SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heeft de Xbox Karper CUP ook een online excel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee wij hebben Timquote:Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft de Xbox Karper CUP ook een online excel?![]()
nee, alleen die op mijn pc. Wij xbox'ers zijn niet zo technisch.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft de Xbox Karper CUP ook een online excel?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:quote:quote:Op donderdag 10 april 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En natuurlijk niet te vergeten:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Leuke dingen zoals oordoppen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
TYquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou iemand voor mij een teampie kunnen maken. Zou graag Kompany en de mijn deutsche freund Lahm er in hebben.............. je hebt 30 k te besteden. En graag een beetje pace.![]()
Die zijn samen 50kquote:Op donderdag 10 april 2014 15:20 schreef Fokker101 het volgende:
Zou iemand voor mij een teampie kunnen maken. Zou graag Kompany en de mijn deutsche freund Lahm er in hebben.............. je hebt 30 k te besteden. En graag een beetje pace.![]()
![]()
Elke dag![]()
![]()
Dit gaat hem worden
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:20 schreef Fokker101 het volgende:
Zou iemand voor mij een teampie kunnen maken. Zou graag Kompany en de mijn deutsche freund Lahm er in hebben.............. je hebt 30 k te besteden. En graag een beetje pace.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
CAM -> CFquote:Op donderdag 10 april 2014 15:24 schreef Maver24 het volgende:
die TIF James, kan die ook in de spits staan samen met Falcao ?
CF -> ST
Ja, dat kan.![]()
Dat moet ik even aan me glazen bol vragen.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar zou die ook een beetje goed spelen in de spits. Dat is beter de vraag![]()
*mijnquote:Op donderdag 10 april 2014 15:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat moet ik even aan me glazen bol vragen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is eigenlijk heel makkelijk. Gewoon naar http://docs.google.com gaan en daar eentje aanmaken.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee, alleen die op mijn pc. Wij xbox'ers zijn niet zo technisch.
Als je het niet wilt doen, kan ik het ook wel voor maken (en bijhouden) hoor.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach, zo boeiend is het verder ook niet. Paar wedstrijdjesquote:Op donderdag 10 april 2014 15:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel makkelijk. Gewoon naar http://docs.google.com gaan en daar eentje aanmaken.
Als je het niet wilt doen, kan ik het ook wel voor maken (en bijhouden) hoor.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klopt, maar dan is ie wel toegankelijker voor iedereenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, zo boeiend is het verder ook niet. Paar wedstrijdjes
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |