SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze is ook legendarisch: FHF / photoshop hulp gevraagdquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Vanaf hier het sigaret verhaal
ONZ / photoshop hulp gevraagd #2 Met nieuwe foto'sAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik wist helemaal niet meer dat ik daar had gepost johquote:
Dacht alleen dat er meer met die peuk was..valt tegen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij bent de aanstichter man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet meer dat ik daar had gepost joh
Ik ga ook maar eens in die onzin topics struinen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jammer dat heel veel van die plaatjes het niet meer doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Vanaf hier het sigaret verhaal
ONZ / photoshop hulp gevraagd #2 Met nieuwe foto's
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb je een handleiding? Kan het klepje niet vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook even met UP Benteke. Paar nieuwe batterijen en het was opgelost.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb je geprobeerd hem opnieuw op te starten? Mijn Benteke schrok ook van het feit dat ik IF Lukaku had gekocht en hem een wedstrijd op de bank had gezet. Misschien moet jij ook zoiets doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je een handleiding? Kan het klepje niet vinden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu doe je alsof ik dat nooit zie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ONZ / Voor alle snapchat gebruikers
DS2, kan je eindelijk een keer tieten zien.![]()
Buiten die keren dat je borstvoeding krijgt bedoel ik dan he.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu doe je alsof ik dat nooit zie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, en wat is je punt? Ik kijk elke dag genoeg filmpjes. gr grquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Buiten die keren dat je borstvoeding krijgt bedoel ik dan he.![]()
Hoevaak fap je dagelijks dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en wat is je punt? Ik kijk elke dag genoeg filmpjes. gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
had er dan even wat zakken dorito's jacked en monsterblikken bij geshopt, matig ditquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Foto van zijn kamer:
[ afbeelding ]
Vaker dan dat ik een bronze pack open. Nee, toch niet.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 27-02-2014 21:55:03 ]![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Foto van zijn kamer:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
had er dan even wat zakken dorito's jacked en monsterblikken bij geshopt, matig dit
Duurde even.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
oh Wie is de mol was ook weer vandaag..helemaal vergeten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
https://www.google.nl/sea(...)beach%20girl&imgrc=_quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is dat voor foto? link pl0xRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bedankt. brbquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)beach%20girl&imgrc=_![]()
Ik ook, maar kijk meestal toch via uitzending gemist.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:02 schreef Tim86 het volgende:
oh Wie is de mol was ook weer vandaag..helemaal vergeten![]()
lol_spursAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Djnepr is ook gewoon een ijzersterke ploeg.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Blijkbaar toch geen betere spelers he, kankerlulquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef lesleyyb het volgende:
heerlijk om een ploeg van de mat te tikken die 2x zo goede spelers heeft als jezelfwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Die posts van jou de laatste dagen zijn echt te vaag. Nog vreemder dan normaal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Blijkbaar toch geen betere spelers he, kankerlulAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
nou een team verslaan met cavani, müller, kroos en nog wat van dat soort terwijl mijn beste speler gary cahill is. zegt genoeg denk ik, die gast kon er geen KUT van !quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Blijkbaar toch geen betere spelers he, kankerlul![]()
Zo'n bijzondere spelers zijn dat toch nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
nou een team verslaan met cavani, müller, kroos en nog wat van dat soort terwijl mijn beste speler gary cahill is. zegt genoeg denk ik, die gast kon er geen KUT van !
Zijn 1000-2000 duurder dan die Cahill van jou
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Blijkbaar toch geen betere spelers he, kankerlul
AZ
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het wordt zowaar nog spannend in Alkmaar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ohw zo goedkoop had ik ze niet gevonden, nog maar even zoeken danquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Zo'n bijzondere spelers zijn dat toch niet
Zijn 1000-2000 duurder dan die Cahill van jou![]()
![]()
Wat is je team nu dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:34 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
ohw zo goedkoop had ik ze niet gevonden, nog maar even zoeken danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik doorga een lastige fase in mijn leven, waardoor ik wat baldadiger ben dan normaal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die posts van jou de laatste dagen zijn echt te vaag. Nog vreemder dan normaal.
Of het was mijn zusje die dat heeft gepostwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Leuk team.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:38 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
divisie gewonnen dus wat beters gehaald, maar op het moment [ afbeelding ]keer wat anders.
ha, ze hebben de rechtsback veranderd naar RAquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:38 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
divisie gewonnen dus wat beters gehaald, maar op het moment [ afbeelding ]
En ik zou sowieso heel snel Sakho halen voor Terry.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
lamela is tering baas, dribbelt zo door een complete verdediging om het van afstand erin te poeierenquote:![]()
Oh dat is best een prima team. Toch niet zo gek dat je dan eens van een team Kroos en Mullertje wintquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:38 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
divisie gewonnen dus wat beters gehaald, maar op het moment [ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wil je erover praten? En pics van je zusje?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:36 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik doorga een lastige fase in mijn leven, waardoor ik wat baldadiger ben dan normaal.
Of het was mijn zusje die dat heeft gepostAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
was leuker toen ik volledig brons was en dan winnen van een goud team.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is best een prima team. Toch niet zo gek dat je dan eens van een team Kroos en Mullertje wint![]()
Moet ik dan ook ¤45 per uur betalen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wil je erover praten? En pics van je zusje?
Pic van mijn zusje
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Genk verliest thuis van Bucharov en co
Lag het toch niet aan Mario.."dat Genk heb gewoon een heel matig elftal"
Deze uitspraak is alvast een zekerheidje voor VI morgen als het aan bod komt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom jij eerst een uurtje hier voor niks op de bank liggen om te praten, komt je zusje daarna ook een uurtje op de bank liggen. Lijkt me een prima deal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:45 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Moet ik dan ook ¤45 per uur betalen?
Pic van mijn zusje
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel 2 hele goede CBs en Sissiequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Genk verliest thuis van Bucharov en co
[ afbeelding ]
Lag het toch niet aan Mario.."dat Genk heb gewoon een heel matig elftal"
Deze uitspraak is alvast een zekerheidje voor VI morgen als het aan bod komt![]()
heb je mijn tip gelezen dat je sakho moet halen voor terry? Sakho kost (op de Xbox) maar 750 coins ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:41 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
was leuker toen ik volledig brons was en dan winnen van een goud team.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Prima FUT team, maar IRL kunnen ze er geen pepernoot van zegt Gijp elke week weer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel 2 hele goede CBs en Sissie
Veel goede silvers![]()
Tshimanga own goal vandaag
Wow wat een kans Slovan nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
voeg op pc 1000-1500 aan toe en je hebt min. prijsquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
heb je mijn tip gelezen dat je sakho moet halen voor terry? Sakho kost (op de Xbox) maar 750 coins ofzo.![]()
FUT op PC.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:52 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
voeg op pc 1000-1500 aan toe en je hebt min. prijs
FUT op de PCquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:52 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
voeg op pc 1000-1500 aan toe en je hebt min. prijs
Kwam AZ goed weg netHadden een pingel tegen moeten krijgen.
FUT op de PC
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha zag Toefjes net gaan in z'n groene trui en klappertjeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hahahah jij komt hier echt alleen maar om even ajax uit te lachen?quote:
hahajaxquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahahah jij komt hier echt alleen maar om even ajax uit te lachen?![]()
Nee want dan zou ik hier frequent moeten posten, want ze kunnen helemaal nooit iets. 4-0 groetjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahahah jij komt hier echt alleen maar om even ajax uit te lachen?![]()
1-0 gr gr terugquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:01 schreef Baje het volgende:
[..]
Nee want dan zou ik hier frequent moeten posten, want ze kunnen helemaal nooit iets. 4-0 groetjes![]()
Geachte lesleyyb,quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:03 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
ajax uitlachen, met een slechte woordgrap
Oh oke
Met vriendelijke groet
Baje![]()
Ik zal maar eens leven in de brouwerij gooien. 469 topics tss. Vorig jaar, o.a. Met mij, zaten we al op de 1000quote:![]()
beste bajequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:04 schreef Baje het volgende:
[..]
Geachte lesleyyb,
Oh oke
Met vriendelijke groet
Baje
ik haat ajax, jij zo te zien ook
groetn uut twente![]()
Ga carnaval vieren, dwaasquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:07 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
beste baje
ik haat ajax, jij zo te zien ook
groetn uut twente![]()
Krijg tyfes, godverdomme EAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 27-02-2014 om 21:43:48Heads up: the second batch of #FUT Upgrades has been delayed until next week. Stay tuned for more info. reageer retweet
![]()
Ja daarom ben jij gayquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:10 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
tukkers zijn geen carnavalvierders, dat zijn de brabanders![]()
DutchSL ga janken man, tering.
Als jij gelukkig wordt van dat verdraaien en weetikhetwat
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef Maver24 het volgende:
Krijg tyfes, godverdomme EAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 27-02-2014 om 21:43:48Heads up: the second batch of #FUT Upgrades has been delayed until next week. Stay tuned for more info. reageer retweet
![]()
Ze zeggen echter niks over transfers, die misschien wel morgen, kunnen ze 2x mensen verleiden tot pack openen ipv 1x![]()
![]()
Zeven bedoel je. skkltje(dit zijn er wel 6)quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:10 schreef DutchSL het volgende:
Ribery en Tevez opzij voor de man van zes medeklinkers op rij: Mkrtchyan
[ afbeelding ]![]()
M 1quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:12 schreef Baje het volgende:
[..]
Zeven bedoel je. skkltje(dit zijn er wel 6)
k 2
r 3
t 4
c 5
h 6
y combo breaker
?![]()
Y kan klinker zijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
M 1
k 2
r 3
t 4
c 5
h 6
y combo breaker
?![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang het niveau in de Eredivisie niet omhoog gaat blijf je dit houden![]()
![]()
http://www.gamersnet.nl/n(...)_gekocht_in_fifa_14/
maver24?
Die wilde wel erg graag Ronaldo denk ik.. wat een idioot.![]()
Om hem vervolgens uit te lenen he ds2quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:19 schreef m25 het volgende:
http://www.gamersnet.nl/n(...)_gekocht_in_fifa_14/
maver24?
Die wilde wel erg graag Ronaldo denk ik.. wat een idioot.![]()
Hij moest eens weten, dat mensen em gewoon weggeven. Had zn moeder ook beter gevonden denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Baje het volgende:
[..]
Om hem vervolgens uit te lenen he ds2![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb de ontknoping gemist. Ging van huis op weg naar de nachtdienst met 1-0 en geloofde het wel. Geen idee dat het nog zo spannend had kunnen wordenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik kreeg een deja vu gevoelBillenknijpen met Beerens en Gouweleeuw.
Nu tegen die gekke ex-rijke Russen. Kwartfinale lonkt dit jaar weer
![]()
![]()
Het raakt je he?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Werk is werk, dat gaat nou eenmaal voorquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb de ontknoping gemist. Ging van huis op weg naar de nachtdienst met 1-0 en geloofde het wel. Geen idee dat het nog zo spannend had kunnen wordenNu tegen die gekke ex-rijke Russen. Kwartfinale lonkt dit jaar weer
Had ook niet verwacht dat het nog spannend zou worden.
![]()
Wat maakt het uit joh je weet niet eens of het spelers zijn waar je wat aan hebtquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wacht al heel de week op morgen en dan flikken ze dit weer. EA = Extreem Achterlijk![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol Handanovic (broer van)
edit. de neef, niet de broer![]()
En die keeper van Kazan ook nog aan het blunderen, wat is dat met keepers vandaag![]()
![]()
Heeft iemand eigenlijk al een teampie met die gasten van Salzburg gemaakt?
Zo een Kampl is niet slecht.![]()
Vast wel iemand.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo een Kampl is niet slecht.![]()
Ik heb een team gehad met IF Mané - IF Alan - IF Kampl (BPL silvers erachter). Liep voor geen meter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo een Kampl is niet slecht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou zeg, dat zijn we niet van jou gewend Maver.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef Maver24 het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Geen seks voor z'n vriendin vanavondquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nou zeg, dat zijn we niet van jou gewend Maver.![]()
![]()
Pics van Mavers vriendin, dan doe ik het misschien wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen seks voor z'n vriendin vanavondwat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Pics van Mavers vriendin, dan doe ik het misschien wel.![]()
![]()
Laat de haters hatenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heel leuk bedacht hoor die foto, flauw hoor![]()
Blame Google.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heel leuk bedacht hoor die foto, flauw hoor
En mijn vriendin is een lekke opblaaspop![]()
![]()
Wat ook leuk is, wat ik ook ooit nog wil zien in het echt is het Poollicht, dus vanavond in nederland zichtbaar, alleen is het hier zwaar bewolkt
Terschelling![]()
Mooi ja, wil ooit nog op rondreis door Finland en dan staat dit ook zeker op het programma.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:11 schreef Maver24 het volgende:
Wat ook leuk is, wat ik ook ooit nog wil zien in het echt is het Poollicht, dus vanavond in nederland zichtbaar, alleen is het hier zwaar bewolkt
[ afbeelding ]
Terschelling
Fifa liedje nu bij DWDD![]()
Godverdomme, klote ragequiters![]()
Moet 1 pot tennis uitspelen in GTA Online maar ik ben te goed dus mensen gaan steeds weg. Volgende maar laten winnen dan![]()
![]()
http://www.bbc.com/news/uk-26378027
In engeland veel foto's zeg van die poollicht![]()
![]()
![]()
Dat ligt toch niet heel ver weg hier vandaan
![]()
Welk nummer? Geen zin om mijn TV aan te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mooi ja, wil ooit nog op rondreis door Finland en dan staat dit ook zeker op het programma.
Fifa liedje nu bij DWDD![]()
http://www.flickr.com/photos/fotovins/12823793464/
Boven het waddengebied en franeker, schijnbaar dus alleen in het noorden van nederland te zien , waarom woon ik in Rotterdam![]()
![]()
Is toch al afgelopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welk nummer? Geen zin om mijn TV aan te doen.
Ken die titels niet.![]()
Dat vraagt iedere inwoner van Roffa zich af.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vraag me überhaupt af waarom je in Rotterdam zou willen wonen maar dat is weer een heel andere discussiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Boven het waddengebied en franeker, schijnbaar dus alleen in het noorden van nederland te zien , waarom woon ik in Rotterdam![]()
Ben er geboren dus ja. geen andere keus. als ik mocht kiezen dan was ik al wel allang weggegaan uit Rotterdam maar ja, familie woont er ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me überhaupt af waarom je in Rotterdam zou willen wonen maar dat is weer een heel andere discussie![]()
Je hebt altijd een keusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben er geboren dus ja. geen andere keus. als ik mocht kiezen dan was ik al wel allang weggegaan uit Rotterdam maar ja, familie woont er ook![]()
Hoezo geen keuze,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben er geboren dus ja. geen andere keus. als ik mocht kiezen dan was ik al wel allang weggegaan uit Rotterdam maar ja, familie woont er ook
je kan altijd naar Capelle of Schiedam ofzo![]()
Dit is echt een hele domme post.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben er geboren dus ja. geen andere keus. als ik mocht kiezen dan was ik al wel allang weggegaan uit Rotterdam maar ja, familie woont er ook![]()
Schiedamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoezo geen keuze,
je kan altijd naar Capelle of Schiedam ofzoals kanker een plaats was...
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Kankerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Schiedamals kanker een plaats was...
Kanker is a city and a municipality in Kanker District in the Indian state of Chhattisgarh.![]()
Het was "Love Me Again"quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is toch al afgelopen.
Ken die titels niet.![]()
Ik ga al jaren op vakantie naar Frankrijk. Ik vind het helemaal niet leuk, maar mijn familie gaat ook altijd op vakantie naar Frankrijk maar ik heb dus daar geen keuze in. Als ik het zelf kon kiezen, nou, dan wist ik het wel.![]()
Ik gun jou ook wel een vakantie naar Frankrijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga al jaren op vakantie naar Frankrijk. Ik vind het helemaal niet leuk, maar mijn familie gaat ook altijd op vakantie naar Frankrijk maar ik heb dus daar geen keuze in. Als ik het zelf kon kiezen, nou, dan wist ik het wel.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Eerste met 6 games,minimaal 2 verschil. Nu dus bij 7-5quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
Staat 5-5 in games met tennis, wanneer win ik?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
7-5quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
Staat 5-5 in games met tennis, wanneer win ik?
Of als het 6-6 wordt volgt een tie break.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is dit topic soms ook wel eens. Kankerdoodhquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:38 schreef DutchSL het volgende:
Door die stad Kanker in India stroomt ook een rivier genaamd Doodh.
Toevallig.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als het een best of 5 is in een grandslam toernooi, en de beslissende set, net zo lang tot er 2 games verschil zijn. Revontulet weet dat helemaal niet. Laat hem maar babbelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
Staat 5-5 in games met tennis, wanneer win ik?![]()
In GTA dat Zhano speelt werkt het zoals ik het schreefquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het een best of 5 is in een grandslam toernooi, en de beslissende set, net zo lang tot er 2 games verschil zijn. Revontulet weet dat helemaal niet. Laat hem maar babbelen.![]()
![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In GTA dat Zhano speelt werkt het zoals ik het schreef![]()
![]()
Oh, kun je daar ook een potje in tennissen dan? Nooit geweten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In GTA dat Zhano speelt werkt het zoals ik het schreef![]()
Dit weet ik eigenlijk al best wel lang, maar wisten jullie ook dat alle Limburgse en Brabantse clubs (volgens mij) altijd uit spelen in het weekend dat carnaval begint? Vanwege de totale chaos die het anders door de hele stad is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is niet zo hoor. In de Juup in ieder geval niet. Ze proberen er vaak wel rekening mee te houden, maar er zijn ook clubs die juist graag thuis spelen voor wat extra sfeer. Kan wel zijn dat het in de Eredivisie wel zo is omdat het daar wat grootschaliger is qua beveiliging etc.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:52 schreef DuTank het volgende:
Dit weet ik eigenlijk al best wel lang, maar wisten jullie ook dat alle Limburgse en Brabantse clubs (volgens mij) altijd uit spelen in het weekend dat carnaval begint? Vanwege de totale chaos die het anders door de hele stad is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ik bedoelde eigenlijk ook de Eredivisiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is niet zo hoor. In de Juup in ieder geval niet. Ze proberen er vaak wel rekening mee te houden, maar er zijn ook clubs die juist graag thuis spelen voor wat extra sfeer. Kan wel zijn dat het in de Eredivisie wel zo is omdat het daar wat grootschaliger is qua beveiliging etc..
Ok ik heb een probleem. Ik heb Ibra, hij is geweldig. Heb nu 2 wedstrijden gespeeld, 2 keer gewonnen door 3 doelpunten van Zlatan. Maar ik heb echt nog nooit zo slecht gespeeld. Verdedigen gaat prima, ze komen er niet doorheen, maar het aanvallen is echt belabberd. Lucas en Lavezzi zijn echt helemaal ruk en Tevez loopt een beetje doelloos tussen de verdediging en de koning uit Zweden.![]()
goede samplequote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ok ik heb een probleem. Ik heb Ibra, hij is geweldig. Heb nu 2 wedstrijden gespeeld, 2 keer gewonnen door 3 doelpunten van Zlatan. Maar ik heb echt nog nooit zo slecht gespeeld. Verdedigen gaat prima, ze komen er niet doorheen, maar het aanvallen is echt belabberd. Lucas en Lavezzi zijn echt helemaal ruk en Tevez loopt een beetje doelloos tussen de verdediging en de koning uit Zweden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond Lucas ook slecht, maar Payet op RW een pareltje en Lavezzi vond ik wel goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ok ik heb een probleem. Ik heb Ibra, hij is geweldig. Heb nu 2 wedstrijden gespeeld, 2 keer gewonnen door 3 doelpunten van Zlatan. Maar ik heb echt nog nooit zo slecht gespeeld. Verdedigen gaat prima, ze komen er niet doorheen, maar het aanvallen is echt belabberd. Lucas en Lavezzi zijn echt helemaal ruk en Tevez loopt een beetje doelloos tussen de verdediging en de koning uit Zweden.![]()
Lucas vond ik in het begin echt matig, maar nu functioneert hij prima. Een 7. Net als IF Lavezzi. Maar voor die laatste is dat wel vrij matig gezien zijn prijs dus zodra ik de coins nodig heb ruil ik hem in voor de NIF. Zal wel niet veel schelen.
En Ibra is gewoon altijd dominant in een team. Zo was hij IRL bij al zijn teams en zo is hij in FIFA ook..net een hidden attribute. Zelfs als je het niet van plan bent draait alles toch om hem.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan denk ik meer aan Dallas Buyers Club, over een slachtoffer van EA.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja misschien is het ook even wennen. Hij speelt wel echt bizar goed, alle andere spelers vallen bij hem in het niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Lucas vond ik in het begin echt matig, maar nu functioneert hij prima. Een 7. Net als IF Lavezzi. Maar voor die laatste is dat wel vrij matig gezien zijn prijs dus zodra ik de coins nodig heb ruil ik hem in voor de NIF. Zal wel niet veel schelen.
En Ibra is gewoon altijd dominant in een team. Zo was hij IRL bij al zijn teams en zo is hij in FIFA ook..net een hidden attribute. Zelfs als je het niet van plan bent draait alles toch om hem.![]()
MLS? For old times' sakequote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:47 schreef Toefjes het volgende:
Wat is buiten de Engelse Bronzes om, een leuk bronzen thema om mee aan de slag te gaan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:47 schreef Toefjes het volgende:
Wat is buiten de Engelse Bronzes om, een leuk bronzen thema om mee aan de slag te gaan?
Pace en lengte in je verdediging, een prima CDM, de beste bronzen CAM die er is, skills en pace op de vleugels + twee topspitsen.
Inclusief namen en stats:
http://wefut.com/squad/40221hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hey, dank jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pace en lengte in je verdediging, twee prima CDM's, de beste bronzen CAM die er is, skills en pace op de vleugels + twee topspitsen.
Inclusief namen en stats:
http://wefut.com/squad/40221is dit team niet erg skill gericht? We zijn 2 hele verschillende type FUT spelers natuurlijk, dus kans dat ik er iets minder handig mee om kan gaan dan jij
tevens: Hier kan ik niet echt een miskoop aan hebben:![]()
![]()
Ja, spitsen zijn ook skillers, maar speelt ook buiten dat wel erg lekker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey, dank jeis dit team niet erg skill gericht? We zijn 2 hele verschillende type FUT spelers natuurlijk, dus kans dat ik er iets minder handig mee om kan gaan dan jij
tevens: Hier kan ik niet echt een miskoop aan hebben:
[ afbeelding ]Misschien kun je twee andere triple link spitsen gebruiken.
Of gewoon ter inspiratie.
Ik ga pitten. Morgen werken.Tsjuus.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:
Heb nu 4 wedstrijden gespeeld, ging allemaal kut maar won er wel 3. Normaal gesproken heb ik altijd wel 10 schoten op doel en gaan er ongeveer 1-4 in. Maar nu lukt het me gewoon niet om een aanval op te bouwen. Soms krijgt Ibra de bal en dan is het wel een doelpunt, maar zo is het helemaal niet leuk om te spelen...
Moet het team echt even anders in elkaar zetten.![]()
Met 4-4-2 (2) kon zelfs ik gemakkelijk winnen. Snel kereltje naast Ibra, Lavezzi op links en SIF Matuidi centraal. Kun je de rechter flank helemaal hybridden op jouw manier, of gewoon een Ligue 1 team doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb nu 4 wedstrijden gespeeld, ging allemaal kut maar won er wel 3. Normaal gesproken heb ik altijd wel 10 schoten op doel en gaan er ongeveer 1-4 in. Maar nu lukt het me gewoon niet om een aanval op te bouwen. Soms krijgt Ibra de bal en dan is het wel een doelpunt, maar zo is het helemaal niet leuk om te spelen...
Moet het team echt even anders in elkaar zetten.![]()
Zet hem om naar 4-3-3(3) is mijn advies..zo heb ik hemquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet het team echt even anders in elkaar zetten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dacht misschien Balo naast Ibra, dan heb je wel twee bazen voorin staan maar of het werkt...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met 4-4-2 (2) kon zelfs ik gemakkelijk winnen. Snel kereltje naast Ibra, Lavezzi op links en SIF Matuidi centraal. Kun je de rechter flank helemaal hybridden op jouw manier, of gewoon een Ligue 1 team doen.Die heb ik nog niet gespeeld. Heb volgens mij nog geen 1 opstelling zonder CDM gespeeld. Is het niet te aanvallend? En dan wel met Lucas en Lavezzi?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet hem om naar 4-3-3(3) is mijn advies..zo heb ik hem![]()
Die opstelling heeft 2 CDM'squote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dacht misschien Balo naast Ibra, dan heb je wel twee bazen voorin staan maar of het werkt...
[ afbeelding ]
[..]
Die heb ik nog niet gespeeld. Heb volgens mij nog geen 1 opstelling zonder CDM gespeeld. Is het niet te aanvallend? En dan wel met Lucas en Lavezzi?![]()
![]()
Haha ja m'n web app zat even te kloten. Dacht dat ik de goede aanklikte maar hij ging naar de gewone 433...quote:![]()
Zou eerder Ibarbo doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dacht misschien Balo naast Ibra, dan heb je wel twee bazen voorin staan maar of het werkt...
[ afbeelding ]
[..]
Die heb ik nog niet gespeeld. Heb volgens mij nog geen 1 opstelling zonder CDM gespeeld. Is het niet te aanvallend? En dan wel met Lucas en Lavezzi?Dan kun je op de counter nog eens keihard toeslaan, in plaats van wachten tot de snelle wingers komen helpen.
![]()
Ik ga er even een nachtje over slapen. Misschien ging het ook wel gewoon kut vanavond.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou eerder Ibarbo doenDan kun je op de counter nog eens keihard toeslaan, in plaats van wachten tot de snelle wingers komen helpen.
Trusten.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga er even een nachtje over slapen. Misschien ging het ook wel gewoon kut vanavond.
Trusten.
Tevens:
SMLENOVolgens UDB 750 coins, ik heb m voor 600 coins minder. Dat is PROFIT. Kan ik anderhalf brons pakje voor kopen
![]()
![]()
Dit zijn de teams uiteindelijk geworden. Vanmiddag/vanavond maar eventjes een paar wedstrijden spelen. Hopelijk tegen starter teams #DS2style![]()
![]()
komt er een bronze cup ofzo dat ik hier allemaal bronze voorbij zie komen.
of zit toefjes gewoon in zijn midlife. gefeliciteerd met AZ trouwens jongen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, dit zijn wel 2 van de beste teams. Denk dat je hier redelijk veel bronze cups mee kan winnen. Probeer ook eens Tippeligaen bronzequote:Op vrijdag 28 februari 2014 06:07 schreef Toefjes het volgende:
Dit zijn de teams uiteindelijk geworden. Vanmiddag/vanavond maar eventjes een paar wedstrijden spelen. Hopelijk tegen starter teams #DS2style
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Bij je tweede team zou ik moldskred lm, mjelde cdm, kristiansen lb en causevic lcb zettenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 06:07 schreef Toefjes het volgende:
Dit zijn de teams uiteindelijk geworden. Vanmiddag/vanavond maar eventjes een paar wedstrijden spelen. Hopelijk tegen starter teams #DS2style
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]dat zijn zeker must haves voor bronze teams
![]()
Ik had Noorwegen-Amerika hybrid en full MLS team, ik vond de eerste beter.
Maar bronze vind ik dit jaar niet leuk, heb ook geen bronze team meer/![]()
Dank jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:50 schreef FCsuarez het volgende:
komt er een bronze cup ofzo dat ik hier allemaal bronze voorbij zie komen.
of zit toefjes gewoon in zijn midlife. gefeliciteerd met AZ trouwens jongenNee, geen midlife, maar ga mn coins verkopen, omdat FUT niet leuk genoeg is om zoveel echte waarde in te hebben zitten. ik ga weer vanaf nul beginnen, en de euro's incasseren
Die zet ik op het verlanglijstje. Denk dat de Linksmid wel eens tegen kan vallen. Maar Ashe laten vallen lijkt me lastigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bij je tweede team zou ik moldskred lm, mjelde cdm, kristiansen lb en causevic lcb zettendat zijn zeker must haves voor bronze teams
![]()
![]()
Die Noorse LB is ook retesnel en daarnaast gewoon goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank jeNee, geen midlife, maar ga mn coins verkopen, omdat FUT niet leuk genoeg is om zoveel echte waarde in te hebben zitten. ik ga weer vanaf nul beginnen, en de euro's incasseren
[..]
Die zet ik op het verlanglijstje. Denk dat de Linksmid wel eens tegen kan vallen. Maar Ashe laten vallen lijkt me lastig
Ga je single matches spelen of de bronze cup? Want de bronze cup kun je vaak geen tegenstander vinden en als je single matches speelt kun je wellicht wat lage silvers gebruiken.![]()
Kristiansen is minstens zo goed als Ashe, en Moldskred is veeeeeel beter dan Mannehquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank jeNee, geen midlife, maar ga mn coins verkopen, omdat FUT niet leuk genoeg is om zoveel echte waarde in te hebben zitten. ik ga weer vanaf nul beginnen, en de euro's incasseren
[..]
Die zet ik op het verlanglijstje. Denk dat de Linksmid wel eens tegen kan vallen. Maar Ashe laten vallen lijkt me lastig![]()
![]()
Heb de bank nodig voor de fitness van het tweede team, dus kan maar 1 lage silver er in doen. Maar probeer het eerst wel met die cup, uiteindelijk vind je meestal toch wel iemand met single matches neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Noorse LB is ook retesnel en daarnaast gewoon goed.
Ga je single matches spelen of de bronze cup? Want de bronze cup kun je vaak geen tegenstander vinden en als je single matches speelt kun je wellicht wat lage silvers gebruiken.
Als je je posities wisselt en daardoor lage chem krijgt, en dan ingame wisselt naar de juiste posities, krijg je dan wel je 100 chem terug? Wel leuk om zo mensen in de maling te nemen natuurlijk![]()
![]()
Volgens mij werkt dat niet zo.. Maar waarom vanaf 0 beginnen? Je had toch ook 2 gold teams en 500k kunnen bewaren om daar weer mee te traden?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb de bank nodig voor de fitness van het tweede team, dus kan maar 1 lage silver er in doen. Maar probeer het eerst wel met die cup, uiteindelijk vind je meestal toch wel iemand met single matches neem ik aan?
Als je je posities wisselt en daardoor lage chem krijgt, en dan ingame wisselt naar de juiste posities, krijg je dan wel je 100 chem terug? Wel leuk om zo mensen in de maling te nemen natuurlijkHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Goed bezig manquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Die zet ik op het verlanglijstje. Denk dat de Linksmid wel eens tegen kan vallen. Maar Ashe laten vallen lijkt me lastig![]()
ik ga na de St Patricks day hype nog 1 keer een team bouwen met een echt goede speler, en als ik dat zat ben gaat de handel ook in de verkoop denk ik. dus mocht je een goede site hebben hou ik me aanbevolen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, volgens mij krijgt de invaller de chem van de speler die hij vervangt al is er ook een theorie dat hij de team chem / 11 krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb de bank nodig voor de fitness van het tweede team, dus kan maar 1 lage silver er in doen. Maar probeer het eerst wel met die cup, uiteindelijk vind je meestal toch wel iemand met single matches neem ik aan?
Als je je posities wisselt en daardoor lage chem krijgt, en dan ingame wisselt naar de juiste posities, krijg je dan wel je 100 chem terug? Wel leuk om zo mensen in de maling te nemen natuurlijk![]()
Het is niet echt een invaller in dit geval. Je zet de flankspelers weer terug op hun plek. Het idee blijft wel hetzelfde dat de speler de chem krijgt van de speler waarmee hij wisselt. Kortom, het heeft geen zin.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, volgens mij krijgt de invaller de chem van de speler die hij vervangt al is er ook een theorie dat hij de team chem / 11 krijgt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb als het goed is na St Pats day weer ongeveer 150K, heb iets van 250 Ierse spelers over de clubs verspreid. En ga idd niet helemaal alles verkopen. Matuidi, Maicon en Cuadrado (IF en SIF) bewaar ik hoe dan ook, ivm de eventuele upgradequote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet zo.. Maar waarom vanaf 0 beginnen? Je had toch ook 2 gold teams en 500k kunnen bewaren om daar weer mee te traden?En heb het gouden teams gebeuren wel weer gehad eigenlijk. Hoop in de bronzes mijn plezier weer een beetje terug te vinden.
Is goed, heb gisteren contact gelegd met zo'n site, voor een proefzending van 300K coins, maar nog geen reactie tot zover helaasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Goed bezig man![]()
ik ga na de St Patricks day hype nog 1 keer een team bouwen met een echt goede speler, en als ik dat zat ben gaat de handel ook in de verkoop denk ik. dus mocht je een goede site hebben hou ik me aanbevolen.![]()
Aaah dikke prima dan. Jammer dat op die site ze maar 4,50 pond geven per 100k voor de Xboxquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is na St Pats day weer ongeveer 150K, heb iets van 250 Ierse spelers over de clubs verspreid. En ga idd niet helemaal alles verkopen. Matuidi, Maicon en Cuadrado (IF en SIF) bewaar ik hoe dan ook, ivm de eventuele upgradeEn heb het gouden teams gebeuren wel weer gehad eigenlijk. Hoop in de bronzes mijn plezier weer een beetje terug te vinden.
[..]
Is goed, heb gisteren contact gelegd met zo'n site, voor een proefzending van 300K coins, maar nog geen reactie tot zover helaas
zal wel een paar dagen duren. maar gewoon reknr en dergelijke invullen (of kan het ook met skrill ofzo) spelertje kopen en gaan ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is na St Pats day weer ongeveer 150K, heb iets van 250 Ierse spelers over de clubs verspreid. En ga idd niet helemaal alles verkopen. Matuidi, Maicon en Cuadrado (IF en SIF) bewaar ik hoe dan ook, ivm de eventuele upgradeEn heb het gouden teams gebeuren wel weer gehad eigenlijk. Hoop in de bronzes mijn plezier weer een beetje terug te vinden.
[..]
Is goed, heb gisteren contact gelegd met zo'n site, voor een proefzending van 300K coins, maar nog geen reactie tot zover helaasPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik moest alleen het bedrag, platform en een contactwijze aangeven (email/twitter/facebook o.i.d.)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal wel een paar dagen duren. maar gewoon reknr en dergelijke invullen (of kan het ook met skrill ofzo) spelertje kopen en gaan ?![]()
oke hopen dat het wat word, zou zonde zijn van de 300K (maar die heb je nog niet opgestuurd begrijp ik)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest alleen het bedrag, platform en een contactwijze aangeven (email/twitter/facebook o.i.d.)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
waarom 'quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:53 schreef el-blanchito het volgende:
Halilovic naar Barca volgens voetbalzone![]()
'
![]()
Staat op ad.nl. Wel als zijnde niet 100% zeker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:53 schreef el-blanchito het volgende:
Halilovic naar Barca volgens voetbalzone![]()
![]()
Leuk voetballertje, maar ik denk niet dat hij iemand uit de basis speelt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
goh hij is 17quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:05 schreef el-blanchito het volgende:
Leuk voetballertje, maar ik denk niet dat hij iemand uit de basis speelt.![]()
Barcelona blijft gewoon tot 2043 met Pique, Xavi, Iniesta en Messi in de basis spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:05 schreef el-blanchito het volgende:
Leuk voetballertje, maar ik denk niet dat hij iemand uit de basis speelt.![]()
En dan Virgil van Dijk gewoon negerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:19 schreef DutchSL het volgende:
Promes, Klaassen, Rekik en Boetius in Oranje.
Gewoon lekker een Eredivisie team opstellen op het WK.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik zeg bassie op goalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan Virgil van Dijk gewoon negeren![]()
:)
#FreeTrapz![]()
Absoluut. En als Rekik een uitnodiging krijgt, maakt Kenny vd Weg ook nog wel een kansquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Chelsea heeft met de komst van Nemanja Matic een dubbele slag geslagen. Niet alleen kocht het de middenvelder van Benfica, ook bedong het de eerste optie op Lazar Markovic. De negentienjarige vleugelaanvaller doet het dit jaar geweldig in Portugese dienst en zal ongetwijfeld de aandacht trekken van Europese topclubs. De Londenaren kunnen hem echter voor 7,5 miljoen euro inlijven![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een appeltje met jou te schillen. Waar blijven die UP's nou?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:35 schreef ThadCastle het volgende:
Zoet > Cillessen
Hierbij OPEN ik de discussie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Krul > al die geselecteerde keepersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:35 schreef ThadCastle het volgende:
Zoet > Cillessen
Hierbij OPEN ik de discussie![]()
Carnival cup. Exact player quality: Gold in starting 11 and subs. 1 premium gold pack en 2K coins.
Dat wordt puzzelen mannen!![]()
Ik ben nu wat in elkaar aan het flansen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Schier onmogelijk met deze eisenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
Carnival cup. Exact player quality: Gold in starting 11 and subs. 1 premium gold pack en 2K coins.
Dat wordt puzzelen mannen!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iedereen is nu golds aan het inkopen natuurlijk, de prijs van golds gaan stijgen met zo'n mooi toernooi.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben nu wat in elkaar aan het flansen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Schier onmogelijk met deze eisen![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog een appeltje met jou te schillen. Waar blijven die UP's nou?quote:quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Dat niet alleen, we zijn de komende dagen ook weer verzekerd van tegenstanders met enorm originele teamsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen is nu golds aan het inkopen natuurlijk, de prijs van golds gaan stijgen met zo'n mooi toernooi.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ssddquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:59 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand potje?
Inb4 Dutchsl misschien![]()
Dat is niet echt een toernooi voor mij dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
Dat wordt puzzelen mannen!![]()
fuck dit deze laat ik maar aan me voorbij schietenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
Dat wordt puzzelen mannen!
Stuck in the middle with you... tudududRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wisten jullie dat je bij de Amerikaanse FaceBook iemand echt volledig kan stalken/controleren?![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:11 schreef el-blanchito het volgende:
Wisten jullie dat je bij de Amerikaanse FaceBook iemand echt volledig kan stalken/controleren?
Kom op man, zijn meer dingen belangrijk in het leven dan Fifa.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef Maver24 het volgende:
Waar blijven die transfers nou![]()
Heb echt het idee dat ze helemaal niet meer komen. Geen Diego![]()
Ik zou Bale wel eens graag willen proberen maar ik heb zo mijn twijfels of hij wel goed is. dat hij achterlijk duur is dat is wel duidelijk![]()
Als je je instelling op Amerikaans zet, kan je bijvoorbeeld ook zien welke foto's iemand geliked heeft, welke foto's hij op staat maar bijvoorbeeld de tag van heeft verwijderd, wie allemaal waar woont (dan weer te filteren op M/V, leeftijd, Single)quote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat komt ook allemaal wel in orde hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op man, zijn meer dingen belangrijk in het leven dan Fifa.doe genoeg buiten fifa maar als ik fifa speel dan verlang ik graag naar nieuwe dingen. en als EA maar blijft aankondigen dat er nog transfers en upgrades komen maar die steeds worden uitgesteld dan kan ik daar een beetje pissig om zijn
![]()
![]()
wtf doei privacy (voor zover je die nog hebt)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als je je instelling op Amerikaans zet, kan je bijvoorbeeld ook zien welke foto's iemand geliked heeft, welke foto's hij op staat maar bijvoorbeeld de tag van heeft verwijderd, wie allemaal waar woont (dan weer te filteren op M/V, leeftijd, Single)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Facebook is een gedrocht. Ben er 2 maanden geleden van af gegaan. Die gasten weten alles van je, en wat ze niet weten willen ze weten. Krijg je elke keer te zien: Waar werk je? En om het makkelijker te maken hebben ze er een multiple choice vraag van gemaakt, op basis van waar je facebook contacten werken. Een heel naar gebeuren dat facebook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als je je instelling op Amerikaans zet, kan je bijvoorbeeld ook zien welke foto's iemand geliked heeft, welke foto's hij op staat maar bijvoorbeeld de tag van heeft verwijderd, wie allemaal waar woont (dan weer te filteren op M/V, leeftijd, Single)![]()
Je komt af en toe echt over als een ongeduldig kind van 6 dat zeurt om zijn lang verwachte verjaardagskado en stampvoetend door het huis loopt te schreeuwen als het kado er nog niet blijkt te zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat komt ook allemaal wel in orde hoordoe genoeg buiten fifa maar als ik fifa speel dan verlang ik graag naar nieuwe dingen. en als EA maar blijft aankondigen dat er nog transfers en upgrades komen maar die steeds worden uitgesteld dan kan ik daar een beetje pissig om zijn
In plaats van een 30+ er
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je komt af en toe echt over als een ongeduldig kind van 6 dat zeurt om zijn lang verwachte verjaardagskado en stampvoetend door het huis loopt te schreeuwen als het kado er nog niet blijkt te zijnIn plaats van een 30+ er
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je komt af en toe echt over als een ongeduldig kind van 6 dat zeurt om zijn lang verwachte verjaardagskado en stampvoetend door het huis loopt te schreeuwen als het kado er nog niet blijkt te zijnIn plaats van een 30+ er
![]()
![]()
![]()
![]()
trouwens iedereen chips, cola en/of bier in huis? Gaat aardig knallen worden in de Oekraïne dit weekend denk ik.
Arme mooie vrouwen daar![]()
![]()
Ik ga hier weer elke keer stuk omquote:![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
De ellende is dat ik er best wel afhankelijk van Facebook ben gewordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Facebook is een gedrocht. Ben er 2 maanden geleden van af gegaan. Die gasten weten alles van je, en wat ze niet weten willen ze weten. Krijg je elke keer te zien: Waar werk je? En om het makkelijker te maken hebben ze er een multiple choice vraag van gemaakt, op basis van waar je facebook contacten werken. Een heel naar gebeuren dat facebook.Niet zo zeer dat ik niet zonder zou kunnen, maar we hebben een facebookgroep met de specialisatie A&O-psychologie (lijkt onnodig, maar is extreem nuttig), de kleinschalige technofeestjes zijn nergens anders te vinden en nog andere dingen.
In de bronze cup ook genoeg kneuzen trouwens. Tegen een starter team, waar ik toch vurig op hoopte, bij 3-0 in de 14e minuut iemand die 3 keer pauzeert en aan het eind van de 3e pauze het spel verlaat![]()
![]()
Russische leger gaat ingrijpen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:25 schreef Toefjes het volgende:
trouwens iedereen chips, cola en/of bier in huis? Gaat aardig knallen worden in de Oekraïne dit weekend denk ik.
Arme mooie vrouwen daarHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kan me de laatste keer dat ik tegen een starter team niet meer herinneren. Dat komt ook doordat ik het bronze toernooi al maanden niet meer kan doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:27 schreef Toefjes het volgende:
In de bronze cup ook genoeg kneuzen trouwens. Tegen een starter team, waar ik toch vurig op hoopte, bij 3-0 in de 14e minuut iemand die 3 keer pauzeert en aan het eind van de 3e pauze het spel verlaat![]()
WO3 incomingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hebben al een vliegveld ingenomen. Kk Russen. Heb echt een grafhekel aan dat land
Kkquote:
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 2 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Een scherp licht komt me tegemoet,
Een licht dat pijn aan me ogen doet,
Ik probeer te kijken,
En het felle licht te ontwijken,
Een lange weg komt op me af,
Zo vredig dat het me een goed gevoel gaf,
De trap lijkt eindeloos lang,
Toch maakt het me ergens een beetje bang,
Ik ben boven aan gekomen,
En kijk nu in een wereld vol dromen,
Het licht is er niet meer,
Ik kijk keer op keer,
De terugweg is er niet meer,
Ik kijk achter me voor de laatste keer,
Maar alles wat nog te zien is,
Is een groot licht ergens in de duisternis,
Ik kom in een wereld vol met vrede,
In vergelijking met wat ik heb geleden,
Alles hier is vredig en groot,
Nu begrijp ik het,ik ben dood…![]()
denk dat die lesbo's gehakt maken van die russenquote:
#FreeTrapz![]()
Gebeurd toch niks. EU gaat met een wijzend vingertje langs de zijlijn staan en Amerika laat even zijn "spierballen" zien met een oefening. Volgende week is die oude president weer aan de macht.
ik heb al een paar ak's en ammo besteldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vet goed in Call of DutyHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sorryquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kk
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 2 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Een scherp licht komt me tegemoet,
Een licht dat pijn aan me ogen doet,
Ik probeer te kijken,
En het felle licht te ontwijken,
Een lange weg komt op me af,
Zo vredig dat het me een goed gevoel gaf,
De trap lijkt eindeloos lang,
Toch maakt het me ergens een beetje bang,
Ik ben boven aan gekomen,
En kijk nu in een wereld vol dromen,
Het licht is er niet meer,
Ik kijk keer op keer,
De terugweg is er niet meer,
Ik kijk achter me voor de laatste keer,
Maar alles wat nog te zien is,
Is een groot licht ergens in de duisternis,
Ik kom in een wereld vol met vrede,
In vergelijking met wat ik heb geleden,
Alles hier is vredig en groot,
Nu begrijp ik het,ik ben dood…![]()
![]()
Ik werd gepestquote:en ik plaagde terug.
alleen omdat je op van gobbel lijkt ? dat is niet aardigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik werd gepesten ik plaagde terug.
#FreeTrapz![]()
A vind ik dan het mooist.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:32 schreef Zhano het volgende:
Nou, dit zijn ze dan hoorDe winnaars van de 100k.
![]()
Weet iemand wat Grosse Merda betekent? Kreeg die zin 8 keer toegestuurd tijdens een wedstrijd. Betekent vast niet aardige kerel. Hij stuurde ook fils de put. Dat weet ik dan weer wel wat dat betekent![]()
![]()
Grote onzin (merde ipv merda)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:36 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand wat Grosse Merda betekent? Kreeg die zin 8 keer toegestuurd tijdens een wedstrijd. Betekent vast niet aardige kerel. Hij stuurde ook fils de put. Dat weet ik dan weer wel wat dat betekent![]()
Merda zal wel Merde zijn. Shit. Gros/Grosse is groot of dikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:36 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand wat Grosse Merda betekent? Kreeg die zin 8 keer toegestuurd tijdens een wedstrijd. Betekent vast niet aardige kerel. Hij stuurde ook fils de put. Dat weet ik dan weer wel wat dat betekent
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Grote Poepjes. Gewoon een variatie op Toefjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Merda zal wel Merde zijn. Shit. Gros/Grosse is groot of dik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grote Poepjes. Gewoon een variatie op Toefjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hijo da putaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, merde betekend poep/shit.
En dat andere betekent hoerenzoon.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
collectors, enigste rede die ik kan bedenken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn toch die mensen... die dit soort gedrochten kopen voor 200cPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zou zeggen thank you Ferri much.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn toch die mensen... die dit soort gedrochten kopen voor 200c
Forum Opties Forumhop: Hop naar: