuis al gelegen. laat het maar even paar jaar zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |