SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
O op die manier. Ja dat klopt wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoiets ja. Het is wel een stukken betere investering dan een Ibrahimovic ofzo.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan krijg je zoietsquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoiets ja. Het is wel een stukken betere investering dan een Ibrahimovic ofzo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Altijd als ik Jobson tegenkom dan zit Wallyson in hetzelfde team en vaak ook Maikon Leite of Morais. Die mensen kunnen vaak wel redelijk skillen maar ik win er eigenlijk altijd van.![]()
Ja, die dingen zijn eigenlijk ook zwaar overpoweredquote:. Ik doe dat nu met Hernanes, 87 pace, 85 strength ofzo, alles 99 met shooting en 5* zwakke voet
![]()
Goed idee.quote:
Morgen weer happy hour, want ze zouden eens geld mislopen.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 27-01-2014 om 19:31:00PSN FIFA Pts won't be available tonight due to @PlayStationEU maintenance (http://t.co/On4X6MXZrb) but we'll have a HH tmrw at 7pm UK #FUT reageer retweet
![]()
Zijn er ook +20cm kaartjes?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
+10 kaartje voor een goedkope Pelle![]()
Nog steeds geen schreeuwende DS2 gespot.....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat heeft Immers eigenlijk een pauperpace..57 maar .Zo traag is hij toch helemaal niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
+10 kaartje voor een goedkope Immers.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat heeft Immers eigenlijk slechte stats.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heeft Immers eigenlijk een pauperpace..57 maar .Zo traag is hij toch helemaal niet?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heeft Immers eigenlijk een pauperpace..57 maar .Zo traag is hij toch helemaal niet?![]()
Hij is wel wat sneller maar zijn ball control en short passing zou wel wat lager mogen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hoe ziet mooi beessie er uitquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Schitterend mocht niet trouwens..censored![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Schitterend mocht niet trouwens..censored![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het gaat erom wat je ermee doet, niet hoe groot hij is.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef DutchSL het volgende:
Absoluut, ik zou zo 10 pace van die CB's inleveren voor 5cm.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wilde nog in spoiler tags typen in b4 penisjokesquote:Op maandag 27 januari 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee doet, niet hoe groot hij is.![]()
![]()
Wat ben je allemaal aan het testen?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word best vaak weggedrukt bij single matches.. ik snap niet hoe dat kan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb mijn 1e team van dit jaar maar weer nagebouwd maar dan niet met die 3 Porto-spelers aan de rechterkant maar 3 andere spelers uit die competitie.De teams.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het testen?![]()
single matches zit vol met cherrypickende kneusjes die alles met 100 chem wegdrukken.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word best vaak weggedrukt bij single matches.. ik snap niet hoe dat kan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pak dan Nasri in plaats van Menez.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef forztwente het volgende:
Iemand nog tips wat ik aan dit team kan verbeteren?
[ afbeelding ]
http://wefut.com Farfan erin verwerken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat dacht ik al ja. Overigens heb ik maar een paar teams die compleet zijn.. alleen test2, test3, bronze1, bronze2 en bronze3. En nu komt er nog een team bij.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
single matches zit vol met cherrypickende kneusjes die alles met 100 chem wegdrukken.![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Menez is op de vleugel wel fijner. En Nasri is een cunt.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Pak dan Nasri in plaats van Menez.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij haat.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Menez is op de vleugel wel fijner. En Nasri is een cunt.![]()
Noem hem Bukhake.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nasri is wel fijn als center CAM .quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Menez is op de vleugel wel fijner. En Nasri is een cunt.
Op de vleugel ook een baas bij mijquote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nasri is wel fijn als center CAM .
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iemand denkt hetzelfde.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
maver is RAAAAAAAAAAAAAAAAZENDquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Maver24 het volgende:
ik word helemaal leip van die klote errors op de webapp, ik kan GODVERDOMME niet eens zoekenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Maver24 het volgende:
ik word helemaal leip van die klote errors op de webapp, ik kan GODVERDOMME niet eens zoeken![]()
![]()
vandaag er achter komen dat je nog een vidal in je club hebttoch maar eens verkopen
#FreeTrapz![]()
Een van de tofste teams die ik sinds tijden heb gezien.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wat heeft dit gekost?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik wil nog wel een paar spelers uit de Serie A proberen maar ik heb dan wel een paar golds nodig voor dat team omdat er niet op elke positie goede opties zijn bij silvers.Ik ben vooral benieuwd naar IF Cedric want ik weet niet of ik hem moet kopen. Ik had hem tijdens het TOTY nog wel goedkoop opgepikt maar toen had ik hem verkocht en nu is hij boven de 50k.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vorige Jara team was kapot gegaan. Kijken of dit beter werkt![]()
Riquelmequote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vorige Jara team was kapot gegaan. Kijken of dit beter werkt
ik moest effe SIF Maicon halen, nu eindelijk weer even kunnen zoeken, 35k gehaald, kan niet begrijpen dat hij zo goedkoop is, ongelovelijk![]()
erg tof team idd Tim
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
rustig man , relax even lekker bij de open haard met een pasoa jus en een stuk gebak..,quote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Maver24 het volgende:
ik word helemaal leip van die klote errors op de webapp, ik kan GODVERDOMME niet eens zoekenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wingers met matige WF, Apam is me te klein. NIF Onazi vond ik kut.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] #raardereteamsdanZhano![]()
TOTY Alves is baas maar SIF Maicon is gewoon de bomquote:Op maandag 27 januari 2014 20:05 schreef rolls-reus het volgende:
Miranda - toty alves
Braziliaanse gk
Of
Chiellini - sif maicon
Sirigu
?![]()
Ik wil ook wel even hybridden. Ben je op zoek? Teampje met Jara?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wingers met matige WF, Apam is me te klein. NIF Onazi vond ik kut.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Thanks. Op de IF Vidal na is alles tijdens TOTY gekocht en dat was vrij goedkoop. Heeft me nu iets van 860k gekost incl. deze Vidal.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Een van de tofste teams die ik sinds tijden heb gezien.Wat heeft dit gekost?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wilde eigenlijk een hybrid met Antonini en (IF) Onazi en toen kwam ik bij dit team uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even hybridden. Ben je op zoek? Teampje met Jara?![]()
Neuh, heb al wat gemacht:quote:Op maandag 27 januari 2014 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even hybridden. Ben je op zoek? Teampje met Jara?
5x 15k pack gekocht aka All-in van mn laatste 75k. Helemaal niks goeds erin![]()
![]()
Tegendoelpunt sowieso uit een voorzet of corner zeker?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:06 schreef Grandesco het volgende:
Lol 13 schoten op doel tegen 2... het staat 1-1
GOED GEDAAN EA.
Ook 5x paal en 2x lat![]()
![]()
Die Salvador Agra heeft wel goede stats maar ook maar 2* WF zie ik nuIk moet hem nog wel proberen. Maar ik moet nog zoveel spelers proberen en ik heb zo weinig tijd.
![]()
Tof, ga hem namaken als je het niet erg vind. Zijn bijna allemaal IF's dus verlies kan je er haast niet op maken.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Op de IF Vidal na is alles tijdens TOTY gekocht en dat was vrij goedkoop. Heeft me nu iets van 860k gekost incl. deze Vidal.
Pepe en coentrao > ?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh, heb al wat gemacht:
[ afbeelding ]
5x 15k pack gekocht aka All-in van mn laatste 75k. Helemaal niks goeds erin![]()
ZIjn dribbling en 5* weak foot zijn geniaal. Skills zijn een leuke bonus maar met pure 5* skillmoves doe ik toch weinig, al zijn de scoopturn en de heal to heal met 5* spelers wel wat betere moves automatisch.quote:
Hij lijkt ook veel sterker te zijn dan de stats suggereren..vooral door zijn ballance denk ik. Ik vind zijn finishing wel een beetje tegenvallen. Mis met hem relatief veel kansen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Imitation is the sincerest form of flatteryquote:Op maandag 27 januari 2014 20:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tof, ga hem namaken als je het niet erg vind. Zijn bijna allemaal IF's dus verlies kan je er haast niet op maken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
boeiend, speel lekker verder joh, draak.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:11 schreef Grandesco het volgende:
LOL hij staat 3-2 achter en hij shh't me oh boy... tijd om rond te spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik nu snel een tegenstander vind kan ik nog net 1 potje doen voor VI.. maar ik kom nu steeds dezelfde tegen die me wegdrukt.![]()
Moet je toch zelf weten?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit skillmoves, is dit erg?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5x 15k pack gekocht aka All-in van mn laatste 75k. Helemaal niks goeds erin
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om tips ofzo... En nee, die paupers komen er bij mij niet in.rustig maar hoor..
![]()
Ja want er zijn een aantal skill moves waarmee je makkelijk vrij door komt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit skillmoves, is dit erg?
Berbaspin/McGeady Spin
Roulette
Ronaldo Chop
Hocus Pocus en Reverse Hocus Pocus
Balletje slepen (maar is niet meer zo effectief als het was in Fifa 13, tenzij dat je stil staat)
Rechter bumper gebruiken voor advanced dribbling uit stand![]()
Geen hocus pocus to inverted flipflop to heel chop into fake rainbow flick gebruiken.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja want er zijn een aantal skill moves waarmee je makkelijk vrij door komt.
Berbaspin/McGeady Spin
Roulette
Ronaldo Chop
Balletje slepen (maar is niet meer zo effectief als het was in Fifa 13, tenzij dat je stil staat)
Rechter bumper gebruiken voor advanced dribbling uit stand
Mijn artistieke hoogtepunten zijn dribbelen met L2 of L1 om naar binnen of buiten te kappen dan wel de bal stil te leggenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja want er zijn een aantal skill moves waarmee je makkelijk vrij door komt.
Berbaspin/McGeady Spin
Roulette
Ronaldo Chop
Rechter bumper gebruiken voor advanced dribbling uit stand![]()
![]()
![]()
Zo was het niet bedoeldquote:Thanks voor de tips, maar mn team was net af. En ik wil altijd een paar silvers erin. Verder heb ik het niet zo op die Real lui
![]()
![]()
Geen lurlingquote:Op maandag 27 januari 2014 20:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5x 15k pack gekocht aka All-in van mn laatste 75k. Helemaal niks goeds erin
Geen Eikrem![]()
![]()
IF Vidal is 220k op de xbox, aardig wat gezakt nadat ik em voor 300k had verkocht, maar eens even terugkopen denk ik![]()
![]()
75K. beste spelers
Diego, Diego Costa, Benteke, Sandro. verder kut met peren natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel goedkoper te vinden met die happy hour shit denk ik? 200k was hij vanmiddagquote:Op maandag 27 januari 2014 20:19 schreef Maver24 het volgende:
IF Vidal is 220k op de xbox, aardig wat gezakt nadat ik em voor 300k had verkocht, maar eens even terugkopen denk ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je het nou meteen zo gezegd hadquote:Op maandag 27 januari 2014 20:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeldThanks voor de tips, maar mn team was net af. En ik wil altijd een paar silvers erin. Verder heb ik het niet zo op die Real lui
![]()
![]()
![]()
Zhano wanneer neem jij eigenljk de UI van POTS over?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo bedoelde ik het. Maar zonder smilies komt het niet zo goed overquote:Op maandag 27 januari 2014 20:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als je het nou meteen zo gezegd had![]()
![]()
![]()
Toch niet met Gio erachter he?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:23 schreef Maver24 het volgende:
hoe is SIF Dos Santos, wil em als CAM gebruiken in 4222![]()
de omniquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Valt me mee dat jij de TV nog aan hebtquote:Feyenoord-bash-uurtje
Ik hoop alleen maar dat Genee niet stoer gaat doen...
![]()
Ik vond het nog wel mee vallen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Valt me mee dat jij de TV nog aan hebtFeyenoord-bash-uurtje
Ik hoop alleen maar dat Genee niet stoer gaat doen...
Essweinquote:Doe dan Elyou of Ben-Hatira. Of Clemens.
Volgens mij Kaboulquote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Zhano het volgende:
Een Marokkaan bij Spurs? Over wie heeft Gijp het?![]()
![]()
Ik heb ook geen idee over wie hij het had.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Zhano het volgende:
Een Marokkaan bij Spurs? Over wie heeft Gijp het?
Kaboulquote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Zhano het volgende:
Een Marokkaan bij Spurs? Over wie heeft Gijp het?![]()
![]()
Oh zou kunnen ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
EssweinDoe dan Elyou of Ben-Hatira. Of Clemens.
[..]
Volgens mij Kaboul![]()
Ciss eindelijk verkocht voor 4k. Die had ik nog van het begin en de prijzen zijn nu wel weer wat gestegen.![]()
Welke IF's gaan het hardste stijgen van deze week denken jullie?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Bentaleb bedoelde hij denk ik? Bij Spurs?
Is een Fransman though..
http://nl.soccerway.com/players/nabil-bentaleb/232390/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus, PSN ligt er ook echt gewoon tot 00:30 uit. Zie ik nu pas.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik denk dat hij hem niet eens kent. Bovendien is het geen verdediger.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Bentaleb bedoelde hij denk ik? Bij Spurs?
Is een Fransman though..
http://nl.soccerway.com/players/nabil-bentaleb/232390/![]()
je kan gewoon spelen werd hier al vaak gepost vandaag..weet niet of dat ook klopt?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Jezus, PSN ligt er ook echt gewoon tot 00:30 uit. Zie ik nu pas.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zit niet te kijken verder..maar was de eerste waar ik aan moest denken bij Spurs Mocro. Ook al is het dus een Frans-Algerijnse spelerquote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem niet eens kent. Bovendien is het geen verdediger.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb net idd nog een potje gespeeldquote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je kan gewoon spelen werd hier al vaak gepost vandaag..weet niet of dat ook klopt?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Niks eigenlijk, alleen dat van Dijk daar wel voor in de plaats kon.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef DutchSL het volgende:
En wat zei Gijp dan over de Marokkaan ?![]()
Nieuwe webapp uitgelekt voor als ze Fenerbache toevoegen:
Wil je fittie?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ [url=
Wel veel coins om een goed team te maken.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wil je fittie?
Wel veel coins om een goed team te maken.![]()
Kan je wel een Feyenoord only team van kopen met Pelle als grote ster voor 650coinsquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen fan van Feyenoord, maar Pelle is wel een koning deze fifaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan je wel een Feyenoord only team van kopen met Pelle als grote ster voor 650coins
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
inb4 elton john grappen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier ervaring met Elton? utterklein meer wel rete snelRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe random, ineens kom ik wel in PSN. Echt na 20x aanmelden ofzo.
Dan zal het Kaboul wel zijn die ze bedoelen ja. En ze moeten Van Dijk niet zo hypen joh. Moet het nog maar zien bij een andere club. Nu zit hij bij een club die veel te goed is voor de competitie en waar ook nog eens het niveau veel lager is dan in NL.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, alleen dat van Dijk daar wel voor in de plaats kon.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan je wel een Feyenoord only team van kopen met Pelle als grote ster voor 650coins
Zal ik je anus eens even kietelen met dit team?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel mooie stats dit jaar, maar die strength en pauper rechterbeen staan me tegen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier ervaring met Elton? utterklein meer wel rete snelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwah, ze zeiden wel dat ie nog niet meehoefde naar het WK enzo. Maar Gijp vond het op zich wel goed dat hij eerst bij Celtic wat went aan het fysiekere buitenlandse voetbal, en dat als ie zo doorgaat dat ie dan vanzelf wordt opgepikt door bijv. Spurs.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal het Kaboul wel zijn die ze bedoelen ja. En ze moeten Van Dijk niet zo hypen joh. Moet het nog maar zien bij een andere club. Nu zit hij bij een club die veel te goed is voor de competitie en waar ook nog eens het niveau veel lager is dan in NL.![]()
Gijpie heeft het er anders al heel lang over. Toen die bij Groningen zat riep die al dat het een verdediger is voor Ajax of PSV. Het zegt natuurlijk niet veel dat die nu goed speelt bij Celtic, maar een fysiek sterke Nederlandse verdediger zie je weinig.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zal het Kaboul wel zijn die ze bedoelen ja. En ze moeten Van Dijk niet zo hypen joh. Moet het nog maar zien bij een andere club. Nu zit hij bij een club die veel te goed is voor de competitie en waar ook nog eens het niveau veel lager is dan in NL.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is odemwingie goed?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik je anus eens even kietelen met dit team?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik je anus eens even kietelen met dit team?Geen Kat op je keeper hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik je anus eens even kietelen met dit team?
Moet hem nog uitproberen maar volgens Freire is dit wel een bazenteam.quote:
Ik zal er wel even verslag van doen zo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch nog een Feyenoorder en een ex-Heerenveen speler in Gilette pro klassement.
Strength is inderdaad niet al te best maar waarom is hij zo ontzettend duurquote:Op maandag 27 januari 2014 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel mooie stats dit jaar, maar die strength en pauper rechterbeen staan me tegen.![]()
Ze speelden dan ook heel goed. Maar ze spelen in eigen huis bijna altijd goed en uit bakken ze er niks van.quote:![]()
Elvis Manu.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze speelden dan ook heel goed. Maar ze spelen in eigen huis bijna altijd goed en uit bakken ze er niks van.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Behalve tegen.. juist jaquote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze speelden dan ook heel goed. Maar ze spelen in eigen huis bijna altijd goed en uit bakken ze er niks van.![]()
![]()
Zou dat zijn omdat ze Bakker in uitwedstrijden meestal niet opstellen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze speelden dan ook heel goed. Maar ze spelen in eigen huis bijna altijd goed en uit bakken ze er niks van.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze hebben prima spelers gehuurd iddquote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze speelden dan ook heel goed. Maar ze spelen in eigen huis bijna altijd goed en uit bakken ze er niks van.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah, ze zeiden wel dat ie nog niet meehoefde naar het WK enzo. Maar Gijp vond het op zich wel goed dat hij eerst bij Celtic wat went aan het fysiekere buitenlandse voetbal, en dat als ie zo doorgaat dat ie dan vanzelf wordt opgepikt door bijv. Spurs.Ik zie ook wel veel potentie in hem hoor, maar ik had hem dan toch liever bij een BPL club gezien al. Daar heb je meer tegenstand. Enige voordeel nu is dat hij bij een hele grote club zit, maar hoog is het niveau gewoon niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gijpie heeft het er anders al heel lang over. Toen die bij Groningen zat riep die al dat het een verdediger is voor Ajax of PSV. Het zegt natuurlijk niet veel dat die nu goed speelt bij Celtic, maar een fysiek sterke Nederlandse verdediger zie je weinig.
Wel zou ik hem graag zsm eens bij het NL elftal willen zien. Kijken hoe hij daar aanhaakt. Ben het er helemaal mee eens dat een fysiek sterke kerel als hij, die toch ook kan voetballen, nu vaak gemist wordt. Duo Vlaar - BMI houdt toch niet echt over..en de alternatieven zijn nog slechter.
Ik wil ook graag Van Aanholt eens zien bij Oranje. Is imo de beste optie voor LB nu Blind voortaan CDM staat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanwege de 5* skills uiteraard. Icm pace.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Strength is inderdaad niet al te best maar waarom is hij zo ontzettend duurAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lief dagboek,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nee, is goed.
Zeer onnodig verloren![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef Grandesco het volgende:
Lief dagboek,Je bent mentaal gewoon te zwak. Daardoor kan je het niet afmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nee, is goed.
Zeer onnodig verlorenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb wel het idee dat je als uitblinker van Celtic in Engeland wel anders binnenkomt dan als semi-basisspeler van FC Groningen... Dat dat dan een jaartje extra kost, tsjah. Als het het waard is...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ook wel veel potentie in hem hoor, maar ik had hem dan toch liever bij een BPL club gezien al. Daar heb je meer tegenstand. Enige voordeel nu is dat hij bij een hele grote club zit, maar hoog is het niveau gewoon niet.
Wel zou ik hem graag zsm eens bij het NL elftal willen zien. Kijken hoe hij daar aanhaakt. Ben het er helemaal mee eens dat een fysiek sterke kerel als hij, die toch ook kan voetballen, nu vaak gemist wordt. Duo Vlaar - BMI houdt toch niet echt over..en de alternatieven zijn nog slechter.
Ik wil ook graag Van Aanholt eens zien bij Oranje. Is imo de beste optie voor LB nu Blind voortaan CDM staat.![]()
![]()
Van Dijk had "gewoon" naar Ajax of PSV gemoeten ipv Vd Hoorn / Bruma.
Schotse competitiedie Higdon van NEC was daar de speler van het jaar.
![]()
Ik denk dat hij bij Celtic meer verdiend.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef DutchSL het volgende:
Van Dijk had "gewoon" naar Ajax of PSV gemoeten ipv Vd Hoorn / Bruma.
edit: en hij is veel te goed voor de Eredivisie.![]()
*verdientquote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Celtic meer verdiend.
edit: en hij is veel te goed voor de Eredivisie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je te goed bent voor de Eredivisie dan ben je al helemaal veel te goed voor de SPL natuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Celtic meer verdiend.
edit: en hij is veel te goed voor de Eredivisie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kloppquote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
"Entschuldiging, hat schon jemand seinem Autoschlussel verloren?"![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, entschuldigingquote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Doet er niet toe, ik kom uit Limburg, dat is geneens Nederland.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben je naar Genee aan het kijken?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Doet er niet toe, ik kom uit Limburg, dat is geneens Nederland.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komt door DS2quote:
Ik zou ook naar mogelijkheden zoeken om de schuld af te wentelen op anderen in dit gevalquote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die doet het dan weer prima bij mijn team..en dat is alleen maar tegen golds eigenlijkquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij blijft bij mij ook prima overeind tegen golds (net als Benitez)quote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die doet het dan weer prima bij mijn team..en dat is alleen maar tegen golds eigenlijk![]()
Klopt niet..vage shit. Is gewoon BPL..Tettey en Okorequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt niet..vage shit. Is gewoon BPL..Tettey en Okore![]()
"Mike, godverdomme man"
Vd Hoorn werd verrot gescholden bij Jong Ajax hahahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
WeFutquote:
Scandinavië is toch 1 land?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
Tim heeft nog slaapzand in de oogjes.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lamela valt echt tegen dit jaar. Ik vond Suarez op links beter dan Lamela op rechtsquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Props voor Alex Sandro, de beste Braziliaanse LB dit jaarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wijde sam moet pees hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom niet IF Kaka ipv Robijntje?
en ik heb niet veel coins meer tot mijn dure kaarten op de TP verkopen![]()
dan kan altijd navas er nog komenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lamela valt echt tegen dit jaar. Ik vond Suarez op links beter dan Lamela op rechts
#FreeTrapz![]()
Blijft misleidend op die vage formatiescreens bij 4231quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
wijde sam moet pees hebben
en ik heb niet veel coins meer tot mijn dure kaarten op de TP verkopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tyfus psn network met z'n signed out gedoe elke keer wanneer ik fifa opstart.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Gewoon Bernard daar neerzetten op 6 chem. Is de nieuwe Eto'o op 6 chem.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
wijde sam moet pees hebben
en ik heb niet veel coins meer tot mijn dure kaarten op de TP verkopen![]()
zag er soepel uit idd. Hij werd uiteindelijk ook gewisseld nadat hij alsnog 10 minuten ofzo had doorgespeeldquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste team met hem beviel me niet met Sandro en Mangala in negatieve hoofdrol.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Props voor Alex Sandro, de beste Braziliaanse LB dit jaar
Maar Marcelo is stuk duurder en Flipke Luis/Siqueira die ik beiden erg goed vind heb ik al in andere teams, dus Sandro in de herkansing, anders gaat Luis maar dubbele dienst draaien.![]()
Ik zie kinderen bij de D'tjes betere vrije trappen nemen dan dit..quote:![]()
![]()
Was niet handig dit nee, maar Van der Sloot is wel iemand die juist een geniale traptechniek heeft.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zie kinderen bij de D'tjes betere vrije trappen nemen dan dit..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij was strak zatquote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zie kinderen bij de D'tjes betere vrije trappen nemen dan dit..i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
SWOT?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Derksen laat nog maar eens een SWOT-analyse los op van Hanegem![]()
Wil jij ook fittie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
geen moeilijke teksten hier he POTSIE.quote:![]()
welk van de 2 bendertjes zal ik eens nemen in 4231?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Valt ook wel mee toch? Ps3/4 btwquote:Op maandag 27 januari 2014 21:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is konkohard gedaald in de uren vóór het HH.
Morgen weer een HH..
Goedkoopste die ik heb gezien was 238k![]()
Die van Leverkusen lijkt me veel beter (niet alleen qua pace).quote:Op maandag 27 januari 2014 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen moeilijke teksten hier he POTSIE.![]()
welk van de 2 bendertjes zal ik eens nemen in 4231?![]()
SWOT is volgens mij 4 havo toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen moeilijke teksten hier he POTSIE.![]()
welk van de 2 bendertjes zal ik eens nemen in 4231?
Zo niet, dan staat het voor strengths, weaknesses, opportunities en treaths.
Sowieso Lars Bender, vanwege zijn prachtige voornaam
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, vanmiddag was hij nog meer dan 270k.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch? Ps3/4 btw
Goedkoopste die ik heb gezien was 238k![]()
eensquote:Op maandag 27 januari 2014 21:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die van Leverkusen lijkt me veel beter (niet alleen qua pace).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe vind jij IF Balotelli? Bij mij scoorde hij een stuk minder dan de NIF versie. Nu scoort IF Benzema ook niet heel veel bij mij, maar ik win wel mijn wedstrijden... Bij Balo kwam ik opeens niet meer tot aanvallen.quote:![]()
daar zijn die 13 jarige hier nog niet hequote:Op maandag 27 januari 2014 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SWOT is volgens mij 4 havo toch?
Zo niet, dan staat het voor strengths, weaknesses, opportunities en treaths.
Sowieso Lars Bender, vanwege zijn prachtige voornaam![]()
zat ook aan lars te denken. hebben alleen zo weinig LB's die verdomde duitsersPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op die manier, heb hem pas vanaf 6 uur gevolgd eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 21:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag was hij nog meer dan 270k.![]()
Lijkt net of hij gaat huilen haha die oogjesquote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef Zhano het volgende:
Ik begin Thijssie met de week meer te waarderen![]()
Hij doet het veruit het beste van al die clubwatchers. Op tv dan, inhoudelijk kan ik het moeilijk beoordelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef Zhano het volgende:
Ik begin Thijssie met de week meer te waarderenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is toch ook zoquote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Bakkali international van Belgie ..derksen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe vind jij IF Balotelli? Bij mij scoorde hij een stuk minder dan de NIF versie. Nu scoort IF Benzema ook niet heel veel bij mij, maar ik win wel mijn wedstrijden... Bij Balo kwam ik opeens niet meer tot aanvallen.
Doet het wel goed na een slecht begin (eerste 20 wedstrijden maar 11 goals ofzo), zijn NIF niet gehad.. sta bij elke wedstrijd van Milan in de stelling om hem snel te verkopen als er een SIF dreigt te komen (met Benzema zelfde verhaal).![]()
Dat had ik gisteren bij Mark de Vriesquote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt net of hij gaat huilen haha die oogjesHet idee dat ie elk moment weer in tranen kon uitbarsten
Hij zegt een boel verstandige dingen imho. Ik weet natuurlijk ook niet alles wat betreft PSV, maar hij slaat wel spijkers met koppen denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij doet het veruit het beste van al die clubwatchers. Op tv dan, inhoudelijk kan ik het moeilijk beoordelen.![]()
Dit ja. En hij komt goed over op televisie. In tegenstelling tot een aantal van zijn collega's.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren bij Mark de VriesHet idee dat ie elk moment weer in tranen kon uitbarsten
[..]
Hij zegt een boel verstandige dingen imho. Ik weet natuurlijk ook niet alles wat betreft PSV, maar hij slaat wel spijkers met koppen denk ik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geniale twitter account ookquote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren bij Mark de VriesHet idee dat ie elk moment weer in tranen kon uitbarsten
[..]
Hij zegt een boel verstandige dingen imho. Ik weet natuurlijk ook niet alles wat betreft PSV, maar hij slaat wel spijkers met koppen denk ik.
http://www.wijzijnvoetbal(...)follow-new-post.htmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, daar komt dan eindelijk de comeback van de tegenstander van Jong Ajax. Zo kennen we ze weer.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
uiteindelijk komen die IF's dan ook wel weer op het oude prijsniveau hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet het wel goed na een slecht begin (eerste 20 wedstrijden maar 11 goals ofzo), zijn NIF niet gehad.. sta bij elke wedstrijd van Milan in de stelling om hem snel te verkopen als er een SIF dreigt te komen (met Benzema zelfde verhaal).Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bakkali heeft nog geen half jaar geleden een interland gespeeld..niet te vergelijken met Drenthe 3 jaar geleden ofzoquote:
Dat hij geen vaste klant in de selectie is dat moge duidelijk zijn, maar hij is gewoon international.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van Raaij was echt een baas als voorzitter van PSV, maar tegenwoordig is het wel dramatisch hoor. Zoveel onzin verkondigen en dat geintje met Van Bommel destijds kon ook echt nietquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uiteindelijk kan (te) lang duren, bovendien kun je dan beter gewoon verkopen en de volgende woensdag weer terug kopen voor heel wat minder.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uiteindelijk komen die IF's dan ook wel weer op het oude prijsniveau hoor.![]()
Zijn Nelom en Toornstra ook internationals volgens jou?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bakkali heeft nog geen half jaar geleden een interland gespeeld..niet te vergelijken met Drenthe 3 jaar geleden ofzo
Dat hij geen vaste klant in de selectie is dat moge duidelijk zijn, maar hij is gewoon international.![]()
playstation tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
dat is ook wel weer zo. maar FUT is dit jaar niet zo belangrijk voor me dat ik voor iedere wedstrijd klaar ga zitten. dan maar een paar K verlies. of t nou heel kut of iets minder kut speelt maakt ook niet uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan (te) lang duren, bovendien kun je dan beter gewoon verkopen en de volgende woensdag weer terug kopen voor heel wat minder.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die Ajax-clubwatcher moest toch naar een feestje ofzo? Nu zat ie op de bank met Thijs? Of zijn dat beelden van vóór de uitzending oid?![]()
![]()
Bedimo gaat wel weer stijgen denk ik, een van de weinige goede LB's in Ligue 1i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja. Dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zijn Nelom en Toornstra ook internationals volgens jou?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef over_hedge het volgende:
playstation tipheb nog ergens 50 keane's staan is die al wat gestegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
Het is niet dat ik bewust voor FUT die wedstrijden volg, ik volg ze sowieso wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is ook wel weer zo. maar FUT is dit jaar niet zo belangrijk voor me dat ik voor iedere wedstrijd klaar ga zitten. dan maar een paar K verlies. of t nou heel kut of iets minder kut speelt maakt ook niet uit.
En als je maar snel bent is het helemaal niet kut![]()
![]()
Ze zitten daar uren voor de uitzending vaak al, dus dat kunnen goed oudere beelden zijn ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef Zhano het volgende:
Die Ajax-clubwatcher moest toch naar een feestje ofzo? Nu zat ie op de bank met Thijs? Of zijn dat beelden van vóór de uitzending oid?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pace is niet zo mijn spelletjequote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is niet dat ik bewust voor FUT die wedstrijden volg, ik volg ze sowieso wel.
En als je maar snel bent is het helemaal niet kutvond het voor die upgrade wel
spelen. maar toen waren er ook nog niet van die high pressure sletjes.
#FreeTrapz![]()
3 gekocht voor 22kquote:Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef el-blanchito het volgende:
Bedimo gaat wel weer stijgen denk ik, een van de weinige goede LB's in Ligue 1GRAAG VERWIJDEREN![]()
toen was letterlijk iedere cross en iedere finesse een goal..was ook maar gaarquote:Op maandag 27 januari 2014 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pace is niet zo mijn spelletjevond het voor die upgrade wel
spelen. maar toen waren er ook nog niet van die high pressure sletjes.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
had ik niet zoveel last van. had het idee dat je iets makkelijker kon combineren. nu heb je meteen 3 afrikanen op je lip zitten die maar door blijven rennen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
toen was letterlijk iedere cross en iedere finesse een goal..was ook maar gaarPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
UITSLAG: Met vier spelers in de basis die dit seizoen nog Champions League speelden, wint Jong Ajax moeizaam van FC Oss #AjaOss 2-1![]()
![]()
Was niet om aan te gluren die pot. Wel echt een sterke opstelling van Jong Ajax. Zo'n verschil met vrijdag of maandagavondwedstrijden met die beloftenteams.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef Zhano het volgende:
UITSLAG: Met vier spelers in de basis die dit seizoen nog Champions League speelden, wint Jong Ajax moeizaam van FC Oss #AjaOss 2-1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn er eigenlijk al heists toegevoegd aan GTA 5?
vandermarquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker gestegen..ik kocht hem voor 750k ofzo geloof ik..die SIFquote:Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef Maver24 het volgende:
IF Hazard is gewoon 700k en SIF Hazard 1.1m , waarom zo duur![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb jij die SIF nog ?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker gestegen..ik kocht hem voor 750k ofzo geloof ik..die SIF![]()
Ja die beloftencompetitie is ook niks meer. Die wonnen wij vorig jaar al met gemak, en nu is het helemaal niks meer. Spelen 1x in de 2-3 weken een wedstrijd en de rest zijn oefenwedstrijdenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was niet om aan te gluren die pot. Wel echt een sterke opstelling van Jong Ajax. Zo'n verschil met vrijdag of maandagavondwedstrijden met die beloftenteams.![]()
![]()
jupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker een CB die slechts wegens omstandigheden op LB speelt kopen alsof het echt een LB is, yolo.quote:
O wacht, The Sun.![]()
*1,2 ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoeveel is dat in euro's. gelijk een strik er om heen
Dus 9,6 miljoen. Vind ik wel een mooi bedrag. Alleen jammer dat Nelom dan weer basis staatFeyenoord Rotterdam![]()
Als ik me niet vergis is het van origine ook een LB.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lekker een CB die slechts wegens omstandigheden op LB speelt kopen alsof het echt een LB is, yolo.
O wacht, The Sun.
Feyenoord Rotterdam![]()
£ 8000000 = ¤ 9699200quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
*1,2 ofzo
Dus 9,6 miljoen. Vind ik wel een mooi bedrag. Alleen jammer dat Nelom dan weer basis staat![]()
![]()
SIF GriezmannAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is veel beter op CB imoquote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is het van origine ook een LB.
Trouwens, Oviedo is toch maar reserve LB achter Baines? Dus misschien zien ze in Indi dan toch een CB die als Baines niet kan spelen eventueel op LB komt. Dat zou wellicht logischer zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: