quote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik houden niet van gifs.
Die is smerig.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee.
Je moet eens Doritos Sweet Chili Pepper proberen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER RACISME?
Godverdommequote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
WILLEN WIJ MEER OF MINDER RACISMERECLAMES?
Sorry, papa.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo te schelden.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee.
Je moet eens Doritos Sweet Chili Pepper proberen![]()
![]()
MINDER MINDER MINDER!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
WILLEN WIJ MEER OF MINDER RACISMERECLAMES?
Oh oh oh, wat kan die ballen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alleen Johannes post? Paxie zit al onder de tafel
Sensational Salsa is ook gruwelijk lekker, maar die hebben ze hier in het dorp niet meerquote:
Je bent zelf smerigquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pinto geeft een bal weg
Gras is groen
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Benieuwd hoelang Atletico dit vol kan houden...
Courtois.![]()
Atletico ontstnapt... ai ai ai
Courtois.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Courtois.![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Tyfus. Komt die kutclub weer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dordrecht is ook zo fantastisch inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tyfus. Komt die kutclub weer terug.
Die hebben wel een hele goede keeper.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Dordrecht is ook zo fantastisch inderdaad.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst 80% balbezit.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Barca maakt zo de 1-1 en direct erna de 1-2.
Ik denk eerst de 1-2 en dan de 1-1quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
#nostradamusquote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Willem II gun ik meer dan Roda JC.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Betalen ze daar goeie lonen dan, in Lonen?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef inZanity het volgende:
Grueter
Mourinho wil Courtois juist terug naar Lonen halen.
Moet hij dan ook een helm op?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef inZanity het volgende:
Grueter
Mourinho wil Courtois juist terug naar Lonen halen.
Waarom dat nou weerquote:Op woensdag 9 april 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een kutmongool bent.
BOEM KNAL RAAKquote:Op woensdag 9 april 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een kutmongool bent.
Deze 17 + MVV ipv Roda was perfect. Eventueel Sparta voor SC Heracles of RKC weg ipv Roda.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Willem II gun ik meer dan Roda JC.
MVV? Waarom?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze 17 + MVV ipv Roda was perfect. Eventueel Sparta voor SC Heracles of RKC weg ipv Roda.
AFCA ASTERDAMquote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Fanatieke Ajacieden +1 dat weet je toch. Ja toch niet dan.
Heracles weg willen hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze 17 + MVV ipv Roda was perfect. Eventueel Sparta voor SC Heracles of RKC weg ipv Roda.
Support your local.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Fanatieke Ajacieden +1 dat weet je toch. Ja toch niet dan.
TR gemaaktquote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sigthorsson is de beste spits van Ajax.
MVV is een prima club. Geen reserveduitsers.quote:
Depay de beste linksbuiten van PSVquote:Op woensdag 9 april 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sigthorsson is de beste spits van Ajax.
Wel een organisatie nog slechter dan Dordrecht volgens mij.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MVV is een prima club. Geen reserveduitsers.
Dit.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lekker belangrijk - als hij maar ballen tegenhoudt.
Gras is groen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
Die Spanjaarden lopen alleen maar te zeiken bij de scheids, wat een wijven.
Bij Barca - Betis hing een speler letterlijk aan de scheidsrechter omdat hij het niet eens was. Twee armen om de schouders en maar hangen.... stelletje mietjes.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
Die Spanjaarden lopen alleen maar te zeiken bij de scheids, wat een wijven.
Ik heb flink zitte scheldequote:Op woensdag 9 april 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vond je van de Scheldeprijs vandaag?
kaputtquote:
34 lengtes. Zondag weer voor Fabian supporteren.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb flink zitte schelde
nee niets gezien helaas, wel mooi dat de KITT hem won
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij Barca - Betis hing een speler letterlijk aan de scheidsrechter omdat hij het niet eens was. Twee armen om de schouders en maar hangen.... stelletje mietjes.
Het is elke keer een bevestiging waarom ik doorgaans geen Spaans voetbal kijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Vasion het volgende:
OverigensGGMM vindt dit niet leuk en geeft je een note.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij naarling!
Ok.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef Reviews4all het volgende:
1 Goaltje voor Barca en we kunnen verlengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
OverigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OverigensHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar ging wat fout![]()
Jouw NOS stream loopt voor op de TV?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Mansjester het volgende:
Sooowwwwwwwwwwwww boem raak koekoek
1-1
[..]
Haha![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Pascalus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sfeer is bij clubs als Real en Barcelona ook belabberd hoor. Toevallig zijn ze bij Atletico aardig fanatiek. Schwalbes en gezeik op de scheids is daar echt het ergst van heel Europa.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Het is elke keer een bevestiging waarom ik doorgaans geen Spaans voetbal kijk.
Soms leuk voetbal en dito sfeer, maar altijd dat overdreven gezeik, schwalbes en dergelijke.AFCA!![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mij ook. Daarom kijk ik nu Utd - Bayern, het is niet om aan te gluren, maar beter dan zo'n stel valse jammernichten kijken.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Het is elke keer een bevestiging waarom ik doorgaans geen Spaans voetbal kijk.
Soms leuk voetbal en dito sfeer, maar altijd dat overdreven gezeik, schwalbes en dergelijke.know'm sayin?
word? word.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Sherlockquote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef Reviews4all het volgende:
1 Goaltje voor Barca en we kunnen verlengen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:57 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik hoop dat barca vandaag verliest en volgend jaar degradeert. . Wat een zielig clubje is dat zeg. Ga gewoon voetballen in plaats van overal om te huilen.. zelf over het gras gingen ze huilen![]()
in een spoiler aubquote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Voor mij ook. Daarom kijk ik nu Utd - Bayern, het is niet om aan te gluren, maar beter dan zo'n stel valse jammernichten kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door GGMM op 09-04-2014 22:02:07 ]![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook te horen ja![]()
Start je whatsapp om het in te wrijven is het alweer 1-1![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houdt het dan ook in een spoiler
[ Bericht 8% gewijzigd door GGMM op 09-04-2014 22:02:16 ]"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Hihahoquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij Real is nog wel redelijke sfeer. Bij Barcelona totaal niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sfeer is bij clubs als Real en Barcelona ook belabberd hoor. Toevallig zijn ze bij Atletico aardig fanatiek. Schwalbes en gezeik op de scheids is daar echt het ergst van heel Europa.![]()
quote:
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Leuk weer al die spoilers zoWe kunnen er ook niet mee omgaan he
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het is een overtreding, hij rolt door, staat op en gaat verder. Hoezo is dat rollen dan erg. Is meer je val opvangen dan aanstellen.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
HihahoIk ben blij dat ik de lachers aan mijn hand hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Grueter
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De laggers.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de lachers aan mijn hand heb![]()
Hopelijk presteert Diego vandaag ook weer wat..Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers![]()
Er was niks aan de hand.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het is een overtreding, hij rolt door, staat op en gaat verder. Hoezo is dat rollen dan erg. Is meer je val opvangen dan aanstellen.![]()
*opquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de lachers aan mijn hand hebknow'm sayin?
word? word.![]()
* op je hand hebbenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de lachers aan mijn hand heb
92![]()
Atleti is wel echt een tering laf ploegje, met zijn allen verdedigen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef gniffie het volgende:
Atleti is wel echt een tering laf ploegje, met zijn allen verdedigen.Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers![]()
Het werkt dus nie mauwequote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef gniffie het volgende:
Atleti is wel echt een tering laf ploegje, met zijn allen verdedigen.![]()
Verdomme[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Echte kijk erop jij..quote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef gniffie het volgende:
Waarom heb jij geen offline/online icoontje?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef Drewie het volgende:
[..]
Gek, voor je het weet speelt ie ze van tussen je benen.![]()
Gastquote:Op woensdag 9 april 2014 22:05 schreef gniffie het volgende:
![]()
Zo licht als een veertje die jongen. Het is dat hij zijn gevaarlijke blik mee heeft.quote:
Goede kans weer voor Diego.![]()
Niet zo over je opa sprekenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef Drewie het volgende:
[..]
Gek, voor je het weet speelt ie ze van tussen je benen.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef VMSDKR het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:06 schreef VMSDKR het volgende:
KOEKOEK RATATATATATASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Hij omschreef trouwens de TinyChat met jou als één van de mooiste momenten in zijn leven.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo licht als een veertje die jongen. Het is dat hij zijn gevaarlijke blik mee heeft.
Goede kans weer voor Diego.![]()
Hiphop pinto maakt een zekere indruk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Insgelijks, insgelijks.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij omschreef trouwens de TinyChat met jou als één van de mooiste momenten in zijn leven.![]()
De enige sympathieke speler van Barçaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiphop pinto maakt een zekere indruk![]()
![]()
Gewoon een oprechte spelerquote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiphop pinto maakt een zekere indruk
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Nu hij een officiële functie heeft hoef ik mij er niet meer voor te schamenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst zei je het tegenovergestelde![]()
![]()
Wel veel cash en een geil wijf.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef MeningVanNelson het volgende:
Weet zeker dat messi een klein piemeltje heeft"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Jordi Alba 91 pace.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Sjongejongejonge[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha jaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kan roda JC wel gebruiken. Zeker straks om degradatie te voorkomen.
Je weet best dat er helemaal geen transferperiode is nu.![]()
Haha wat een grote faal . Choker pur sang"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Hiphop Pinto wat een redding.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Zoow dat was een prima kansjePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Barca mag niet eens meer transfers doen. Had je erbij kunnen zeggen als je echt scherp wasquote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja
Je weet best dat er helemaal geen transferperiode is nu.![]()
Nee dit was duidelijk pinto's verdienste.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Dit kon ook een pingel zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel laten gaan denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Barca mag niet eens meer transfers doen. Had je erbij kunnen zeggen als je echt scherp was![]()
Triest die manquote:Op woensdag 9 april 2014 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
''Laat terecht doorspelen, want dat liet hij bij andere twijfelgevallen ook''[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jezus!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Laten we een haatmail sturenOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: