SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik nog meer EAids krijg dan de afgelopen dagen gaat Matthew McConaughey de hoofdrol spelen in de verfilming van mijn leven.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
DS2 speelt wel Rayonquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef Tim86 het volgende:
Als ik nog meer EAids krijg dan de afgelopen dagen gaat Matthew McConaughey de hoofdrol spelen in de verfilming van mijn leven.
oh wacht dat slaat in dit geval nergens op![]()
![]()
WeFut
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Gelukkig heb ik geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
DS2 speelt wel Rayon
oh wacht dat slaat in dit geval nergens op![]()
4-1-2-1-2quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee, nu moet ik Navas vervangen terwijl ik Willian kut vind spelen. Heb de NIF al in een ander team.quote:![]()
IF Schurrle 8 chem #yoloquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee, nu moet ik Navas vervangen terwijl ik Willian kut vind spelen. Heb de NIF al in een ander team.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik word constant gepest op Skype.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat een jokejacket is die jongen toch.![]()
Hij is niet helemaal 100% bij zijn easteregg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat een jokejacket is die jongen toch.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat doe je er dan nog?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word constant gepest op Skype.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kom dan een keer voor jezelf opquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word constant gepest op Skype.![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom dan een keer voor jezelf op
Oke. Misschien je eigen friendzone beginnen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zitten 2 mensen die het voor mij verpesten. De rest mag ik wel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jullie moeten natuurlijk ook wel een beetje normaal doen tegen die boy, hij heeft struggles genoeg in het levenquote:![]()
Als je ergens ver weg Russische roots hebt, gewoon Poetin bellen die beschermt je wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zitten 2 mensen die het voor mij verpesten. De rest mag ik wel.![]()
Ben jij zijn broer ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie moeten natuurlijk ook wel een beetje normaal doen tegen die boy, hij heeft struggles genoeg in het leven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie moeten natuurlijk ook wel een beetje normaal doen tegen die boy, hij heeft struggles genoeg in het leven
quote:![]()
![]()
De beruchte broer die zichzelf pijpt!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alleen in een skype gesprekquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Misschien je eigen friendzone beginnen?![]()
![]()
Hij zegt zelf ook genoeg.quote:Maar als het over zijn FIFA skills gaat of zijn geaardheid dan zijn de poppen aan het dansen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
niet lievquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Constant dit soort dingen.![]()
NOGMAALS, WAT DOE JE ER DAN NOG?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Constant dit soort dingen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Finale gewonnen. In de blessuretijd. Karma refund
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij bent mijn held. Er is dus nog hoopquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:33 schreef Tim86 het volgende:
Finale gewonnen. In de blessuretijd. Karma refund
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wachten totdat de normale mensen gaan praten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
NOGMAALS, WAT DOE JE ER DAN NOG?![]()
Hij kickt op dat soort dingen om vervolgens de slachtoffer te spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
NOGMAALS, WAT DOE JE ER DAN NOG?
Die zijn er maar 2 uur per dag of zelfs dagenlang niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wachten totdat de normale mensen gaan praten.
When all else fails, cross to Ibraquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent mijn held. Er is dus nog hoop
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Zijn broer heeft een echte reputatie in ons gesprek.quote:
Hij heeft .. ehmm.. speciale skills volgens DS2.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Met de rest faalde ik allemaalquote:
Deze cup won ik met 3 overwinningen in blessuretijd. Hoop niet dat ik nu al mijn karma weer verneukt heb. Altijd leuk zo'n cup met veel coins/een pack op het spel. Komen alle D1 high pressure mongolen ook gezellig eens uit seasons om een cupje mee te doen
Iedere wedstrijd tegen 41212 gespeeld vandaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb dit soort dingen nooit gesnapt. Er is een tijd geweest dat POTSie iedere avond met een groepje vrienden op straat hing. En iedere avond kwam het kereltje dat de avond ervoor het had moeten ontgelden, toch weer gewoon opdagen. Dan maakten we daar een grapje over, had hij weer een nog grotere bek terug, en moest hij het weer ontgelden. On and on. Sommige dingen veranderen nooit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hey ds2 sisto heeft inderdaad kutstats vor een 64 gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb dit soort dingen nooit gesnapt. Er is een tijd geweest dat POTSie iedere avond met een groepje vrienden op straat hing. En iedere avond kwam het kereltje dat de avond ervoor het had moeten ontgelden, toch weer gewoon opdagen. Dan maakten we daar een grapje over, had hij weer een nog grotere bek terug, en moest hij het weer ontgelden. On and on. Sommige dingen veranderen nooit.
En dan in 90% nog BPL ook natuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met de rest faalde ik allemaal
Deze cup won ik met 3 overwinningen in blessuretijd. Hoop niet dat ik nu al mijn karma weer verneukt heb. Altijd leuk zo'n cup met veel coins/een pack op het spel. Komen alle D1 high pressure mongolen ook gezellig eens uit seasons om een cupje mee te doen
Iedere wedstrijd tegen 41212 gespeeld vandaag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iedere groep heeft zo iemand nodig. Als hij niet meer zou komen dan zou er simpelweg iemand anders aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb dit soort dingen nooit gesnapt. Er is een tijd geweest dat POTSie iedere avond met een groepje vrienden op straat hing. En iedere avond kwam het kereltje dat de avond ervoor het had moeten ontgelden, toch weer gewoon opdagen. Dan maakten we daar een grapje over, had hij weer een nog grotere bek terug, en moest hij het weer ontgelden. On and on. Sommige dingen veranderen nooit.
En hij begrijpt zijn rol dus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet grappig. Ik was namelijk dat jongetje.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet grappig. Ik was namelijk dat jongetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie aan zijn stats niet waarom hij zo in rating omhoog is gegaan of zijn in-game stats moeten veel beter zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
hey ds2 sisto heeft inderdaad kutstats vor een 64 gr gr![]()
Dat vraag ik me af. Sommige mensen hebben niet de specifieke eigenschappen om die rol aan te nemen, denk ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere groep heeft zo iemand nodig. Als hij niet meer zou komen dan zou er simpelweg iemand anders aan de beurt zijn.
En hij begrijpt zijn rol dus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat sowieso. Maar het ergste vind ik altijd dat de mensen die duidelijk wel enige FIFA skills hebben bijna altijd exact hetzelfde spelen als het gros van de kneuzen die gewoon niet beter weten/kunnen. Dat maakt het altijd zo pijnlijk. Dan zie je gasten 1/10 van de wedstrijd echt mooie acties maken en goed combineren waaruit gewoon blijkt dat ze het kunnen, maar de rest vd tijd is het gewoon high pressure + 2 man contain + (kick-off) LB+Yquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan in 90% nog BPL ook natuurlijk
Maarja..dat weten we allemaal..en toch moeten we het eens in de zoveel tijd even herhalen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft het stokje van Dreetje goed overgenomen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere groep heeft zo iemand nodig. Als hij niet meer zou komen dan zou er simpelweg iemand anders aan de beurt zijn.
En hij begrijpt zijn rol dusOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geef het gewoon een plaatsje Timmiequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar het ergste vind ik altijd dat de mensen die duidelijk wel enige FIFA skills hebben bijna altijd exact hetzelfde spelen als het gros van de kneuzen die gewoon niet beter weten/kunnen. Dat maakt het altijd zo pijnlijk. Dan zie je gasten 1/10 van de wedstrijd echt mooie acties maken en goed combineren waaruit gewoon blijkt dat ze het kunnen, maar de rest vd tijd is het gewoon high pressure + 2 man contain + (kick-off) LB+Y
Maarja..dat weten we allemaal..en toch moeten we het eens in de zoveel tijd even herhalen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, maar er is altijd iemand die de nieuwe zwakkeling in de groep is. In Parks& Recreation is daar ook een geniale aflevering over trouwensquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Sommige mensen hebben niet de specifieke eigenschappen om die rol aan te nemen, denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben meer voorstander van de theorie dat als niemand in de groep over die specifieke eigenschappen beschikt, de groep zelf op zoek gaat naar een nieuwe uitverkorene, van buiten de groepquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar er is altijd iemand die de nieuwe zwakkeling in de groep is. In Parks& Recreation is daar ook een geniale aflevering over trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tim is jouw win/loss ratio eigenlijk vergelijkbaar met die van fifa 13? of echt veel achteruit?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik schrijf het even lekker van me af. Is heerlijk joh.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geef het gewoon een plaatsje TimmieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, die is wel vergelijkbaar, maar dat is echt omdat ik bijna alleen maar cups en af en toe een single match speel. Ik ben echt al snel gekapt met seasons, anders had ik denk ik 1 op 1 gelopen. Niveau ligt wel wat lager, maar over het algemeen is het spel vooral veel leuker. Met uitzondering dus van deze prestige cupsquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
Tim is jouw win/loss ratio eigenlijk vergelijkbaar met die van fifa 13? of echt veel achteruit?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het mijne is significant slechter, terwijl ik wel in dezelfde verhouding cups en seasons speel als vorig jaar. Vorig jaar was mijn winns/loss ratio continu ongeveer 2/1. Ik denk dat het nu nog licht positief is, maar dan houdt het wel op.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die is wel vergelijkbaar, maar dat is echt omdat ik bijna alleen maar cups en af en toe een single match speel. Ik ben echt al snel gekapt met seasons, anders had ik denk ik 1 op 1 gelopen. Niveau ligt wel wat lager, maar over het algemeen is het spel vooral veel leuker. Met uitzondering dus van deze prestige cupsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
hmm nicequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die is wel vergelijkbaar, maar dat is echt omdat ik bijna alleen maar cups en af en toe een single match speel. Ik ben echt al snel gekapt met seasons, anders had ik denk ik 1 op 1 gelopen. Niveau ligt wel wat lager, maar over het algemeen is het spel vooral veel leuker. Met uitzondering dus van deze prestige cupswat maakt het zelfs veel leuker dan voor je?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Klopt, dan nodigen we een ander xbox-sukkeltje uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere groep heeft zo iemand nodig. Als hij niet meer zou komen dan zou er simpelweg iemand anders aan de beurt zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt, dan nodigen we een andere xbox-sukkeltje uit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
[..]
[..]
Veel meer variatie in teams, speelstijlen en niveau. Ik vind het gewoon leuk dat je het ene moment tegen een echt goede tegenstander kan komen en het andere moment tegen een complete kneus. Als je 3x op rij dik wint en geen tegenstand hebt gaat het snel vervelen, maar in cups is die balans meestal wel goed en af en toe is het gewoon heerlijk om rustig wat dingen uit te kunnen proberen zonder als een kip zonder kop opgejaagd te worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm nicewat maakt het zelfs veel leuker dan voor je?
En dus niet iedere wedstrijd tegen een standaard 41212 team is ook wel lekker.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Divisies is ook echt gewoon een aids en sweatfestquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel meer variatie in teams, speelstijlen en niveau. Ik vind het gewoon leuk dat je het ene moment tegen een echt goede tegenstander kan komen en het andere moment tegen een complete kneus. Als je 3x op rij dik wint en geen tegenstand hebt gaat het snel vervelen, maar in cups is die balans meestal wel goed en af en toe is het gewoon heerlijk om rustig wat dingen uit te kunnen proberen zonder als een kip zonder kop opgejaagd te worden.
En dus niet iedere wedstrijd tegen een standaard 41212 team is ook wel lekker.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denken dat shit van Dumpert hier werktAmateur.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nicequote:Op woensdag 5 maart 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel meer variatie in teams, speelstijlen en niveau. Ik vind het gewoon leuk dat je het ene moment tegen een echt goede tegenstander kan komen en het andere moment tegen een complete kneus. Als je 3x op rij dik wint en geen tegenstand hebt gaat het snel vervelen, maar in cups is die balans meestal wel goed en af en toe is het gewoon heerlijk om rustig wat dingen uit te kunnen proberen zonder als een kip zonder kop opgejaagd te worden.
En dus niet iedere wedstrijd tegen een standaard 41212 team is ook wel lekker.hoop variatie dan ja. maarja ook weer vergelijkbaar met seasons van 13 dan toch
Oh, ik dacht dat gifjes wel werkten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denken dat shit van Dumpert hier werktAmateur.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6587764/993624ab/ronaldo_vs_ballenjongen._nu_als_gi..filmpje_.html
Ging om dit filmpje.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Toen vond ik seasons ook al meer een zweetfeest hoor. Toen was het ook iedere wedstrijd LB+Y naar Welliton en co en dan sweaty afgeven naar de andere spits omdat de AI altijd faalde.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicehoop variatie dan ja. maarja ook weer vergelijkbaar met seasons van 13 dan toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik verwacht namen en rugnummers.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wachten totdat de normale mensen gaan praten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Haha ikke. Wie had dat gedacht, Zhano die als normaal word bestempeld. Heb meteen de krant gebeld! (Welke?quote:)
![]()
Daar heb ik m'n autobuyer ook al een tijdje op staan ja. Prima goudmijntje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch weer winst gemaakt op Torres Nilo.
[ afbeelding ]
nu ga ik boodschappen doen gr grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Iemand zegt "voor 9 euro zou ik je niet oplichten".
I.a.w. voor een groter bedrag wel
doe er 2![]()
voor de verandering eens op de console, is t spannender
maar niet beter, CM>CDM als beste
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
na 100k de volgende pulls:
Lewandowski
Gomez
Cazorla
Barzagli
Marchetti
Mertesacker
en nog wat lagere rated spelers maar die zijn niet de moeite waard![]()
Alsof Barzagli, Marchetti en Mertesacker dat wel zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef Maver24 het volgende:
Lewandowski
Gomez
Cazorla
Barzagli
Marchetti
Mertesacker
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef Maver24 het volgende:
Lewandowski
Gomez
Cazorla
Barzagli
Marchetti
Mertesacker
![]()
Ik zal wel niks meer plaatsen hoor. ik praat tenminste nog ON TOPIC, de meeste van jullie praten pas luchtvervuiling![]()
Ah gossie. Elke dag pronken met je pack pulls uit 100¤ aab packs begint na een jaar ofzo wel te vervelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef Maver24 het volgende:
Ik zal wel niks meer plaatsen hoor. ik praat tenminste nog ON TOPIC, de meeste van jullie praten pas luchtvervuiling![]()
Weet je wat ik zegquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah gossie. Elke dag pronken met je pack pulls uit 100¤ aab packs begint na een jaar ofzo wel te vervelen.
*dikke middelvinger naar je*![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet je wat ik zeg
*dikke middelvinger naar je*![]()
Ben je nou echt voor die paar centen per 100K meer nog steeds op marktplaats aan het kutten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Iemand zegt "voor 9 euro zou ik je niet oplichten".
I.a.w. voor een groter bedrag wel![]()
![]()
Omdat ik nooit wat krijg en jij krijgt alweer een IF.quote:
Matigquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef Zhano het volgende:
Wow, nu heb ik Yaya Toure. Schiet lekker op zo.![]()
Niet actief, maar mensen aan wie ik eerder coins heb verkocht komen soms terug of hebben mijn naam aan iemand anders doorgespeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je nou echt voor die paar centen per 100K meer nog steeds op marktplaats aan het kutten?
En dan reageer ik wel op ze, die ene minuut om een standaard mail te copy pasten. Vandaag weer 300k verkocht.
Alsof jij afgelopen jaren niet hetzelfde deed![]()
![]()
Ingame stats?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jazeker, nou ja, ik heb ze al wel gezien op de console.
Nou, om eerlijk te zijn niet. Ik verkocht alleen aan fokkers, en vooral onder de gangbare prijs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet actief, maar mensen aan wie ik eerder coins heb verkocht komen soms terug of hebben mijn naam aan iemand anders doorgespeeld.
En dan reageer ik wel op ze, die ene minuut om een standaard mail te copy pasten. Vandaag weer 300k verkocht.
Alsof jij afgelopen jaren niet hetzelfde deed![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:35 schreef Maver24 het volgende:
Krijg ik Sturridge in een pakje, wel 15k waardHad verwacht: "Jee, Sturridge in een pakje, uurtje te laat"quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef Maver24 het volgende:
Jee, Tevez in een pakje, uurtje te vroeg![]()
Je hebt hier vaak zat lopen pronken met de honderden euro's die je had verdiend, maar goed wat jij wilt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn niet. Ik verkocht alleen aan fokkers, en vooral onder de gangbare prijs.![]()
Haha, ach, je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Had verwacht: "Jee, Sturridge in een pakje, uurtje te laat"![]()
Klopt, en die heb ik verdiend door aan fokkers te verkopen, onder de marktprijs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt hier vaak zat lopen pronken met de honderden euro's die je had verdiend, maar goed wat jij wilt.![]()
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, en die heb ik verdiend door aan fokkers te verkopen, onder de marktprijs.
Eerste de beste Google hit:quote:Op woensdag 25 april 2012 14:58 schreef Toefjes het volgende:
ik ga mn league 1 team ook verkopen, en alles op marktplaats zetten. Tijd voor een nieuwe hobby.![]()
![]()
Uhm.... Dit is 2 jaar geleden, dacht dat je atijd van de feitjes was. Ik heb de vorige Fifa honderden coins verdiend door te verkopen aan fokkers, onder de gangbare marktprijs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Eerste de beste Google hit:
[..]![]()
Zoals altijd verander jij weer de parameters.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uhm.... Dit is 2 jaar geleden, dacht dat je atijd van de feitjes was. Ik heb de vorige Fifa honderden coins verdiend door te verkopen aan fokkers, onder de gangbare marktplaats.
Ik schreef afgelopen jaren en jij ontkende dit, dat je alleen maar aan fokkers hebt verkocht.
Als je in 2012 via marktplaats hebt verkocht, dan heb je dus niet alleen maar aan fokkers verkocht. Nu ga je het plots doen alsof het alleen over vorig jaar gaat..
Verder zie ik het probleem niet. Ja, ik verkoop nog steeds wat coins af en toe via marktplaats voor wat centen extra. Nou, dat is wel heel ergwaardig hoor ;')
![]()
schoten 21 om 2dan weten jullie wel hoeveel het geworden is.
tim NEEM ALSJEBLIEFT JE EAIDS TERUG
#FreeTrapz![]()
Waarschijnlijk 1 van de slechtste IFs ooit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef Reemi het volgende:
http://wefut.com/en/player/13378
Wat een stats voor een IFIn Game rating is 48
![]()
Wat een stelletje mongolen die Russen op de krim.
Alle bronzen IF's dit jaar zijn 64 rated, hoe goed of slecht de stats ook zijn, gaat nergens overquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1 van de slechtste IFs ooit.![]()
![]()
Ik snap het. Hypotheek, auto, stappen, vaste lasten... gewoon 3 duppies meer vragen hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zoals altijd verander jij weer de parameters.
Ik schreef afgelopen jaren en jij ontkende dit, dat je alleen maar aan fokkers hebt verkocht.
Als je in 2012 via marktplaats hebt verkocht, dan heb je dus niet alleen maar aan fokkers verkocht. Nu ga je het plots doen alsof het alleen over vorig jaar gaat..
Verder zie ik het probleem niet. Ja, ik verkoop nog steeds wat coins af en toe via marktplaats voor wat centen extra. Nou, dat is wel heel ergwaardig hoor ;')
![]()
Dit ja. Eerst een enorm overpowerde David Williams en dan nu zo'n slechte.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alle bronzen IF's dit jaar zijn 64 rated, hoe goed of slecht de stats ook zijn, gaat nergens over
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vorig jaar had je nog wat Ierse IFs met hele slechte stats. Volgens mij hadden ze toen gewoon wat stats omhoog gegooid en de rating op 64 gezet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit ja. Eerst een enorm overpowerde David Williams en dan nu zo'n slechte.![]()
Mooi plaatje.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
met 8 man voor de goal hangen om vervolgens alle ballen meteen diep op robben en reus te gooien, want hij valt toch wel een keer goed.
om vervolgens mij 1-0 achter je lagswitch aan te zetten.![]()
echt dan gun ik het je om morgen met je hand in een zaagmachine te komen zodat je nooit meer een controller vast kunt houden:(:(:( duits kutjoch.
#FreeTrapz![]()
Pino0 de tweedequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
met 8 man voor de goal hangen om vervolgens alle ballen meteen diep op robben en reus te gooien, want hij valt toch wel een keer goed.
om vervolgens mij 1-0 achter je lagswitch aan te zetten.![]()
echt dan gun ik het je om morgen met je hand in een zaagmachine te komen zodat je nooit meer een controller vast kunt houden:(:(:( duits kutjoch.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Toch wel leuke selectie van Frankrijk als die coach ze op de rit krijgt zouden die zo maar eens WK kunnen worden![]()
waarom dat nou weerquote:![]()
dan heb ik liever nog alle kick-off glitchende sweaty goal makende wallcott remy sterling teams bij elkaar.
echt van die gasten die alleen maar de bal naar voren pompen om te hopen dat in een hapering jou verdediging blijft hangen, echt geen goed woord voor over.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jong Oranje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Baard van Meireles wordt er ook niet kleiner op
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu is het wachten op die turken fappert.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Baard van Meireles wordt er ook niet kleiner op![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FIFA goaltjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
![]()
bohhhh dubbel in het first owner team nu
#FreeTrapz![]()
fissa op skippa of nitta?quote:
Ik ga eerst even douchen en dan kom ik wel even koekel0eren. Even al dat sportschoolzweet van m'n goddelijke lijf schrobben.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Haha no look goal xD
Wel mooie trouwens..
Blind gaf wel echt alles in zijn sprint, maar kwam echt snelheid te kort![]()
Afgang voor Van Gaal eigenlijk. Hoe haal je het in je hoofd om daar Blind neer te zetten. Straks het interview.![]()
Nice nicequote:Op woensdag 5 maart 2014 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
fissa op skippa of nitta?
Ik ga eerst even douchen en dan kom ik wel even koekel0eren. Even al dat sportschoolzweet van m'n goddelijke lijf schrobben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Na rust een van de andere linksbacks uit de selectie erbij, oh wachtquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef Confetti het volgende:
Afgang voor Van Gaal eigenlijk. Hoe haal je het in je hoofd om daar Blind neer te zetten. Straks het interview.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benteke viert zijn IF door voor een leeg doel de bal over te jagen..wtf
Belgen spelen wel goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nainggoalan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NICE !!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:39 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
bohhhh dubbel in het first owner team nu
Ik heb ook nog even 10 jumbo packs geopend, schijnbaar de mislukte Happy Hour van vanmiddag ingehaald
Pulls:
Buffon
Pique
Willian
Navas
Taarabt
David Luiz
Kaboul![]()
Nederlands Elftal kijken.
Als Boëtius en Promes al geselecteerd worden..
Ik ga aankomende zondag mijn best doen, dan sta ik sowieso in Oranje volgende week.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik heb al bedanktquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga aankomende zondag mijn best doen, dan sta ik sowieso in Oranje volgende week.boetius geselecteerd, dan kom ik niet
#FreeTrapz![]()
Clasie in een oranje shirtquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga aankomende zondag mijn best doen, dan sta ik sowieso in Oranje volgende week.![]()
![]()
Schaars linksback..die is nog tragerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
alleen goed tegen de kleintjes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Persie ook gewoon weer kut zoals altijdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Benteke al onder de 200k. Die zakt nog wel lekker doorquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:12 schreef Maver24 het volgende:
Door die Happy Hour zijn de prijzen van sommige IFs al aardige gezakt in een uur tijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vrijdag maar even eentje scoren denkquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benteke al onder de 200k. Die zakt nog wel lekker doormeteen even kijken of ik nog een IF silva op kan pikken.
#FreeTrapz![]()
verlanglijstje deze week:quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vrijdag maar even eentje scoren denkmeteen even kijken of ik nog een IF silva op kan pikken.
Hummels, Benteke, Silva.
en die dan natuurlijk allemaal in 1 team
#FreeTrapz![]()
Had ik verwacht net toen Clasie erin kom, maar klopte niet nee. Stond hij wel al eerder bij Louisquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben jij het maver?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verlanglijstje deze week:
Hummels, Benteke, Silva.
en die dan natuurlijk allemaal in 1 team
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
had aguero in een pack, gewoon even aan het kijken hoe het voeltquote:![]()
over een uur post ik een ander onmogelijk team wat ik wil
#FreeTrapz![]()
Clasie stond al in de basis hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik verwacht net toen Clasie erin kom, maar klopte niet nee. Stond hij wel al eerder bij Louis![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ohja..hoe kom ik hier dan bijquote:
Dacht dat er nog iemand inkwam naast Rekik
Zit ook maar half te kijken..het is weer zo kut..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
al denk ik wel dat het bestspeelt hoor tim
#FreeTrapz![]()
Ziet er tof uit jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef FCsuarez het volgende:
al denk ik wel dat het bestspeelt hoor tim
[ afbeelding ]
Wellicht IF mkh op C en Gundo CDM? En evt Digne LB?
Als je hem wel zo houdt kan je ook Neuer op doel knallen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kan niet mkhdinges komt dan op 6 chem uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er tof uit ja
Wellicht IF mkh op C en Gundo CDM? En evt Digne LB?
Als je hem wel zo houdt kan je ook Neuer op doel knallen.
en sirigu staat er nog in gewoon omdat zijn IF vorig jaar zowas. blijf er een zwak voor houden
#FreeTrapz![]()
De Rode Duivels scoorden zojuist bijna via een fraai uitgevoerde rappe tegenprik.
Vlaams
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oja, fuckquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan niet mkhdinges komt dan op 6 chem uit.
en sirigu staat er nog in gewoon omdat zijn IF vorig jaar zowas. blijf er een zwak voor houden
Yo soy scheel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
speelt ook maar bij een sub-topper in de eredivisie hoorquote:
#FreeTrapz![]()
Belgenchokers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die bal was loeihard joh daar kon die vrij weinig aan doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja de keeper van de fransen. Wat deed Cilessen bij de 1-0 dan? Vlinders vangen ofzo.![]()
Jezusquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
denk nog ff een pack halen kom ik op een mooi rond getal uitquote:![]()
dat is even 450K die er uit packs komt![]()
wat moet maver een mooi leven hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Schei eens uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die bal was loeihard joh daar kon die vrij weinig aan doenOndanks dat hij van jou clubje is mag je wel kritisch zijn hoor, die bal gaat gewoon dwars door z'n handen heen. Sowieso belachelijk, 2 keepers in de premier league en cilessen keept, maarja van Gaal is hierna toch wieberen gelukkig.
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Schei eens uitOndanks dat hij van jou clubje is mag je wel kritisch zijn hoor, die bal gaat gewoon dwars door z'n handen heen. Sowieso belachelijk, 2 keepers in de premier league en cilessen keept, maarja van Gaal is hierna toch wieberen gelukkig.
vorm had gewoon op goal gestaan hoor als hij niet zo'n innige verhouding had met de ivorentroon op dit moment
#FreeTrapz![]()
Van Gaal neigt wel naar Cillessen nu hoor. Maar Vorm is toch ook niet goed genoeg..Steek, Krul, Cillessen zijn allemaal beter imo. Krul is alleen echt uit vorm en Steek blijft ook teveel/te lang kwakkelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]vorm had gewoon op goal gestaan hoor als hij niet zo'n innige verhouding had met de ivorentroon op dit moment
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben kritisch genoeg over Ajax spelers. Is gewoon een goede goal kan je als keeper vrij weinig aan doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Schei eens uitOndanks dat hij van jou clubje is mag je wel kritisch zijn hoor, die bal gaat gewoon dwars door z'n handen heen. Sowieso belachelijk, 2 keepers in de premier league en cilessen keept, maarja van Gaal is hierna toch wieberen gelukkig.
![]()
Ik verwacht dan meer van een keeper denk ik. Een beetje doelman stompt zo'n bal gewoon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben kritisch genoeg over Ajax spelers. Is gewoon een goede goal kan je als keeper vrij weinig aan doen.![]()
De echte toppers doen dat ook jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik verwacht dan meer van een keeper denk ik. Een beetje doelman stompt zo'n bal gewoon.![]()
Een beetje doelman scorpion kicked hem zijn goal uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik verwacht dan meer van een keeper denk ik. Een beetje doelman stompt zo'n bal gewoon.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Z'n eigen goal in jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik verwacht dan meer van een keeper denk ik. Een beetje doelman stompt zo'n bal gewoon.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kom je knap laat achter dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:46 schreef nickhguitar het volgende:
Algehele conclusie is wel dat we fucked zijn voor het WK in ieder geval.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Eerder was het een vermoeden, nu is het bevestigd.quote:
Edit: Ik tel dus 0 uitgespeelde kansen, of heb ik wat gemist?![]()
Iemand Zuid-Afrika - Brazil gezien? Serero stond mooi in de spotlights
Ook nog met Neymar op de foto
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
moet alleen nog een argentijn uit de BBVA of een braziliaan uit de BPL scoren uit een pack
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog met Neymar op de foto![]()
![]()
Spanje - Italië is live op Sport1 (gratis nu)
Samenvatting RSA - BRA nu bezig ookAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speelde Brazilië de eerste en de tweede helft met andere shirts?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog met Neymar op de fotoZag eerst foto's in het geel.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
KLopt. Alles voor de commerciequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Speelde Brazilië de eerste en de tweede helft met andere shirts?Zag eerst foto's in het geel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog met Neymar op de foto
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
italiaanse team is ook niet meer wat het geweest is he.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
daalt IF chiellini nou in prijsdie gozer is beestachtig goed man
#FreeTrapz![]()
Beetje vaag dat hij zakt itt andere duurdere IF's jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
daalt IF chiellini nou in prijsdie gozer is beestachtig goed man
Zo goed vind ik hem niet trouwens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:11 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)-de-motorbeurs-18164
Buitenbeeld!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had IF Chiellini nog net op tijd verkocht om er een beetje winst op te maken, 15k ofzo.
Niet mee gespeeld though.![]()
Hij was weer leuk, helaas een beetje kort.quote:
Had er blijkbaar nog een gemist, op de Neuzelbeurs. Geniaal die ook
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
na 400k packs te hebben geopend vanavond is dit het resultaat:
Lewandowski
Eto'o
Navas
Cazorla
Willian
David Luiz
Chiellini
Gomez
Buffon
Pique
Vidic
Benatia
Khedira
Negredo
Sturridge
Pogba
Diego (waarom nou nog niet getransferd)
![]()
Krijg je 175k terug oid?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:02 schreef Maver24 het volgende:
na 400k packs te hebben geopend vanavond is dit het resultaat:
Lewandowski
Eto'o
Navas
Cazorla
Willian
David Luiz
Chiellini
Gomez
Buffon
Pique
Vidic
Benatia
Khedira
Negredo
Sturridge
Pogba
Diego (waarom nou nog niet getransferd)
![]()
Ja zoietsquote:
heb ook nog een zooi lagere rated rare spelers maar die heb ik nu even niet opgenoemd![]()
inb4 rage van Maverquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh kut, sorry lieverd. Ik bedoelde Maver,![]()
Ik heb denk ik net 400k dat ga ik niet zomaar er doorheen jagen met packsquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh kut, sorry lieverd. Ik bedoelde Maver,![]()
![]()
Weet je wat ik zegquote:
*dikke middelvinger naar je*Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo is het maar net Mavertjequote:Op donderdag 6 maart 2014 00:10 schreef Maver24 het volgende:
Ik lig er niet wakker van hoor. Als hij er zich beter van voelt moet hij dat zelf weten![]()
wat zijn jullie toch weer lief voor elkaarHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jezus wat is IF Lukaku slecht zeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En de beeldenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Benteke viert zijn IF door voor een leeg doel de bal over te jagen..wtf
Belgen spelen wel goed
https://vine.co/v/MAt6pFbMrwgAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga eens slapen johquote:Op donderdag 6 maart 2014 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de beelden
https://vine.co/v/MAt6pFbMrwg![]()
Ik lig al braaf in mijn nest, lieverd. Morgen al om 15.15 college dus ik moet wel bij de pinken zijn.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh, wat heb je aa- nee grapje ik ga ook tukken doei!quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik lig al braaf in mijn nest, lieverd. Morgen al om 15.15 college dus ik moet wel bij de pinken zijn.![]()
moguhhquote:Op donderdag 6 maart 2014 07:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goedemorgen
En ineens heb je het. Je wordt fan van Belgie![]()
![]()
*wannabe tim![]()
@maver, 75K packs.
pulls: aguero, neymar rest waardeloos (of het noemen niet waard)
maar nog steeds geen IF gehad van EA![]()
#FreeTrapz![]()
Niks wannabe: ik ben meer Belg dan Tim. Voor de helft namelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 07:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moguhh![]()
![]()
*wannabe tim![]()
@maver, 75K packs.
pulls: aguero, neymar rest waardeloos (of het noemen niet waard)
maar nog steeds geen IF gehad van EA![]()
Lekkere pulls wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lindgren. raadde in 3 pogingen de naam van onze hond nadat ik zei dat hij de voornaam heeft van een silver uit de Liga BBVA.
gr gr en goedemorgen![]()
Eerste gok: Nacho.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lindgren. raadde in 3 pogingen de naam van onze hond nadat ik zei dat hij de voornaam heeft van een silver uit de Liga BBVA.
gr gr en goedemorgen
Tweede gok: Pablo.
Derde gok: Ikechukwu.
[ Bericht 4% gewijzigd door PrideoftheSouth op 06-03-2014 09:00:57 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft het hierboven al gepost. Ikechukwu was zijn eerste pogingquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste gok: Nacho.
Tweede gok: Pablo.
Derde gok: Ikechukwu.![]()
![]()
Seriously? Had ik niet gezien...je zal die naam maar een keer of 20 per dag moeten uitsprekenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft het hierboven al gepost. Ikechukwu was zijn eerste poging
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lolo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:23 schreef DutchSL het volgende:
Onze hond heeft dezelfde naam als de achternaam van een Spaanse silver
gr gr
Gr gr.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en dan pas fan worden als ze een goed team hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2014 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niks wannabe: ik ben meer Belg dan Tim. Voor de helft namelijk
Lekkere pulls welook niet eerlijk
haha ja heerlijke pulls, ook gewoon echt de laatste 7.5K die je hebt van je 75 aguero pullen he -O_
toen nog 1 pack gehaald want dan staat je saldo op zo'n mooi rond bedrag, kwam neymar er uit
#FreeTrapz![]()
Hij heet Pjotr en zo heet Trochowski (alleen dan spel je zijn naam als Piotr)quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Seriously? Had ik niet gezien...je zal die naam maar een keer of 20 per dag moeten uitspreken![]()
Pjotr is ook vierbenig ipv tweebenigquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heet Pjotr en zo heet Trochowski (alleen dan spel je zijn naam als Piotr)
gr gr![]()
Ik geef toe, het is een beetje als de gemiddelde Ajax-fanquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan pas fan worden als ze een goed team hebbenook niet eerlijk
haha ja heerlijke pulls, ook gewoon echt de laatste 7.5K die je hebt van je 75 aguero pullen he -O_
toen nog 1 pack gehaald want dan staat je saldo op zo'n mooi rond bedrag, kwam neymar er uit
Dat klinkt wel als een erg lucky shot
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij was gisteren heel onrustig en Lindgren. en Zhano hoorden hem steeds piepen tijdens ons gesprek op Skype.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pjotr is ook vierbenig ipv tweebenig
gr gr![]()
ben ajax-fan, maar geen amsterdammer (ook niet half 1/4 of 1/8e)quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geef toe, het is een beetje als de gemiddelde Ajax-fan
Dat klinkt wel als een erg lucky shot
Lucky shot zeker, maar toch blijf ik nog steeds wachten op die eerste IF
#FreeTrapz![]()
Ik bedoel meer dat de gemiddelde Ajax-fan imo ook alleen maar fan van ze wordt omdat ze een goed team hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben ajax-fan, maar geen amsterdammer (ook niet half 1/4 of 1/8e)
Lucky shot zeker, maar toch blijf ik nog steeds wachten op die eerste IF
Ik heb nog helemaal geen IF gehad, en ook nog geen Neymar of Aguero. Mijn beste speler was Benzema denk ik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kunnen jullie mij helpen met dit dilemma?
KPB houdt wel in dat Felipe Santana op CB moet, bij Gundo kan Dante ook nog.![]()
![]()
nog niet zoveel packs geopend dan ? na deze pulls zit ik opquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de gemiddelde Ajax-fan imo ook alleen maar fan van ze wordt omdat ze een goed team hebben
Ik heb nog helemaal geen IF gehad, en ook nog geen Neymar of Aguero. Mijn beste speler was Benzema denk ik.
2x aguero
1x neymar
1x reus
1x Rooney
van boven de 50KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: