Chelsea op z'n Chelseas genaaid, heerlijk manquote:
Nee. Maar gisteren welquote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chelsea op z'n Chelseas genaaid, heerlijk man
Echt irritant.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dat commentaar trouwens![]()
Barca is helemaal geweldig dit dat
Waarvan akte.quote:
Toch terecht? Hoe kun je daar nou geen rood voor geven?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef S0nic het volgende:
[..]
En iedereen maar janken over de scheids na afloop
Beetje in shock door de vroege goal.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Grueter is volgens mij wat minder aan het masturberen dan normaal.
Nu ga ik dat plaatje zoekenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Daarom Sierdquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Er valt ook weinig te masturberen met dit spel van Barca.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Die scheids is echt waardeloos.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Toch terecht? Hoe kun je daar nou geen rood voor geven?
Zeg ik toch, ik heb het over al die jup holland jup sjonnies die riepen dat het buitenspel wasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Toch terecht? Hoe kun je daar nou geen rood voor geven?
Dat klopt, maar hij vindt altijd wel iets om zijn tent mee op te zetten.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Er valt ook weinig te masturberen met dit spel van Barca.
Die panna bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij vindt altijd wel iets om zijn tent mee op te zetten.
twitter:CBromet twitterde op woensdag 09-04-2014 om 21:17:40Het enige overwicht van Barca zie je als ze met 5 man om een kaart vragen. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |