SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heeft de Xbox Karper CUP ook een online excel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee wij hebben Timquote:Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft de Xbox Karper CUP ook een online excel?![]()
nee, alleen die op mijn pc. Wij xbox'ers zijn niet zo technisch.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft de Xbox Karper CUP ook een online excel?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:quote:quote:Op donderdag 10 april 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En natuurlijk niet te vergeten:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Leuke dingen zoals oordoppen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
TYquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou iemand voor mij een teampie kunnen maken. Zou graag Kompany en de mijn deutsche freund Lahm er in hebben.............. je hebt 30 k te besteden. En graag een beetje pace.![]()
Die zijn samen 50kquote:Op donderdag 10 april 2014 15:20 schreef Fokker101 het volgende:
Zou iemand voor mij een teampie kunnen maken. Zou graag Kompany en de mijn deutsche freund Lahm er in hebben.............. je hebt 30 k te besteden. En graag een beetje pace.![]()
![]()
Elke dag![]()
![]()
Dit gaat hem worden
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:20 schreef Fokker101 het volgende:
Zou iemand voor mij een teampie kunnen maken. Zou graag Kompany en de mijn deutsche freund Lahm er in hebben.............. je hebt 30 k te besteden. En graag een beetje pace.
CAM -> CFquote:Op donderdag 10 april 2014 15:24 schreef Maver24 het volgende:
die TIF James, kan die ook in de spits staan samen met Falcao ?
CF -> ST
Ja, dat kan.![]()
Dat moet ik even aan me glazen bol vragen.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar zou die ook een beetje goed spelen in de spits. Dat is beter de vraag![]()
*mijnquote:Op donderdag 10 april 2014 15:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat moet ik even aan me glazen bol vragen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is eigenlijk heel makkelijk. Gewoon naar http://docs.google.com gaan en daar eentje aanmaken.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee, alleen die op mijn pc. Wij xbox'ers zijn niet zo technisch.
Als je het niet wilt doen, kan ik het ook wel voor maken (en bijhouden) hoor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach, zo boeiend is het verder ook niet. Paar wedstrijdjesquote:Op donderdag 10 april 2014 15:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel makkelijk. Gewoon naar http://docs.google.com gaan en daar eentje aanmaken.
Als je het niet wilt doen, kan ik het ook wel voor maken (en bijhouden) hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klopt, maar dan is ie wel toegankelijker voor iedereenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, zo boeiend is het verder ook niet. Paar wedstrijdjes
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eens. Heeft ook betere heading dan o.a. TOTY Messi, dus betere value for money kan je niet krijgen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Howard is een prima keepertje.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad, die Howard heeft daar niets te zoekenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja klopt dat wel.. maar nu zere neus. Jij blanke man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahah deze is ook goed(skippen naar 1:55)
Valt niet onder "de rest MLS" regel.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Howard is een prima keepertje.![]()
Sterker dan van Persie en meer shotpower dan Mata. Ultrabaas.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens. Heeft ook betere heading dan o.a. TOTY Messi, dus betere value for money kan je niet krijgen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:36 schreef DuTank het volgende:
Hahah deze is ook goed(skippen naar 1:55)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
he je hebt je team gekregen hequote:![]()
wieberen dan.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat heeft hij dus echt gepost?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En natuurlijk niet te vergeten:
[ afbeelding ]Wist ik helemaal niet
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus echt gepost?Wist ik helemaal niet
![]()
Het is en blijft een eindbaas.
quote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef Maver24 het volgende:
Wordt weer een moeilijke 2e helft. Godverdommequote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Maver24 het volgende:
ik word helemaal leip van die klote errors op de webapp, ik kan GODVERDOMME niet eens zoekenquote:quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef Maver24 het volgende:
Krijg tyfes, godverdomme EAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 27-02-2014 om 21:43:48Heads up: the second batch of #FUT Upgrades has been delayed until next week. Stay tuned for more info. reageer retweet
quote:quote:Op zondag 23 maart 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Check die Van Persie dan, wat een stats had hij dan, godverdomme
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik gaf pace aan en dat is het niet echt
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik gaf pace aan en dat is het niet echt
Genoeg pace?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gaat niet. De brug staat namelijk openquote:Op donderdag 10 april 2014 16:07 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand een potje over een half uurtje?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
de hond heeft je huiswerk zeker opgegetenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat niet. De brug staat namelijk open
#FreeTrapz![]()
Nice.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:17 schreef DuTank het volgende:
http://www.24kitchen.nl/recepten/nacho-libre
Boh. Rudolf
Even favorietje van maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook dat. En ik vond vannacht echt heel lekker, maar ik ben gewoon nog niet toe aan een vaste relatie.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de hond heeft je huiswerk zeker opgegetenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
We hebben nog leuke dingen om naar uit te kijken:quote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat. En ik vond vannacht echt heel lekker, maar ik ben gewoon nog niet toe aan een vaste relatie.
http://newsmonkey.be/article/8394
ik voel me gebruiktquote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat. En ik vond vannacht echt heel lekker, maar ik ben gewoon nog niet toe aan een vaste relatie.
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We hebben nog leuke dingen om naar uit te kijken:
http://newsmonkey.be/article/8394
[ afbeelding ]![]()
En toch is thuiskomen uit je werk mooier dan ooit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
En toch is thuiskomen uit je werk mooier dan ooit
jij ook niet, maar ik moet je wel vertellen dat ik 3 dagen op rij vergeten ben de pil te slikken.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet het niet te persoonlijk opvatten
en misschien dat een bezoekje aan de ggd ook geen slecht idee is omdat mijn kruis al 2 weken jeukt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik bedoel: mijn vrouw is 2 dagen minder gaan werken. Dus soms heeft ze alle rotzooi al opgeruimdquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies hetzelfde als hier dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoel: mijn vrouw is 2 dagen minder gaan werken. Dus soms heeft ze alle rotzooi al opgeruimd
Eten altijd klaar, boodschapjes gedaan en de PS alvast opgestart.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Duh. Ik stak hem niet voor niets alleen in je mond.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij ook niet, maar ik moet je wel vertellen dat ik 3 dagen op rij vergeten ben de pil te slikken.
en misschien dat een bezoekje aan de ggd ook geen slecht idee is omdat mijn kruis al 2 weken jeukt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Soms is ze alleen vergeten de cd van de Sims eruit te halen. Dat moet ik dan nog doen. Daar ben ik dan not amused over.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als hier dus.
Eten altijd klaar, boodschapjes gedaan en de PS alvast opgestart.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn ze wel lekker of bedoel je dat ze dan al op zijn?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Soms is ze alleen vergeten de cd van de Sims eruit te halen. Dat moet ik dan nog doen. Daar ben ik dan not amuses over.
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Autocorrectie op mijn foonquote:Op donderdag 10 april 2014 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn ze wel lekker of bedoel je dat ze dan al op zijn?
gr gr
Bohhh...bijna thuis, whatsappt mijn vrouw me dat ze me toch lekkere gehaktballetjes gedraaid heeft. Mijn God wat lekker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hierzo spinazie, fishsticks (haha gayfishquote:Op donderdag 10 april 2014 16:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Autocorrectie op mijn foon
Bohhh...bijna thuis, whatsappt mijn vrouw me dat ze me toch lekkere gehaktballetjes gedraaid heeft. Mijn God wat lekker), sla en gebakken aardappels. Bohhhhh
Vissticks als je ouder dan 12 bent?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hierzo spinazie, fishsticks (haha gayfish), sla en gebakken aardappels. Bohhhhh
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jep, gewoon bazen dingen. Sorry dat ik niet zo stoer ben als jou.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vissticks als je ouder dan 12 bent?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh...tot ik sla zag staanquote:Op donderdag 10 april 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hierzo spinazie, fishsticks (haha gayfish), sla en gebakken aardappels. Bohhhhh
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bazig man.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bohhh...tot ik sla zag staan
Rucola, gesneden tomaatje, eitje, ui enz enz.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bazig man.
Rucola, gesneden tomaatje, eitje, ui enz enz.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twistenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fascinerend hoe dat glijbaantje uit elkaar spat.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
this post is worthless without picsquote:Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Bundesliga team is af. Nu heel origineel verder met een serie A teamPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga mijn team niet posten. Revon wenste me al bijna een erge ziekte toe toen ik het team naar hem appte.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
this post is worthless without pics![]()
you raping old grandpaquote:Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen Lewa. Maar Auba. En met catalyst kaartjes![]()
#FreeTrapz![]()
Revon heeft een puntquote:Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen Lewa. Maar Auba. En met catalyst kaartjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hey Reemi, kan je wat potjes spelen vanavond voor de cup? Je houdt onze poule een beetje op
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik wens mezelf ook bijna een erge ziekte toe. Maar ik denk dat het toch uiteindelijk weinig uitmaakt voor mijn resultaten.quote:![]()
Niet in dat stuk van die enge ziekte bedoelde ik, maar hij mag best een puntje van kritiek op dat team hebbenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wens mezelf ook bijna een erge ziekte toe. Maar ik denk dat het toch uiteindelijk weinig uitmaakt voor mijn resultaten.
Benieuwd of het je naar div1 gaat brengen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Woutje Poels wint al knechtend per ongeluk omdat hij gewoon super goed is de koninginnenrit in Baskenlandquote:Op donderdag 10 april 2014 17:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet in dat stuk van die enge ziekte bedoelde ik, maar hij mag best een puntje van kritiek op dat team hebben
Benieuwd of het je naar div1 gaat brengen
Slagter en Mollema ook top 5![]()
![]()
Ik ben al geen fan van divisies. Smeerlappen allemaal die dat spelen, met nog smerigere teamsquote:Op donderdag 10 april 2014 17:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet in dat stuk van die enge ziekte bedoelde ik, maar hij mag best een puntje van kritiek op dat team hebben
Benieuwd of het je naar div1 gaat brengen![]()
![]()
Er gebeuren ook veel meer rare dingen (EAids bijvoorbeeld) in divisies dan in cups/single matches.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben al geen fan van divisies. Smeerlappen allemaal die dat spelen, met nog smerigere teamsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Godver, gemist. Studio Sport maar ff kijken dan straksquote:Op donderdag 10 april 2014 17:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Woutje Poels wint al knechtend per ongeluk omdat hij gewoon super goed is de koninginnenrit in Baskenland
Slagter en Mollema ook top 5
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eerste 5 potjes alles winnen, vervolgens alles ineens magisch verliezen
Dag promotieGRAAG VERWIJDEREN![]()
Fail.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:50 schreef The_Yakuza het volgende:
Eerste 5 potjes alles winnen, vervolgens alles ineens magisch verliezen
Dag promotieDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Had je niet bij willen zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef Toefjes het volgende:
Toch altijd prettig om opmerkelijke zaken te lezen als je een rondje nieuwssites maakt:
[ afbeelding ]
Toch prettig dat we dat niet meegemaakt hebben.
Oh, edit: aardbeving werd veroorzaakt door een ruimtesteen van tussen de 37 en 58 kilometer.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geef mij eens 500K coins danquote:Op donderdag 10 april 2014 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je schrikt je de tering denk ikMooi moment om heroïne te doen
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Normaal doen hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 18:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom? Jij wenste me bijna een erge ziekte toe recentelijk.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik bedoelde dat een heel klein puntje van kritiek tegen dat team (met chemstyles) gerechtvaardigd is. Dus maak het alsjeblieft ook niet groter dan datquote:Op donderdag 10 april 2014 17:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat ik mee mag maken dat jij dit zegt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gaat op de PS3 voor 15k maxquote:Op donderdag 10 april 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga zo even weg maar ik dacht, laat ik even 1 pakje openen, Kim Kallstrom erin45k gewoon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zei ik gister ook tegen je vrouw, en toch ging ze door.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus maak het alsjeblieft ook niet groterwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik weet het ook niet, ging het op zoeken en ik viel bijna van me stoel van de prijs. Geen idee of hij de gepricefixed is maar ik zie wel een heleboel verschillende users die hem erop hebben staan , zie ook al 1 staan met een bod van 35kquote:Op donderdag 10 april 2014 18:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gaat op de PS3 voor 15k max![]()
Ze vertelde gisteravond inderdaad dat ze iemand had aangesproken op zijn lelijkheid, en het feit dat hij blijkbaar geen Clearasil smeerde op die puskratertjes in zijn voorhoofd.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:17 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zei ik gister ook tegen je vrouw, en toch ging ze door.
Trainen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is echt zo grappigquote:Op donderdag 10 april 2014 18:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteravond inderdaad dat ze iemand had aangesproken op zijn lelijkheid, en het feit dat hij blijkbaar geen Clearasil smeerde op die puskratertjes in zijn voorhoofd.
Trainenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je zon ding van 58 kilometer op je hoofd krijgt
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:17 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zei ik gister ook tegen je vrouw, en toch ging ze door.Jullie zijn allebei niet in vorm lees ik wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteravond inderdaad dat ze iemand had aangesproken op zijn lelijkheid, en het feit dat hij blijkbaar geen Clearasil smeerde op die puskratertjes in zijn voorhoofd.
Trainen![]()
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank me later!![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank me later!quote:Ze heeft 1 van de mooiste tieten ooit!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NSFWGroter is niet altijd mooier. Dit is een voorbeeld daarvan. Leuk bekkie, dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank me later!![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Groter is niet altijd mooier. Dit is een voorbeeld daarvan. Leuk bekkie, dat wel.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Reemi negeert alle posts over het toernooi valt me op
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zo ook dezequote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
Reemi negeert alle posts over het toernooi valt me opPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prachtig dit jaquote:
Kan me bijna niet voorstellen dat je echt zo naïef bent
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou eerste potje met colombianen gewonnen
Ik zet altijd anusklep in mijn betalingen, maar wel naast het betalingskenmerkquote:Op donderdag 10 april 2014 19:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prachtig dit ja
Kan me bijna niet voorstellen dat je echt zo naïef bent
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tegen wiequote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou eerste potje met colombianen gewonnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En dat soort dingen ook gewoon bespreken in de kapsalon tussen de klantenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zet altijd anusklep in mijn betalingen, maar wel naast het betalingskenmerk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
Anusklep ook echt
Wat is dat voor een woord... durf het niet te googlen
tevens:
is dit voor de uitzending?
Wat?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
Reemi negeert alle posts over het toernooi valt me opIk lees niet alles terug hoor, wazzup?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die laatste is een lemmingquote:Op donderdag 10 april 2014 19:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tevens:
is dit voor de uitzending?
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie afgelopen dagen best veel berichten van mensen die jou vragen wanneer je eens voor het toernooi kan spelen. Ze zijn alleen niet zo slim om je te quotenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat?Ik lees niet alles terug hoor, wazzup?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als mensen op een forum een topic aanmaken en jij een topic aanmaakt vanuit het andere kamp zegmaar..en dan doen alsof het random is.quote:
Dus: Jij maakt een topic aan waarin je zegt dat je altijd tegen de deur van de buurman pist en ik maak een topic aan waarbij ik zeg dat er iemand is die steeds tegen mijn deur aan pist.
Fok humor enzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ik heb er serieus geen bericht van meegekregen hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie afgelopen dagen best veel berichten van mensen die jou vragen wanneer je eens voor het toernooi kan spelen. Ze zijn alleen niet zo slim om je te quotenZelf al een paar keer gevraagd, maar toen konden zij niet...
(in de sherlock zie ik ook niks overigens)Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ahhhh , thanks.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als mensen op een forum een topic aanmaken en jij een topic aanmaakt vanuit het andere kamp zegmaar..en dan doen alsof het random is.
Dus: Jij maakt een topic aan waarin je zegt dat je altijd tegen de deur van de buurman pist en ik maak een topic aan waarbij ik zeg dat er iemand is die steeds tegen mijn deur aan pist.
Fok humor enzo
als dank:
laat maar . banwaardig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heeft ook al sinds de allereerste wedstrijd van het seizoen niet gespeeld toch?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, maar is nu definitief. Toch jammer.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft ook al sinds de allereerste wedstrijd van het seizoen niet gespeeld toch?![]()
NSFWDeze man: https://www.facebook.com/john.stronach.927SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank me later!![]()
![]()
Ik vroeg het een paar uurtjes geleden hierquote:Op donderdag 10 april 2014 19:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, ik heb er serieus geen bericht van meegekregen hoor.Zelf al een paar keer gevraagd, maar toen konden zij niet...
(in de sherlock zie ik ook niks overigens)Wanneer kan jij? Ik kan vanavond en morgen in principe de hele dag. In het weekend geen tijd.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kan vanavond ook wel. Even een potje inspelenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vroeg het een paar uurtjes geleden hierWanneer kan jij? Ik kan vanavond en morgen in principe de hele dag. In het weekend geen tijd.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik vind die gast echt niet grappig, maar wel een mongoolquote:Op donderdag 10 april 2014 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_mensen_bellen.html![]()
![]()
Oke. Ik speel ook ff een potje in danquote:Op donderdag 10 april 2014 19:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook wel. Even een potje inspelen
Feyenoord Rotterdam![]()
Helemaal niet meegekregen, waarom is die er opeens dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Reemi, klopt het dat er op wefut geen lm Pires is? Ik zie alleen de rm versie
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die ontbreekt idd ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Reemi, klopt het dat er op wefut geen lm Pires is? Ik zie alleen de rm versieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Paar maanden geleden kwam er ineens een 2e versie omdat hij daar het gros van zijn wedstrijden heeft gespeeld en er was veel kritiek op. Daarom ook UP Van Basten (waarbij alle oude kaarten ook werden gewijzigd. Dat was bij Pires niet, dus daar zijn 2 versies van)quote:Op donderdag 10 april 2014 20:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Helemaal niet meegekregen, waarom is die er opeens dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe de fuck kan ik dat niet meegekregen hebbenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden kwam er ineens een 2e versie omdat hij daar het gros van zijn wedstrijden heeft gespeeld en er was veel kritiek op. Daarom ook UP Van Basten (waarbij alle oude kaarten ook werden gewijzigd. Dat was bij Pires niet, dus daar zijn 2 versies van)Pires staat erop en Van Basten is geupt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Was me niet opgevallen dat de oude MvB er nog stond eigenlijk. Pires wel een keer gepost hier, maar niet gek dat je daar overheen hebt gelezen uiteraardquote:Op donderdag 10 april 2014 20:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan ik dat niet meegekregen hebbenPires staat erop en Van Basten is geupt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zhano blanchito, lindie ? iemand potje ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:16 schreef FCsuarez het volgende:
zhano blanchito, lindie ? iemand potje ?![]()
Ready?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan ik dat niet meegekregen hebbenPires staat erop en Van Basten is geupt.
Feyenoord Rotterdam![]()
Invite jij mij anders ff? Ik heb m'n internetpoorten niet open staan volgens mij.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Schrijf mij maar uit dat pleuris toernooi.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Benfica neemt AZ ook niet serieus..Sulejmani basisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
que?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Schrijf mij maar uit dat pleuris toernooi.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Schrijf mij maar uit dat pleuris toernooi.DSL2quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik speel geen potje voor de cup hoor.quote:
waarom die verdediger m nou niet pakte bij de 1-0
#FreeTrapz![]()
Lekker Italiaans spel hoorMoeten we nu verlengen?
Nee, dacht ik ook niet. 1-1 dus.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sneeuwquote:Op donderdag 10 april 2014 20:41 schreef Reemi het volgende:
Lekker Italiaans spel hoorMoeten we nu verlengen?
Nee, dacht ik ook niet. 1-1 dus.![]()
![]()
Maar goed gespeeld.Feyenoord Rotterdam![]()
Altijd als ik aan het winnen ben kapt mijn tegenstander en ik mijn verlieswedstrijden maar uit spelen.
ja is goed,quote:Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef Zhano het volgende:
GG Suarez, die counters van je brrrrZal ik je meteen inviten voor pot 2?
dat je op mijn 2 verdedigers af kwam na die corner was wel ff zweten
#FreeTrapz![]()
Haha dat was jammer jaquote:Op donderdag 10 april 2014 20:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja is goed,
dat je op mijn 2 verdedigers af kwam na die corner was wel ff zweten![]()
![]()
Ik kijk uit naar je ontmoeting met DS2quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar is hij eigenlijk?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je ontmoeting met DS2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoop dat hij wakker mag blijven totdat mijn internet het een keer goed doetquote:Op donderdag 10 april 2014 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je ontmoeting met DS2![]()
![]()
Geen idee, misschien nu. We kunnen het sowieso even testenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe laat doet je internet het dan goed?![]()
![]()
Haha gg Remi. Ik was helemaal kansloos tot die rode kaart, dus terecht gewonnen.Feyenoord Rotterdam![]()
Nog nooit zo voor m'n leven verdedigd als in dit potjeGG Gerrit
1-2 voor mijSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Spannend op het einde manquote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef Reemi het volgende:
Nog nooit zo voor m'n leven verdedigd als in dit potjeGG Gerrit
1-2 voor mij![]()
Ik dm omni wel ff.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zie nu pas die rode kaart van Fernando bij Porto vorige week. Hij maakte een overtreding, waarna de scheids voordeel gaf. In diezelfde aanval maakt Fernando weer een overtreding, waarna de scheids fluit en hem 2x geel geeft, 1x voor elke overtreding. Heb ik echt nog nooit gezien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had nog verwacht een tweede rode kaart te krijgen bij die overtreding op randje 16quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik was ook met stomheid geslagen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nu pas die rode kaart van Fernando bij Porto vorige week. Hij maakte een overtreding, waarna de scheids voordeel gaf. In diezelfde aanval maakt Fernando weer een overtreding, waarna de scheids fluit en hem 2x geel geeft, 1x voor elke overtreding. Heb ik echt nog nooit gezienRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ggquote:kluts goaltje die 2e moet courtois gewoon hebben
#FreeTrapz![]()
ultra attacking het laatste kwartier was niet een heel best idee neequote:
#FreeTrapz![]()
Die 2e goal van jouquote:Op donderdag 10 april 2014 21:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ggkluts goaltje die 2e moet courtois gewoon hebben
Toen zat ik echt zo
En die 2 laatste kansen van mij goffer
![]()
![]()
Dacht al zoietsquote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
speler geblesseerd... ff wachten jorwol, invite alvast nog maar een keer![]()
bohhhh bentekequote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die 2e goal van jouToen zat ik echt zo
En die 2 laatste kansen van mij goffer
#FreeTrapz![]()
leuke tegenstander om tegen te spelenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:05 schreef Zhano het volgende:
Maar prima potjes Suarez, je bent minder slecht beter dan je deed voorkomen![]()
kan die misser van courtois niet vinden bij de herhalingen maar man man man geen TOTS waardig die gozer
#FreeTrapz![]()
Kuytquote:!
Die mongool zei vorige week toch dat hij graag nog bij Feyenoord zou spelen?![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Gokje: Rollertje van buiten de 16? Dat is zijn kryptonitequote:Op donderdag 10 april 2014 21:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
leuke tegenstander om tegen te spelen![]()
kan die misser van courtois niet vinden bij de herhalingen maar man man man geen TOTS waardig die gozer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maandag nogquote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kuyt!
Die mongool zei vorige week toch dat hij graag nog bij Feyenoord zou spelen?![]()
nee een rebound die er in geslide word waar hij met een halve arm achter zit. was blijkbaar niet highlight waardigquote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gokje: Rollertje van buiten de 16? Dat is zijn kryptonite
#FreeTrapz![]()
Hveen scouts mogelijk op de tribune voor Guillermo MolinsBij Anderlecht niet helemaal waargemaakt geloof ik, weet niet goed of ik hier blij mee moet zijn
![]()
![]()
Wat een baas in FUT 13quote:Op donderdag 10 april 2014 21:10 schreef Zhano het volgende:
Hveen scouts mogelijk op de tribune voor Guillermo MolinsBij Anderlecht niet helemaal waargemaakt geloof ik, weet niet goed of ik hier blij mee moet zijn
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom stuur je die escort zo snel naar huis dan?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WIlde een bet inzetten op Benfica, Juve, Basel en Sevilla. Net op het moment dat de timer voor confirmation op 2 staat scoort Sevilla waardoor mijn bet niet geregistreerd wordt. Vervolgens scoort Juve ook waardoor de odds kelderen als een gek.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
godverdomme seizoenskaart alles heb een hypotheek op me wijf moeten nemen en me hond is weggelopen godverkut man.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef Revontulet het volgende:
godverdomme seizoenskaart alles heb een hypotheek op me wijf moeten nemen en me hond is weggelopen godverkut man.
Feyenoord Rotterdam![]()
Zo ik ben weer thuis. Tijd voor AZ. Ik ga morgen wel packs openen. Vandaag Kompany en Kallstrom gehad in 2 pakjes. Toen maar gestopt omdat ik weg moest![]()
Al gezien maar alsnog:quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)9/haai_dumpert_.html
Damn son
HD dumpert![]()
![]()
![]()
Nee, vorig jaar op RM in mijn beste team ooitquote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was dat niet 12? Laatst heeft hij nog wel 2x gescoord trouwens.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ohja kan wel, time fliesquote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was dat niet 12? Laatst heeft hij nog wel 2x gescoord trouwens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik was net bij de McDonalds om twee McFlurry's te kopen, ik vroeg aan het verkoopmeisje of ze er een tasje bij had en ze moest giechelen en zei voor jou wel.
Yeah, she wants me #nopedo![]()
Verkeerde account DS2quote:Op donderdag 10 april 2014 21:16 schreef DutchSL het volgende:
Ik was net bij de McDonalds om twee McFlurry's te kopen, ik vroeg aan het verkoopmeisje of ze er een tasje bij had en ze moest giechelen en zei voor jou wel.
Yeah, she wants me #nopedoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel. Maar weet niet meer vanaf welke ronde.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:16 schreef Maver24 het volgende:
Hopen op nog een motm kaartje vanavond of doet ea nooit europa league motm kaartjes?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb precies dezelfde gehad, alleen Proto op doelquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had hem dan ook van jou gejatquote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde gehad, alleen Proto op doelGeniaal goed team.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb hem gehad met een andere RM (weet niet meer wie) en ik heb ook een tijdje Tchite en Cyriac als spitsen gehad.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hebben ze al McFlurry's in Friesland dan?
Maar ik heb dat eigenlijk nooit.![]()
quote:quote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef Kamikazie het volgende:
Nog nooit zo onterecht met 3-1 voorgestaan![]()
Wat vind je van mijn team DS?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik heb dat eigenlijk nooit.![]()
![]()
Naldoquote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn team DS?
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Te weinig De Bruynequote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had niet dat team, wel dit
Cyriac
Vargas-Kanu-Brasilver die ik vergeten ben
Odjidja-Jucilei
Tchimanga-Kouyate-Kanu-Nei
Padt![]()
ds2 wat vind jij een goed brons team?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Misselijkmakend.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
return ook doen of?
Tevens tim resultaat was;
jorwol - kami 1-3
Jij raakte wel paar keer de lat dus zo verdiend vond ik het niet. Ach ja ik ben blij met de 3 punten![]()
![]()
Invite me dan kami, of moet ik weer thuis?
Ja eerste helft ging het erg gelijk op maar in de tweede helft alleen maar gekloot voorin hoor![]()
![]()
Doe jij maar thuisquote:Op donderdag 10 april 2014 21:26 schreef Jorwol het volgende:
Invite me dan kami, of moet ik weer thuis?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
return ook doen of?
Tevens tim resultaat was;
jorwol - kami 1-3
Jij raakte wel paar keer de lat dus zo verdiend vond ik het niet. Ach ja ik ben blij met de 3 punten
Jullie poule is al bijna klaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik update hem zo wel weer na jullie return.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bijna goedquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:23 schreef over_hedge het volgende:
ds2 wat vind jij een goed brons team?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die SIlvio heeft zijn poot idd gebroken. Lekker zo'n schop van je teamgenoot![]()
foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tnxs. En als 2e? Dan kan ik misschien leuke hybrid makenquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Die SIlvio heeft zijn poot idd gebroken. Lekker zo'n schop van je teamgenoot![]()
foto:Dat is niet zo best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
foto:Hij schopte die Braziliaan toch juist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem alleen op een brancard zien liggen, dacht dat Luisao hem schopte.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij schopte die Braziliaan toch juist?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: