SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, maar Kalou is dus veel beter. Aurier op RB zou de beste Ivoriaanse RB zijn (en strong link met IF Kalou).quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel weer een Ivoriaanse RM.. daar zijn verder maar weinig van (IF Kalou en Akpa-Akpro)![]()
was villa ST geweest als hij IF was? eerder LF/LW toch?"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Speelt altijd ST bij Atletico als hij speelt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:41 schreef droommoord het volgende:
was villa ST geweest als hij IF was? eerder LF/LW toch?![]()
samen met diego costa in de spits ja?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Speelt altijd ST bij Atletico als hij speelt."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Twee spitsen systeem. Laatste tijd zit hij wel vaak op de bank met Garcia dan achter Costa.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:42 schreef droommoord het volgende:
[..]
samen met diego costa in de spits ja?![]()
Ik had ook wel het idee dat je er van baalde ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:40 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het echt klote dat Muller of Villa er niet inzit. precies die 2 die ik had gehoopt dat ze erin zouden zitten. Muller omdat hij ST speelde en Villa ook omdat hij gewoon spits is bij AtleticoAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jah joh, gaat nergens over , helemaal niet tofquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:44 schreef DutchSL het volgende:
Ook nog geen transfer Diego, Maver heeft wel pech.![]()
Eigenlijk zouden ze naast UP's en transfers ook gewoon spelers wiens positie verkeerd is opnieuw moeten uitbrengen, dan maar zonder UP.
Emanuelson LB, Villa ST etc.![]()
David Villa zit nagenoeg nooit op de bank. Alleen in de CL vaak omdat Simeone dan voor de meer behoudende variant gaat. In de competitie heeft hij maar 3x op de bank gezeten.
In La Liga 18x spits, 3x LW, 3x RW.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
marcelo IF zou wel een aardig prijsje aan hangen niet? 40/50k ofzo?"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
meerquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:47 schreef droommoord het volgende:
marcelo IF zou wel een aardig prijsje aan hangen niet? 40/50k ofzo?
Filipe Luis IF is al bijna 50k joh. Gaat een stuk duurder zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
luis is ook minder als 50k? zoveel verschil tussen die twee zit toch niet? (swag niet meegerekendquote:)
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Ik schreef de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:47 schreef Tim86 het volgende:
David Villa zit nagenoeg nooit op de bank. Alleen in de CL vaak omdat Simeone dan voor de meer behoudende variant gaat. In de competitie heeft hij maar 3x op de bank gezeten.
Hij heeft drie van de laatste vijf competitieduels niet in de basis gestaan (en beide CL wedstrijden). Al zie ik nu dat het 1x door een blessure kwam en dus 1x omdat Simeone tegen Real dan ook behoudender wilde spelen waarschijnlijk.![]()
Denk dat er deze week ook minder packs worden geopend dan nu het geval is geweest. Alleen Lavezzi is leuk en Huntelaar zal wel geen drol gaan kosten. Drogba is gewoon kut om mee te hybriden![]()
Goede editquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik schreef de laatste tijd.
Hij heeft drie van de laatste vijf competitieduels niet in de basis gestaan (en beide CL wedstrijden). Al zie ik nu dat het 1x door een blessure kwam en dus 1x omdat Simeone tegen Real dan ook behoudender wilde spelen waarschijnlijk.![]()
Marcelo speelt bij Real en is veel populairder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:49 schreef droommoord het volgende:
[..]
luis is ook minder als 50k? zoveel verschil tussen die twee zit toch niet? (swag niet meegerekend)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
yeahh, blijf toch hopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marcelo speelt bij Real en is veel populairder."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:59 schreef droommoord het volgende:
[..]
je moet wat op de woensdagavond...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speelde net tegen iemand met Ronaldo in een team met klote chemisty en geen enkele goede speler verder behalve KP Boateng.
1-6 gewonnen, die ene goal met een bronze die ik alweer vergeten ben uit een corner
#liefdagboek![]()
ibra verkopen voor asamoahquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
IF KWADWO![]()
![]()
![]()
Moet ik toch Ibra gaan verkopen...
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
FUT was gisteravond weer schrijnend
Speelde een aantal potjes op rij tegen gasten die niets anders konden dan ballen blind naar voren pompen, en maar hopen dat er eentje goed valt. 3 potjes verloren terwijl ik steeds (veel) meer doelpogingen had dan mijn tegenstander. Tussendoor ook nog een wedstrijd waarbij de server eruit knalde terwijl ik voor stond: die werd voor het gemak ook maar geregistreerd als verlies.
In mijn streven naar eerherstel dus nog maar een potje gedaan. Mijn tegenstander liet me daarin alle hoeken van het veld zien (en had het dubbele aantal doelpogingen van mij), en toch won ik, met een lousy 1-0, vlak voor tijd. Ik schaamde me kapot. Toen heb ik mezelf vervolgens maar in slaap gehuild op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
#liefdagboekNAC Breda
Rèsbaarge![]()
FUT is gewoon niet zo leuk meer. Vannacht wel een badge van Slask Wroclaw verkocht voor 3k.. ik wist niet dat die zo duur was.![]()
Die is ook niet zo duur. Tenminste, niet op PS3. Hier staan er een stuk of 10 op met een BIN van 200c.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
FUT is gewoon niet zo leuk meer. Vannacht wel een badge van Slask Wroclaw verkocht voor 3k.. ik wist niet dat die zo duur was.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toch mooi 1 verkocht voor te veelquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is ook niet zo duur. Tenminste, niet op PS3. Hier staan er een stuk of 10 op met een BIN van 200c.![]()
![]()
Ik vind Fut nog steeds wel leuk hoor
Mn team speelt lekker, heeft een paar echte helden en laat me lekker skilleni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:59 schreef droommoord het volgende:
[..]
je moet wat op de woensdagavond...![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze OP-chick is wat mij betreft goedgekeurd.danquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:49 schreef droommoord het volgende:
[..]
luis is ook minder als 50k? zoveel verschil tussen die twee zit toch niet? (swag niet meegerekend)
Ik verkoop nooit een kaart voor 15x te veel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch mooi 1 verkocht voor te veel
Jij hebt altijd geluk![]()
![]()
Misschien komt dat wel omdat je nooit een kaart voor 15x teveel op de markt plaatst.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik verkoop nooit een kaart voor 15x te veel.
Jij hebt altijd gelukNAC Breda
Rèsbaarge![]()
moguhhh.
gister alles gemist. al transfers inmiddels? ieren al bekend gemaakt ? banhamer al in het rond geslingerd ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee. Nee. Nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:24 schreef FCsuarez het volgende:
moguhhh.
gister alles gemist. al transfers inmiddels? ieren al bekend gemaakt ? banhamer al in het rond geslingerd ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, nee en nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:24 schreef FCsuarez het volgende:
moguhhh.
gister alles gemist. al transfers inmiddels? ieren al bekend gemaakt ? banhamer al in het rond geslingerd ?
Wel is het TOTW per ongeluk uitgelekt. Dat gebeurt anders nooit. Erg merkwaardig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hoop dat het een kut TOTW is. moet nog wat contracten fitness en dat soort shit kwijt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.
Wel is het TOTW per ongeluk uitgelekt. Dat gebeurt anders nooit. Erg merkwaardig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop dat het een kut TOTW is. moet nog wat contracten fitness en dat soort shit kwijt.quote:![]()
Scroll even naar boven danquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop dat het een kut TOTW is. moet nog wat contracten fitness en dat soort shit kwijt.
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop dat het een kut TOTW is. moet nog wat contracten fitness en dat soort shit kwijt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
was al even terug gebladerd.
ik zou het niet durven om een TOTW met huntelaar en drogba kut te noemen![]()
maar toch denk ik na al het geweld van afgelopen weken dat er niet veel packs geopend zullen worden
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
KUT TOTW?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend.Bazen TOTW
In vergelijking met voorgaande weken stelt het deze keer niet zoveel voor. Ik vind Marcelo niks, dus wat blijft over: Caulker, Drogba en met een beetje goede wil Huntelaar. Dat is nogal schraal in vergelijking met vorige edities.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lavezzi?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In vergelijking met voorgaande weken stelt het deze keer niet zoveel voor. Ik vind Marcelo niks, dus wat blijft over: Caulker, Drogba en met een beetje goede wil Huntelaar. Dat is nogal schraal in vergelijking met vorige edities.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wist dat die ging komen. Ik vond Lavezzi he-le-maal kut. En een aantal met mij, als ik hier de reacties mag geloven. Maar hey, ik heb niet gezegd dat jij niet mag doorgaan met jizzen op dit TOTWquote:Ik vind het vleesch noch visch...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lach maar. Ik ken de personal trainer van Gudelj goed; die gast leeft er echt voor, als een monnik bijna.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:33 schreef Revontulet het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarbij: Gudelj >> Clasie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind NIF Lavezzi wel goed, maar de IF is zo'n 300k te duur en de SIF zal nog duurder worden, dus dat is toch geen speler die ik ga gebruiken.
Asamoah en Caulker misschien wel, afhankelijk van de prijs.![]()
Zal best. Clasie is ook niets, dat weet ik. Maar met dit bericht lijkt het alsof hij al jaren mediatraining van Louis krijgtquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lach maar. Ik ken de personal trainer van Gudelj goed; die gast leeft er echt voor, als een monnik bijna.
En daarbij: Gudelj >> Clasie.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Daar heb je een punt. Maar ik vraag me af of hij het ook echt letterlijk zo gezegd heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zal best. Clasie is ook niets, dat weet ik. Maar met dit bericht lijkt het alsof hij al jaren mediatraining van Louis krijgtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben voor, snel voor Oranje uitnodigen. Alles wat voor Oranje kan en wil spelen en talent heeft moet je gewoon een officiële interland laten spelen zodat ze voor altijd vast liggen voor het geval ze ooit helemaal doorbreken.
Doen andere landen ook, zo'n Bakkali is niet al international omdat de bondscoach hem nu al bij de beste spelers van België vind horen, maar vooral zodat hij niet meer voor Marokko kan kiezen.![]()
Volgens mij moet je in deze fase helemaal niet meer bezig zijn met het vastleggen van talentjes voor de toekomst. Belangrijkste is nu gewoon het WK, en dus moeten ze gewoon eens de sterkste spelers gaan selecteren en opstellen. Talentjes vastleggen kan na de zomer wel weer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:41 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben voor, snel voor Oranje uitnodigen. Alles wat voor Oranje kan en wil spelen en talent heeft moet je gewoon een officiële interland laten spelen zodat ze voor altijd vast liggen voor het geval ze ooit helemaal doorbreken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht dat jij altijd anti wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:43 schreef Toefjes het volgende:
Met spelers van 1.50m word je geen wereldkampioen. Neerzetten die Gudelj.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik blijf er bij dat de leukste tijd bij AZ was, toen de rechtsback Jan heette, de CAM Barry, de keeper Henk, en de LB Tim.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd anti was![]()
Gudelj
Waar is de tijd van Davids, Seedorf en Nicky Hofs.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als ik de parallel naar NAC trek, ben ik het ook met je eens. Maar die tijden komen niet meer terug.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat de leukste tijd bij AZ was, toen de rechtsback Jan heette, de CAM Barry, de keeper Henk, en de LB Tim.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, want als je hem niet mee neemt gaat hij met Bosnië naar het WK.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij moet je in deze fase helemaal niet meer bezig zijn met het vastleggen van talentjes voor de toekomst. Belangrijkste is nu gewoon het WK, en dus moeten ze gewoon eens de sterkste spelers gaan selecteren en opstellen. Talentjes vastleggen kan na de zomer wel weer.
Ik zeg niet dat je nu maar allemaal halve buitenlanders naar het WK moet meenemen om ze vast te leggen (zoiets moet je doen in de kwalificatie).
Maar hij is niet minder dan Clasie en Schaars en die zitten wel bij Oranje, dus laat 1 van die twee (Schaars) maar thuis en neem hem mee.![]()
Kunnen we Van Bommel niet meenemen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, want als je hem niet mee neemt gaat hij met Bosnië naar het WK.
Ik zeg niet dat je nu maar allemaal halve buitenlanders naar het WK moet meenemen om ze vast te leggen (zoiets moet je doen in de kwalificatie).
Maar hij is niet minder dan Clasie en Schaars en die zitten wel bij Oranje, dus laat 1 van die twee (Schaars) maar thuis en neem hem mee.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nicky Hofs ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gudelj
Waar is de tijd van Davids, Seedorf en Nicky Hofs.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nicky Hofsquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gudelj
Waar is de tijd van Davids, Seedorf en Nicky Hofs.Had er bijna overheen gelezen
![]()
![]()
Jaap Stamquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan, misschien dat Stam en Bogarde er ook wel zin in hebben.
Die wedstrijd tegen Tsjechie op het EK in eigen land, met die hoofdwond. Rekik, de Vrij en Bruma zouden zich huilend laten wisselen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
in dat geval denk ik dat bergkamp ook nog wel een verrijking is in vergelijking met promes en boetius.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan, misschien dat Stam en Bogarde er ook wel zin in hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die durft niet te vliegen naar Brazilië...quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in dat geval denk ik dat bergkamp ook nog wel een verrijking is in vergelijking met promes en boetius.
(ok, met de boot kan ook)![]()
daar heb je een puntje. nu vertrekken is hij nog op tijd denk ik danquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die durft niet te vliegen naar Brazilië...
(ok, met de boot kan ook)
#FreeTrapz![]()
Huntelaarquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
die EA twitter met de reminder dat coins kopen of verkopen strafbaar is
#FreeTrapz![]()
Tijdens het doen van de belastingdienst aangifte kom ik er toch altijd wel achter dat mn administratie een chaos is.![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Koop net een packje, zit if tevez er inEindelijk eens een keer een goede speler
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die was toch van vorige week?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Gewoon van deze week samen met robben en thiago silvaquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
O ja, het is woensdag. Ik denk steeds dat het al donderdag is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon van deze week samen met robben en thiago silva![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Is nog meer waard dan ik dachtKocht wat packs omdat ik huntelaar wil kopen straks
Dat moet nu wel lukken.
Hoeveel?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:42 schreef over_hedge het volgende:
Is nog meer waard dan ik dachtKocht wat packs omdat ik huntelaar wil kopen straks
Dat moet nu wel lukken.
![]()
Zo herkenbaar dit. Ik kan nooit de energie vinden om mijn spullen nu eens allemaal netjes te ordenen in mappen enzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:27 schreef Toefjes het volgende:
Tijdens het doen van de belastingdienst aangifte kom ik er toch altijd wel achter dat mn administratie een chaos is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon een schoenendoos ergens in een kast, alles wat je ook maar denkt belangrijk te kunnen zijn er in doen. Heb je het in ieder geval bij elkaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit. Ik kan nooit de energie vinden om mijn spullen nu eens allemaal netjes te ordenen in mappen enzo
🍆![]()
Ik geloof niet dat dat een oplossing voor de lange termijn isquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gewoon een schoenendoos ergens in een kast, alles wat je ook maar denkt belangrijk te kunnen zijn er in doen. Heb je het in ieder geval bij elkaar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn FUT werkt echt totaal niet meer via de webapp.
Kan niet eens spelers zoeken, dan komt er te staan dat er geen resultaten zijn terwijl als je dan 10x zoekt er dus wel degelijk resultaten blijken te zijn.
Ook filteren per teamgeeststijl kan niet meer.
Iemand enig idee, of moet ik maar het beste gelijk even bellen met EA zelf.blablablabla![]()
Bel EA maar gewoon even.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:54 schreef Elan het volgende:
Kan niet eens spelers zoeken, dan komt er te staan dat er geen resultaten zijn terwijl als je dan 10x zoekt er dus wel degelijk resultaten blijken te zijn.
Iemand enig idee, of moet ik maar het beste gelijk even bellen met EA zelf.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bellen, vragen naar Rik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:54 schreef Elan het volgende:
Iemand enig idee, of moet ik maar het beste gelijk even bellen met EA zelf.![]()
quote:call the canadian, allways a good idea.
#FreeTrapz![]()
020, dit word niks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Flexibele tijden, dat beloofd wat.![]()
*belooftquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Flexibele tijden, dat beloofd wat.
Oke, hier een tip: kijk eerst even op het EA-forum. Of lees voorgaande TT's van deze reeks even rustig door. Of sherlock even op "webapp"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iedereen heeft deze problemen met de webapp en EA kan of wil het niet oplossen, bellen heeft geen zin, duizenden mensen klagen er al maanden over bij EA.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Flexibele tijden, dat beloofd wat.![]()
![]()
Precies. En sommigen hebben het geluk dat ze een schamele compensatie hebben ontvangenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iedereen heeft deze problemen met de webapp en EA kan of wil het niet oplossen, bellen heeft geen zin, duizenden mensen klagen er al maanden over bij EA.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Waar Pellè lijkt weggelopen uit een schilderij van Michelangelo, ziet Immers eruit als een groente- en zonlichtmijdende gameverslaafde.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah thx man, dan ga ik dus ook maar niet bellen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iedereen heeft deze problemen met de webapp en EA kan of wil het niet oplossen, bellen heeft geen zin, duizenden mensen klagen er al maanden over bij EA.
Wel van de zotte, eerder kon je na 3-4x klikken nog wel iets vinden maar nu niets meer.
Console werkt hier op de PS4 al niet heel veel beter. Balen.
blablablabla![]()
ben al iets eerder op kantoor. je kunt gewoon vast bellen hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Flexibele tijden, dat beloofd wat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De hele strekking van dat artikel is wel interessant. Dat Moneyball-concept zou eigenlijk een eredivisie of desnoods Jupiler-league club gewoon eens uit moeten testen.quote:
Als het bij honkbal werkt waarom niet bij voetbal.
blablablabla![]()
Voetbal is alleen wel een erg conservatieve sport.. Met veel pijn en moeite wordt nu die doellijntechniek getest, maar eigenlijk zouden we elke mogelijke techniek moeten gebruiken om betere beslissingen te maken. Daarnaast is er in de voetbalwereld nauwelijks interesse in sportpsychologen, terwijl ook die heel erg nuttig kunnen zijn. Dat hebben die macho's "niet nodig". Dat zien we wel aan de instelling van een groot aantal spelersquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
De hele strekking van dat artikel is wel interessant. Dat Moneyball-concept zou eigenlijk een eredivisie of desnoods Jupiler-league club gewoon eens uit moeten testen.
Als het bij honkbal werkt waarom niet bij voetbal.
el shaa > asamoahquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij nog niet met allebei hebt gespeeld. Iedereen weet Asamoah > IbraPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
beide eens. ging uit van 433.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt aan het systeem.
[..]
Nee, gewoon nee.
El shaa Muriel Rodriguez![]()
![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
armero danste bij mij altijd door de verdediging heen, links verre hoek -> golasoquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt aan het systeem.
[..]
Nee, gewoon nee."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
pacebitchiequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef droommoord het volgende:
[..]
armero danste bij mij altijd door de verdediging heen, links verre hoek -> golaso
#FreeTrapz![]()
Nog 2 Matuidis verkopen en dan heb ik weer een miljoentje. Ieren erbij... Dan moet er weer extra zakgeld van 100 euro in zitten![]()
![]()
Niets mis met (IF) Cuadrado, Mertens, Gervinho, Cerci etc.quote:
Asamoah en El Shaarawy zijn alleen genaaid met hun skills (wel 4* in H2H).
En er zijn een aantal zogenaamde LM's/RM's die eigenlijk L(W)B/R(W)B zouden moeten zijn.![]()
IF Cuadrado en IF Gervinho ga je echt niet de oorlog mee winnen hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niets mis met (IF) Cuadrado, Mertens, Gervinho, Cerci etc.
Asamoah en El Shaarawy zijn alleen genaaid met hun skills (wel 4* in H2H).
En er zijn een aantal zogenaamde LM's/RM's die eigenlijk L(W)B/R(W)B zouden moeten zijn.![]()
hoeveel had je er en waar gaan ze voor de deur uit ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:55 schreef Toefjes het volgende:
Nog 2 Matuidis verkopen en dan heb ik weer een miljoentje. Ieren erbij... Dan moet er weer extra zakgeld van 100 euro in zittenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
69.5K en 70.5K (duizendje verschil voor de CDM) Gekocht voor 51 a 52 K, 23 stuks ongeveer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel had je er en waar gaan ze voor de deur uit ?![]()
Cuadrado is verschrikkelijk goed, Gervinho niet mee gespeeld maar ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Cuadrado en IF Gervinho ga je echt niet de oorlog mee winnen hoor.![]()
zoveel alweerquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
69.5K en 70.5K (duizendje verschil voor de CDM) Gekocht voor 51 a 52 K, 23 stuks ongeveer.heb er ook nog 5
![]()
heb maar geen zin om de boel op de TP te zetten. van het weekend maar even doen
#FreeTrapz![]()
Als LW misschien, als LM staat Asamoah echt ver boven de rest.quote:quote:![]()
Armero kan alleen rennen en heeft een aardige voorzet. Asamoah is snel, kan een bal vasthouden en heeft een prima voorzet. Armero heeft maar 2* skills en is in de buurt van de 16 waardeloos. Asamoah is met zijn 85 strength overal een gevaar.![]()
Ik Depay niet vinden in de webapp, dus dat is geen optie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:00 schreef el-blanchito het volgende:
Gewoon willems+depay, rest serie ANAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had eindelijk iets bedacht voor IF Damjanovic met Seol/Leonardo, maar die Drincic zit blijkbaar niet in het spel (staat wel op wefut/futhead).
Ik geef het maar op, wachten op een IF uit de K-League die het probleem oplost..![]()
waar verkopen jullie die coins?soms lijkt een speler op stats kut, maar speelt ie heerlijk, met armero moet je geen skills doen maar gewoon dansenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als LW misschien, als LM staat Asamoah echt ver boven de rest.
[..]![]()
Armero kan alleen rennen en heeft een aardige voorzet. Asamoah is snel, kan een bal vasthouden en heeft een prima voorzet. Armero heeft maar 2* skills en is in de buurt van de 16 waardeloos. Asamoah is met zijn 85 strength overal een gevaar."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Blijven zoeken, het is net zo'n koning als vorig jaar bij mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik Depay niet vinden in de webapp, dus dat is geen optie.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Heb 30 wedstrijden met Armero gespeeld, ik weet wel dat je alleen met hem moet rennen (of dansen, dan klinkt het minder pacehoerig). Maar ik heb liever iemand die en bal vast kan houden, dreiging langs de lijn en richting het centrum kan bieden en ook nog een beetje kan afmaken. Al is dat naast Llorente niet echt nodig, die mist toch nooit...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:05 schreef droommoord het volgende:
waar verkopen jullie die coins?
[..]
soms lijkt een speler op stats kut, maar speelt ie heerlijk, met armero moet je geen skills doen maar gewoon dansen![]()
Armeroquote:Jezus nog nooit zo'n slechte speler meegemaakt.
Die gozer kan echt helemaal niks met zijn 2* skillieboiiRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Met links diagonaal knallen met Asamoah, bohh. Geen speler waar dit zo goed mee gaat als met hem (ook niet met rechtspoten vanaf rechts).![]()
toch benieuwd wat voor zakcentje het op gaat leveren![]()
400K cash
-SIF matuidi 5x
-IF chiellini
-IF Benteke
-IF juanfran
-IF fillipe luis
-SIF adje
-Aguero
-neymarPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Park 49 defending, zo raar.. andere stats misschien iets minder en defending rond de 65 zou realistischer zijn.quote:![]()
Ik doe toch alleen maar aanvallenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Park 49 defending, zo raar.. andere stats misschien iets minder en defending rond de 65 zou realistischer zijn.
Ik had gister zo'n tegenstanderquote:. Na de 2-0 pakte die zijn controller pas op als hij de bal had.
![]()
Ok, nu ik dus dat PSV-team aan het samenstellen was, kwam ik erachter hoe verkankerd de webapp daadwerkelijk is
Dat is deze FUT sowieso echt overpowered. Met je sterke been in de verre hoek schieten, dus met rechts in de linkerhoek en met links in de rechterhoek. Zelfs Llorente kreeg het voor elkaar om vanaf een (voor hem) onmogelijke hoek de bal in de verre hoe te knallen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Met links diagonaal knallen met Asamoah, bohh. Geen speler waar dit zo goed mee gaat als met hem (ook niet met rechtspoten vanaf rechts).
Repost van GuarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is deze FUT sowieso echt overpowered. Met je sterke been in de verre hoek schieten, dus met rechts in de linkerhoek en met links in de rechterhoek. Zelfs Llorente kreeg het voor elkaar om vanaf een (voor hem) onmogelijke hoek de bal in de verre hoe te knallen.
Repost van GuarinJa, dat werkt voor mij echt veel beter dan finesse shots over het algemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vanaf het begin, ook toen iedereen zei dat finesse shots zo overpowered waren.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is deze FUT sowieso echt overpowered. Met je sterke been in de verre hoek schieten, dus met rechts in de linkerhoek en met links in de rechterhoek. Zelfs Llorente kreeg het voor elkaar om vanaf een (voor hem) onmogelijke hoek de bal in de verre hoe te knallen.
Repost van Guarinhad laatst een maicon wk 2010 goal met maiconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vergeten de replay op te slaan na de wedstrijd
#FreeTrapz![]()
Heeft iemand nog wel eens met wijnaldum als ST gespeeld? Dat was vorig jaar een groot succes maar ik heb er niemand nog over gehoord. Als CAM is het een baasje in 451i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die is gewoon de moeite waard om nog even te kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had laatst een maicon wk 2010 goal met maicon![]()
![]()
🍆![]()
Ik probeerde regelmatig met (SIF) Maicon van afstand te schieten maar hij heeft in 116 wedstrijden pas 1x gescoord. Had hem volgens mij wel opgeslagen, volgens mij was dit hem.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had laatst een maicon wk 2010 goal met maicon![]()
![]()
Maar tegenwoordig gebruik ik Konko in mijn 1e team en Maicon in mijn 2e. Niet zozeer omdat Maicon slecht is (vind hem ook niet bijzonder goed) maar vooral omdat Konko echt een baas is.
Edit: Twijfel een beetje of dat hem wel was, hij ziet er bijzonder blank uit voor Maicon...![]()
Ik heb gisteren SIF Maicon gekocht om Konko te vervangen in mijn oude team, omdat ik Konko nodig heb voor mijn nieuwe team en ik hem geen dubbele dienst wil laten draaien.
Ben benieuwdin FUT 12 was hij een enorme baas.
![]()
mijn NIF maicon heeft uit mijn hoofd gezegd 6 wedstrijden 2 goals, maar dat zou ik even op moeten zoeken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik probeerde regelmatig met (SIF) Maicon van afstand te schieten maar hij heeft in 116 wedstrijden pas 1x gescoord. Had hem volgens mij wel opgeslagen, volgens mij was dit hem.
[ afbeelding ]
Maar tegenwoordig gebruik ik Konko in mijn 1e team en Maicon in mijn 2e. Niet zozeer omdat Maicon slecht is (vind hem ook niet bijzonder goed) maar vooral omdat Konko echt een baas is.
Edit: Twijfel een beetje of dat hem wel was, hij ziet er bijzonder blank uit voor Maicon...
E: 3 games 2 goals. vorige 5 eigenaren 50 games 1 goal... knoeiers
[ Bericht 7% gewijzigd door FCsuarez op 12-03-2014 12:38:28 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
verkocht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:21 schreef Freire het volgende:
Er was hier toch iemand die een team had met alleen maar ho's ?
Heeft iemand die nog?
IF Konko in FUT13quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb gisteren SIF Maicon gekocht om Konko te vervangen in mijn oude team, omdat ik Konko nodig heb voor mijn nieuwe team en ik hem geen dubbele dienst wil laten draaien.
Ben benieuwdin FUT 12 was hij een enorme baas.
Ja erg fijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand ervaring met Honda als wide CAM?![]()
Nee, met 1 ochtendje. Belastingaangifte klaar. Wel ingewikkelde materie hoor, huis verkocht, huis gekocht etc.quote:![]()
Misschien moet ik het ook maar zo zien, dan is het inderdaad mooi verdiend. Ik zet altijd die maandelijkse teruggaaf bewust veel te laag, zodat ik met mijn aangifte ook een mooie bonus tegemoet kan zien. Maar als ik niet uitkijk heeft mijn vrouw daar alweer een mooie bestemming voor gevondenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, met 1 ochtendje. Belastingaangifte klaar. Wel ingewikkelde materie hoor, huis verkocht, huis gekocht etc.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien toch eens proberen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is stijflinks dus speelde hem op RCAMNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zeker doen is alleen zo lastig om er een leuk team om heen te bouwenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien toch eens proberen.![]()
Serie A-versie valt toch best mee?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker doen is alleen zo lastig om er een leuk team om heen te bouwenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
In 4-2-2-2 ga je dan al snel naar bijna alleen maar Milan spelers. Maar originele teams heb ik al heel lang opgegevenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serie A-versie valt toch best mee?![]()
4 verdedigers zijn niet interessant... De Rossi en Hernanes op CDM. Di Natale/ IF Mertens/Honda op CAM en IF Balo en Vucinic in de spitsquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In 4-2-2-2 ga je dan al snel naar bijna alleen maar Milan spelers. Maar originele teams heb ik al heel lang opgegeven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zeker goed teampje Diamanti zou ik doen ipv Mertens en dan Di Natale spits naast Baloquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
4 verdedigers zijn niet interessant... De Rossi en Hernanes op CDM. Di Natale/ IF Mertens/Honda op CAM en IF Balo en Vucinic in de spits![]()
![]()
Vriend van mij krijgt 1900 euro terug. Hoe dat kan, geen idee*, want hij heeft eigenlijk alleen maar een bijbaantje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, met 1 ochtendje. Belastingaangifte klaar. Wel ingewikkelde materie hoor, huis verkocht, huis gekocht etc.
* ja, blijkbaar is er te veel belasting afgehouden gedurende het gehele jaar
Bijvoorbeeld door algemene heffingskorting.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vriend van mij krijgt 1900 euro terug. Hoe dat kan, geen idee*, want hij heeft eigenlijk alleen maar een bijbaantje.
* ja, blijkbaar is er te veel belasting afgehouden gedurende het gehele jaar
Voorbeeld van t internet.
Wie ¤ 5.500 bruto in één jaar heeft verdiend, zou hier 37 % loonbelasting over moeten betalen. Dat is dan ¤ 2.035 euro aan belasting. Minus de heffingskorting zou men dus 34 euro loonbelasting moeten betalen.🍆![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In 4-2-2-2 ga je dan al snel naar bijna alleen maar Milan spelers. Maar originele teams heb ik al heel lang opgegeven![]()
![]()
De Russische versie van Honda is ook prima te hybriden in 4222.
Doumbia spits = sterke link = geen link met RB nodig.
Gewoon een RPL CDM uitkiezen en daar mee verder werken. Witsel, Diarra, Romulu etc, zat keuzes.
Of een 451 met Kagawa samen achter Doumbia.
In b4 haat op Doumbia.![]()
Die heeft dan niet aan gestaan, terwijl hij er wel recht op had?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld door algemene heffingskorting.
Voorbeeld van t internet.
Wie ¤ 5.500 bruto in één jaar heeft verdiend, zou hier 37 % loonbelasting over moeten betalen. Dat is dan ¤ 2.035 euro aan belasting. Minus de heffingskorting zou men dus 34 euro loonbelasting moeten betalen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarschijnlijk, daardoor heeft het voor veel studenten ook zin om aangifte te doen. Door enkel loongegevens in te vullen. (En tegenwoordig zijn de zelfs vaak al vooraf ingevuld) En dus alleen te controleren, kan je al snel behoorlijk veel geld terug krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heeft dan niet aan gestaan, terwijl hij er wel recht op had?
*Edit http://www.belastingdiens(...)ve/jongeren/jongeren Hier staat het allemaal beschreven. Stelt echt weinig voor.
*edit 2 Je kan het voor 5 jaar terug vragen ook nog eens dus ben je het de jaren hier voor vergeten doe die dan ook.🍆![]()
Inderdaad best wel een oude repost maar goed. Nog niet mee gespeeld dit jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Vast een hele oude repost, maar dámn:
http://www.futhead.com/14/players/5297/lossemy-karaboue/![]()
Doumbia is de RPL Sturridge maar dan minder vaak gebruiktquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:15 schreef DutchSL het volgende:
De Russische versie van Honda is ook prima te hybriden in 4222.
Doumbia spits = sterke link = geen link met RB nodig.
Gewoon een RPL CDM uitkiezen en daar mee verder werken. Witsel, Diarra, Romulu etc, zat keuzes.
Of een 451 met Kagawa samen achter Doumbia.
In b4 haat op Doumbia..
Die twee even vergeleken met Ibarbo maar dat slaat helemaal nergens meer op voor een 77 rated speler, Ibarbo is echt op alles beter:
![]()
![]()
Minder schot en skills.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:27 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Doumbia is de RPL Sturridge maar dan minder vaak gebruikt.
Die twee even vergeleken met Ibarbo maar dat slaat helemaal nergens meer op voor een 77 rated speler, Ibarbo is echt op alles beter:
[ afbeelding ]![]()
Ik zocht een Ivoriaanse silver CM/CAM met fatsoenlijke pace/shooting/passing en kwam dus op deze bronze uitquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad best wel een oude repost maar goed. Nog niet mee gespeeld dit jaar.maar ik ga voor Sio omdat de 2* skills van die Karaboue te weinig is.
![]()
Karaboue zou ik zelf ook eerder op CAM/CF/ST zetten dan CM alleen die 2* is inderdaad wel jammer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zocht een Ivoriaanse silver CM/CAM met fatsoenlijke pace/shooting/passing en kwam dus op deze bronze uitmaar ik ga voor Sio omdat de 2* skills van die Karaboue te weinig is.
![]()
Sorry dat had ik niet moeten doen. Mijn neefje is ook autistisch en dat is niet leuk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij overal beter in is dus dat is dan niet juist.![]()
Ga nu maar weer wegquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:43 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Sorry dat had ik niet moeten doen. Mijn neefje is ook autistisch en dat is niet leuk.
Ok sorry man. Ik weet ook dat het niet leuk is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:43 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Sorry dat had ik niet moeten doen. Mijn neefje is ook autistisch en dat is niet leuk.![]()
Ik zie dit nu pas. Wat is deze.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
Als Tim slecht is, wat ben ik dan![]()
kkhontslecht gr gr revontuletwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Haha, ik zie nu deze post terugWat een schijnheilig kutventje ben ik ook he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik ben er dierbare aan verloren. Het is niet zo dat ik helemaal door m'n kanarie ga als ik het hoor, maar ik vind het wel een teken van een lager niveau als je overal waar het kan kanker er doorheen gooit.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik vond Diamanti niet super. Goed, maar niet geweldig. Ik vind juist Balo niet meer zo lekker renderen... Vucinicquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker goed teampje Diamanti zou ik doen ipv Mertens en dan Di Natale spits naast BaloDaarom misschien Vucinic en Di Natale in de spits, Honda en Mertens/Hamsik erachter.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Relist all nu ook mogelijk in de fut app
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
daar gaat het laatste beetje fut uit de webapp, zal nu wel helemaal niks meer kunnen zoekenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Relist all kan al een tijdje op de web app maar dit is die FUT14 app (die ik niet op mijn mobiel kan vinden)quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar gaat het laatste beetje fut uit de webapp, zal nu wel helemaal niks meer kunnen zoeken![]()
Hij heet Football Clubquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Relist all kan al een tijdje op de web app maar dit is die FUT14 app (die ik niet op mijn mobiel kan vinden)
gr gr![]()
dat wist ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Relist all kan al een tijdje op de web app maar dit is die FUT14 app (die ik niet op mijn mobiel kan vinden)maar nu gaan zeker al die gassies van 12/13 no-life ieder uur op school 80 items listen.
nu zijn ze daar tenminste nog even mee zoet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ALARM IN AMSTERDAM SAYS NOquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:55 schreef DutchSL het volgende:
Cyanide brand op Schiphol.
IEDEREEN GAAT DOODPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vucinic kwam bij mij niet echt goed uit de verf, maar zijn stats zijn ideaal voor een 2 spitsen formatie. Palacio deed het bij mij echt goed als wide CAM, die kan ik zeker aanraden. Verder moet Guarin in elk Serie A team als CDM.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond Diamanti niet super. Goed, maar niet geweldig. Ik vind juist Balo niet meer zo lekker renderen... VucinicDaarom misschien Vucinic en Di Natale in de spits, Honda en Mertens/Hamsik erachter.
![]()
Dat laatste kan ik van Hernanes ook wel stellen; die moet er ook echt in. En als ik nu De Rossi vervang voor Guarin, ben ik bang dat ik verdedigend iets te kort ga komen...quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vucinic kwam bij mij niet echt goed uit de verf, maar zijn stats zijn ideaal voor een 2 spitsen formatie. Palacio deed het bij mij echt goed als wide CAM, die kan ik zeker aanraden. Verder moet Guarin in elk Serie A team als CDM.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zelf vind ik Hernanes iets meer een CM of centrale CAM. Maar misschien heb ik te weinig ervaring met hem op CDM, heb hem denk geen 5 wedstrijden als CDM gebruikt alvorens ik hem weer op de CAM zette. Niet lang daarna verloor hij die plek aan Hamsik. Die vind ik iets meer alround terwijl Hernanes het vooral van zijn schot moet hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik van Hernanes ook wel stellen; die moet er ook echt in. En als ik nu De Rossi vervang voor Guarin, ben ik bang dat ik verdedigend iets te kort ga komen...![]()
Ik vind Hernanes heel fijn op CDM vanwege zijn work rates. Komt op de goede momenten mee op, en heeft dan vaak de ruimte voor goede passing en/of schoten, in combinatie met 5*wf en 4* skills. Ik vind hem echt onovertroffen op CDM...maar dan moet er wel een goede degelijke (=verdedigende) CDM naast staan die in positie blijft. Guarin heeft dezelfde work rates als Hernanes...dan wordt het wel een tikkie te aanvallend ben ik bangquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zelf vind ik Hernanes iets meer een CM of centrale CAM. Maar misschien heb ik te weinig ervaring met hem op CDM, heb hem denk geen 5 wedstrijden als CDM gebruikt alvorens ik hem weer op de CAM zette. Niet lang daarna verloor hij die plek aan Hamsik. Die vind ik iets meer alround terwijl Hernanes het vooral van zijn schot moet hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja daar verschillen onze speelstijlen een beetje. Ik gebruik het liefste 2 H/H CDMs. Vidal en Guarin spelen in mijn 1e team. De Rossi speelt sinds kort weer mee in mijn 2e team omdat Pogba is gepromoveerd naar mijn 1e team (CM). De Rossi deed het verrassend goed maar misschien komt dat omdat hij naast Joaquin staat die een low defensive workrate heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Hernanes heel fijn op CDM vanwege zijn work rates. Komt op de goede momenten mee op, en heeft dan vaak de ruimte voor goede passing en/of schoten, in combinatie met 5*wf en 4* skills. Ik vind hem echt onovertroffen op CDM...maar dan moet er wel een goede degelijke (=verdedigende) CDM naast staan die in positie blijft. Guarin heeft dezelfde work rates als Hernanes...dan wordt het wel een tikkie te aanvallend ben ik bang
Altijd wel leuk om mee te puzzelen.![]()
Ja. Aan de andere kant kan mijn team allemaal wel leuk spelen, maar heb ik de laatste 3 wedstrijden er mee verloren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja daar verschillen onze speelstijlen een beetje. Ik gebruik het liefste 2 H/H CDMs. Vidal en Guarin spelen in mijn 1e team. De Rossi speelt sinds kort weer mee in mijn 2e team omdat Pogba is gepromoveerd naar mijn 1e team (CM). De Rossi deed het verrassend goed maar misschien komt dat omdat hij naast Joaquin staat die een low defensive workrate heeft.
Altijd wel leuk om mee te puzzelen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jatochquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo, jij maakt even een statementHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haha, ja dat krijg je als je niet duidelijk een abuse strategie toepast...quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Aan de andere kant kan mijn team allemaal wel leuk spelen, maar heb ik de laatste 3 wedstrijden er mee verloren.![]()
Guarin, Nainggolan, Vidal en Pogba zijn allemaal geweldig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja ze hebben allemaal iets. Nainggolan is verdedigend iets sterker misschien en heeft ook iets meer snelheid. Maar is aanvallend wel een stuk minder dan Guarin en Hernanes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Nainggolan beter dan Guarinheb ze in hetzelfde team (CM in 442).
Haha ja misschien moeten we het daar wel gewoon bij laten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
Guarin, Nainggolan, Vidal en Pogba zijn allemaal geweldig.![]()
Nainggolan heeft bij mij meer goals dan Guarin op de 1 of andere manier, denk dat het komt omdat hij RCM staat en dat daar betere ruimtes ontstaan om in te duiken in mijn team om de 1 of andere reden.. wellicht dat Guarin meer zou scoren als ik ze omdraai (maar dat gaat niet ivm chem).![]()
Jelle 1 wedstrijd schorsing voor zijn middelvinger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jelle 1 wedstrijd schorsing voor zijn middelvinger.Wel goed dat ze Coutinho alsnog straffen voor die debiele actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zeker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel goed dat ze Coutinho alsnog straffen voor die debiele actie.
Lees net dat als Jelle het hele seizoen nog iedere wedstrijd gaat keepen, hij 205 Eredivisie-duels op rij van de eerste tot de laatste minuut in het veld gestaan. En daarmee zou hij het record van Ruud Hesp overnemen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gewoon arteta, want BAASquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja ze hebben allemaal iets. Nainggolan is verdedigend iets sterker misschien en heeft ook iets meer snelheid. Maar is aanvallend wel een stuk minder dan Guarin en Hernanes.
[..]
Haha ja misschien moeten we het daar wel gewoon bij laten.
#FreeTrapz![]()
Kluivert en Rijkaard zijn echt geniaal goed trouwens. Ik merk alleen dat ik in de gold cup met Beerens vaak toch tekort kom waardoor ik hem heb vervangen...nu staat Narsingh erin. En voel ik me vies
Ik mis Lens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Juist wel. Een beetje tegendraads mag op zijn tijdquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wil je nu die UI nog wel gebruiken? (@POTS dus)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gadverdamme.... smerig pacesletje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Kluivert en Rijkaard zijn echt geniaal goed trouwens. Ik merk alleen dat ik in de gold cup met Beerens vaak toch tekort kom waardoor ik hem heb vervangen...nu staat Narsingh erin. En voel ik me vies
Ik mis Lens
toefjes en trapzie zullen je
#FreeTrapz![]()
Een echte sanka trui dus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Foeilelijk man
Doet me denken aan van die fouten "dragon"-truien. Zoals deze:
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar ik heb ook Urby vervangen en nu speelt Strootgod. Dus dat paceverschil heft elkaar een beetje opquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gadverdamme.... smerig pacesletje.
toefjes en trapzie zullen je
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon Gullit met 6 chemquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik mis Lens![]()
![]()
jamaican me crazyquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gadverdamme.... smerig pacesletje.
toefjes en trapzie zullen jeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sanka heeft meerdere betekenissen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als dat jou definitie van "sanka" is
Echte swaggerboiis weten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je probeert het goed te pratenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar ik heb ook Urby vervangen en nu speelt Strootgod. Dus dat paceverschil heft elkaar een beetje op
#FreeTrapz![]()
Die laatstequote:Op woensdag 12 maart 2014 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kom uit Brabant. Ik vind het al knap van mezelf dat ik 1 betekenis van sanka kenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sanka heeft meerdere betekenissen.
Echte swaggerboiis weten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Ziet er wel mooi uit
Die balcontrole van Rijkaard is echt ziek voor een CB. Iedere LB+Y neemt hij moeiteloos aan, lacht de spits uit en speelt verder.
e: oh hier staat Narsingh nog niet in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
MLS cup is trouwens echt kinderlijk eenvoudig. Wat een slechte teams kom je tegen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar je werkt in de randstad toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kom uit Brabant. Ik vind het al knap van mezelf dat ik 1 betekenis van sanka kenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kan je ook rochelen met hemquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel mooi uit
Die balcontrole van Rijkaard is echt ziek voor een CB. Iedere LB+Y neemt hij moeiteloos aan, lacht de spits uit en speelt verder.
e: oh hier staat Narsingh nog niet in
#FreeTrapz![]()
Wel grappig, volgens mij scoort bij mij de RCM ook iets vaker. Al houden Guarin en Vidal elkaar wel in evenwicht. Moet Nainggolan weer een keer CDM maken, dan kan hij ook mee roteren. Maar ik moet ook nog de nieuwe Vidal kopen...quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:47 schreef DutchSL het volgende:
Nainggolan heeft bij mij meer goals dan Guarin op de 1 of andere manier, denk dat het komt omdat hij RCM staat en dat daar betere ruimtes ontstaan om in te duiken in mijn team om de 1 of andere reden.. wellicht dat Guarin meer zou scoren als ik ze omdraai (maar dat gaat niet ivm chem).twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 12-03-2014 om 16:00:09Lavezzi, Huntelaar and DROGBA are destroying defences in the new Team of the Week! http://t.co/Xc2idfQQAY #FUT http://t.co/QwHLHBvozV reageer retweet
![]()
Ik speelde tegen iemand met Rudy. Die heeft het geweten.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn RC(D)M scoort ook altijd vaker dan de andere kant, behalve bij mijn Belgen. Nainggolan scoort wel meer veldgoals, maar Fellaini kopt zoveel corners binnen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kwist nie eens dat ze toen ook al gifjes hadden xdquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inde jaren 80 hadden ze allang GIFjesquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kwist nie eens dat ze toen ook al gifjes hadden xdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt. Maar ik hang er niet op straat. En mijn collega's blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar je werkt in de randstad toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sinds 1987quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kwist nie eens dat ze toen ook al gifjes hadden xd
gr gr
#thxwiki![]()
Geen vuilniszakkenjasje met bontkraag aandoen in je pauze.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik hang er niet op straat. En mijn collega's blijkbaar ook niet
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen vuilniszakkenjasje met bontkraag aandoen in je pauze.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mea culpa, ik heb het inderdaad niet zo op nertsenvelletjes. Laat Sterretje dat soort dingen maar dragen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen vuilniszakkenjasje met bontkraag aandoen in je pauze.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Billen, dat is de enige hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sanka heeft meerdere betekenissen.
Echte swaggerboiis weten.
Zie straatwoordenboekHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gisteren nog uitgescholden door een paar van die kutjochies, omdat zij op het fietspad liepen en ik riep "pardon" omdat ik er langs wildequote:
Heb maar niet gereageerd en ben door de berm doorgereden..![]()
Nee, het grootste gezwel van de maatschappij zijn de mensen die op hun telefoon aan het kijken zijn, terwijl ze over een druk station (ofzo) lopen. Ik wijk daar niet voor uit hoor, in de hoop dat hun telefoon op de grond kapot kankert.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gisteren nog uitgescholden door een paar van die kutjochies, omdat zij op het fietspad liepen en ik riep "pardon" omdat ik er langs wilde
Heb maar niet gereageerd en ben door de berm doorgereden..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach, zo loopt het gros van de mensen tegenwoordig. Daar kan ik me niet meer druk om maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, het grootste gezwel van de maatschappij zijn de mensen die op hun telefoon aan het kijken zijn, terwijl ze over een druk station (ofzo) lopen. Ik wijk daar niet voor uit hoor, in de hoop dat hun telefoon op de grond kapot kankert.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gewoon vol met die fietspomp op zijn bakkes rammen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gisteren nog uitgescholden door een paar van die kutjochies, omdat zij op het fietspad liepen en ik riep "pardon" omdat ik er langs wilde
Heb maar niet gereageerd en ben door de berm doorgereden..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom ga je daar dan ook niet even de discussie aan door even wat sterke argumenten te poneren?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb maar niet gereageerd en ben door de berm doorgereden..![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik typ ook wel eens als ik loop, maar dan niet op een druk station, waar het al lastig genoeg is om niet tegen mensen op te botsen als je gewoon oplet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, zo loopt het gros van de mensen tegenwoordig. Daar kan ik me niet meer druk om maken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Aanpakken die handel!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb maar niet gereageerd en ben door de berm doorgereden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan ze daar 3 uur later nogquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom ga je daar dan ook niet even de discussie aan door even wat sterke argumenten te poneren?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwah, van die gastjes (of wijven, nog erger) die door het centrum lopen met hun telefoon op max volume met hardcore of negerrapquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, het grootste gezwel van de maatschappij zijn de mensen die op hun telefoon aan het kijken zijn, terwijl ze over een druk station (ofzo) lopen. Ik wijk daar niet voor uit hoor, in de hoop dat hun telefoon op de grond kapot kankert.![]()
![]()
Omdat ik een internetheld ben.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom ga je daar dan ook niet even de discussie aan door even wat sterke argumenten te poneren?![]()
![]()
Dat is zoooo 2010quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah, van die gastjes (of wijven, nog erger) die door het centrum lopen met hun telefoon op max volume met hardcore of negerrapHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
jij bent zeker niet zo'n held van jezelf.quote:
maar hebt een superwoman bij jePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij bent zeker niet zo'n held van jezelf.
maar hebt een superwoman bij jeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op ieder potje past een dekseltjequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik een superwoman, je moet er toch niet aan denken dat iemand met mij zou moeten leven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TV / From Russia With Love #2quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik een superwoman, je moet er toch niet aan denken dat iemand met mij zou moeten levenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik wilde het net gaan zeggen: alles is te koopquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Serious? Belkin lekker bezig, met eerder al Hoflandquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:30 schreef DutchSL het volgende:
Slagter en Kelderman ownen in Paris-Nice
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kevin?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serious? Belkin lekker bezig, met eerder al HoflandHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Slagter rijdt nu voor Garmin, maar maakt niet uitquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serious? Belkin lekker bezig, met eerder al Hofland![]()
Jammer dat het parcours niet zo heel zwaar is dit jaar en figuren als Thomas en Degenkolb nog goed staan in het klassement. Wordt lastig om de ronde te winnen.![]()
Dat had ik me inmiddels ook al bedachtquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Slagter rijdt nu voor Garmin, maar maakt niet uit![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In b4: Dayro ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moreno. Beter onthou je die naam, want je gaat hem nog vaak horen![]()
Alleen de finale was best moeilijk.. de 3 rondes daarvoor kwam ik zonder moeite door. En dat met een bronze team met 3 silvers.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
MLS cup is trouwens echt kinderlijk eenvoudig. Wat een slechte teams kom je tegen
[ Bericht 3% gewijzigd door DarkSonic2 op 12-03-2014 17:03:08 ]![]()
De vraag is hoe knap dat is als je de beste bronze user bentquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen de finale was best moeilijk.. de 3 rondes daarvoor kwam ik zonder moeite door. En dat met een bronze team met 3 silvers.![]()
Finale was 6-0 bij mij geloof ik. Geen enkele tegengoal in die cupquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen de finale was best moeilijk.. de 3 rondes daarvoor kwam ik zonder moeite door. En dat met een bronze team met 3 silvers.
Gspurning is wel een prima keeper. Had een 4222 met mijn MLS silvers van die MLS/Colombia hybrid + Henry, Benitez,, Besler, Donovan en Alonso. Henry beviel ook goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was ik vorig jaar. Dit jaar speel ik bijna nooit met bronzes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef Freire het volgende:
[..]
De vraag is hoe knap dat is als je de beste bronze user bent
Forum Opties Forumhop: Hop naar: