SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
O op die manier. Ja dat klopt wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoiets ja. Het is wel een stukken betere investering dan een Ibrahimovic ofzo.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan krijg je zoietsquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoiets ja. Het is wel een stukken betere investering dan een Ibrahimovic ofzo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Altijd als ik Jobson tegenkom dan zit Wallyson in hetzelfde team en vaak ook Maikon Leite of Morais. Die mensen kunnen vaak wel redelijk skillen maar ik win er eigenlijk altijd van.![]()
Ja, die dingen zijn eigenlijk ook zwaar overpoweredquote:. Ik doe dat nu met Hernanes, 87 pace, 85 strength ofzo, alles 99 met shooting en 5* zwakke voet
![]()
Goed idee.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Morgen weer happy hour, want ze zouden eens geld mislopen.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 27-01-2014 om 19:31:00PSN FIFA Pts won't be available tonight due to @PlayStationEU maintenance (http://t.co/On4X6MXZrb) but we'll have a HH tmrw at 7pm UK #FUT reageer retweet
![]()
Zijn er ook +20cm kaartjes?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
+10 kaartje voor een goedkope Pelle![]()
Nog steeds geen schreeuwende DS2 gespot.....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat heeft Immers eigenlijk een pauperpace..57 maar .Zo traag is hij toch helemaal niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
+10 kaartje voor een goedkope Immers.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |