SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
O op die manier. Ja dat klopt wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoiets ja. Het is wel een stukken betere investering dan een Ibrahimovic ofzo.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan krijg je zoietsquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoiets ja. Het is wel een stukken betere investering dan een Ibrahimovic ofzo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Altijd als ik Jobson tegenkom dan zit Wallyson in hetzelfde team en vaak ook Maikon Leite of Morais. Die mensen kunnen vaak wel redelijk skillen maar ik win er eigenlijk altijd van.![]()
Ja, die dingen zijn eigenlijk ook zwaar overpoweredquote:. Ik doe dat nu met Hernanes, 87 pace, 85 strength ofzo, alles 99 met shooting en 5* zwakke voet
![]()
Goed idee.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Morgen weer happy hour, want ze zouden eens geld mislopen.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 27-01-2014 om 19:31:00PSN FIFA Pts won't be available tonight due to @PlayStationEU maintenance (http://t.co/On4X6MXZrb) but we'll have a HH tmrw at 7pm UK #FUT reageer retweet
![]()
Zijn er ook +20cm kaartjes?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
+10 kaartje voor een goedkope Pelle![]()
Nog steeds geen schreeuwende DS2 gespot.....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat heeft Immers eigenlijk een pauperpace..57 maar .Zo traag is hij toch helemaal niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
+10 kaartje voor een goedkope Immers.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat heeft Immers eigenlijk slechte stats.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heeft Immers eigenlijk een pauperpace..57 maar .Zo traag is hij toch helemaal niet?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heeft Immers eigenlijk een pauperpace..57 maar .Zo traag is hij toch helemaal niet?![]()
Hij is wel wat sneller maar zijn ball control en short passing zou wel wat lager mogen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hoe ziet mooi beessie er uitquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Schitterend mocht niet trouwens..censored![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Schitterend mocht niet trouwens..censored![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het gaat erom wat je ermee doet, niet hoe groot hij is.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef DutchSL het volgende:
Absoluut, ik zou zo 10 pace van die CB's inleveren voor 5cm.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wilde nog in spoiler tags typen in b4 penisjokesquote:Op maandag 27 januari 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee doet, niet hoe groot hij is.![]()
![]()
Wat ben je allemaal aan het testen?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word best vaak weggedrukt bij single matches.. ik snap niet hoe dat kan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb mijn 1e team van dit jaar maar weer nagebouwd maar dan niet met die 3 Porto-spelers aan de rechterkant maar 3 andere spelers uit die competitie.De teams.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het testen?![]()
single matches zit vol met cherrypickende kneusjes die alles met 100 chem wegdrukken.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word best vaak weggedrukt bij single matches.. ik snap niet hoe dat kan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pak dan Nasri in plaats van Menez.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef forztwente het volgende:
Iemand nog tips wat ik aan dit team kan verbeteren?
[ afbeelding ]
http://wefut.com Farfan erin verwerken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat dacht ik al ja. Overigens heb ik maar een paar teams die compleet zijn.. alleen test2, test3, bronze1, bronze2 en bronze3. En nu komt er nog een team bij.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
single matches zit vol met cherrypickende kneusjes die alles met 100 chem wegdrukken.![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Menez is op de vleugel wel fijner. En Nasri is een cunt.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Pak dan Nasri in plaats van Menez.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij haat.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Menez is op de vleugel wel fijner. En Nasri is een cunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |