Wow, goeie zeg.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
twitter:CBromet twitterde op woensdag 09-04-2014 om 21:17:40Het enige overwicht van Barca zie je als ze met 5 man om een kaart vragen. reageer retweet
cant del barcaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
Barça, Barça, Baaarça
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Pascalus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Pascalus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom Volendam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Was dacht ik geen buitenspel maar wel een corner voor nederlandquote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zeg ik toch, ik heb het over al die jup holland jup sjonnies die riepen dat het buitenspel was
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
wow echt????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zijn we gewend van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
quote:
oepsquote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[spoiler]Hier staat niets boeiends[/spoiler
Gewoon sport1quote:Op woensdag 9 april 2014 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als dat niet Atleti-Barca is mag de NOS dat toch niet uitzenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |