quote:
RATATATATATATAquote:
Ja, dat gun ik hem ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sierd gaat echt wel los daar op de tribune
Ja ik zag al een foto op Twitter. Dit keer geen bezemkast dus.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sierd gaat echt wel los daar op de tribune
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef inZanity het volgende:
Scoren in de WK finale, enige dat Iniesta ooit goed heeft gedaan.
Voor de rest is het een hele matige voetballer idd, kan er niks van.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef inZanity het volgende:
Idd, echte een slechte spelerquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef inZanity het volgende:
Ik wil een streep. Koekoek.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, dat gun ik hem ook wel eigenlijk
It's a fucking disgracequote:
Niet happen op die idiootquote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Voor de rest is het een hele matige voetballer idd, kan er niks van.
Chelsea op z'n Chelseas genaaid, heerlijk manquote:
Nee. Maar gisteren welquote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chelsea op z'n Chelseas genaaid, heerlijk man
Echt irritant.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dat commentaar trouwens![]()
Barca is helemaal geweldig dit dat
Waarvan akte.quote:
Toch terecht? Hoe kun je daar nou geen rood voor geven?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef S0nic het volgende:
[..]
En iedereen maar janken over de scheids na afloop
Beetje in shock door de vroege goal.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Grueter is volgens mij wat minder aan het masturberen dan normaal.
Nu ga ik dat plaatje zoekenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Daarom Sierdquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Er valt ook weinig te masturberen met dit spel van Barca.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Die scheids is echt waardeloos.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Toch terecht? Hoe kun je daar nou geen rood voor geven?
Zeg ik toch, ik heb het over al die jup holland jup sjonnies die riepen dat het buitenspel wasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Toch terecht? Hoe kun je daar nou geen rood voor geven?
Dat klopt, maar hij vindt altijd wel iets om zijn tent mee op te zetten.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Er valt ook weinig te masturberen met dit spel van Barca.
Die panna bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij vindt altijd wel iets om zijn tent mee op te zetten.
twitter:CBromet twitterde op woensdag 09-04-2014 om 21:17:40Het enige overwicht van Barca zie je als ze met 5 man om een kaart vragen. reageer retweet
Wow, goeie zeg.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
twitter:CBromet twitterde op woensdag 09-04-2014 om 21:17:40Het enige overwicht van Barca zie je als ze met 5 man om een kaart vragen. reageer retweet
cant del barcaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
Barça, Barça, Baaarça
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Pascalus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Pascalus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom Volendam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Was dacht ik geen buitenspel maar wel een corner voor nederlandquote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zeg ik toch, ik heb het over al die jup holland jup sjonnies die riepen dat het buitenspel was
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
wow echt????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zijn we gewend van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
quote:
oepsquote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[spoiler]Hier staat niets boeiends[/spoiler
Gewoon sport1quote:Op woensdag 9 april 2014 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als dat niet Atleti-Barca is mag de NOS dat toch niet uitzenden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xdquote:Op woensdag 9 april 2014 21:29 schreef JanCees het volgende:
[spoiler]spoilers expres fout doen hahahaha wat grappig weer jongens[/spoiler
wequote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ontsnapten we even, voor hetzelfde geld gaf 'ie een penalty.
was echt grappig geweest als jij dat in spoiler had gezet echt jongequote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:29 schreef The_Avatar het volgende:
Commentator geilt op barca zo te horen.
Ja en aan de andere kant was het daarvoor niets ....quote:Op woensdag 9 april 2014 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dikke salto maar Grueter ziet iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig genoeg, GGMM?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met z'n 2en achter de pc zittenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax en ik twijfelden over de geldigheid van de goal van ATLETI.
Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?
Gr.
Pax & Johannes
Hoe laat begint het neuken?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pax en ik twijfelden over de geldigheid van de goal van ATLETI.
Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?
Gr.
Pax & Johannes
Jellyquote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met z'n 2en achter de pc zitten
[ afbeelding ]
Gewoon elkaar trekken op Barca.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn Catalanen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die spanjaarden vallen ook echt allemaal bij elk tikje alsof ze door een sniper zijn geraakt.
En maar vragen om kaarten
Volgens mij ben jij een Atleti supporterquote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef inZanity het volgende:
Zelfs de schwalbes zijn ze aan het verleren bij Barcelona.
Wij zaten aan het bierquote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:31 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een Atleti supporter
Atletico niet.quote:
Oh, was dat serieus?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mijn serieuze spoiler wordt verwijderd.
Mag gezegd worden inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef JanCees het volgende:
De moderatie is vliegensvlug vandaag.
Mijn complimenten.
xD xDquote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, die van mij was een .gif maar bewoog niet.
Geen helder licht.quote:
GGMM is er maar druk meequote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef JanCees het volgende:
De moderatie is vliegensvlug vandaag.
Mijn complimenten.
En deze dan? Je verwijdert alle gifjes behalve je eigen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
Even wat kutposts verwijderd.
Opbokken nou.
Was het een Alba gifje?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
En jullie maar wachten.
post nog eens dan.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
En jullie maar wachten.
KNGGMMBquote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
En deze dan? Je verwijdert alle gifjes behalve je eigen.
[ afbeelding ]
Ja, omdat er nu 130 achter elkaar gepost worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
En deze dan? Je verwijdert alle gifjes behalve je eigen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb net een weekban gehad voor het verwijderen van al mijn notes - Ik hou nu graag de 0.
Jij begon.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat er nu 130 achter elkaar gepost worden.
Heb je daar een ban voor gehad?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb net een weekban gehad voor het verwijderen van al mijn notes - Ik hou nu graag de 0.
Ik dacht dat yvonne zei dat ze die nog gewoon kon lezen?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze teruggezet werden, maar ze zijn er niet hoor. Yvonne is aan het luchtfietsen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat yvonne zei dat ze die nog gewoon kon lezen?
Na minuut 120' hebben ze zelf in de hand hoeveel ze er mogen nemen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mijn serieuze spoiler ging overigens over de strijd om koppositie in de Jupiler League.
Omdat stoere boys enzoquote:Op woensdag 9 april 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
Waarom plaatst iedereen steeds van die grappige plaatjes xD
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon nekpijn zo laag staat PSV
Muhammad Ali shirtquote:
Dat snap ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn wedstrijdbeelden waren beter.
Ik heb er bijna 50quote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is wachten op het moment waarop iedereen trots vertelt hoeveel notes ze hebben
12quote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is wachten op het moment waarop iedereen trots vertelt hoeveel notes ze hebben
Eigenlijk boeit jouw hele persoontje mij bijzonder weinig.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, genoeg gifjes voor vandaag
GGMM zal trots op me zijn.
Niets gemist dusquote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van Nistelrooij heeft nog nooit wat boeiends gezegd.
Ah.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit jouw hele persoontje mij bijzonder weinig.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben bang van niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je nog wel slapen vannacht na deze kwetsende opmerking?
De bal is rond.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
"Valt er nog wat zinnigs te zeggen over het vervolg van deze wedstrijd, heren?"
Ik begin boys:
1. Het duurt nog minstens 45 minuten.
GGMM en ik houden niet van gifs.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, genoeg gifjes voor vandaag
GGMM zal trots op me zijn.
niet grappigquote:
Jij houdt bijzonder veel van gifs #leugensquote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik houden niet van gifs.
Dat is de grap juist.quote:
Wat is hier grappig aan?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef inZanity het volgende:
inb4 "perziksap"quote:Op woensdag 9 april 2014 21:44 schreef Heeinz het volgende:
Ik nomineer Mexicanobakker voor het bedenken van een leuke TT
#danmaarlidlfruitquote:Op woensdag 9 april 2014 21:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij houdt bijzonder veel van gifs #leugens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |