SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik speelde net tegen iemand, 2-3 gewonnen.. die gast moet helemaal gek worden van hoe hij telkens verliest:![]()
![]()
En weer een disconnect, nu wel verlies voor mij bijgeschreven. Heeft iedereen tegenwoordig een drop hack![]()
![]()
drop hack? had net wel 2x een disconnect van de tegenstander voor de westrijd begonnen waskreeg wel coins
![]()
Hmmm, ja die kan ik daar ook wel neerzetten. Zag België en Roma... Daar kan Nainggolan perfect. Maar qua chemistry maakt het voor Kompany niet uit. Eerst even kijken hoe Nainggolan het doet als CDM, als CM deed hij het altijd erg goed.quote:Op zondag 23 maart 2014 02:09 schreef esox83 het volgende:
die opstelling is imo de beste 433
edit: uiteraard wel met Rossi op cdm![]()
![]()
Ja Naingolan doet het zeker goed op cm, cdm niet geprobeerd maar Rossi is zo sterk met verdedigen en scoort ook regelmatig door zijn zieke longshots![]()
Dan is zijn IF waarschijnlijk veel slechter.quote:Op zondag 23 maart 2014 02:32 schreef Topiek het volgende:
Is IF Lewandowski goed? Zn NIF is kut imo.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 08:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Topic opgeschoond. Fucking kneuzenkermis hier met al die infantiele plaatjes.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 08:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Topic opgeschoond. Fucking kneuzenkermis hier met al die infantiele plaatjes.![]()
Wat een drama om op 7 accounts al die consumables uit die 5K packs te verkopeninloggen - relist all - uitloggen - repeat
![]()
blijkbaar vind je het wel de moeite waard
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Echt he. Ik kan het niet eens opbrengen om op al mn accounts de daily gifts te openen. Te veel moeite en het boeit me eigenlijk ook weinig meer.![]()
Naja, 4 x 30 consumables, en 3 x 40, dat kan best een leuk bedragje opleveren natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 09:44 schreef poker4lifee het volgende:
blijkbaar vind je het wel de moeite waardDoe het ook maar 1 of 2 keer per dag trouwens.
![]()
Zo heel veel moeite is dat niet eens als je gewoon de wachtwoordeb van die accounts hebt opgeslagen. Als je namelijk een speler gaat zoeken, moet je minstens zo vaak opnieuw inloggenquote:Op zondag 23 maart 2014 09:45 schreef Zhano het volgende:
Echt he. Ik kan het niet eens opbrengen om op al mn accounts de daily gifts te openen. Te veel moeite en het boeit me eigenlijk ook weinig meer.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo heel veel moeite is het ook niet. Maar toch té veelquote:Op zondag 23 maart 2014 10:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo heel veel moeite is dat niet eens als je gewoon de wachtwoordeb van die accounts hebt opgeslagen. Als je namelijk een speler gaat zoeken, moet je minstens zo vaak opnieuw inloggen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:58 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt het op mijn TP bijgewerkt als de koper een chemstyle op een speler zet? Ik dacht dat ik Kompany namelijk zonder chemstyle op de markt had gezet.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 10:50 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]Welk shirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou hij is klaar hoor. Toch even De Rossi op CDM neergezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het er erg leuk uit zien, vind alleen Maicon helemaal niet zo sterk... Maar nu kan ik wel Benatia daar neerzetten. Misschien Torosidis weer een keer kopen maar als je die stats vergelijkt zou je gek zijn om hem boven Maicon te verkiezen...![]()
quote:De Belgische hermandad heeft zaterdag in Brussel vijf supporters van voetbalclub NAC Breda aangehouden rondom de bekerfinale tussen Lokeren en Zulte Waregem.
Agenten ontdekten 61 pakjes wit poeder, vermoedelijk cocaïne, in een auto van de hooligans.
De politie vond bovendien stevige geldbedragen, schrijft De Telegraaf. De identiteit van de verdachten is niet bekendgemaakt.![]()
Vandaar dat PotS niet meer gepost heeft...quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik krijg 5 gratis premium goud pakketten.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Wie de fuck ben jijquote:Op zondag 23 maart 2014 12:03 schreef Keukendrol het volgende:
Ik krijg 5 gratis premium goud pakketten.![]()
Dat kan ik net zo goed aan jou vragen.quote:
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:11 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat kan ik net zo goed aan jou vragen.
PSN: DePresident_![]()
Ik zag hem ooit ergens in KLB ofzo, toen heb ik een Puush gepost daarover.quote:quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:11 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat kan ik net zo goed aan jou vragen.
Tevens: Sommige mensen zijn echt dom:![]()
![]()
Beter doe je niet zo bijdehand tegen Toefjesquote:Op zondag 23 maart 2014 12:11 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat kan ik net zo goed aan jou vragen.![]()
Oh val ik iemand uit je kliekje aan ofzo?quote:Op zondag 23 maart 2014 12:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter doe je niet zo bijdehand tegen Toefjes
- Dearest (UI)![]()
haha, nee joh, ik heb ook een jaartje of 2 onder een UI van Verbeek gepostquote:Op zondag 23 maart 2014 12:16 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Oh val ik iemand uit je kliekje aan ofzo?Maar zat er nog iets in je pakjes?
![]()
Meh, Jovetic was de beste.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, nee joh, ik heb ook een jaartje of 2 onder een UI van Verbeek gepostMaar zat er nog iets in je pakjes?
- Dearest (UI)![]()
Waarom moeten jullie altijd de nieuwelingen aanvallen?
Verwelkom ze gewoon
Welkom nep-Toefjes
Thanks.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:25 schreef DuTank het volgende:
Waarom moeten jullie altijd de nieuwelingen aanvallen?
Verwelkom ze gewoon
Welkom nep-ToefjesOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Hahaha vitessequote:Op zondag 23 maart 2014 12:29 schreef el-blanchito het volgende:
Als Orlando een IF krijgt
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou hij is klaar hoor. Toch even De Rossi op CDM neergezet.Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het er erg leuk uit zien, vind alleen Maicon helemaal niet zo sterk... Maar nu kan ik wel Benatia daar neerzetten. Misschien Torosidis weer een keer kopen maar als je die stats vergelijkt zou je gek zijn om hem boven Maicon te verkiezen...GRAAG VERWIJDEREN![]()
Heeft iemand een goede formatie waarin je veel kan passen/tikken? Ik pass eigenlijk veel meer dan ik individuele acties maak en wil altijd een mannetje vrij spelen. Heb voornamelijk 433(5), 41212 en 4312 gebruikt.![]()
433(3) maar je moet wel twee alleskunners op cdm hebben zoals pogba, vidal of fer.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Heeft iemand een goede formatie waarin je veel kan passen/tikken? Ik pass eigenlijk veel meer dan ik individuele acties maak en wil altijd een mannetje vrij spelen. Heb voornamelijk 433(5), 41212 en 4312 gebruikt.![]()
![]()
Die chick op die loopband daar zou ik echt de hele dag naar kunnen kijken
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Jij hebt ook altijd geluk hequote:Op zondag 23 maart 2014 12:50 schreef Maver24 het volgende:
IF Schweinsteiger is weer 340k op de xbox360. gisteravond nog gekocht voor 285k![]()
![]()
Hapquote:Op zondag 23 maart 2014 12:16 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Oh val ik iemand uit je kliekje aan ofzo?![]()
433(4) niet? Maar 433(3) zou idd best aardig zijn ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
433(3) maar je moet wel twee alleskunners op cdm hebben zoals pogba, vidal of fer.![]()
Zullen we hem pricefixen?quote:Op zondag 23 maart 2014 12:57 schreef ThadCastle het volgende:
IF Commons voor 399k is echt een debiele verkoop. Hij staat er nog meerdere keren voor 115k opHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gisteren IF Tadic team gemaakt, speelt erg fijn.. terwijl een eerder team in dit systeem totaal ruk speelde
Tadic loopt 3 op 2 en heeft geweldige schoten (wel jammer dat hij niet meer tweebenig is)
Die "wie is dat" CDM is Ignjovski, totale konko stats qua shooting maar hij scoorde wel een fraaie volley![]()
![]()
Leuk team! Ik heb de afgelopen dagen weer aardig wat gespeeld, na 7 zeges op een rij kreeg ik weer een partij bullshit tegen mequote:Op zondag 23 maart 2014 13:16 schreef DutchSL het volgende:
Gisteren IF Tadic team gemaakt, speelt erg fijn.. terwijl een eerder team in dit systeem totaal ruk speelde
[ afbeelding ]
Tadic loopt 3 op 2 en heeft geweldige schoten (wel jammer dat hij niet meer tweebenig is)
Die "wie is dat" CDM is Ignjovski, totale konko stats qua shooting maar hij scoorde wel een fraaie volley![]()
Lewa en Reus zijn wel echt geweldig. Jammer dat Robben niet te betalen is, want Farfan is best wel een pannenkoek.![]()
![]()
Iemand deze ooit gezien? Was toen de reden dat ik maar weer aan Fifa begon. Daarna geen goal meer gezien die hier op lijkt..![]()
waarom heb je ook lastige pakistanezen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zijn er ook niet-lastige pakistaniërs dan?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hij moet even een veiligheidsvraag voor me resetten maar dat duurt eeuwenquote:Op zondag 23 maart 2014 13:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
zijn er ook niet-lastige pakistaniërs dan?
#FreeTrapz![]()
Shaqiri of Muller anders?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Leuk team! Ik heb de afgelopen dagen weer aardig wat gespeeld, na 7 zeges op een rij kreeg ik weer een partij bullshit tegen me![]()
Lewa en Reus zijn wel echt geweldig. Jammer dat Robben niet te betalen is, want Farfan is best wel een pannenkoek.![]()
In 433(4) is er minder ruimte voor een loopactie omdat alles al wat dieper staat, ook word je vaak gepakt op de counter en dat is heel frustrerendquote:Op zondag 23 maart 2014 13:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
433(4) niet? Maar 433(3) zou idd best aardig zijn ja.![]()
![]()
Hij kon m niet vinden omdat de webapp crashte?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Kennen jullie die mop van een man die een half uur geleden wilde kijken hoe duur IF Huntelaar was?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Oh haha, maar ja, daar hebben ze toch nog van die 56k modems? Inbellen kan dus nog wel even duren.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij moet even een veiligheidsvraag voor me resetten maar dat duurt eeuwenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
had een club die was founded november 2013 en nu heeft hij de veiligheids vraag gereset zegt ie en is hij in ene founded maart 2014quote:Op zondag 23 maart 2014 13:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh haha, maar ja, daar hebben ze toch nog van die 56k modems? Inbellen kan dus nog wel even duren.![]()
volgens mij heeft hij iets meer geresetPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hahah jammer van de gefaalde hackquote:Op zondag 23 maart 2014 13:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had een club die was founded november 2013 en nu heeft hij de veiligheids vraag gereset zegt ie en is hij in ene founded maart 2014![]()
volgens mij heeft hij iets meer geresetHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
#ibgsquote:Op zondag 23 maart 2014 13:39 schreef DutchSL het volgende:
Farfan vond ik juist geweldig in mijn team (4231 (2) ) en beter dan Arjen Eenbeen.![]()
Ken jij de mop van de man die dacht dat drie groene balkjes een goede verbinding betekende?quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
hmm wel jammerquote:had wel even in zijn club willen kijken
![]()
maar het is best gek want nu heb ik dus een origin account met 2 PSN ID's er op, dus ook 2 FUT clubs welke gaat hij dan laten zien in de webapp.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alle spelers prijzen zijn weer aan het stijgen, kon het zien aan bijvoorbeeld UP Remy, van de week ging hij nog niet weg voor 1,1k en nu is er net 1 bij mij verkocht voor 4k![]()
Nee hoor. Ben niet boos.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Benzema scoort echt altijd tegen mij, is denk ik de enige speler die 1 op 1 tegen mij looptquote:Op zondag 23 maart 2014 14:36 schreef Maver24 het volgende:
Benzema of Costa in de spits als lone striker?benzema dus. Hij heeft ook 4/4* dus nog een voordeel
![]()
Post je team(s)quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Post je team(s)Oke. Moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Staat natuurlijk ook op de WeFUT kalender.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Choupo is vandaag jarigDaar kwam ik achter omdat ik hem toch maar weer in de spits heb gezet in mijn team.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Post je team(s)Ik moet erbij vermelden dat ik maar een arme stakker ben (op FIFA uiteraard):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
Jefferson GK is echt de verpersonificatie van God!
- Dearest (UI)![]()
Prima teams tochquote:Op zondag 23 maart 2014 15:04 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik moet erbij vermelden dat ik maar een arme stakker ben (op FIFA uiteraard):
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Jefferson GK is echt de verpersonificatie van God!
Dit zijn mijn teams nu. Moet nog wel een paar posities een keertje gaan upgraden
UP Alaba, UP Vidal, Neuer/IF Buffon.
IF Balotelli, IF Chiellini (IF Hummels+Neuer eventueel).
IF Valbuena en SIF Matuidi.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat eerste teamquote:Op zondag 23 maart 2014 15:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Prima teams toch
Dit zijn mijn teams nu. Moet nog wel een paar posities een keertje gaan upgraden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IF Valbuena en SIF Matuidi.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als je er al naar kijkt druppelt het zweet vanaf je balzak zo je anus inquote:
Ik debk dat jouw eerste team de oorzaak was van die ebola uitbraak in Afrika.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je er al naar kijkt druppelt het zweet vanaf je balzak zo je anus in
E: was nog in Guinee ook..daar komt Auba toch vandaan?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dank.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Prima teams toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IF Valbuena en SIF Matuidi.
Hoe bevalt jou Elia op LM? Ik denk dat ie in mijn team niet zo zou passen omdat: Mandzukic.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Hoe kom jij aan de coins om Ronaldo en Ibra te halen?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:20 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige team, incl 8 chem LucasOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Iemand een wager match op XBOX 10/20k? Gold teams ben division 1 en heb een cheap brazil/serie A team.![]()
ik kan je players duplicaten gr grquote:Op zondag 23 maart 2014 15:26 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan de coins om Ronaldo en Ibra te halen?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee, hij komt uit Gabon.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik debk dat jouw eerste team de oorzaak was van die ebola uitbraak in Afrika.
E: was nog in Guinee ook..daar komt Auba toch vandaan?
Dat 5 Years FUT toernooi heb ik nu ook eindelijk een keer gewonnen. Het was niet leuk, bijna elke wedstrijd tegen David Luiz![]()
![]()
Ik vind het wel fijn om een beetje skills te hebbenquote:Op zondag 23 maart 2014 15:23 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dank.
Hoe bevalt jou Elia op LM? Ik denk dat ie in mijn team niet zo zou passen omdat: Mandzukic.. En je bedoelt dat Elia rechtsbenig is en daarom Mandzukic niet kan bedienen? Ik trek ook naar binnen (met een McGeady-spin ofzo
) en dan schieten. Ik vind Elia wel chill, maar misschien ook daar nog een upgrade mogelijk voor me: Ribery.
Maar ik heb niet echt iets met Ribery, kweenie...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, rechtsbenig en matige voorzet. Maargoed jij hebt niet echt koppers in de spits dus dan is je speelstijl anders waarschijnlijk. Bij mij zou hij niet passen namelijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om een beetje skills te hebben. En je bedoelt dat Elia rechtsbenig is en daarom Mandzukic niet kan bedienen? Ik trek ook naar binnen (met een McGeady-spin ofzo
) en dan schieten. Ik vind Elia wel chill, maar misschien ook daar nog een upgrade mogelijk voor me: Ribery.
Maar ik heb niet echt iets met Ribery, kweenie...Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
moet Spurs nog wel een goal maken. Zie hem niet snel een IF krijgen voor 2 goals bij een gelijkspel.quote:![]()
Niveauverschil met die andere cup van deze week is wel opvallend. 5 years zit vol met high pressure try hards die alleen bij dit soort cups even seasons verlaten. Na een high reward cup weet ik altijd weer waarom ik geen seasons meer speel. Gewoon niet leuk tegen dat soort kneuzen. Had veel meer moeite om deze te winnen dan die andere iig.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij komt uit Gabon.
Dat 5 Years FUT toernooi heb ik nu ook eindelijk een keer gewonnen. Het was niet leuk, bijna elke wedstrijd tegen David LuizAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
+ dat er al tyfus veel BPL IFs komen deze weekquote:Op zondag 23 maart 2014 15:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
moet Spurs nog wel een goal maken. Zie hem niet snel een IF krijgen voor 2 goals bij een gelijkspel.![]()
Hier hetzelfde. Gelukkig had ik Choupoquote:Op zondag 23 maart 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niveauverschil met die andere cup van deze week is wel opvallend. 5 years zit vol met high pressure try hards die alleen bij dit soort cups even seasons verlaten. Na een high reward cup weet ik altijd weer waarom ik geen seasons meer speel. Gewoon niet leuk tegen dat soort kneuzen. Had veel meer moeite om deze te winnen dan die andere iig.maar ik had ook veel geluk in de halve finale. Neuer doet bij mij de laatste tijd ook gekke dingen, zonet sloeg hij de bal er zelf in bij een corner
![]()
![]()
Vond het niveau van de 5 years cup juist ontzettend laag. 1 tegengoal 13 voor. Speelde tegen 2 teams van onder de 80 chem en 2 bpl standaard teams. Die andere cup knal ik er de hele tijd uit tegen Ibarbo & Balotelli en Remy& Benteker.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niveauverschil met die andere cup van deze week is wel opvallend. 5 years zit vol met high pressure try hards die alleen bij dit soort cups even seasons verlaten. Na een high reward cup weet ik altijd weer waarom ik geen seasons meer speel. Gewoon niet leuk tegen dat soort kneuzen. Had veel meer moeite om deze te winnen dan die andere iig.![]()
Balotelli is jarig op mijn verjaardag.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Staat natuurlijk ook op de WeFUT kalender.
PSN: DePresident_![]()
Bizar..echt het tegenovergestelde hierquote:Op zondag 23 maart 2014 15:40 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Vond het niveau van de 5 years cup juist ontzettend laag. 1 tegengoal 13 voor. Speelde tegen 2 teams van onder de 80 chem en 2 bpl standaard teams. Die andere cup knal ik er de hele tijd uit tegen Ibarbo & Balotelli en Remy& Benteker.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moest in de finale tegen een 77 chem team van Ghanezen/snelle mlsers uit positie. Oduro op RW en Mattocks op LW.quote:![]()
![]()
Ik hoop dat ze bij de volgende FUT voor een heel nieuw elan zorgen. Maak alle cards veel zeldzamer. Het is niet leuk hoe goedkoop je nu een team bij elkaar kan kopen. Het is absurd dat de beste keeper van het spel(buffon) 6k is. Het zou leuk zijn als je gewoon echt moet beginnen met een bronze team en dat je dan langzaamaan kunt upgraden.![]()
ik iedere wedstrijd tegen een 41212 BPL/Bundes paceteam of 352 Serie A.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Moest in de finale tegen een 77 chem team van Ghanezen/snelle mlsers uit positie. Oduro op RW en Mattocks op LW.
En de finale die ik won was tegen iemand met 3 legends. Nist, Suker en Vieri.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Buffon is niet de beste keeper.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:47 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik hoop dat ze bij de volgende FUT voor een heel nieuw elan zorgen. Maak alle cards veel zeldzamer. Het is niet leuk hoe goedkoop je nu een team bij elkaar kan kopen. Het is absurd dat de beste keeper van het spel(buffon) 6k is. Het zou leuk zijn als je gewoon echt moet beginnen met een bronze team en dat je dan langzaamaan kunt upgraden.
Al is sowieso geen enkele keeper duur behalve Neuer (en Casillas).![]()
Buffon/Casillas/Neuer zijn qua rating de beste keepers. Alsof je het verschil ingame merkt tussen die drie keepers.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Buffon is niet de beste keeper.
Al is sowieso geen enkele keeper duur behalve Neuer (en Casillas).![]()
Snap ook niet dat Cech zo cheap is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marchetti is beter dan Buffon.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:51 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Buffon/Casillas/Neuer zijn qua rating de beste keepers. Alsof je het verschil ingame merkt tussen die drie keepers.
Casillas is te klein.
Neuer viel mij tegen.
En Courtois is de beste keeper van het spel.![]()
Tegenstander heeft al 8 eigen doelpunten gemaakt met zijn keeper.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap niet waarom alle gifjes zijn verwijderd.. die gifs van mij en Zhano hadden ze niet weg hoeven halen.
It wasn't me grgrquote:Op zondag 23 maart 2014 15:55 schreef Reemi het volgende:
Tegenstander heeft al 8 eigen doelpunten gemaakt met zijn keeper.![]()
dutchsl?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:55 schreef Reemi het volgende:
Tegenstander heeft al 8 eigen doelpunten gemaakt met zijn keeper.oh.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Neuer had wel de meest onmogelijke redding vandaag. Eerst een schot van de tegenstander, vervolgens kon Walcott hem zo binnenkoppen maar Neuer hield hem nog nét voor de lijn tegen![]()
![]()
Het zou gewoon leuk zijn dat het beste Serie A team bij elkaar 600-700k kost en niet een kleine 100k wat het nu is.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:57 schreef Zhano het volgende:
Maar ze mogen de zogenaamde 'rares' wel weer eens wat zeldzamer maken.![]()
Je doet je naam wel eer aan zeg...quote:Op zondag 23 maart 2014 15:57 schreef Thezeurminator het volgende:
Maar niemand een wager match op de xbox? ik verveel me dood.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar dit soort gifjes mag je dus niet meer plaatsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
topquote:Op zondag 23 maart 2014 15:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb de legends eindelijk gefixt in de webapp view
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het gat tussen een handjevol topspelers en alles daaronder is echt debiel groot jaquote:Op zondag 23 maart 2014 15:57 schreef Zhano het volgende:
Maar ze mogen de zogenaamde 'rares' wel weer eens wat zeldzamer maken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bijvoorbeeld een chiellini die was nooit onder de 20k op FUT13. Nu is die 3k. En zo zijner nog wel talloze voorbeelden.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gat tussen een handjevol topspelers en alles daaronder is echt debiel groot ja![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:17 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zlatan is nog erger. Die was 50k in FUT12? Nu 1,3 miljoenen.Toe maar.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:17 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zlatan is nog erger. Die was 50k in FUT12? Nu 1,3 miljoenen.![]()
Eriksen 2 goals en assist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Worden wel erg veel BPL spelers deze week IF
nog even een filmpje tussendoor, retro pack opening, ziet er wel weer leuk uit zoals het er vroeger uit zag. Mis het wel een beetje
![]()
Er zijn nu ook nog 2 andere varianten op Geordie Shorequote:Op zondag 23 maart 2014 16:23 schreef Zhano het volgende:
Ik dacht dat dat "The Valleys" erg was, maar "Beauty School Cop Outs" slaat echt alles. Al die lui zijn raar maar er zit 1 klein trolletje bij die denkt dat ze knap is maar zelfs met makeup kapot lelijk.
[ afbeelding ]
-"I wouldn't let the dog snif on it".![]()
![]()
Aimar was zo goed in FUT12.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Worden wel erg veel BPL spelers deze week IF
nog even een filmpje tussendoor, retro pack opening, ziet er wel weer leuk uit zoals het er vroeger uit zag. Mis het wel een beetje![]()
Volgens mij LAM en dat word dus CAM.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
Zou op zich wel noice zijn. Stond hij LW?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is nog nooit gebeurd dat wordt gewoon een lmquote:Op zondag 23 maart 2014 16:28 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Volgens mij LAM en dat word dus CAM.![]()
Welke dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn nu ook nog 2 andere varianten op Geordie Shore![]()
Party Down South is er ook nog. Van de "makers" van Jersey Shore.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Warsaw Shore en nog 1 maar daar weet ik de naam niet meer van.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat speelt die SIF Thiago neves slecht zeg. Heb 10 wedstrijden met hem gespeeld. Je kan niet met hem skillen, hij voelt nog trager aan dan zijn 79 pace heeft een slechte ballcontrol. Hij heeft alleen een geweldig linkerbeen maar die 2 goals in 10 potten is mij iets te weinig.![]()
Ik kom Gibbs eigenlijk maar weinig tegen in teams..snap ik echt niet. Fijne back..bevalt beter dan Clichy eigenlijk. Med/med zorgt dan net voor dat beetje extra balans achterin.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat een nieuwe gezichten allemaal hier zeg
welkom
#FreeTrapz![]()
Hoi welkom gr grquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dacht op een TA waar ik alleen op de console op kan ff een zootje handel te verkopen.
verkopen gouden contracten niet eens voor 150c
#FreeTrapz![]()
oude account weer terugquote:Op zondag 23 maart 2014 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
wat een nieuwe gezichten allemaal hier zeg
welkom
kon blijkbaar niet eens microfoon spellen toen als ik de topics zo terugkijk
is deze formatie goed?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:20 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige team, incl 8 chem Lucas![]()
Erg countergevoelig, maar speel met erg lage pressie en agressie om dat tegen te gaanquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
z'n andere topics zijn wel beterquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA 16m
Extra special pack offer starting at 6pm UK to round off #5YrsofFUT. First of its kind! #FUT![]()
![]()
Lekker heel de avond voetbal kijken op Sport 1
Geen 100k pack maar een 200k pack ofzoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als er een pack van boven de 100k komt zou dat belachelijk zijn. Hoeveel FIFA points zouden die wel niet kosten?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze hebben packs van tot wel 500k in het spel zitten, alleen niet geactiveerd![]()
lolquote:Op zondag 23 maart 2014 18:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze hebben packs van tot wel 500k in het spel zitten, alleen niet geactiveerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 23-03-2014 om 18:00:08Extra special pack offer starting at 6pm UK to round off #5YrsofFUT. First of its kind! #FUT reageer retweet
![]()
Wat dacht je van alleen packs met alleen maar aids.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat dacht je van een pack met bronzes, silvers en golds? (en dan niet alleen spelers)
Oh wacht, ze zeggen "first of its kind"....Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat het ook is, ik denk dat ik het toch wel weer ga openenquote:Op zondag 23 maart 2014 18:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat dacht je van alleen packs met alleen maar aids.
Oh wacht, ze zeggen "first of its kind"....![]()
![]()
gratis 100k packsquote:Op zondag 23 maart 2014 18:25 schreef Confetti het volgende:
Hij zegt nog wel 'iets wat ze niet gedaan hebben'. Kortingen hebben we wel vaker gezien.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja precies, dus ik ben wel benieuwd wat het dan is. Die hele hoge zoveel 100k packs kunnen misschien toch nog komen want het zijn wel packs die ze hebben gebruikt toen bij die youtubers inderdaad dus dat zijn geen nieuwe packs maar al wel bestaande packs alleen ze zijn nog nooit eerder openbaar gebruiktquote:Op zondag 23 maart 2014 18:25 schreef Confetti het volgende:
Hij zegt nog wel 'iets wat ze niet gedaan hebben'. Kortingen hebben we wel vaker gezien.![]()
Jongens, wacht gewoon even een half uurtje af
Ik ga nog even Betis - Atletico verder afkijken al staat het nu 0-2 en is het wel gelopen na de rode kaart bij betis![]()
Allemaal geruchten.. en uiteindelijk zal het vast wel weer tegen vallen.
Ze mogen ook nog wel een keer wat meer transfers uitbrengen.![]()
Ik ga even de hond uitlaten en post ook even een brief.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga nog even Betis - Atletico verder afkijken al staat het nu 0-2 en is het wel gelopen na de rode kaart bij betisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Napoli - Fiorentina nu kan wel leuk worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet nu nog eten.. ik wacht nog totdat mijn ouders terug zijn. Wat als ik om 7 uur niet eens klaar ben met eten en er is een limiet op die packs
#firstworldproblems![]()
Als ze er een limiet op doen, dan zal het wel groot genoeg zijn om er miljoenen mee te verdienen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet nu nog eten.. ik wacht nog totdat mijn ouders terug zijn. Wat als ik om 7 uur niet eens klaar ben met eten en er is een limiet op die packs
#firstworldproblems
joepiequote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef Confetti het volgende:
http://cdn.content.easpor(...)ut5_AllPacks_ENG.swfHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
WTF, HOLY SHITquote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef Confetti het volgende:
http://cdn.content.easpor(...)ut5_AllPacks_ENG.swf![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar gaat de wajongquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
![]()
nee we doen wel rustig aan
Maar zouden ze nu ook zonder limiet zijn want dan wordt het wel erg leuk![]()
Ik voorspel dat wederom heel de markt kapot gaat. En dan bedoel ik niet prijsdalingen (want dat gebeurt sowieso), maar gewoon echt kapot. Spelers die vastzitten in je watchlist enzo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo even Pele pullen. Al zal het wel Pelle pullen worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zal ook wel niet gebeuren maar de markt gaat helemaal indonderen. Ik ga even mijn Robben nog even snel verkopen zometeen voordat hij dalijk 100k goedkoper is na 1 avondquote:![]()
Ebolaquote:Op zondag 23 maart 2014 18:43 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
alle packs die ooit zijn uitgekomen.
Ik heb 30k kan je daar wat leuks voor halen?![]()
kindercolaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga mijn first owner robben op de markt zetten voordat hij in elkaar stortquote:Op zondag 23 maart 2014 18:44 schreef rolls-reus het volgende:
Cool
Godver daar gaat de waarde van ibra en alle andere dure nifs![]()
Ik ga alles houdenquote:Op zondag 23 maart 2014 18:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga mijn first owner robben op de markt zetten voordat hij in elkaar stortuit het verleden is gebleken bij mij dat dat het beste is omdat iedereen nu al alles aan het sellen is
![]()
Kans dat Robben ineens in elkaar stort is sowieso vrij groot.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga mijn first owner robben op de markt zetten voordat hij in elkaar stortAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb Toure en Reus als dure NIF's, maar ach, boeiuh. Ik heb al zat coins verkocht en een beetje verlies maken maakt ook niet meer uit.
Kan sowieso niks doen, want de TP staat nog voor 35 minuten vast.![]()
Ik doe dit nooit, ik ga het ook gewoon een keer proberen. Aguero Schwein Reus en Toure voor 450 totaal in de verkoop. Ben benieuwd.![]()
maandje uitstellen dus maar weer die chem kaarten verkopen
NOG 1 MINUUT JONGENS AFTELLEN KAN BEGINNEN GEKKENHUUUUIIIIISSSHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is een goede. Fuck. Maar ik vertel mezelf dat ik er winst mee ga maken (dat verkopen en terugkopen). Dus dan mag het..quote:Op zondag 23 maart 2014 19:00 schreef Reemi het volgende:
Ik verkoop niks want anders verneuk ik die coins ook aan pakjes![]()
lol je mag er overal maar 1 van?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je mag er inderdaad overal maar 1tje vandas effe minder, maar je mag er wel 5 openen van de 50.000 coins
![]()
Nou, post maar wat je pulltquote:Op zondag 23 maart 2014 19:02 schreef Maver24 het volgende:
Je mag er inderdaad overal maar 1tje vandas effe minder, maar je mag er wel 5 openen van de 50.000 coins
Ik heb nergens de coins voor
Vind het ook wel een vrij lamme actie.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hmmm ik heb 75k.... Kan wel een paar IF's verkopen.... Heb al een keer Vieira uit een 100k pack gehaald...quote:Op zondag 23 maart 2014 19:02 schreef Reemi het volgende:
Vind ze allemaal lame en voor het 100k pack ben ik te arm![]()
100k --> T Silva en veel.. veel .. heeel veel rotzooi.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga maar een pakje openen, maar dan wel een 100k pack.
[ afbeelding ]
Gotze is flink duurder dan ik dacht
50k --> EEN IF !!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan maar 1 100k pack halen, maar in 2 50k packs zit precies hetzelfde en daar kan je er 5 van halen...![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:07 schreef m25 het volgende:
[..]
100k --> T Silva en veel.. veel .. heeel veel rotzooi.
50k --> EEN IF !!!!!!Tadic is welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha ik geloof je gelijk maar die had ik wel gekocht als ik die echt wilde. Quicksell waardig.quote:![]()
Die Godin heb ik dus ook.. 16k wtf. En nog een keer T Silva, had ik vorig jaar meer aan.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
ehm.. ok, dit had ik in ieder geval niet verwacht.
[ afbeelding ]
De andere packs waren zo slecht dat ik ze niet wil noemen.![]()
beter koop je nog meer packs, als je er nog eentje pullt dan ben je pas echt een rijke tattaquote:Op zondag 23 maart 2014 19:26 schreef Thezeurminator het volgende:
Eindelijk kan FUT 14 beginnen voormij kan eindelijk wat chille if's halen. Zie dat hazard 400k is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zal ik hem nu verkopen of kan ik beter even wachten tot deze packgekte afgelopen is?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
beter koop je nog meer packs, als je er nog eentje pullt dan ben je pas echt een rijke tatta![]()
Ik zou nog 3 maanden wachten.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zal ik hem nu verkopen of kan ik beter even wachten tot deze packgekte afgelopen is?Feyenoord Rotterdam![]()
verkoop gewoon joh... die gaat echt niet duurder worden, alleen maar goedkoper verwacht ikquote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zal ik hem nu verkopen of kan ik beter even wachten tot deze packgekte afgelopen is?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
100k pack was ook 3x niksNavas en Luiz als beste speler, wel 2x negredo gehad
en voor zoveelste keer Gomez, daar wordt ik echt schijtziek van van Gomez, die heb ik echt zoveel in pakjes
![]()
Okee dankje heb hem op de TL staan. Ik ga even kijken hoe ik het geld ga spenderen. Ga waarschijnlijk Neymar halen en bale. NVM Bale is een beetje duur nog.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
verkoop gewoon joh... die gaat echt niet duurder worden, alleen maar goedkoper verwacht ik![]()
Hoe duur denk je dat Bale is?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:31 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Okee dankje heb hem op de TL staan. Ik ga even kijken hoe ik het geld ga spenderen. Ga waarschijnlijk Neymar halen en Bale.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: