SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heeft de Xbox Karper CUP ook een online excel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee wij hebben Timquote:Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft de Xbox Karper CUP ook een online excel?![]()
nee, alleen die op mijn pc. Wij xbox'ers zijn niet zo technisch.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft de Xbox Karper CUP ook een online excel?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:quote:quote:Op donderdag 10 april 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En natuurlijk niet te vergeten:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Leuke dingen zoals oordoppen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
TYquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou iemand voor mij een teampie kunnen maken. Zou graag Kompany en de mijn deutsche freund Lahm er in hebben.............. je hebt 30 k te besteden. En graag een beetje pace.![]()
Die zijn samen 50kquote:Op donderdag 10 april 2014 15:20 schreef Fokker101 het volgende:
Zou iemand voor mij een teampie kunnen maken. Zou graag Kompany en de mijn deutsche freund Lahm er in hebben.............. je hebt 30 k te besteden. En graag een beetje pace.![]()
![]()
Elke dag![]()
![]()
Dit gaat hem worden
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:20 schreef Fokker101 het volgende:
Zou iemand voor mij een teampie kunnen maken. Zou graag Kompany en de mijn deutsche freund Lahm er in hebben.............. je hebt 30 k te besteden. En graag een beetje pace.
CAM -> CFquote:Op donderdag 10 april 2014 15:24 schreef Maver24 het volgende:
die TIF James, kan die ook in de spits staan samen met Falcao ?
CF -> ST
Ja, dat kan.![]()
Dat moet ik even aan me glazen bol vragen.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar zou die ook een beetje goed spelen in de spits. Dat is beter de vraag![]()
*mijnquote:Op donderdag 10 april 2014 15:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat moet ik even aan me glazen bol vragen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is eigenlijk heel makkelijk. Gewoon naar http://docs.google.com gaan en daar eentje aanmaken.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee, alleen die op mijn pc. Wij xbox'ers zijn niet zo technisch.
Als je het niet wilt doen, kan ik het ook wel voor maken (en bijhouden) hoor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach, zo boeiend is het verder ook niet. Paar wedstrijdjesquote:Op donderdag 10 april 2014 15:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel makkelijk. Gewoon naar http://docs.google.com gaan en daar eentje aanmaken.
Als je het niet wilt doen, kan ik het ook wel voor maken (en bijhouden) hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klopt, maar dan is ie wel toegankelijker voor iedereenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, zo boeiend is het verder ook niet. Paar wedstrijdjes
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eens. Heeft ook betere heading dan o.a. TOTY Messi, dus betere value for money kan je niet krijgen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Howard is een prima keepertje.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Inderdaad, die Howard heeft daar niets te zoekenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja klopt dat wel.. maar nu zere neus. Jij blanke man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahah deze is ook goed(skippen naar 1:55)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Valt niet onder "de rest MLS" regel.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Howard is een prima keepertje.![]()
Sterker dan van Persie en meer shotpower dan Mata. Ultrabaas.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens. Heeft ook betere heading dan o.a. TOTY Messi, dus betere value for money kan je niet krijgen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:36 schreef DuTank het volgende:
Hahah deze is ook goed(skippen naar 1:55)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
he je hebt je team gekregen hequote:![]()
wieberen dan.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat heeft hij dus echt gepost?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En natuurlijk niet te vergeten:
[ afbeelding ]Wist ik helemaal niet
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus echt gepost?Wist ik helemaal niet
![]()
Het is en blijft een eindbaas.
quote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef Maver24 het volgende:
Wordt weer een moeilijke 2e helft. Godverdommequote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Maver24 het volgende:
ik word helemaal leip van die klote errors op de webapp, ik kan GODVERDOMME niet eens zoekenquote:quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef Maver24 het volgende:
Krijg tyfes, godverdomme EAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 27-02-2014 om 21:43:48Heads up: the second batch of #FUT Upgrades has been delayed until next week. Stay tuned for more info. reageer retweet
quote:quote:Op zondag 23 maart 2014 16:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Check die Van Persie dan, wat een stats had hij dan, godverdomme
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik gaf pace aan en dat is het niet echt
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik gaf pace aan en dat is het niet echt
Genoeg pace?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gaat niet. De brug staat namelijk openquote:Op donderdag 10 april 2014 16:07 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand een potje over een half uurtje?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
de hond heeft je huiswerk zeker opgegetenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat niet. De brug staat namelijk open
#FreeTrapz![]()
Nice.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:17 schreef DuTank het volgende:
http://www.24kitchen.nl/recepten/nacho-libre
Boh. Rudolf
Even favorietje van maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook dat. En ik vond vannacht echt heel lekker, maar ik ben gewoon nog niet toe aan een vaste relatie.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de hond heeft je huiswerk zeker opgegetenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
We hebben nog leuke dingen om naar uit te kijken:quote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat. En ik vond vannacht echt heel lekker, maar ik ben gewoon nog niet toe aan een vaste relatie.
http://newsmonkey.be/article/8394
ik voel me gebruiktquote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat. En ik vond vannacht echt heel lekker, maar ik ben gewoon nog niet toe aan een vaste relatie.
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We hebben nog leuke dingen om naar uit te kijken:
http://newsmonkey.be/article/8394
[ afbeelding ]![]()
En toch is thuiskomen uit je werk mooier dan ooit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
En toch is thuiskomen uit je werk mooier dan ooit
jij ook niet, maar ik moet je wel vertellen dat ik 3 dagen op rij vergeten ben de pil te slikken.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet het niet te persoonlijk opvatten
en misschien dat een bezoekje aan de ggd ook geen slecht idee is omdat mijn kruis al 2 weken jeukt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik bedoel: mijn vrouw is 2 dagen minder gaan werken. Dus soms heeft ze alle rotzooi al opgeruimdquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies hetzelfde als hier dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoel: mijn vrouw is 2 dagen minder gaan werken. Dus soms heeft ze alle rotzooi al opgeruimd
Eten altijd klaar, boodschapjes gedaan en de PS alvast opgestart.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Duh. Ik stak hem niet voor niets alleen in je mond.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij ook niet, maar ik moet je wel vertellen dat ik 3 dagen op rij vergeten ben de pil te slikken.
en misschien dat een bezoekje aan de ggd ook geen slecht idee is omdat mijn kruis al 2 weken jeukt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Soms is ze alleen vergeten de cd van de Sims eruit te halen. Dat moet ik dan nog doen. Daar ben ik dan not amused over.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als hier dus.
Eten altijd klaar, boodschapjes gedaan en de PS alvast opgestart.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn ze wel lekker of bedoel je dat ze dan al op zijn?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Soms is ze alleen vergeten de cd van de Sims eruit te halen. Dat moet ik dan nog doen. Daar ben ik dan not amuses over.
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Autocorrectie op mijn foonquote:Op donderdag 10 april 2014 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn ze wel lekker of bedoel je dat ze dan al op zijn?
gr gr
Bohhh...bijna thuis, whatsappt mijn vrouw me dat ze me toch lekkere gehaktballetjes gedraaid heeft. Mijn God wat lekker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hierzo spinazie, fishsticks (haha gayfishquote:Op donderdag 10 april 2014 16:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Autocorrectie op mijn foon
Bohhh...bijna thuis, whatsappt mijn vrouw me dat ze me toch lekkere gehaktballetjes gedraaid heeft. Mijn God wat lekker), sla en gebakken aardappels. Bohhhhh
Vissticks als je ouder dan 12 bent?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hierzo spinazie, fishsticks (haha gayfish), sla en gebakken aardappels. Bohhhhh
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jep, gewoon bazen dingen. Sorry dat ik niet zo stoer ben als jou.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vissticks als je ouder dan 12 bent?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh...tot ik sla zag staanquote:Op donderdag 10 april 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hierzo spinazie, fishsticks (haha gayfish), sla en gebakken aardappels. Bohhhhh
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bazig man.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bohhh...tot ik sla zag staan
Rucola, gesneden tomaatje, eitje, ui enz enz.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bazig man.
Rucola, gesneden tomaatje, eitje, ui enz enz.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twistenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fascinerend hoe dat glijbaantje uit elkaar spat.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
this post is worthless without picsquote:Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Bundesliga team is af. Nu heel origineel verder met een serie A teamPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga mijn team niet posten. Revon wenste me al bijna een erge ziekte toe toen ik het team naar hem appte.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
this post is worthless without pics![]()
you raping old grandpaquote:Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen Lewa. Maar Auba. En met catalyst kaartjes![]()
#FreeTrapz![]()
Revon heeft een puntquote:Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen Lewa. Maar Auba. En met catalyst kaartjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hey Reemi, kan je wat potjes spelen vanavond voor de cup? Je houdt onze poule een beetje op
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik wens mezelf ook bijna een erge ziekte toe. Maar ik denk dat het toch uiteindelijk weinig uitmaakt voor mijn resultaten.quote:![]()
Niet in dat stuk van die enge ziekte bedoelde ik, maar hij mag best een puntje van kritiek op dat team hebbenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wens mezelf ook bijna een erge ziekte toe. Maar ik denk dat het toch uiteindelijk weinig uitmaakt voor mijn resultaten.
Benieuwd of het je naar div1 gaat brengen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Woutje Poels wint al knechtend per ongeluk omdat hij gewoon super goed is de koninginnenrit in Baskenlandquote:Op donderdag 10 april 2014 17:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet in dat stuk van die enge ziekte bedoelde ik, maar hij mag best een puntje van kritiek op dat team hebben
Benieuwd of het je naar div1 gaat brengen
Slagter en Mollema ook top 5![]()
![]()
Ik ben al geen fan van divisies. Smeerlappen allemaal die dat spelen, met nog smerigere teamsquote:Op donderdag 10 april 2014 17:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet in dat stuk van die enge ziekte bedoelde ik, maar hij mag best een puntje van kritiek op dat team hebben
Benieuwd of het je naar div1 gaat brengen![]()
![]()
Er gebeuren ook veel meer rare dingen (EAids bijvoorbeeld) in divisies dan in cups/single matches.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben al geen fan van divisies. Smeerlappen allemaal die dat spelen, met nog smerigere teamsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Godver, gemist. Studio Sport maar ff kijken dan straksquote:Op donderdag 10 april 2014 17:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Woutje Poels wint al knechtend per ongeluk omdat hij gewoon super goed is de koninginnenrit in Baskenland
Slagter en Mollema ook top 5
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |