Wauw klinkt gaaf! En een uitdaging om op deze manier een goed menu te bedenken! Ben heel erg benieuwd!quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik begin een lunchroom binnen de bar van een vriendin van mij.
1 mei gaan we dus beginnen! Nu druk bezig met menu en alles te bedenken. Het moet namelijk niet te veel verse producten bevatten, omdat ik niet weet hoe druk t zal zijn in te begin. En ik mag er niet koken, wel dingen opwarmen in magnetron, heb een combi oven en een ga een contactgrill aanschaffen (en een foodprocessor). Daar moet ik het dan mee doen.
Dus als jullie nog leuke ideeën hebben?!![]()
Beleg moet wel vers zijn denk ik?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
1 mei gaan we dus beginnen! Nu druk bezig met menu en alles te bedenken. Het moet namelijk niet te veel verse producten bevatten, omdat ik niet weet hoe druk t zal zijn in te begin. En ik mag er niet koken, wel dingen opwarmen in magnetron, heb een combi oven en een ga een contactgrill aanschaffen (en een foodprocessor). Daar moet ik het dan mee doen.
Yep, heb een grote koelkast en een grote vriezer dus koelen is geen probleem.quote:Op zaterdag 12 april 2014 07:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Beleg moet wel vers zijn denk ik?
Heb je ook koffie?
Ik zou taartjes doen die blijven lang goed. 3 soorten of zo. Moet je alleen wel koelen..
Wat wil je zelf?
Welke stad?
Heb je een kleine koelvitrine? Daar kun je in weckpotjes of zo al van die echt lekker yoghurt klaarzetten
(Hebben ze bijv bij Coffee bru, hutspot, de Stadskantine) of oude Bonne maman jampotjes
Ja het is echt super cool.quote:Op zaterdag 12 april 2014 07:34 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Wauw klinkt gaaf! En een uitdaging om op deze manier een goed menu te bedenken! Ben heel erg benieuwd!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:12 schreef TailorMade het volgende:
Laat net mn telefoon in een bak havermout vallen, is niet aan te raden..
Opdrinken een idee?quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens kijken wat ik vandaag met koffie doe
Jep, vind dat nog best lekker ook! Eieren is ook goed idee. Genoeg mogelijkheden!quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Opdrinken een idee?
Spannend xu.
Tonijn uit blik is niks mis mee, ksn je prima eigengemaakte tonijn salade van maken.
Eieren koken, zijn daarna ook lang houdbaar
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Panini met brie, (opgebakken) spek en honing! Daar kan ik echt cravings naar hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ik maak eens per week allemaal bakjes met m'n avond eten, denk dat ik dit keer eens wokgroente doe.. Krijg er trek in :/quote:Op zondag 13 april 2014 07:44 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!!!
Ook hier een lijstje
O: 2x spelt, kalkoenfilet en kaas
S: Cardio en KT
T: Whey isolaat shake
L: 4x spelt, pindakaas, muisjes, kalkoenfilet, kaas
T: 2x eieren met banaan erdoor
D: wokgroente, rijst, sausje van yoghurt, kipfilet, vla.
T: Appel
T: Kwark
Ik vind het zo lekker. Mijn sausje ookquote:Op zondag 13 april 2014 07:47 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Ik maak eens per week allemaal bakjes met m'n avond eten, denk dat ik dit keer eens wokgroente doe.. Krijg er trek in :/
Klinkt goed! Ga zo ook boodschappen doen dus k haal t er mooi even bijquote:Op zondag 13 april 2014 07:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het zo lekker. Mijn sausje ooklekker wat yoghurt in een bakje, beetje sambal, beetje thijm, italiaanse kruiden en drupje soja-saus. Roeren en erbij
![]()
Die japanse wokgroente bij AH zijn geniaal!quote:Op zondag 13 april 2014 08:29 schreef TailorMade het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ga zo ook boodschappen doen dus k haal t er mooi even bij! Beetje variatie is wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |