Sterkte Pagan en Stregaquote:Op zondag 31 januari 2016 17:51 schreef Pagan het volgende:
Onze vijftien jaar oude, lawaaiige, Pogo is niet meer. Vanochtend bij het ontbijt ontbrak meneer, na wat zoeken bleek hij dood neergevallen te zijn op het schuurdak. Nog warm dus echt net gebeurd.
In afwachting van zijn begrafenis hem ik hem op zijn favo plekje op de veranda gelegd. Zijn twee maatjes zijn toen tegen hem aan gekropen.
[ link | afbeelding ]
Het zal stil zijn zonder deze druktemaker.
Sterktequote:Op zondag 31 januari 2016 17:51 schreef Pagan het volgende:
Onze vijftien jaar oude, lawaaiige, Pogo is niet meer. Vanochtend bij het ontbijt ontbrak meneer, na wat zoeken bleek hij dood neergevallen te zijn op het schuurdak. Nog warm dus echt net gebeurd.
In afwachting van zijn begrafenis hem ik hem op zijn favo plekje op de veranda gelegd. Zijn twee maatjes zijn toen tegen hem aan gekropen.
[ link | afbeelding ]
Het zal stil zijn zonder deze druktemaker.
Miepie is afgelopen zaterdag in haar slaap overleden. Ze was al oud en begon zich steeds meer terug te trekken, maar toch. Lief klein meisje hadden we uit het asiel gehaald omdat ze al oud en getraumatiseerd was. Ze woonde namelijk bij een junk die haar overal vanaf sloeg en die haar verwaarloosde.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:44 schreef broccoli. het volgende:
Klein schattig omaatje Miepie met een strik op dr harses
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas is Koning Roebel vlak na zijn kroning overleden.![]()
Miepie bleef toen alleen achter als weduwe, depressief.
Het laatste jaar is ze erg achteruit gegaan. Je zag dat ze oud werd, en na een tijdje deed ze maar wat, haar schattige miepmauwtje deed het niet meer, ze kon niet meer springen... Toch heeft ze het lang volgehouden.
Toen ze mijn ex (die heeft een speciale band met haar, Miepie heeft hem van zijn kattenhaat ontdaan) zag, was ze tevreden en trok ze zich terug om te sterven. En na een kleine week was het gedaan. Volgens mijn moeder lag ze er vredig bij.
Ergens kan ik het nog niet beseffen dat ze dood is... maar ik weet dat het beter is.
Miepje.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pffft...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:14 schreef Strega het volgende:
En wat weer een kattenleed.Heel veel sterkte allemaal.
Bij mijn schoonouders zijn de afgelopen 2 maanden de Britkorthaar poes (zij was 22) en 3 honden overleden. Robbie (1 van de honden) was 5, Sjefke 10 en Famke 9 jaar. Famke ging dood in haar slaap. Robbie kreeg acute inoperabele kanker en Sjefke werd vreselijk ziek. Daar sta je dan, onmachtig.
aww. dikke knuffel vanuit Wuustwezel, Belgiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:21 schreef quickstepster het volgende:
Had gehoopt hier nog heel lang niet te hoeven posten, maar helaas.......
Mijn lieve kleine tijgertje, mijn froufrou, Gaia, is er niet meer. Na acuut nierfalen + meerdere opnames en infusen en de hele rataplan, kwam de echo. PKD. De meest gemene rotziekte die er is. Tja, asielkatten worden daar niet op getest. Gelukkig konden we je nog een paar mooie dagen geven, toen was het genoeg. Morgen komt haar as thuis. Nu mag ze naar ons kijken vanuit de dierenhemel. Ik voel me leeg, hol. Ze is nog geen 5 jaar oud geworden,![]()
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:05 schreef Webschip het volgende:
Altijd weer vreselijk als een dier overlijdt.
.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:30 schreef Dven het volgende:
Rada, één van m'n twee favoriete straathondjes is net overleden.Twee dagen geleden nog heerlijk met haar en de andere honden door de bergen gelopen en nu
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ach gossie, wel mooie leeftijd bereikt voor raskat toch?quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:27 schreef Liesanne het volgende:
Mijn lieve Frutsie![]()
[ afbeelding ]
1 juni 2001 - 27 juli 2016
Heel veel sterkte!quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:57 schreef Liesanne het volgende:
Dank jullie wel!
Ik ben gewoon verwend, mijn vorige raskat (een pers) is op 3 weken na net geen 21 geworden. Dus voor mijn gevoel had ze makkelijk nog 5 jaar meegekund.
Fruts woonde pas vanaf 2010 bij me. Ze was daarvoor heel vaak van eigenaar gewisseld, een keer of 8 wel. Ze kon totaal niet overweg met andere katten.
Hier had ze het gelukkig erg naar haar zin en bloeide helemaal op. Het was een hele lieverd en ik ga haar vreselijk missen. Als een dier zo lief is maakt het niet uit hoeveel tijd je samen hebt, het is altijd te kort.
Ze was erg ziek, net als ikzelf. En in september 2014 is door verschillende dierenartsen vastgesteld dat ze nog maar een maand te leven had. Ik heb dus erg geluk gehad dat ik haar nog bijna 2 jaar langer bij me kon houden.
Het is gewoon wat veel, zelf ziek, mijn moeder net verloren 2,5 week geleden en nu Fruts kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |