Ze hebben niet eens tarwebollen trouwens, laat staan speltquote:Op donderdag 10 april 2014 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week inderdaad ook weer een werklunch met witte bolletjes, dikke kwak margarine erop gegooid en 4 x de hoeveelheden kaas of ham.
Neem wel een paar volkorenboterhammen mee en smijt er wel wat ham v.d. bolletjes op
Natuurlijk hebben ze ook kroketten en een vette mosterdsoep met spekjes
Ik heb dat echt vaak hoor, organiseer of ben vaak aanwezig bij lunches en dan lijkt t wel of iets gezonds niet bestaat. Ze hebben dan wel veel variatie (brie met noten of carpaccio e.d.) maar dan met 3 liter saus ongeveer. Werkte hiervoor in de kinderopvang en at heel gezond (moet wel want je moet mee eten). Nu een (hele leuke hoor!) baan waar die lunches nu eenmaal onderdeel van zijn.. Beetje wennenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens tarwebollen trouwens, laat staan spelt
Dat is wel vervelend inderdaad.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Ik heb dat echt vaak hoor, organiseer of ben vaak aanwezig bij lunches en dan lijkt t wel of iets gezonds niet bestaat. Ze hebben dan wel veel variatie (brie met noten of carpaccio e.d.) maar dan met 3 liter saus ongeveer. Werkte hiervoor in de kinderopvang en at heel gezond (moet wel want je moet mee eten). Nu een (hele leuke hoor!) baan waar die lunches nu eenmaal onderdeel van zijn.. Beetje wennen
You are "the mama"quote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Probability het volgende:
Woaaaaaaah mannen
Save the drama for your mama
Details!!!!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Probability het volgende:
Woaaaaaaah mannen
Wat is dr gebeurd? Ex tegen gekomen?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Probability het volgende:
Woaaaaaaah mannen
Omg jeugdsentiment!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Not the mamma?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:32 schreef Goodbye het volgende:
Mogguh!
Ik mag vanmiddag weer hardlopen. Maandag ging het slecht, uiteindelijk 3 km gedaan ipv de geplande 5 km. Vanmiddag in de herkansing.
Ik ben er ook verslaafd aanquote:
Aloha!quote:Op donderdag 10 april 2014 15:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]hai
Hoe gaat ie Vaiz? Hoe gaat 't op werk? Sport je nog een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja hij begon op de ap een beetje drama te maken.. Vind het gewoon niet zo eerlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat is dr gebeurd? Ex tegen gekomen?
Ik was laatst wat minder aan het daten en mijn vrienden vonden dat dat lang genoeg had geduurd,dus ik had voor mn verjaardag een speeddate cadeau gekregen.. Was best euh.. apart. Er waren best wat meer mannen dan vrouwen maar ok, scheelde dat je dan af en toe 'pauze' had.
Uiteindelijk maar 1 match, daar ga ik binnenkort eens mee daten. Wat wel raar was, was dat ik 6 van de 18 dames wel leuk vond, en andersom vonden 7 mij leuk en maar bij elkaar had ik maar 1 matchDas best wel raar eigenlijk.
Naja ik vond het wel grappig om een keer aan mee te doen. Zal het niet zo snel weer doen denk ik, ik vind echt a-relaxed dat er zo'n tijdsdruk op staat.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Not the mamma?
[ afbeelding ]
Echt? Ik vind het niet eens zo lekker eigenlijk. Volkoren is ook niet mijn favoriet, maar zo'n extreem donker broodje met enorm veel zaden en pitten.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk het is wel een guilty plessure om een dik belegd wit bolletje te vreten maar vind het echt niet lgezond voor iedereen die het vaak moeten eten. Bleeh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon gaan!! Maar wel wat meer eten dan :/quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit ook echt heeeel erg te twijfelen of ik nu wel of niet ga trainen zo.
Ik heb behoorlijk spierpijn in m'n armen.. maar ik kan natuurlijk ook gewoon alleen voor benen en buik gaan en maandag weer de armen meepakken.
Och, dat is eigenlijk best een goed idee.Hoop dat ik mezelf er zo toe kan zetten. (Zit stiekem nog in pyjama
)
Heerlijk jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:30 schreef emily-p het volgende:
Ik heb al weekend![]()
Ga zo maar eens mijn hardloopronde doen , het is heerlijk buiten .. Gister kracht op de sportschool gedaan en nu spierpijn in mijn kuiten/benen...
Laat ik dat maar niet doen... geen zin in extra tandartskosten.quote:
Lactosevrije kwark?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen... geen zin in extra tandartskosten.
jawel, ik probeer altijd mijn spierpijn eruit te lopen enige nadeel is dat ik dan niet zo snel kan als normaal ,maar ik ga voor een rustige 10 km vandaag (net een rondje uitgezocht). Zal er waarschijnlijk alleen wat langer over doenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef xuryah het volgende:
[..]
Heerlijk javeel plezier! Maar is het wel handig om te gaan hardlopen als je zo'n spierpijn hebt?
Lijkt me zwaar dan ook.
Gegrild uit pot? Contradictio in terminis! Ik ben overigens ook meer fan van groene asperges, wegens het niet hoeven schillen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nu een paar gegrilde groene asperges, zo uit pot vd Lidl.
Boh!
Net 2 1/2 kg witlof gekocht voor 4 euro, morgen in de aanbieding voor 2 euro.
Daar kan ik echt zo van balen
Haha, das kut jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nu een paar gegrilde groene asperges, zo uit pot vd Lidl.
Boh!
Net 2 1/2 kg witlof gekocht voor 4 euro, morgen in de aanbieding voor 2 euro.
Daar kan ik echt zo van balen
Zijn wel zurig maar hou er wel van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, das kut ja![]()
Zijn die asperges lekker? Ik had een keer eerdere groene gegrilde asperges gekocht daar, rond de kerst geloof ik.. Maar die vond ik echt mega zuur! Weet niet of dit andere zijn..
Die uit de diepvries zijn lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Gegrild uit pot? Contradictio in terminis! Ik ben overigens ook meer fan van groene asperges, wegens het niet hoeven schillen.
Gegrillde paprikas komen ook vaak uit pot en 'zongedroogde' tomaatjes. Maar je proeft vooral de bewaarmiddelen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Gegrild uit pot? Contradictio in terminis! Ik ben overigens ook meer fan van groene asperges, wegens het niet hoeven schillen.
Stoer!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef xuryah het volgende:
T: misschien iets van stokbroodje met een wijntje, omdat het weekend is en omdat ik iets te vieren heb! (eindelijk concrete plannen, ik ga 1 mei beginnen met mijn eigen onderneming in de horeca! Zin in en spannend! Straks eindelijk niet meer werkloos!)
http://www.kookpunt.nl/lu(...)-C2b0CFcHnwgodxloAjgquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Thanks!quote:
Ik begin een lunchroom binnen de bar van een vriendin van mij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit. En tof. Wat voor horecabedrijf wordt het?
Wauw klinkt gaaf! En een uitdaging om op deze manier een goed menu te bedenken! Ben heel erg benieuwd!quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik begin een lunchroom binnen de bar van een vriendin van mij.
1 mei gaan we dus beginnen! Nu druk bezig met menu en alles te bedenken. Het moet namelijk niet te veel verse producten bevatten, omdat ik niet weet hoe druk t zal zijn in te begin. En ik mag er niet koken, wel dingen opwarmen in magnetron, heb een combi oven en een ga een contactgrill aanschaffen (en een foodprocessor). Daar moet ik het dan mee doen.
Dus als jullie nog leuke ideeën hebben?!![]()
Beleg moet wel vers zijn denk ik?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
1 mei gaan we dus beginnen! Nu druk bezig met menu en alles te bedenken. Het moet namelijk niet te veel verse producten bevatten, omdat ik niet weet hoe druk t zal zijn in te begin. En ik mag er niet koken, wel dingen opwarmen in magnetron, heb een combi oven en een ga een contactgrill aanschaffen (en een foodprocessor). Daar moet ik het dan mee doen.
Yep, heb een grote koelkast en een grote vriezer dus koelen is geen probleem.quote:Op zaterdag 12 april 2014 07:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Beleg moet wel vers zijn denk ik?
Heb je ook koffie?
Ik zou taartjes doen die blijven lang goed. 3 soorten of zo. Moet je alleen wel koelen..
Wat wil je zelf?
Welke stad?
Heb je een kleine koelvitrine? Daar kun je in weckpotjes of zo al van die echt lekker yoghurt klaarzetten
(Hebben ze bijv bij Coffee bru, hutspot, de Stadskantine) of oude Bonne maman jampotjes
Ja het is echt super cool.quote:Op zaterdag 12 april 2014 07:34 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Wauw klinkt gaaf! En een uitdaging om op deze manier een goed menu te bedenken! Ben heel erg benieuwd!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:12 schreef TailorMade het volgende:
Laat net mn telefoon in een bak havermout vallen, is niet aan te raden..
Opdrinken een idee?quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens kijken wat ik vandaag met koffie doe
Jep, vind dat nog best lekker ook! Eieren is ook goed idee. Genoeg mogelijkheden!quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Opdrinken een idee?
Spannend xu.
Tonijn uit blik is niks mis mee, ksn je prima eigengemaakte tonijn salade van maken.
Eieren koken, zijn daarna ook lang houdbaar
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Panini met brie, (opgebakken) spek en honing! Daar kan ik echt cravings naar hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ik maak eens per week allemaal bakjes met m'n avond eten, denk dat ik dit keer eens wokgroente doe.. Krijg er trek in :/quote:Op zondag 13 april 2014 07:44 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!!!
Ook hier een lijstje
O: 2x spelt, kalkoenfilet en kaas
S: Cardio en KT
T: Whey isolaat shake
L: 4x spelt, pindakaas, muisjes, kalkoenfilet, kaas
T: 2x eieren met banaan erdoor
D: wokgroente, rijst, sausje van yoghurt, kipfilet, vla.
T: Appel
T: Kwark
Ik vind het zo lekker. Mijn sausje ookquote:Op zondag 13 april 2014 07:47 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Ik maak eens per week allemaal bakjes met m'n avond eten, denk dat ik dit keer eens wokgroente doe.. Krijg er trek in :/
Klinkt goed! Ga zo ook boodschappen doen dus k haal t er mooi even bijquote:Op zondag 13 april 2014 07:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het zo lekker. Mijn sausje ooklekker wat yoghurt in een bakje, beetje sambal, beetje thijm, italiaanse kruiden en drupje soja-saus. Roeren en erbij
![]()
Die japanse wokgroente bij AH zijn geniaal!quote:Op zondag 13 april 2014 08:29 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ga zo ook boodschappen doen dus k haal t er mooi even bij! Beetje variatie is wel lekker
Boks, ik ookquote:Op zondag 13 april 2014 11:11 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Zo loop ik nu de sportschool uit haha
Klinkt lekker ook!quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Panini met brie, (opgebakken) spek en honing! Daar kan ik echt cravings naar hebben.
Huisgemaakte eiersalade?
Beenham met honingmosterdsaus? (kan je mooi opwarmen)
Nice!!quote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef Chicolate het volgende:
Telt een wandeling in de zon door de Zwitserse bergen ook als sport?Met onderweg een kampvuur en worstjes op takken prikken, dus alle verbrande energie er ook alweer aan gegeten
.
Weekend? ik ook jaquote:
Ik weet t niet. Dacht gasaanval, maar dan had ze nu wel moeten reageren op de lading medicatie. Vermoed dat het toch iets van gebitsproblemen of een ander iets is, ze is nogal apathisch voor haar doen nuquote:
Haha dat was precies mijn idee over Romequote:Op zondag 13 april 2014 23:54 schreef An24 het volgende:
![]()
Even niets laten horen. Ik was een lang weekend in Rome met de schoonfamilie. Geweldige stad qua bezienswaardigheden, maar de mensen en het eten vielen zwaar tegenMaar wel een super toffe vier dagen gehad
![]()
Leuke plannen xuryah!
coco. Fijn dat het zo goed gaat
Op tijd voor mijquote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef _aurum_ het volgende:
net iets te laat voor jullie
http://www.macleans.ca/so(...)id-the-tourist-trap/
We hebben 1 keer meer dan top gegeten, bij Piereluigi. Heerlijk maar heul duur. Idd veel toeristenzooi. Erg jammer.quote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha dat was precies mijn idee over Rome
Waarschijnlijk moet je de tourist traps enorm goed kunnen dodgen en dan vind je wel goed eten
Jaaa Florence ook! Ene kant van het water: bezienswaardigheden en crappy eten. Andere kant: lokale tentjes en lekker eten.quote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef An24 het volgende:
[..]
We hebben 1 keer meer dan top gegeten, bij Piereluigi. Heerlijk maar heul duur. Idd veel toeristenzooi. Erg jammer.
En dank aurum, ik sla het artikel ff op
Oh, vertel! Wij gaan in de zomer naar Toscane en Florence staat ook op het programma.quote:Op maandag 14 april 2014 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa Florence ook! Ene kant van het water: bezienswaardigheden en crappy eten. Andere kant: lokale tentjes en lekker eten.
Daar wel een van de meest fantastische restaurants everrrr gevonden![]()
Toscane is gewoon goed eten. DE tip: je kan op het internet een culinaire tour boeken. (wel ff voor je weg gaat doen). Je krijgt door een dorpje een rondleiding en daarna ga je eten bij een echte Toscaanse familie. Echt geweldig.quote:Op maandag 14 april 2014 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, vertel! Wij gaan in de zomer naar Toscane en Florence staat ook op het programma.
quote:Op maandag 14 april 2014 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa Florence ook! Ene kant van het water: bezienswaardigheden en crappy eten. Andere kant: lokale tentjes en lekker eten.
Daar wel een van de meest fantastische restaurants everrrr gevonden![]()
Ja ik ga in juni ook naar Toscane, en dus Florence, dus ik ben ook benieuwd!quote:Op maandag 14 april 2014 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, vertel! Wij gaan in de zomer naar Toscane en Florence staat ook op het programma.
quote:Op maandag 14 april 2014 18:21 schreef Probability het volgende:
Hoe duidelijk wil je het hebben![]()
![]()
Ik zou een blind date regelen voor een jongen die ik wel leuk vind (en andersom (een date regelen dus)) als grapje. ( ja goeie grappen dit)
Vraag ik: wat is je type?
Stuurt ie een foto van mij.....
Zeg ik: o nee jammer ken niet zoveel meisjes die er zo uitzien
* blijft voor altijd single![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 18:31 schreef loveli het volgende:
Gewoon een blind date regelen en zelf komen opdagen *sigaarsmiley*
o my god ik knaag nog liever m'n arm er af dan dat ik ga datenquote:Op maandag 14 april 2014 18:31 schreef loveli het volgende:
Gewoon een blind date regelen en zelf komen opdagen *sigaarsmiley*
Niet zeiken, hij is toch leuk?quote:Op maandag 14 april 2014 18:36 schreef Probability het volgende:
[..]
o my god ik knaag nog liever m'n arm er af dan dat ik ga daten
maar ik geloof dat ik nu heb gezegd: o dan is het geen blind date meer.
hij: nee dat klopt
maar stel nou he dat ik ja zeg en het is heel leuk ja dan is daten misschien toch wel leuk.
dus ik geloooooof dat we op date gaan
omg omg omg ik wil nu al niet !
Tussen sleutelbeen en schouderblad.quote:
Hahaha jaaa maar ik wil dit helemaal niet (leuk vinden, gevoelens)quote:
nee heb daar nog nooit iets gevoeldquote:Op maandag 14 april 2014 18:32 schreef Qwea het volgende:
Mensen die hier wel eens last hebben gehad van hun AC gewricht?
quote:Op maandag 14 april 2014 19:23 schreef Probability het volgende:
[..]
nee heb daar nog nooit iets gevoeld
Het is een vrouw...quote:
He wat gekquote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het komt hier telkens weer terug. Echt debiel pijnlijk. Heb trainen vandaag ook maar overgeslagen. Ben er bloed chagrijnig door
Wat heb je allemaal geprobeerd om er af te komen? Ik heb door de EDS veel ervaring met gewrichten, misschien kan ik helpen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het komt hier telkens weer terug. Echt debiel pijnlijk. Heb trainen vandaag ook maar overgeslagen. Ben er bloed chagrijnig door
Is het voor of achterkant van de schouder?quote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voorkant. En ja, dat "snappen" heb ik ook. Kan ook niet reiken met die arm.quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is het voor of achterkant van de schouder?
Ik had last van voorkant, bij belasting maakte het een knoekend geluid met flinke pijnscheut en het was ook minder soepel.
Wat bij mij werkte was een oefening met een stok. Een vrij lange stok , 1.5 meter ofzo, en die pak je met beide handen met palmen naar beneden beet, vrij wijd. Dan draai je je armen over je hoofd op je rug, je houdt je armen gestrekt en je blijft de stok goed vasthouden als je de beweging maakt. Lukt dat niet, dan moet je breder pakken. Gaat t makkelijk, dan smaller pakken. Heeft mij van mn schouderblessure af geholpen.
Oi! Een jaar?! Menquote:Op maandag 14 april 2014 22:30 schreef the85mc het volgende:
Ik ben er een keer doorheen geklapt, ik wilde een mast tegenhouden/opvangen en dat ging niet helemaal zoals gepland. Daarna heb ik gewoon doorgetraind (een paar maanden) want ik zat in een team en niet trainen kon niet ivm grotere wedstrijden. Was af en toe echt pijn verbijten. Heb er uiteindelijk bijna een jaar last van gehad.
Als ik nu zwaar train (benchpress bijv) doe ik extra warmingup met schouders, dus rekken, strekken, snel rondjes draaien. Het blijft beetje zwakke/gevoelige plek.
Lichter trainen werkte voor mij niet.. Je gaat dan vaak net andere beweging maken om je schouder te ontzien en daardoor maak je het eigenlijk erger.. Maar dat is puur mijn ervaring, ik weet niet of dat altijd zo werkt. Bij mij werkte een tijd niet trainen en die rekoefening met stok echt goed. Was er toen zo vanaf.quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oi! Een jaar?! Men![]()
Was al lichter gaan trainen maar dat deed de truc ook niet. Warming up is wellicht wel een slimme!
Laat er morg wel ff naar kijken. Thnx iig voor je reply!
Damn, flexibel jijquote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal geprobeerd om er af te komen? Ik heb door de EDS veel ervaring met gewrichten, misschien kan ik helpen.
Hier gaat het redelijk. In Rome weer veel last gehad van wervel/ rib probleem, maar vandaag kon ik voor het eerst een armbalance beter volhouden. Omdat het al weer lang geleden is:
[ afbeelding ]
Si! Maar dit is voornamelijk een krachtoefening. De keer hiervoor had ik een faceplantquote:Op maandag 14 april 2014 22:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Damn, flexibel jij![]()
Ik mag morgen weer sporteneindelijk
Deze maand nog niet gesport
Helemaal gemist deze.quote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal geprobeerd om er af te komen? Ik heb door de EDS veel ervaring met gewrichten, misschien kan ik helpen.
Hier gaat het redelijk. In Rome weer veel last gehad van wervel/ rib probleem, maar vandaag kon ik voor het eerst een armbalance beter volhouden. Omdat het al weer lang geleden is:
[ afbeelding ]
Heb ik jaren geleden last van gehad door bepaald werk. Tijd ontzien en anders gaan belasten, daarna geen last meer gehad. Maar had niet het idee dat het bij mij echt aan het gewricht lag, maar meer om spieraanhechtingen die overbelast waren.quote:Op maandag 14 april 2014 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tussen sleutelbeen en schouderblad.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef An24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt gewricht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik jaren geleden last van gehad door bepaald werk. Tijd ontzien en anders gaan belasten, daarna geen last meer gehad. Maar had niet het idee dat het bij mij echt aan het gewricht lag, maar meer om spieraanhechtingen die overbelast waren.
Tijdje rust gunnen ipv fanatiek trainen? Als ik zie hoe vaak je traint vraag ik me toch al af hoe je dat voor elkaar krijgt qua time-management. Kan me voorstellen dat je met reuma wat rustiger aan moet doen als je een ontsteking hebt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit is echt gewricht.
Ik word sowieso er helemaal simpel van. Heb een bunionette aan mijn voet, is inmiddels helemaal ontstoken, pus gutst eruit, afspraak op de poli over 2 weken. Hoe de fuck moet ik dan lopen laat staan trainen? Grapjassen/zeikwijf
Maakt geen moer uit of ik minder train of niet. Klachten blijven. Been there. En vette vis, tjah, ik geloof daar niet in. Netzoals dat ik er niet in geloof dat citroensap met warm water je lever zou reinigen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Tijdje rust gunnen ipv fanatiek trainen? Als ik zie hoe vaak je traint vraag ik me toch al af hoe je dat voor elkaar krijgt qua time-management. Kan me voorstellen dat je met reuma wat rustiger aan moet doen als je een ontsteking hebt.
Verder helpen omega's tegen ontstekingen, dus vette vis eten
Ik kreeg daar vorige week een mail over! Over citroenwater in de ochtend en het reinigen etc dat het niets zou helpen en dat er te weinig citroen in zit om het ook maar iets te laten uitmaken etc etc.. Ik drink het vaak omdat ik het gewoon lekker vindquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt geen moer uit of ik minder train of niet. Klachten blijven. Been there. En vette vis, tjah, ik geloof daar niet in. Netzoals dat ik er niet in geloof dat citroensap met warm water je lever zou reinigen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt geen moer uit of ik minder train of niet. Klachten blijven. Been there. En vette vis, tjah, ik geloof daar niet in. Netzoals dat ik er niet in geloof dat citroensap met warm water je lever zou reinigen.
Ik noteer het! Al betwijfel ik of ze limoncello gaan geven aan iemand die 24 weken zwanger is, maar het idee is leuk.quote:Op maandag 14 april 2014 23:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Xurya en DaDtje: Il Santo Graal in Florence! Ten zuiden van het kanaaldingest. Fingerlickin' good en niet duur! Kreeg ook allemaal extraatjes, limoncello enzo
Tevens allemachtigjes, in geen tijden (of uberhaupt ooit..?) zoveel gerendbohhh! *Eye of the Tiger*
Zwangerquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik noteer het! Al betwijfel ik of ze limoncello gaan geven aan iemand die 24 weken zwanger is, maar het idee is leuk..
Ohw euhmmm als ik het zo hoor denk ik dat mijn idee over oplossingen je ook niet gaan helpen. Het type strekken komt overeen met MC's tip. Verder heeft voedingspatroon en een balans van rust-inspanning wel invloed op je gesteldheid. Maar als je daar niet in 'geloofd' heeft dat ook geen zin.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat staat hier totaal los van.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:18 schreef An24 het volgende:
Verder heeft voedingspatroon en een balans van rust-inspanning wel invloed op je gesteldheid. Maar als je daar niet in 'geloofd' heeft dat ook geen zin.
Ja best wel. Rome was pittig, maar ook weer tof. Dus nagenieten. Weer werken is dan wel raar.quote:
Vallt best wel tegen weer werken he?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja best wel. Rome was pittig, maar ook weer tof. Dus nagenieten. Weer werken is dan wel raar.
En met jou?
Je moet van geschiedenis houden. Zelf wilde ik als kind altijd archeoloog wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vallt best wel tegen weer werken he?
Weet er alles van, ben ook weer terug van Tenerife.
Rome, lijkt mij niet zoveel aan
Alcoholquote:
Komt snel weer terug hoor !!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn god, dat sporten na ziek zijn is vreselijk zegConditie leek wel een jaar terug te zijn gezet in 3 weken tijd
(en volgende maand een 5km lopen, hoe dan?
)
O: 2 crackers pindakaas, bak magere kwark met wat muesli
T: banaan
L: 3 volkoren met kaas en ei. 2 stengels bleekselderij en een halve paprika.
T: sultana
D: aardappels, courgette, doperwten en feta in de wok gemikt.
S: bootcamp
T: nog wat fruit en een wheyshake.
Komt goed schatje!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn god, dat sporten na ziek zijn is vreselijk zegConditie leek wel een jaar terug te zijn gezet in 3 weken tijd
(en volgende maand een 5km lopen, hoe dan?
)
O: 2 crackers pindakaas, bak magere kwark met wat muesli
T: banaan
L: 3 volkoren met kaas en ei. 2 stengels bleekselderij en een halve paprika.
T: sultana
D: aardappels, courgette, doperwten en feta in de wok gemikt.
S: bootcamp
T: nog wat fruit en een wheyshake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |